Bar (in loco)

Recensioni per Pullman Quay Grand Sydney Harbour

5 out of 5
Pullman Quay Grand Sydney Harbour
61 Macquarie Street, Sydney, NSW

Recensioni

9,2

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 716 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 203 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 46 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 18 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 18 su 1001 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great location in Sydney
Great location, great view. Room clean and spacious. Good food. Highly recommended
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Duty Manager, il giorno 1 set 2019
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you again.

10/10 Eccellente

Ross

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A lovely stay for family of 4. Excellent location for opera house, and very pleasant and helpful staff.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 21 apr 2024
Dear Ross,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Pullman Quay Grand Management Team

6/10 Soddisfacente

Benjamin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Sincerely, The Pullman Management Team, il giorno 19 apr 2024
Dear Benjamin,Thank you for staying with us at Pullman Quay Grand Sydney Harbour.It truly saddens us to see your post stay rating. May you kindly give us a call at your convenience of time so we could know what went wrong in your stay. Your feedback is important to us, so we would like to know and discuss about it.

10/10 Eccellente

Irina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 13 apr 2024
Dear Irina, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

6/10 Soddisfacente

Stephanie

Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 9 apr 2024
Dear Stephanie,Thank you very much for staying with us at Pullman Quay Grand Sydney Harbour.It truly saddens us to see your rating after your stay, however we know that it is there for a reason. Your feedback is important to us, and we would like to know and discuss about it. Please kindly give a call directly at your time of convenience, and one of our Management Team members will be more than happy to assist you further.Thank you again for staying with us, and we are looking forward to hear from you.

10/10 Eccellente

Ross

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic location and view. Well maintaied and very good staff. Overall great experience
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di The Pullman Management Team, il giorno 4 apr 2024
Dear Ross,Thank you very much for your rating and feedback after the stay with us.We are very glad to hear that you had a lovely stay with us and enjoyed our hotel with different aspects. You are right about our hotel location, it is priceless. The Harbour view from the apartment is unbeatable. Your feedback as yours is a great motivation for our team to work harder and strike our guest's expectation.Once again, thank you very much for staying with us. We hope to see you again in the near future. Your sincerely,

10/10 Eccellente

Gunnar

Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Sincerely, Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 20 apr 2024
Dear Gunnar, We very much appreciate your rating regarding your stay at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

2/10 Terribile

Sharryn

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Sincerely, Sammie Nguyen, Assistant Manager, il giorno 3 apr 2024
Dear Sharryn,Thank you for staying with us at Pullman Quay Grand Sydney Harbour.It truly saddens us to see your rating. Please note that your feedback is important to us, and it has been passed on to our higher management. We wish to have another chance to welcome you back to our hotel, and we will ensure you a well-taken-care-of stay in the future.

10/10 Eccellente

Robin, Overland Park

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
So much to love about the Pullman Quay Grand Sydney Harbor! Location, location, location! Right near Circular Quay ferry access as well as Circular Quay trains/trams. Beautiful location right on Sydney Harbor with views of the Sydney Harbor Bridge. Staff were exceptional friendly, helpful and welcoming!
Soggiorno di 9 notti a febbraio 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 19 mar 2024
Dear Robin, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

6/10 Soddisfacente

Maria

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
This hotel was suitable for a single night pre cruise, and was clean enough. We just found the furnishings and paintwork very tired and in need of a thorough revamp. The balcony and views overlooking the cruise terminal on the other hand was first class.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 19 mar 2024
Dear Maria,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I am sorry that your room did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Pullman Quay Grand Management Team

2/10 Terribile

Oanh

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Huge disappointment. Our bathroom completely flooded after showering because there was a huge gap at the bottom of the door. They had no solution for us. The dryer was broken. Room was dated and very underwhelming. We paid on average 900 aud for this crappy room. How is that a five star hotel?
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 19 mar 2024
Dear Oanh,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Pullman Quay Grand Management Team

8/10 Buono

Matthew

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 24 mar 2024
Dear Matthew, thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Kurt

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 19 mar 2024
Dear Kurt, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Savva

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 19 mar 2024
Dear Savva, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Jason

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent accommodation with amazing views.1 bedroom size was perfect for 2 adults & a small child.Would definitely stay again.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 19 mar 2024
Dear Jason, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

2/10 Terribile

Dean

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 19 mar 2024
Dear Dean,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Melanie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Cheyne

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Nice large room, poor general experience, great location.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Georgina

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

Kwong Wang

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Dave

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The rooms are awesome for a family and staff always friendly and helpful.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Saad

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Reece

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Out of this world
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 19 mar 2024
Dear Reece, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

William

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Stunning Hotel
Fantastic hotel in stunning location! Loved sitting in balcony in the afternoon with friends and cold drinks flowing. Will definitely return and can definitely highly recommend.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Rohan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great accommodation in wonderful location.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

jonatan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023

2/10 Terribile

Douglas, Newtown Square

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Sue

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The on-site restaurant was very dirty…. Food not cleaned up that had been dropped on the floor…otherwise all good
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

Megan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Great location. The property itself is getting tired. The pool are is in desperate need of attention. Many missing pool tiles, rusty ceiling vents. Concrete falling out of the stairs. Breakfast is not a buffet. The pull out sofa bed for our daughter was very uncomfortable. The location is this hotel’s saving grace. For the price bracket we would stay elsewhere in future. Definitely not on par with the Four Seasons or Shangri La.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Lee

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed our stay, so easy to go to the opera house for the show we watched walking distance. So many food options to pick from.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Lee, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Lionel

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Geoff

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Christina

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

10/10 Eccellente

Deidre

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Great place and location
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Deidre, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Matthew, Williamstown

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good view of Sydney Harbour bridge
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Matthew, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

6/10 Soddisfacente

Akitoshi

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Akitoshi,Thank you for your review with us, we hope to see you again soon! Kind Regards,Pullman Quay Grand Management Team

6/10 Soddisfacente

Gary

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Definitely not 5 star hotel , need more staff , phones ring out , location definitely 5 star
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Gary, Thank you for taking the time to comment on your stay at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I do apologise for your disappointment with your stay. Here at the Pullman we strive to provide and uphold the quality of service that at we Accor carry out through all our properties each in a unique and individual way. We will take all of your feedback on board and hopefully welcome you back so you can notice improvement in this department. Thank you again for sharing your experience. Sincerely, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Nattalie

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice hotel the apartment we got it was amazing and nice stuff!!! The pool is what we liked the most differently going again!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Nattalie, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Terry

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Quiet room with a marvellous location
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Terry, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
全て完璧
カジュアルでありながら、品の良さもあり、また、都会の喧騒のなかで、部屋では充分なほどのプライベート空間が保たれ、最高の滞在先です。
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Guest, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

lauren

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great stay!
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Lauren, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 Eccellente

Katherine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Katherine, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

6/10 Soddisfacente

Anderson

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
LIMPEZA
A limpeza do apartamento deixou muito a desejar. O atendimento no Café da manhã foi “ Excepcional “, principalmente quando feito pela Ariana. Obrigado,
Soggiorno di 7 notti a luglio 2023
Risposta di Pullman Quay Grand Management Team, il giorno 27 set 2023
Dear Anderson, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time at the restaurant! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

8/10 Buono

rob

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023

8/10 Buono

Donald

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Has nice veiw of the water. Easy walk to sightseeing points. Lots of entertainment options. Disappointed there was no hotel transportation to and from airport.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

10/10 Eccellente

Melanie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

Rachael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I love staying here!
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

10/10 Eccellente

Adam

Viaggio di coppia
Excellent venue and staff!
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

10/10 Eccellente

Jeremy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Wonderful Hotel
Our stay was wonderful. First, the “garden” in the “garden view room” was the Sydney Royal Botanical Garden, so that was amazing. On top of that, we could see the Sydney Opera House. The view was exceptional. The staff was extremely helpful and pleasant, and the restaurant was excellent for breakfast. We used the pool, and my 5 year old loved it. The location is excellent; you’re within walking distance of a number of attractions in Sydney, and right by public transit to get to even more. My only quibble, and it is a very minor one, is that some of the furniture and cabinetry seemed to be showing their age in the room. But as I said, that is a minor quibble in what was a fantastic stay at a fantastic hotel.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023

4/10 Scarso

Danny

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Always had a hard time with maid service. No towels at all sometimes. Almost every day we had to call maid service to provide necessities such as towels and toilet paper.
Soggiorno di 6 notti a giugno 2023