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Valutazione di 10 - Eccellente. 136 su 1005 recensioni" "
10 - Eccellente
136
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8 - Buono
116
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Valutazione di 4 - Scarso. 181 su 1005 recensioni" "
4 - Scarso
181
Valutazione di 2 - Terribile. 412 su 1005 recensioni" "
2 - Terribile
412
5,0/10
Pulizia
5,8/10
Personale e servizio
5,4/10
Servizi
4,6/10
Condizioni e dotazioni della struttura
6,2/10
Ecosostenibilità
Recensioni
6/10 Soddisfacente
Giuseppe, Milano
25 ago 2011
Howard Johnson Inn - Tucson Downtown
Hotel economico, giusto rapporto qualità/prezzo.
Giuseppe
2/10 Terribile
Azaima
Viaggio con animali domestici, Viaggio di lavoro
1 mag 2024
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This was probably the creepiest place I've ever stayed. Constant freeway traffic noise, There was no plug to fill a bath. A cockroach crawled on top of the refrigerator. There was no shampoo. Loud people all around. I was given two different room numbers. I didn't feel safe here at all. There was construction, and it would have been easy to fall in a hole.
Azaima
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 1 mag 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
8/10 Buono
Gabriel
23 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good night sleep
Gabriel
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 24 apr 2024
Thank you
10/10 Eccellente
Maria
Viaggio con la famiglia
23 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Need dinning option
Maria
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 24 apr 2024
Thank you
8/10 Buono
Ahmad
22 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check in and out was smooth and it was really quite
Ahmad
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 23 apr 2024
We love hearing that we were able to provide you with such a wonderful experience. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay. We look forward to your next stay!
4/10 Scarso
William
14 apr 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
William
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Lisa, il giorno 15 apr 2024
Dear William,We appreciate the feedback and are very sorry to hear that you experienced a few hiccups during your stay. We hope that you will stay with us again and change that 2 star review into a 5 star one!
10/10 Eccellente
Jorge
14 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Está muy limpia la habitación y muy ordenada
Jorge
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 15 apr 2024
Thank you
2/10 Terribile
Daniel
12 apr 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Un clean property and hotel room sheets stained and pillows and bath room
broken shower surfaces and low water psi and low temperature coming out of shower head.
Pool was not clean and placers around property
vacant and run down making it unsafe to walk around during the day an night .
Daniel
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 15 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
8/10 Buono
Shelby
11 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff here were great, people that stayed here were rude!!
Shelby
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 15 apr 2024
From all of the staff and management at the Motel 6, we appreciate your business and thank you for staying at our property.
8/10 Buono
Manuel
Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
9 apr 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Staff great
Manuel
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 10 apr 2024
Thank you
2/10 Terribile
Israel
Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
7 apr 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room smells like humid the showers was wet water poured out room 116 feels sick floor was falling apart never again stay we have to leave early for the muste smell
Israel
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 8 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
10/10 Eccellente
Guadalupe Córdova
Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
6 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Segura, limpia muy agusto
Guadalupe Córdova
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 8 apr 2024
Thank you
4/10 Scarso
Ken
Viaggio di coppia
6 apr 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Staff
Ken
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 8 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
10/10 Eccellente
Miguel
6 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Miguel
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 8 apr 2024
Thank you
8/10 Buono
Bianca
3 apr 2024
Bianca
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 23 apr 2024
Thank you
10/10 Eccellente
Ariel
Viaggio con la famiglia
31 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was nice
Ariel
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 1 apr 2024
Thank you
2/10 Terribile
Alex
Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
30 mar 2024
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Room was very old, no hot water and shower tub had lots of old cocking with black spots around cocking, parts of shower was cracked. Wall was cracked as well.My cable was not working and they asked me to unplug and replug and I did but didn’t work. The following day I called them and they sent a technician.
Alex
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 1 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
10/10 Eccellente
Gabriela
Viaggio di coppia
29 mar 2024
Está muy limpio y hay un buen servicio. La ubicación está muy bien porque está enseguida del freeway
Gabriela
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 1 apr 2024
We love hearing that we were able to provide you with such a wonderful experience. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay. We look forward to your next stay!
2/10 Terribile
Jane
Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
28 mar 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
We had to ask for a shower head. The curtain has holes and there is a dirty shoe print on our ceiling.
Jane
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 28 mar 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
10/10 Eccellente
Santiago cano
28 mar 2024
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Santiago cano
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 1 apr 2024
Thank you
4/10 Scarso
Jim
26 mar 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
A dump or a property located in a terrible area. At least the front parking lot was well lit.
Jim
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 28 mar 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
10/10 Eccellente
Arnold
22 mar 2024
Arnold
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 15 apr 2024
Thank you
6/10 Soddisfacente
Yanning
22 mar 2024
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Yanning
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 24 mar 2024
Thank you for taking the time to share your review. We truly value your feedback
8/10 Buono
Selvin T
12 mar 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Selvin T
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 18 mar 2024
Thank you
6/10 Soddisfacente
Gabriel
Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
7 mar 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
If you can’t find a place to sleep then go here it’s cheap, with free parking, free wifi, and somewhat clean. My only advice would be don’t keep anything valuable in your vehicle because there is a lot of people on drugs.
Gabriel
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager , il giorno 18 mar 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
4/10 Scarso
Mei
Viaggio con la famiglia
5 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Too noisy cannot sleeping
Mei
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Mei,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 Terribile
Claudiana
Viaggio di coppia
4 mar 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
They were rude I did not stay and have yet to receive my refund can you please help me with this issue
Claudiana
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Claudiana,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6
10/10 Eccellente
Lawrence
Viaggio di coppia
3 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Every thing!
Lawrence
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Lawrence,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Terribile
Ana
Viaggio di coppia
22 feb 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Horrible place. Super dirty and very unsafe! Huge crack in the door where it was so easy for someone to just look right in. The actual rooms vs the pictures on the site are very misleading as nothing was the same. It was a huge downgrade. People walking all over and looking into rooms. Front desk only offered to switch rooms and could not even offer an refund after expressing how unsafe this place is.
Ana
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 mar 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
2/10 Terribile
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
24 gen 2024
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Cranky staff
Cranky staff from the get go on both ends of the trip. Wasn’t looking for warm fuzzies was surprised by unkindness.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 feb 2024
Hi TravelerThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
4/10 Scarso
Hilda Natalie
Viaggio con la famiglia
19 gen 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
No había estacionamiento cercano y estaba una persona de situación de calle durmiendo fuera de nuestra habitación que asustó a mis hijos.
Hilda Natalie
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hola Hilda Natalie,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Nos mantenemos en un alto nivel y planeamos darle a este tema la atención que merece. Son los huéspedes valiosos como usted los que siempre nos impulsan a ser mejores, y agradecemos que nos haya llamado la atención sobre esto.Maz K.#Team6
6/10 Soddisfacente
Rey
Viaggio di lavoro
17 gen 2024
If you just need a bed and a shower, with no shampoo or conditioner included, then this is your spot. Clean enough and the front desk people were nice.
Rey
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hi Rey,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Soddisfacente
ABRAHAM GASTELUM
Viaggio con la famiglia
17 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Estacionamiento
Buena limpieza buen servicio lo único es que tienen alrededor del hotel muchas como carpas no se que sean que quitan espacio al estacionamiento
ABRAHAM GASTELUM
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 23 gen 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
4/10 Scarso
David
13 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Not as expected.
The hotel began kicking out guest to make room for the annual gem show participants. At least refunds were given.
David
Soggiorno di 12 notti a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 23 gen 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Soddisfacente
Lisa
Viaggio di lavoro
12 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was noisy.
Lisa
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 23 gen 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
8/10 Buono
Michael
Viaggio di lavoro
10 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Michael
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager , il giorno 20 feb 2024
Thank you
10/10 Eccellente
George
9 gen 2024
George
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di General Manager , il giorno 20 feb 2024
Thank you
2/10 Terribile
Shadow
Viaggio di gruppo
8 gen 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Managers are very rude to the customers and maids don’t do their jobs and top it off the grounds keeper is very rude
Shadow
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 gen 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
4/10 Scarso
Marva
7 gen 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Marva
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager , il giorno 20 feb 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
4/10 Scarso
Miya
7 gen 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Less than desired
The front desk clerk was very helpful and nice. The room was less than great. Construction was obvious around the hotel and the room was not very clean. Area of town was less than desired to say the least. Lock your car doors and slide the dresser in front of the door! Eek.
Miya
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 gen 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
4/10 Scarso
Jamie Roshon
Viaggio con la famiglia
6 gen 2024
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Wouldn't stay again...
The receptionist was super rude and blunt and since that starts the experience, it made it start with a black cloud! Wouldn't stay here again...
Jamie Roshon
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 gen 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 Terribile
Shanna
Viaggio di lavoro
4 gen 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Shanna
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di General Manager , il giorno 20 feb 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.
8/10 Buono
luis
Viaggio con la famiglia
3 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Ofrecen café, pero durante mi estancia no funcionaba la máquina de xafe
luis
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hola Luis, Esperamos tener la oportunidad de mejorar tu experiencia con nosotros. Por favor visite nuevamente.Lilith#Equipo6
10/10 Eccellente
Elisandra
Viaggio di coppia
2 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything is good just wish ice machines closer to rooms
Elisandra
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Elisandra,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
2/10 Terribile
La'Tisha
Viaggio con animali domestici, Viaggio di lavoro
2 gen 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Rude manager. Homeless people looking in my truck and trying to get in my room. Accused of destroying linens which was untrue. Bathroom door falling off, terrible shower, huge gap around the entry door.
La'Tisha
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi La'Tisha,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
8/10 Buono
Raymond
2 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
My stay at the Motel 6 Tuscon
I enjoyed my stay at the Motel 6 Tuscon. The location of the hotel was convenient for the places that I visited. The WiFi worked well throughout the stay. The room was cleaned everyday, as well, which was nice. The hotel is located near a highway (I-10) so there is a lot of road noise. It didn't really bother me during the trip but it could be a problem for some people.
Raymond
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi RaymondWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon!Lilith#Team6
8/10 Buono
El-Hefe
30 dic 2023
El-Hefe
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di General Manager , il giorno 20 feb 2024
Thank you for you stay hope see you back again
2/10 Terribile
Michelle
30 dic 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I reserved a room for four nights online and paid for the room with a credit card but when I got there I was told that I need to pay $100 deposit in cash which I did. When I got into my room I noticed that things were broken such as the AC unit and the back to the TV remote was missing. It was a non-smoking room, but they were cigarette burns all over the place and the room smelled of like mold or mothballs or something so I went and told the office that and the lady told me that almost all of the rooms are like that so not to worry that I still get my deposit back in the morning. Well when I checked out and asked for my deposit back the lady told me that they were things missing out of my room and she tried to say that my room smelled like drugs. Me nor my boyfriend do drugs? If you stood outside our front door you could smell drugs coming from multiple rooms so I feel like it transferred over to our room and we were blamed for something we did not do at all. We also had somebody knock on our door asking if we wanted to “Have a good time” and He meant sexually and with drugs. When we told him no and that he needed leave before we called, but we noticed that he sat in his car facing our hotel room for a while before he actually leave. So when we were trying to check out the the front desk lady was extremely rude and would not give us her(z name or phone number for corporate so that we could reach out and dispute getting our deposit back.
Michelle
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Michelle,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
2/10 Terribile
Nicholas
Viaggio con la famiglia
29 dic 2023
Beware this hotel charges cash only deposit of $100. The vendor has an ATM, but it’s one of those ATMs that charge $5 fees and the hotel gets a cut of it. very predatory and scammy. don’t stay here.
Nicholas
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Nicholas,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Eccellente
Giovanni
Viaggio con la famiglia
29 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Giovanni
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di General Manager , il giorno 20 feb 2024