6 restaurants, breakfast, lunch, dinner served; seafood

Recensioni per The St. Regis Maldives Vommuli Resort

5 out of 5
The St. Regis Maldives Vommuli Resort
Vommuli Island, Dhaalu Atoll, Vommuli

Recensioni

9,4

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 17 su 22 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 4 su 22 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 0 su 22 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1 su 22 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 0 su 22 recensioni" "

9,6/10

Pulizia

9,4/10

Personale e servizio

10/10

Servizi

9,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Brian, LOS ANGELES

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Our butler was amazing. Couldn’t ask for better.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had an amazing stay at St Regis, our overwater pool villa was very spacious, clean new and very modern. We truly loved all activities on the island sports activities like tennis, yoga, group exercises. Great staff made us feel very welcomed especially our villa housekeeper Haseeb surprising us with creative towels and always spotless clean villa! Food was great but could be still a bit improved. Sunsets from Whale bar was the best we seen and must try their picture perfect Pearl shel cocktail!
Soggiorno di 6 notti a marzo 2021
Risposta di The St. Regis Maldives Team, il giorno 30 mar 2021
Thank you very much for sharing your valuable feedback. We are delighted that you have an exceptional stay with us and we look forward to welcome you back at the Maldives finest address.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantástico!!! Atendimento diferenciado de vários hotéis q já estive. Os quartos são excelentes, extremamente limpos, com várias comodidades e mimos! Os restaurantes são incríveis e à praia é perfeita. Ficamos no quarto sobre a água com piscina privativa e recomendo a todos q tem dúvida onde ficar! Vale a pena realmente!
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2020

10/10 Eccellente

Rafayel, New York

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The way everything is structured and set up to cater to the guest was spectacular. From the amenities to the timely fashion of the staff to the cleanliness and comfort, everything we just incredible and I give it a 10/10. Amity who was assigned to me was absolutely wonderful.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff. Lovely rooms. Good food. Beautiful beach. Food is expensive though, even for the Maldives.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This property is amazing, everything was just perfect! The staff was very very welcoming and helpful! The overwater sunset villa was out of this world! We have enjoyed our stay so much and we will definitely be coming back in the near future!
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020

10/10 Eccellente

abdulla

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfect resort.
Perfect. Just perfect.
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a marzo 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2019

10/10 Eccellente

D

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel war wirklich sehr gut! Nur unsere Heimreise die Kathastrophe. Wir wurden am Flughafen bei der Heimreise nicht in das Flugzeug gelassen.
Soggiorno di 10 notti a settembre 2018

10/10 Eccellente

MARIA CECILIA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing
Amazing! Excellent! The staff were great. The service was impeccable. The food was superb. And the place is one of the most beautiful I’ve seen in the world.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2018

10/10 Eccellente

EUNHWAN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Everything is perfect.
Everything is perfect.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2018

10/10 Eccellente

Alexandre

Hotel Maravilhoso
Se tivesse que resumir em uma palavra seria Paraíso !! Hotel de primeira linha, café da manhã maravilhoso, concierge e funcionários do hotel extremamente educados e prestativos. Passamos a primeira semana da nossa lua de mel lá, foi maravilhoso, recomendo a qualquer pessoa. Voltaremos sem sombra de dúvidas. Agradecemos a todos eles por terem nos proporcionado essa experiência inesquecível.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2018

8/10 Buono

Franco, Hong Kong

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Very nice hotel
A very nice resort hotel with modern and elegant design and fantastic seaview
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018
Risposta di The St. Regis Maldives Vommuli Resort, il giorno 16 feb 2019
Dear Franco, Thank you very much for sharing your valuable feedback. We are delighted that you have an exceptional stay with us and we look forward to welcome you back at the Maldives finest address.

10/10 Eccellente

Adrian, HK

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good Staff Service, Room was great, sunshine, water was very clear, but not much fish can😍😍
Soggiorno di 3 notti a giugno 2018
Risposta di The St. Regis Maldives Vommuli Resort, il giorno 1 ott 2018
Dear Adrian, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We look forward to welcome you back at the Maldives finest address.

10/10 Eccellente

Jordan, Europe

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent food and service. One of the best we have experienced (been to Maldives 3 times). Staff is amazing. Great people very helpful. Corals in the house reef are dead. Not much to see while snorkelling. Some good fishes, a bunch of white-tip sharks (seen 6 sharks for 10 days), 2 turtles, 1 octopus and some eagle rays. Be aware of the plankton it is very irritating. When you go in the water it will bite/sting (or whatever it does) and it hurts.
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2018
Risposta di The St. Regis Maldives Vommuli Resort, il giorno 19 giu 2018
Dear Jordan, Thank you for your kind words. We hope to welcome you back soon!

10/10 Eccellente

Scott, San Francisco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pure perfection
Everything was absolutely perfect!
Risposta di St. Regis Maldives Team, il giorno 2 mag 2018
Thank you so much for staying with us. We are delighted that you had an incredible time.

4/10 Scarso

Ilhem , Paris

Mauvaise expérience
Tarifs prohibitifs pour un service inexistant. Très mauvaise expérience
Soggiorno di 5 notti a marzo 2018
Risposta di General Manager , il giorno 2 mag 2018
Dear Ilhem, We greatly appreciate you sharing with us the details of your recent stay at The St. Regis Maldives and we sincerely apologize for the shortfall in service. We strive to deliver exceptional experiences to our guests and deeply regret that we failed to do so on this occasion. Please be assured that I have taken your feedback on board and addressed all points raised. I look forward to having an opportunity to personally apologize and hopefully welcome you back. Sincerely, Alexander Blair General Manager

10/10 Eccellente

Eva

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2017
Hello Eva, Thank you so much for your five star rating. We hope we will see you again. Best wishes, The St. Regis Maldives Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The hotel is nice. The breakfast is awesome but dinner is not so good. Both the meat and the seafood are tend to be overcooked. And out butler forgot to pick us up so we have to walk ourselves.
Risposta di The St. Regis Maldives Team, il giorno 7 mar 2017
Thank you so much for staying with us and grateful for your valuable feedback and we will address these concerns to our team. We hope we will have another opportunity to welcome you again.