Hall

Recensioni per Capitol Skyline

3.5 out of 5
Capitol Skyline
10 'I' Street SW, Washington, DC

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 330 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 401 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 179 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 46 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 44 su 1000 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

7,4/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

2,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Marco

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di Ken , il giorno 25 ago 2019
Thank you for your feedback. Look forward to welcome you back!

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I booked and received confirmation on beginning of April, to stay in this hotel on April 30 for two nights; the day of the check in my credit card was debted for the expected amount; upon arrival, after an intercontinental flight, they told me an emergency had occurred and they could not accomodate me, so they told I was reprotected on another hote l15 (!) miles away. I had to look for a new arrangement by myself. Will never suggest this place.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Tamer Naguib, il giorno 9 mag 2019
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you have encountered with the hotel relocation. Unfortunately as unexpected maintenance issue occurred resulted with this inconvenience. We hope you accept our sincere apology and give us another chance to restore your confidence in us. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Business hotel abbastanza centrale
L’albergo è senz’altro comodo e presenta un alto standard di servizi. Tuttavia l’accoglienza del personale è deludente: alla reception non ci hanno dato i voucher per la colazione al check-in. E la responsabile di sala è stata alquanto rude e scortese. Ombrelli per la pioggia dovrebbero essere a disposizione degli ospiti su richiesta, e non in vendita: è come dire che se non ho l’asciugacapelli lo devo comprare alla reception.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

hotel carino
hotel carino centrale pulito adatto a famiglie o giovani , personale cortese ed educato
Soggiorno di 1 notte a novembre 2017
Risposta di ND, il giorno 17 nov 2017
We are glad you enjoyed your accommodations with us!

10/10 Eccellente

Eileen Van

Soggiorno di 3 notti a luglio 2019

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Its clos3e
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020

10/10 Eccellente

Lakia

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
SKYLINE Inn
Its always amazing to stay at this location. Pool parties in summer with live DJ, fronr desk staff professional -friendly, cleaning staff does a grlluva job cleaning this hotel, its public transportation accessible and near all the good eateries and groceries stores
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a marzo 2020

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a marzo 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020

10/10 Eccellente

N

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
They allow parties until 2 AM. I would never stay there again.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020

10/10 Eccellente

Steve

Soggiorno di 3 notti a marzo 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020

8/10 Buono

Paul

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Servizi
The property was fairly clean with the exception of a few things I noted: 1. A dirty facial towel was left behind in the restroom which contained a short curly hair. 2. My bed was made however, sheets were not changed. I noticed that there was makeup on one of the sheets still. 3. The last day of my stay there was NO hot water. As I was in line to check out in the reception area the lady mentioned that the phones were ringing off the hook since everyone was calling in regarding that issue. :/ The highlight of our stay was the accessibility of the monument tours. I was glad they offered evening tours since we were very limited with time.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was friendly and helpful. I was allowed to check in a few hours early and they held my luggage for me for a few hours after I checked out so I didn’t have to carry it around.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020

10/10 Eccellente

William J

Soggiorno di 1 notte a marzo 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Liked everything. It aeemed like the hotel was redone recently. Need to make the shower pressure better
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ken, il giorno 4 mar 2020
Thanks for your feedback! We are consistently making improvements and shower pressure is top priority. At times, the shower-head needs to be cleaned to allow better water-flow. ENG team is on it ! Thank you.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ken, il giorno 4 mar 2020
Thanks for your feedback!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Ken, il giorno 4 mar 2020
Thanks for your Fab rating!! This will encourage our team to continue to strive in excellence!!

8/10 Buono

Jill

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel, in an awkward area
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Ken, il giorno 4 mar 2020
Thanks for your feedback! The neighborhood has come to our door-step, Navy Yard has transformed our surroundings and more new developments underway. On the other side, the Wharf district, waterfront with tons of new bars, restaurants and entertainment venues...

2/10 Terribile

Michael

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bedbugs and no customer service
My room was recently renovated - a decent value for the location and price - until the second night when I started feeling bites. The desk agent did not react when I told her. Offered no response or compensation. Now all my luggage goes into quarantine. Stay anywhere else.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Ken, il giorno 4 mar 2020
Thanks for bringing this to my attention. I am surprised to hear about the lack of attention you experienced. We take pride in everything we do to make our guests feel comfortable. Trust I will look into this to ensure there's no future re-occurrence. Thank you!

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ken , il giorno 4 mar 2020
Thanks for your feedback! Look forward to welcome you back soon.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ken, il giorno 4 mar 2020
Thanks for your terrific feedback! Look forward to welcome you back soon.

6/10 Soddisfacente

Clifford

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Wasn’t very pleased
Very disappointed it took forever for the hot water to start working. Then on Saturday the power was out for about 6 hours and the hot water wasn’t working so me and my fiancé has to go somewhere to shower wasn’t a Pleasant stay at all.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Ken, il giorno 4 mar 2020
Thank you for your feedback. Unfortunately, we experienced a neighborhood power outage due to a construction site nearby damaged cables. We apologize for any inconvenience caused. This is certainly a one-off incident and hope you will allow us to redeem ourselves and come to stay with us again in the near future!

8/10 Buono

Robert

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Ken, il giorno 4 mar 2020
Thanks for your feedback! Look forward to welcome you back soon.

2/10 Terribile

Boudreaux, Baton Rouge, La

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
From the moment we stepped in to the lobby we were met with rude and hostile staff. The rooms had no hot water or AC. There was a terrible sewage smell coming from the bathroom. No fridge or working coffee maker in the room. The closets had blankets covering them. The window coverings did not cover the entire window. The sheets and towels were dingy and dirty looking. After less than 5 minutes walking in socks on the carper, the socks were black. The ONLY plus is this hotel is close to the Capitol.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ken, il giorno 4 mar 2020
Thanks for bringing this to my attention. I am sorry to learn you had such a poor impression of our hotel. We take pride and strive to provide impeccable service. I shared your comments with Housekeeping, they are investigating your claims. I hope you will give us the opportunity to redeem ourselves as this is certainly a one-off!!

10/10 Eccellente

Brian

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Ken , il giorno 4 mar 2020
Brian Thanks for the terrific review. Look forward to welcome you back soon!

10/10 Eccellente

maria, springfield, ma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location and price. I did not like having top pay a $100 deposit that is not refunded for up to 6 weeks.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Ken , il giorno 10 feb 2020
Hello Maria, Thanks for you excellent review! The hotel releases credit card pre-authorization immediately upon check out. It is up to our clients financial institution to make funds available in their account. Overseas banks could take up to 4-6 weeks while domestic banks clear faster within 10 business days. Look forward to welcome you back!

10/10 Eccellente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ken , il giorno 7 feb 2020
Thanks for your terrific review. Look forward to welcome you back!

8/10 Buono

Pierre

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Ken , il giorno 7 feb 2020
Thank you for your review. Look forward to welcome you back!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The service at the hotel bar was fantastic the hotel kitchens were superb and the drinks were mixed well.
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 3 feb 2020
Thanks for your terrific review. Hope to welcome you back soon!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was awesome!! Great location! Room was nice & comfortable!
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 3 feb 2020
Thanks for your great feedback! We love to read positive reviews and look forward to welcome you back soon!

4/10 Scarso

Takisha

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Disgusting and disappointed
The room was kind of filthy and because I was too exhausted from my day and didn’t have an ounce of energy to let the hotel staff know. There was hair all over the bathroom and in the shower. The towels were disgusting.. I can go on and on but i won’t. But horrible experience...
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 3 feb 2020
Takisha, we’re disappointed to learn about the deficiencies you encountered. It’s a shame you didn’t let management know to arrange a room change immediately.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 3 feb 2020
Thanks for your feedback. Look forward to welcome you back soon!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 3 feb 2020
Thanks for your terrific review and rating. Look forward to welcome you back soon!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 3 feb 2020
Thanks for your great feedback. Look forward to welcome you back soon!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The property is very nice. The room was very nice size with a nice view.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 29 gen 2020
Thanks for writing your review. Look forward to welcome you back!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 29 gen 2020
Thanks for writing your review. Look forward to welcome you back soon!

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 29 gen 2020
Thanks for writing your review. Look forward to welcome you back soon!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 29 gen 2020
Thanks for writing your review. Look forward to welcome you back soon!

8/10 Buono

Brittany, New York, NY

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I enjoyed the price for the size of the room on such a last minute booking!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ken, il giorno 29 gen 2020
Great to hear you enjoyed your stay! Look forward to welcome you back soon.

8/10 Buono

AC, NYC

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice simple hotel with all you need for a basic stay. The courtesy shuttle was an added bonus.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 18 gen 2020
We love to hear great feedback. Look forward to welcome you back!

2/10 Terribile

Willretractwhen, I receive my refund

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
They are sneaky on expedia. They put a 48 cancellation policy on it. I cancelled within 30 hours, and they still charged me for 2 rooms during my stay. When I checked in, the manager said it was fine, it was cancelled, but I did not get my money back until I filed a dispute with my bank. They were also sold out, meaning they are getting extra money they did not earn off of this, and it is unfair. Expedia was no help either. Agents speak horrible English and are not willing to help. Bad practices.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 18 gen 2020
Thanks for bringing this to our attention. The hotel way have very well been sold out taking into account all sources of our bookings. We apologize for any inconvenience caused. Suggest you follow up with source of booking.

6/10 Soddisfacente

AHS, NJ

Mi è piaciuto: Pulizia
The hotel itself was ok. The room is was clean and basic. The drawback with this hotel is it’s location. It is at least a 10 minute walk from the Metro and there are few of any stores nearby to purchase food or necessities such as Advil.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Ken , il giorno 18 gen 2020
Thanks for your feedback. Please try our complimentary shuttle service next time. There’s tons of nearby restaurants including Navy Yard Waterfront and across the street, ABC Pony. Our Market Place stocks Advil and numerous sundries. Hope you will stay with us again in the near future!