Salottino della hall

Recensioni per Kimpton Hotel Monaco Washington DC, an IHG Hotel

4.5 out of 5

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 540 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 245 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 127 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 58 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 31 su 1001 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,2/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Adriana

Hotel da consigliare agli amici
Camera spaziosa e confortevole Posizione perfetta Bagno grande e pulito
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
"Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a positive experience. Your support means the world to us. Gratefully, Kimpton Monaco-Washington DC

10/10 Eccellente

Laura

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
siamo appena stati in vacanza insieme ad altre 2 famiglie. l'hotel è molto carino: rinnovato da poco con uno stile eclettico dai colori sgargianti. il personale è molto disponibile e ben disposto all'accoglienza. la posizione è strategica anche se si trova nella parte della città degli uffici. direi decisamente da consigliare.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2017
Laura: Thank you very much for the five stars. I'm glad you enjoyed our services and facilities during your recent stay with us. I look forward to welcoming you back to the Kimpton Monaco Washington DC in the near future.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good Hotel in great area
Good hotel in excellent area. Q/P quite acceptable
Thank you for your review. I hope to see you again soon.

10/10 Eccellente

stefano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel in posizione strategica
Questo hotel riassume un insieme di caratteristiche che ne fanno una struttura ideale. Ben tenuto, molto pulito, posizione strategica, personale molto disponobile. Anche se l'entrata non gli rende giustizia, l'hotel all'interno è molto grande con soffitti altissimi e ben arredato. Lo consiglio vivamente.
Entrata

10/10 Eccellente

Jethro

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Love this property , as it’s our third time stay here and I promise it just keeps getting better. The stars of the monaco are the front office staff whom will attend to all your needs in a timely friendly and professional manner . Thank you Nicole, mustafa , Mohammed , Chris and all the Monaco staff for an amazing stay
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Samuel

Mi è piaciuto: Servizi
Great staff and wonderful building/environment. Great part of town. Great restaurant.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Carole

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The perfect location for our activity at the Arena and great restaurants all around. Such a fun weekend!
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Annley

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent all around!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Roxane

Friendly atmosphere every one was very helpful we will stay there again! Great location
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Thais G

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 4 feb 2024
Grateful for your positive feedback! Your encouragement is our motivation. Looking forward to continuously serving you with excellence.

2/10 Terribile

Seana

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 4 feb 2024
We're sorry to hear about your less-than-perfect experience. Your feedback is invaluable, and we're working diligently to make the necessary improvements.

10/10 Eccellente

Todd, Harbeson

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean and very convenient!!
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 4 feb 2024
Grateful for your positive survey! Your encouragement is our motivation. Looking forward to continuously serving you with excellence.

8/10 Buono

Claire

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We always love Hotel Monaco. Interesting property/architecture and free wine hour are always the best. This trip we were out on the lower floor for the first time hallways underground and our room smelled like mildew. This hasn’t been typical with previous stays which was a shame.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 4 feb 2024
Appreciate your positive survey! Your satisfaction is our top priority, and we're delighted to have exceeded your expectations. We're sorry to hear about your less-than-perfect experience being placed on a lower floor. We take your concerns seriously and are committed to addressing and resolving them to enhance your future experiences.

10/10 Eccellente

Angelica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 12 gen 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear about your positive experience. Your support means a lot to us, and we're dedicated to delivering excellent service consistently.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
I reserved a premium room with a king bed and seemed to have gotten the “essential” room with a queen bed. The sink in the bathroom was clogged and the toilet wasn’t flushing properly. We also had a food delivery to the front desk where the front desk asked us if we want them to bring it up for us, we said yes and waited 20 minutes just to go down ourselves and see it still there for pick up. The location was great and central to all the tourist destinations and museums but the hotel itself is definitely not worth the price. There are many other hotels in the area that may be a better choice.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 12 gen 2024
I appreciate your feedback and apologize for any frustration caused. We take your concerns seriously and will use them to improve our service. Your input is invaluable, and we are committed to ensuring a better experience in the future.

4/10 Scarso

christopher

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 12 gen 2024
I appreciate your feedback and apologize for any frustration caused. We take your concerns seriously and will use them to improve our service. Your input is invaluable, and we are committed to ensuring a better experience in the future.

10/10 Eccellente

Kylie, Jackson

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was excellent except the shower was cold, and would not warm up.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 12 gen 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear about your positive experience. Your support means a lot to us, and we're dedicated to delivering excellent service consistently.

8/10 Buono

Robert, Sudlersville

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful old Post Office turned into a hotel. My biggest complaint was the water in our room. After a night of being at a concert at Capitol One Arena, a shower is a must. Unfortunately the water in the bathroom either ran scolding hot or cold. There was no hope of getting it to just warm. At 1 a.m. we just gave up and would try again before departing. No luck, same story. Upon check out when asked how our stay was, I mentioned the water and it seemed like the issue came as no surprise and we were told to have a nice day. The hotel is nicely decorated but falls short on amenities.
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
"Your feedback matters! Thank you for sharing your thoughts with us. Your input helps us improve and better serve you in the future. Gratefully, Kimpton Monaco- Washington DC

10/10 Eccellente

Janet

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
"Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a positive experience. Your support means the world to us. Gratefully, Kimpton Monaco-Washington DC

6/10 Soddisfacente

Christina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
When checking in the staff at the front desk was not very hospitable and made you feel like you were a burden. However, when checking out the gentleman that was assisting me was very helpful and friendly.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
"We're sorry to hear about your experience. Your feedback is crucial for our improvement. Please allow us a chance to make things right. Thank you."

10/10 Eccellente

Owen

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love the area and the nostalgia of the hotel.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a positive experience mixed with a bit of nostalgia. Your support means the world to us. Gratefully, Kimpton Monaco-Washington DC

10/10 Eccellente

Gabor

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a positive experience. Your support means the world to us. Gratefully, Kimpton Monaco-Washington DC

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great location with 5 star service!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a positive experience. Your support means the world to us. Gratefully, Kimpton Monaco-Washington DC

10/10 Eccellente

Edith

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Enjoyed my brief stay. Clean, well appointed room. Lion sculpture above the bed and Alexander Hamilton bust in the corner. Free wine at happy hour. Great service in the restaurant. I’d stay there again!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a positive experience. Your support means the world to us. Gratefully, Kimpton Monaco-Washington DC

4/10 Scarso

Madeline

Mi è piaciuto: Pulizia
Just a little too hip for its own good. I liked the vaulted ceiling in my room; didn't love the giant lion's head mounted above the bed, and grateful that this property isn't in an earthquake zone. Also didn't love the toilet that took 3 tries to flush even toilet paper; the literally block-long walk to get to my room (and no closer way in, although I could exit thru a side door) and no coffee maker in the room, nor in the lobby on Sunday until 8:30am. Also wasn't so happy that there's a full flight of stairs to lug your bags up to get into the hotel, and there isn't anyone standing outside to ask if you need help. Even in the lobby when i left, no one thought to offer me help carrying my full-size suitcase back down the stairs. To top it off, breakfast was downright depressing. I was the only one there at 7:30 in the morning, yet I was uncomfortably seated in the bar area rather than a normal table (because I was alone? but there was literally no one at any of the other tables...) My breakfast, which to their credit they did comp, included the worst eggs benny I've ever experienced-- poached eggs with the yolks a little gelled (like they sat in a sous-vide bag or something) and felt like a cold jellyfish in the mouth; equally cool and kinda damp english muffin; tiny dollop of thin hollandaise. Eeeyuck, hope the other entrees were better.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 12 gen 2024
I appreciate your feedback and apologize for any frustration caused. We take your concerns seriously and will use them to improve our service. Your input is invaluable, and we are committed to ensuring a better experience in the future.

10/10 Eccellente

Craig M

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a positive experience. Your support means the world to us. Gratefully, Kimpton Monaco-Washington DC

8/10 Buono

Mark, Reston

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 12 gen 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear about your positive experience. Your support means a lot to us, and we're dedicated to delivering excellent service consistently.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager , il giorno 26 dic 2023
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you had a positive experience. Your support means the world to us. Gratefully, Kimpton Monaco-Washington DC

10/10 Eccellente

Tiffany

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 16 nov 2023
Thank you for the perfect 10 out of 10 rating! We appreciate your positive feedback and look forward to providing excellent service during your future visits.

10/10 Eccellente

Elsie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great DC location
This hotel is in an elegant, historic building in a very walkable part of Washington. Its close to many major landmarks, and the restaurant and bar attract not just tourists but locals too. We will definitely stay here again when we visit DC.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you enjoyed your stay at our historic hotel in Washington. We look forward to welcoming you back on your next visit to DC.Best regards,

10/10 Eccellente

Agustin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful place
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 20 ott 2023
We appreciate your feedback and are delighted you had a great time during your stay.

10/10 Eccellente

LAURIE

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice and comfortable hotel. Staff was wonderful! Very close to museums and historical monuments.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 20 ott 2023
Thanks for sharing your feedback, were so happy to hear that you had a wonderful stay and explored the nearby attractions.

4/10 Scarso

Sarah

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
This is the second time I’ve stayed at this property in the last 5 months. The first time, it was absolutely incredible. The staff was amazing and it was the only reason I came back to this hotel for this trip. The staff, specifically the lady at the front desk was horrible! She was rude and not welcoming. The toilet in the room had dried urine on the seat. Overall, I’m reminded that staff make or break the experience. I probably won’t be coming back, there are plenty hotels in the area. Just bummed out how different the experiences were. One amazing, where we decided we’d only want to stay at that hotel to this time where I don’t imagine we’d come back. Extremely disappointed.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. I'm genuinely sorry to hear about the disappointing experience you had during your recent stay. Your comments are important to us, and we take them seriously. Please rest assured that we will address the issues you've raised with our team to ensure a more positive experience in the future.We apologize for falling short of the high standards you experienced during your first stay.

10/10 Eccellente

Bradley

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 20 ott 2023
Thank you for the feedback.

10/10 Eccellente

Jack

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 20 ott 2023
Thank you for the feedback!

2/10 Terribile

John

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The customer service wasn’t the best and I’ll look for a different hotel next time.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience, and we appreciate your honesty. We strive to improve and hope to have another chance to provide you with a more positive stay in the future.

4/10 Scarso

Ashley

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Way over priced for the poor quality and customer service. We have stayed in hotels for less $250 per night that were much nicer. Very disappointed!
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
We apologize for falling short of your expectations. Your feedback is valuable, and we'll use it to improve. We hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.

4/10 Scarso

Adam

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
I was excited to book this property having used the bar many times when I lived in DC around the time the hotel opened. The “first floor” is underground and has no windows. The room has little to no amenities. Coffee machine broken, replacement machine which came hour later came with wrong pods. Additional incorrect pods came after another hour long wait in the morning. Both bar areas were closed for a private event and unusable. None of the phone lines to room service or restaurant worked from the hotel room. Would book the Riggs instead - amazing bar there.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconveniences you faced during your stay. Your feedback is crucial, and we will address these issues promptly to enhance our services. We appreciate your understanding and hope to have the chance to welcome you back for a more positive experience.

6/10 Soddisfacente

Philip

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for your feedback. We appreciate your input and are committed to improving our services. If there are specific areas you feel we can enhance, please let us know. We value your opinion.

10/10 Eccellente

Victor, S chesterfield

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for your positive review! We're delighted to hear you had a great experience. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Eccellente

john h

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
great hotel by food pricey if you have children with you
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for your positive feedback! We're thrilled you enjoyed your stay. We appreciate your comment on the pricing and will consider it for future improvements. We look forward to welcoming you back.

4/10 Scarso

Aliah

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is an old building so it had a smell once you get to the rooms, It’s not a modern hotel. My initial room was not thoroughly cleaned. A used cup and a used face mask was left in the room. The staff was very friendly and accommodating and switch my room. Overall not a fan of this particular hotel.
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and apologize for any inconveniences. We're glad our staff could address the issue promptly. Your input is valuable as we strive to enhance our services. We hope you'll consider giving us another chance in the future.

10/10 Eccellente

Lenke

Mi è piaciuto: Pulizia
Excellent reception, clean rooms and happy hour!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for your positive review! We're delighted to hear you had a great experience. We look forward to welcoming you back soon.

4/10 Scarso

Miles

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia
The room I stayed in smelled like mildew. The sheets the pillows.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconvenience you experienced. We take this feedback seriously and will address the issue promptly. Your comfort is important to us, and we appreciate your understanding.

8/10 Buono

Silvia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a great experience but there was no bathrobe's in the room no wine and the restaurant was closed other than that it was pretty good.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Reina Munoz, Front Office Manager, il giorno 11 nov 2023
Thank you for sharing your positive experience with us. We appreciate your feedback regarding the missing amenities and restaurant closure. We'll address these concerns to enhance future stays. We look forward to welcoming you back.

10/10 Eccellente

Ji

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023

6/10 Soddisfacente

Richard

Mi è piaciuto: Personale e servizio

10/10 Eccellente

Antwon, Jenkintown

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed the overall look of the hotel and decor. The Dirty habit restaurant was beautiful with great food. We will be back!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Chris

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

6/10 Soddisfacente

Edmund

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023