Piscina all'aperto, lettini, servizio di salvamento in loco

Recensioni per Pullman Vung Tau

4.5 out of 5
Pullman Vung Tau
15 Thi Sach Street, Thang Tam Ward, Vung Tau

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 117 su 233 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 69 su 233 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 23 su 233 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 13 su 233 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 11 su 233 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

8,2/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

David, Las Vegas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Our 10 floor room was a highlight
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di David Julien Pannetier, il giorno 6 apr 2024
Dear David,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David Julien PannetierOperation Manager

10/10 Eccellente

Hoang

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I love this place. I will be back and recommend to all friends
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di David de Brito, il giorno 18 feb 2024
Dear Hoang,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Fraser

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Always the choice of hotel
Top rated hotel at good value price with top notch service provided.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di David de Brito, il giorno 18 feb 2024
Dear Fraser,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Tony, Chantilly

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Warm and friendly staff. Excellent food selection. Great location with many restaurants within walking distance.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 18 feb 2024
Dear Tony,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

bo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 18 feb 2024
Dear Bo,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

2/10 Terribile

Nga

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 18 feb 2024
Dear Nga,Thank you for your feedback.We have noted on your negative feedback and we will train our staff to serve our guests better in the future.We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 8 dic 2023
Dear Anonymous,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Jamie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Best hotel bathroom i have ever seen! Bedroom was also very nice. only thing that let the room down so only 2 english channels om the tv. youtube or netflix would of been great
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 11 ott 2023
Dear Jamie,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Aris

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel, the staff were very friendly and upgraded our room and gave us a late check out. Good buffet options
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 11 ott 2023
Dear Aris,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

INSONG

Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 8 dic 2023
Dear Insong,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

8/10 Buono

Hin Yan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 29 ago 2023
Dear Hin Yan,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di David de BRITO, il giorno 21 lug 2023
Dear Anonymouse,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Thai

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
One of the nicer suit i stayed at. Highly recommended hotel.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 21 lug 2023
Dear Mr Thai,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Mika

Soggiorno di 1 notte a maggio 2023

6/10 Soddisfacente

Bruce Aiquoc

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
The staff did not give me 2 free breakfast meals tickets as included in 2 days hotel stay. This was worth 2 million vnd that was not aware for 2 people for 2 days.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 6 mag 2023
Dear Mister Bruce Ai Quoc Tran,Thank you for your feedback.We have noted on your negative feedback and we will train our staff to serve our guests better in the future.We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Check Fai

Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 9 apr 2023
Dear Check Fai,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

8/10 Buono

Fraser

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good hotel at a cheap rate only in vung tau
Decent Stay but a 4 stars at most in my view
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di David de Brito, il giorno 4 mar 2023
Dear Fraser,Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivate our team to do greater in the future.We look forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Kien

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura

2/10 Terribile

adrianus

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very bad service
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2022
Risposta di David de Brito, il giorno 8 feb 2023
Dear Adrianus,Thank you for your feedback.We have noted on your negative feedback and we will train our staff to serve our guests better in the future.We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

4/10 Scarso

William

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a novembre 2022
Risposta di David de Brito, il giorno 9 dic 2022
Dear Mister William,Thank you for your feedback.We have noted on your negative feedback and we will train our staff to serve our guests better in the future.We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,David de BritoGeneral Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel was very comfortable and spacious too. Some local food within walking distance and there is a mall just across the street
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

8/10 Buono

Svein Ole

Soggiorno di 3 notti a settembre 2022

10/10 Eccellente

Yuko

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

2/10 Terribile

Nitin

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Stayed with Pullman many times earlier and used to like. However after experience this time, we are very sure, we wont be staying here again. Not happy how the reception handled my checkout. they charged me for room key a) it was never told that it would be chargeable b) what would i do with the key.. i was told that 1 mug was missing. told them that i would not know or it wasn't damaged. so it should be in the room. anyway the front office went ahead and charged. told them do they expect us to check each item before check in. what if it wasnt there. she didnt have any answer. well it is not about money, but the way it was handled was very unprofessional. what i am very sure, we wont not be staying at this hotel.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Tin Nguyen-Acting Front Office Manager, il giorno 5 set 2022
Dear Mister Nitin Bansal,Thank you for your feedback.We have noted on your negative feedback and we are looking forward to welcoming you back to Pullman Vung Tau.Kind regards,Tin NguyenActing Front Office Manager

10/10 Eccellente

Alice, Oklahoma City

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Great place to stay
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 5 ago 2022
Dear Alice, Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivated our team to do greater in the future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, Tin Nguyen Acting Front Office Manager

10/10 Eccellente

kyoungil

Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 5 lug 2022
Dear Kyoungil, Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivated our team to do greater in the future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, Tin Nguyen Assistant Front Office Manager

8/10 Buono

max

Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 5 lug 2022
Dear Max, Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivated our team to do greater in the future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, Tin Nguyen Assistant Front Office Manager

8/10 Buono

JongWoo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
편리한 호텔, 아직은 손님이 많지 않아 관리가 좀 미흡
최근 코로나로 숙박객이 많이 없어서인지, 객실내 청소가 제대로 안되어 있는듯 하며, 일부 시설이 고장나 있었습니다. 그 이외에 편의시설은 이용이 편리했으며, 무엇보다 해변에서 멀지 않고 바로 옆에 롯데마트가 있습니다.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 5 lug 2022
Dear JongWoo, Thank you for your feedback. We have noted on your negative feedback and we will train our staff to serve our guests better in the future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, Tin Nguyen Assistant Front Office Manager

8/10 Buono

Joseph

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Executive lounge is not available
Was told The executive level was under renovation and we have book the executive room , was disappointed that was not told in advance of this matter , therefore the business lounge access was not available and the executive room was not impressive
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 5 lug 2022
Dear Joseph, Thank you for taking the time to write a review on your experience staying with us. It is sad to read that your experience did not meet your expectations. At, Pullman Vung Tau we strive to provide best quality service and we take pride in our product, anticipating high volume of tourist have put our team to a great test and to a certain extend we have done well given the circumstances and there are areas of improvements which we have outlined in our future training programs. I look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau and I remain at your disposal. Kind regards, Tin Nguyen Assistant Front Office Manager

10/10 Eccellente

KUNHSIEN

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 30 lug 2022
Dear KUNHSIEN, Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivated our team to do greater in the future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, Tin Nguyen Acting Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Disappointed
Hotel is just ok for being 5 stars. The room had a bad smell of closed/smell of wet maquette. Check out st 11am, too early.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 30 lug 2022
Dear Our Valued Guest, Thank you for your feedback. We have noted on your negative feedback and we will train our staff to serve our guests better in the future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, Tin Nguyen Assistant Front Office Manager

8/10 Buono

Thanh Sang

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 30 lug 2022
Dear Thanh Sang, Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivated our team to do greater in the future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, Tin Nguyen Acting Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

sungmo

Soggiorno di 2 notti a marzo 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 30 lug 2022
Dear Sungmo, Thank you for your feedback. We have noted on your negative feedback and we will train our staff to serve our guests better in the future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, Tin Nguyen Assistant Front Office Manager

8/10 Buono

Nam

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022
Risposta di Tin Nguyen-Assistant Front Office Manager, il giorno 30 lug 2022
Dear Nam, Glad to read that you have enjoyed your stay and Thank you for you rating and feedback. A positive feedback will indeed motivated our team to do greater in the future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, Tin Nguyen Acting Front Office Manager

10/10 Eccellente

Elias

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best hotell in Vung Tau
Best hotel in Vung Tau by far. Kind and professional staff that go the extra mile. The rooms are big, clean and well equipped.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2022
Risposta di Tin Nguyen, il giorno 19 mar 2022
Dear Mister Elias, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Vung Tau Hotel and Resort. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Tin Nguyen Assistant Front Office Manager Pullman Vung Tau

10/10 Eccellente

Thiên Anh

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
phòng đẹp, yên tĩnh. thức ăn sáng không ngon lắm.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di David de Brito, il giorno 31 gen 2022
Dear Thien Anh, Thank you for staying at Pullman Vung Tau and rating us well. We are happy to read that you have enjoyed your stay and we have also noted that the breakfast experience was not up to your expectations. We have shared your feedback with our chefs and will look at improving in the near future. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel, professional staff, overall we had a great stay.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 20 mag 2021
Dear Anonymous, Thank you for your feedback and we look forward welcome you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

8/10 Buono

Peter

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
清潔和服務可以更好
希望玻璃可以清潔乾淨,打開窗簾後感受不好。 冰箱內沒有飲料,只有水,希望能讓住客有飲料選擇。
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 20 mag 2021
Dear Peter, Thank you for your feedback and we look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

8/10 Buono

YONGSEON

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2021
Risposta di David Stanley de Brito, il giorno 7 mag 2021
Dear YONGSEON, Thank you for your feedback and we look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 20 mag 2021
Thank you for staying at Pullman Vung Tau and we are glad you have enjoyed your stay with us. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards David de Brito Hotel Operations Manager

10/10 Eccellente

Phat

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Friendly staff
Our check in and check out staff, Chi is very friendly, helpful and polite. The room overall is good but it was partly covered.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di David Stanley de Brito, il giorno 7 mag 2021
Dear Phat, Thank you for you kind feedback and mentioning our team member who did a fantastic job to make your stay meaningful, such feedback will definitely motivate our team and we look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

10/10 Eccellente

Geau Tae

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Need more improvement at breakfast.
Every conditions at room was so nice. But when I went to restaurant for breakfast, the tables & chairs were not comfortable due to so tight. It looks like temporary table to manage a lot of over customers on weekend. Besides the breakfast condition, all of staffs were so kind and smile. Will book again there when I go again to Vung tau.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 26 apr 2021
Dear Geau Tae, Thank you for your fantastic feedback and we will improve on the breakfast restaurant set up and yes it was due to high occupancy anticipation Thank you and Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The receptionist was a very nice lady, she gave us a free room upgrade that give us access to the Business Lounge. The staff were very friendly and helpful, and the food is delicious. The only downside to the hotel is the swimming pool. It is not well-maintained at all, there is algae in the pool and the paint is mostly scraped off.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 6 apr 2021
Dear Anonymous, Thank you for a great feedback and we will definitely share with our team. We have noted on the pool cleanliness and we will be addressing this matter with our team for further improvement We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

10/10 Eccellente

Hao lun

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 6 apr 2021
Dear Hao lun, Thank you for a great rating and we look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
친절한 직원 하지만 5성치고는 그다지..
Soggiorno di 2 notti a marzo 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 6 apr 2021
Dear Anonymous, Thank you for rating us and we look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

8/10 Buono

kyungmin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 6 apr 2021
Dear kyungmin, Thank you for rating us and we will share with our team. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

4/10 Scarso

Soeun

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
제가 가본 5성 호텔중 로비 화장실 더러운곳은 처음 봤음..변기에 변이 묻어 있다니..헐 여기가 동네 마트인가 했다. 조식은 진짜 인도식이 왜 이리 많은지..쌀국수는 먹어본것중 제일 맛없음.먹을게 오믈렛밖에 없음. 룸서비스도 인도음식만 가능..물 가져다 달라니 2시간뒤에 왔음..다시는 전세계 어느곳 풀만도 이용하지 않을것임. 4성같은 5성..
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 6 apr 2021
Dear Soeun, Thank you for your feedback. We have shared your feedback with the team and we will ensure improvement on cleanliness in our public area washrooms. As for the food offerings our international food offering menus are featured in our in room TV and the Indian food offerings are from our 3rd party partners to feature extra meal preferences. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

8/10 Buono

Phuc

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di David de Brito, il giorno 6 apr 2021
Dear Phuc, Thank you rating Pullman Vung Tau and we look forward welcoming you soon. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
お薦めホテル
部屋は綺麗で朝食ビュッフェは種類が多くどれも美味しい。ブンタウに泊まるなら1番のお薦めホテルでしょう。
トップライトから採光
各階エレベーターホール
吹抜け
客室
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020
Risposta di David Stanley de Brito, il giorno 2 gen 2021
Dear Sir/Madam, Thank you for providing and recommending Pullman Vung Tau as a preferred Hotel in Vung Tau. We are delighted to read how well you have enjoyed your stay with us. We look forward welcoming you back to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager

10/10 Eccellente

Quoc Dinh

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2020
Risposta di David Stanley de Brito, il giorno 25 nov 2020
Dear Quoc Dinh, Thank you for a fantastic rating and we look forward welcoming you to Pullman Vung Tau. Kind regards, David de Brito Hotel Operations Manager