Biancheria da letto di alta qualità, copriletto in piuma, minibar

Recensioni per The Royal Surakarta Heritage - Handwritten Collection

5 out of 5
The Royal Surakarta Heritage - Handwritten Collection
Jalan Slamet Riyadi No. 06, Surakarta, Central Java

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 65 su 143 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 49 su 143 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 14 su 143 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 10 su 143 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 5 su 143 recensioni" "

8,2/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

7,8/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Pomposo con poco gusto ma soprattutto sporco e carente in manutenzione
Risposta di General Manager, il giorno 29 ott 2015
Gentile ospite valore, Grazie per aver scelto il patrimonio Surakarta reale e trasmettere le vostre risposte con noi. Siamo spiacenti se il soggiorno non ha soddisfatto le vostre aspettative. Grazie ancora per le vostre preoccupazioni e feedback, non vediamo l'ora per l'opportunità di darvi il benvenuto di nuovo in futuro. Cordiali saluti, Christian Barbier Direttore generale.

10/10 Eccellente

Kristian, Victoria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Toat Edi Wijaya ( General Manager ), il giorno 22 gen 2024
Dear Mr. Kristian, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Royal Surakarta Heritage - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 Eccellente

Wesley Eric

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Toat Edi Wijaya ( General Manager ), il giorno 14 gen 2024
Dear Mr.Wesley Eric,Warm Greetings from The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo, We are very grateful for your comments regarding your trust and choice of staying at The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo. We will share your experience with our entire team. We are sure that your experience will be a motivation for all staff to continue to strive to improve service quality. Once again, thank you for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to stay at our place. Best regards,

6/10 Soddisfacente

Nao

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Daniel, Vaughan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff is amazing and breakfast is very good. Rooms can be cleaner - specially lamp sheds and toilet was leaking a bit. The main concern I had was contacting the property before arrival to arrange a shuttle from airport- called, tried chatting via whatsup but couldn’t get any help
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 23 nov 2023
Dear Mr.Daniel,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Royal Surakarta Heritage - MGallery Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 Eccellente

Basalamah

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 13 ott 2023
Dear Mr/Mrs. Basalamah , We very much appreciate your comments regarding your stay at The Royal Surakarta Heritage - MGallery Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Buono

KOJI

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
総合的には、安い価格なのに贅沢できて満足した 良い点 館内のインテリアやアートなど調度品、朝のロビーでのガムラン演奏など、ジャワらしい雰囲気が味わえる 朝食ビュッフェは種類豊富、味も良く、大変、満足した 悪い点 建物、設備が古い。例えば、防音が悪い。USBの充電ポートがない。浴槽の排水が流れない。など 通りから音が騒がしかったし、隣の部屋から会話や生活音が大きく聞こえた。私達の会話も隣の部屋に筒抜けでしょう。 すべての部屋を禁煙にしたほうがいいのではないか?2泊のうち1泊は禁煙のリクエストが叶わなかった
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 26 set 2023
Dear Mr.KOJI,Warm Greetings from The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo,We are very grateful for your comments regarding your trust and choice of staying at The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo. We will share your experience with our entire team.We are sure that your experience will be a motivation for all staff to continue to strive to improve service quality.Once again, thank you for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to stay at our place.Best regards,Toat Edi WijayaGeneral Manager

10/10 Eccellente

Wesley Eric

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ideal location to explore Solo
A great location and although a modern building (it was a bank HQ at one time) is well set out ho showcase Java culture.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 31 ago 2023
Dear Eric Wesley,Greetings from The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo,We are very grateful for your comments regarding your trust and choice of staying at The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo. We will share your experience with our entire team.We are sure that your experience will be a motivation for all staff to strive to continuously improve service quality.Once again, thank you for sharing your experience, and we are waiting for your return to stay at our place.Best regards,

10/10 Eccellente

Izumi

歴史を感じるホテル。大きな部屋と大きなベッド、大きなバスタブに大満足。
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 31 ago 2023
Dear Izumi,Greetings from The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo,We are very grateful for your comments regarding your trust and choice of staying at The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo. We will share your experience with our entire team.We are sure that your experience will be a motivation for all staff to strive to continuously improve service quality.Once again, thank you for sharing your experience, and we are waiting for your return to stay at our place.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Dian

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 31 ago 2023
Dear Dian,Greetings from The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo,We are very grateful for your comments regarding your trust and choice of staying at The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo. We will share your experience with our entire team.We are sure that your experience will be a motivation for all staff to strive to continuously improve service quality.Once again, thank you for sharing your experience, and we are waiting for your return to stay at our place.Best regards,

4/10 Scarso

Sandra

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 5 mar 2023
Dear Mrs. Sandra ,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Royal Surakarta Heritage - MGallery Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 Eccellente

g.l.j.

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
fantastisch
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 8 gen 2023
Dear g.l.j,We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Royal Surakarta Heritage - MGallery Collection. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us. Best Regard,Toat Edi WijayaGeneral Manager

10/10 Eccellente

Germaine

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 8 gen 2023
Dear Germaine,Thank you for taking time to give rating of your experience. We appreciate so much your rating.We are glad that you enjoy your visit and we are looking forward to welcome you again at The Royal Surakarta Heritage Solo.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager

4/10 Scarso

Evan, Lond

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The lobby and restaurant are decent, but everything in our (tiny) room was chipped, scratched, marked, broken or not functioning properly, including things like broken toilet seat, shower that didn’t drain, marks on ceiling and wall etc. The gym was dirty with machines that were rusted and broken.
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 4 gen 2023
Dear Evan,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Royal Surakarta Heritage - MGallery Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager

10/10 Eccellente

Herman

Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 26 nov 2023
Dear Mr. Herman ,Greetings from The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo,We are very grateful for your comments regarding your trust and choice of staying at The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo. We will share your experience with our entire team.We are sure that your experience will be a motivation for all staff to strive to continuously improve service quality.Once again, thank you for sharing your experience, and we are waiting for your return to stay at our place.Best regards,

10/10 Eccellente

JEONGHWA

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 4 gen 2023
Dear Jeonghwa,Thank you for taking time to give rating of your experience. We appreciate so much your rating.We are glad that you enjoy your visit and we are looking forward to welcome you again at The Royal Surakarta Heritage Solo.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager

10/10 Eccellente

Lidya

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Stay here when you visit Solo !
Very happy and satisfied with our stay, the location, services, food and overall property condition. Would stay again and recommend to others.
Morning view from our room.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 4 gen 2023
Dear Lidya,Warm Greetings from The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo,We are very grateful for your comments regarding your trust and choice of staying at The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo. We are very proud to receive this great feedback.We will share your review with the whole team. We are sure that this feedback will motivate all staff to continue to improve service quality.Once again, thank you for sharing your experience, and we are waiting for your return to stay at our place.Best regards,Toat Edi WijayaGeneral Manage

2/10 Terribile

Nathalie

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room as no air circulation , seems that nobody stays in for years , it was smelly , very humid in the room , clothes and sheets were weat by humidity , air conditionning very old not working in the first room they give me ! Stains in the bathroom . Really need to renovate ! Also I was able to ear everything people were saying in the other room. Not soundproof walls that s for sure . Not a MGALLERY collection as I have seen other places in the world . Should be rated 2 starts not more.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 24 set 2022
Dear Nathalie,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Royal Surakarta Heritage - MGallery Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager

4/10 Scarso

Shirley

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Wouldn’t thought the 5 star hotel have poor amenities and cleanliness. The towel looks worn, poor bathroom lighting, stain in bathtub, the bed lamp is not function, the blanket dirty So we have to move to another room at around 2am.. Though The staff is very friendly and helpful We stay at 7th floor An advice would be a room renovation or before guests check in, there should be room inspection to check everything meet the 5star hotel requirements as I didn’t pay cheap to stay there
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 21 ago 2022
Dear Shirley,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Royal Surakarta Heritage - MGallery Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Toat Edi WijayaGeneral Manager

10/10 Eccellente

Michael

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very nice
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 21 ago 2022
Dear Michael,Thank you for taking the time to review your stay at The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo.We are very happy to know that you had a pleasant stay.We look forward to welcoming you back to The Royal Surakarta Heritage Hotel.Kind regards,Toat Edi WijayaGeneral Manager

8/10 Buono

Agnes

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything is exceptional except the WiFi and Air Conditioner was too loud.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 21 ago 2022
Dear Agnes,Thank you for choosing The Royal Surakarta Heritage Solo - MGallery Hotel Collection as your place to stay while in Solo and thank you for taking your time to rate and share your stay experience.We are very happy to know that the service we provide is in accordance with your expectations. Regarding your feedback about WIFI and the AC will be our concern to be reviewed to ensure this type of unpleasant experiences never happen in the future. Once again, thank you for sharing your stay experience, we look forward to welcoming you at the next opportunity.Greetings,Toat Edi WijayaGeneral Manager

10/10 Eccellente

Felicia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Service was amazing, very friendly and polite staff room is spacious and nice. Breakfast spread was wonderful and food tasted delicious. Will stay here again next time
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022

8/10 Buono

Nyoman

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022

10/10 Eccellente

gary

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022

6/10 Soddisfacente

Barry

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2021
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 23 gen 2021
Dear Barry, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Royal Surakarta Heritage. It is regretful to hear that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies. At The Royal Surakarta Heritage, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Kindly inform us the detail of your inconvenience during your stay and rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Toat Edi Wijaya General Manager

10/10 Eccellente

DIMITRI

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2020
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 23 gen 2021
Dear Dimitri, Thank you for taking the time to review your stay at The Royal Surakarta Heritage Hotel Solo. We are very happy to know that you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you back to The Royal Surakarta Heritage Hotel. Sincerely, Toat Edi Wijaya General Manager

10/10 Eccellente

Johanes

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Royal
Nice hotel very hommy
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2020

10/10 Eccellente

simjunyoung

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020

6/10 Soddisfacente

simjunyoung

Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 24 set 2020
Dear Sim Jun Young, Thank you for taking the time to share your recent feedback with us by giving a rating. Allow me to express my sincere regret and apologies as I am distressed that we fell short of your expectations. Wishing to have an opportunity to communicate with you further in order to understand the detail what you have experienced during your stay and having another chance to create memorable experiences in your forth coming stay at The Royal Surakarta Heritage Solo - MGallery Hotel collection Sincerely, Toat Edi Wijaya General Manager

6/10 Soddisfacente

simjunyoung

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 3 set 2020
Dear Simjunyoung, Thank you for stay with us, and thank you for taking time to give rating of your stay experience. We appreciate so much your rating. We would sincerely appreciate an opportunity to communicate with you further in order to understand in detail what you experienced during your stay. We would be very grateful to have an opportunity to regain your trust in The Royal Surakarta Heritage Solo - MGallery Hotel collection Sincerely, Toat Edi Wijaya General Manager

8/10 Buono

Xaignasinh

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 3 set 2020
Dear Xaignasinh, Thank you for give us ratting your stay experience at The Royal Surakarta Heritage Solo - MGallery Hotel Collection, and thank you for stay with us. It matters most to us know that you have good experience when stay with us Thank you once again for share this with us. We hope to see you again in the near future. Sincerely, Toat Edi Wijaya General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
semuanya ramah, breakfast enak semua dan menu tradisionalnya ueenaaakk, kamar ok, suasana hotel sangat bagus, lokasi strategis
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Toat Edi Wijaya, il giorno 3 set 2020
Tamu Yang Terhormat, Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di The Royal Surakarta Heritage - MGallery Hotel Collection. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima tanggapan positif mengenai pengalaman Anda selama menginap bersama kami. Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya. Salam Hormat, Toat Edi Wijaya General Manager

10/10 Eccellente

Anto, Chicago

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent service and staff Clean room and excellent breakfast
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020

10/10 Eccellente

Handoko N

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Car Free Day di Hari Minggu
Kami check-out hari Minggu pagi ketika jalan depan hotel sedang berlangsung car free day. Staff hotel sangat membantu sehingga mobil kami dapat keluar zona car free day dengan aman.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020

2/10 Terribile

Junwon

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

8/10 Buono

Richardus

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Five star hotel with javanese art decoration. Good food. Strategic location.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotelnya bagus, harga bagus, makanan agak kurang, pelayanan bagus sekali, request diberikan dan ok. Kebersihan kamar baik. Akan kembali lg jika ke solo
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019

8/10 Buono

Sander

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Goed, uitgebreid ontbijtbuffet. Helaas is er geen bar waar je ‘s-avonds nog even een pilsje kunt pakken.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019

8/10 Buono

Mariko

Mi è piaciuto: Comfort della camera
便利な場所です!
買い物も食べるものも近くで場所は良かったです! 日本と比べるとサービス的にはちょっとって感じですが値段も安いので… 部屋の違いがあまりわからないので選びにくく値段で決める感じでした。
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019

10/10 Eccellente

EdwardJ, Vancouver BC Canada V

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Close to all the tourist places I wanted to see. Just yards down the street begin the local food vendors for those of us who love street food vendor experience! If not, good restaurant in hotel.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019

10/10 Eccellente

TedJ, Vancouver BC Canada

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location. Attractive hotel. Close to sites for tourists like me!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019

10/10 Eccellente

TedJ, Vancouver BC Canada

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Attractive decor. Close to the tourist spots for sightseeing.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The decoration, specially at the entrance is done nice!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Ridho , il giorno 9 dic 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your stay experience and thank you for stay wih us. See you again on many occasions at The Royal Surakarta Heritage Solo. Sincerelly, Ridho Andani Front Office Manager

8/10 Buono

Nobuhiro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
立地よし
2回目の滞在。1度目は一人でルームサービス利用時に不快な思いをしたが、今回はルームサービス利用はしていないが特に不満はなかった。 設備は古いが清潔感があり、部屋も広くリラックスできる。 ただシャワーの温度が低く、水も勢いが凄すぎて使いづらくて仕方がない。 バティック街に近くそれ目当てなら立地はとてもよい。
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Ridho Andani, il giorno 1 set 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us, and thank you for taking time to give rating your stay experience. We appreciate so much your rating. We hope to see you again soon. Sincerely, Ridho Andani Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
夜の屋台街ガルボにも近く、落ち着いた雰囲気のゴージャスなホテルだった。サービスも行き届いていた。
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Ridho Andani, il giorno 1 set 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at The Royal Surakarta Heritage Solo - MGallery Hotel Collection, and thank you for stay with us. We are happy to know that you satisfied with the hotel atmosphere and the services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ridho Andani Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
部屋は広く清潔でゆっくり出来ました。 朝食のバイキングは品数が多く食べ切れませんでした。
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Ridho Andani, il giorno 1 set 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at The Royal Surakarta Heritage Solo - MGallery Hotel Collection, and thank you for stay with us. We are delighted to read that you love the room and the cleanliness. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon. Sincerely, Ridho Andani Front Office Manager