Monolocale, 2 letti queen, non fumatori | Una scrivania, ferro/asse da stiro, Wi-Fi gratuito, lenzuola

Recensioni per Extended Stay America Suites Newark Woodbridge

2.5 out of 5

Recensioni

6,4
Valutazione di 10 - Eccellente. 253 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 225 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 180 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 139 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 208 su 1005 recensioni" "

6,2/10

Pulizia

7,0/10

Personale e servizio

6,2/10

Servizi

6,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Huber

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Da evitare
Ero con la famiglia di passaggio ed avevamo scelto questa sistemazione perché ha la lavanderia interna. Al nostro arrivo la prima impressione è stata pessima.! Briciole e sporco sul pavimento davanti alla reception. In stanza negli angoli sporcizia e capelli nelle lenzuola che non sapevano certo di profumo anzi si vedeva chiaramente che erano state usate e non cambiate. Al nostro piano c’erano stanze per fumatori e l’odore si diffonderà su tutto il corridoio che era sporco con carte ed anche un bicchiere di vetro rotto. Siamo usciti er comprare delle federe per i cuscini e per cenare al nostro rientro dopo 3 ore alla reception c’era ancora lo sporco precedente. Inutile dire c’è non abbiamo fatto le lavatrici che ci eravamo programmati di fare. Peccato la struttura ha del potenziale ma le persone che ci lavorano no. Da evitare
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018
Risposta di Hotel Management, il giorno 14 ago 2018
A well-maintained room sets up the tone for an excellent stay, but we apologize this wasn’t your experience. We are also sorry if any inconvenience was caused by our front desk staff. Your feedback concerning cleanliness is shared with our housekeeping team to review and action. We would like to regain your trust and hope you will give us that chance in the future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Louis

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Maricela

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Ivy-Marie

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Staff excellence and pet friendly.
Soggiorno di 9 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 4 mag 2024
Dear Ivy-Marie, Thank you for your kind summary of your stay at Extended Stay America. It is a pleasure to see that you enjoyed our pet-friendly accommodations and appreciated our devoted staff members. Our goal is to provide an exceptional experience for our guests, and we're glad we hit our mark during your stay. We loved having you as our guest, and we hope that we are the first hotel you think of when you revisit Newark.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Salvador, Monroe Township

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Parking
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

MARIE GERTHA

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Wilnelia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice and clean
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Darlene

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This was my second time staying at this location. The staff was super friendly and accommodating. The rooms were updated and clean! Will stay there again.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 27 apr 2024
Dear Darlene, Thank you for choosing Extended Stay America! We are delighted to welcome you back for your second stay at our hotel! Your loyalty means a great deal to us, and we are thrilled that you found our staff friendly, rooms updated, and clean. We appreciate your continued support and look forward to providing you with another exceptional experience on your next visit.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Oleg

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Kissy

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Carol

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

2/10 Terribile

Zhane

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I came in on the April 13 and I book a room for April 12-15 and I didn’t get to stay cause they say it’s a no show so how do I get the money back for this room
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 21 apr 2024
Dear Zhane, Thank you for sharing your review. We are sorry about the inconvenience you experienced with your reservation. If your reservation was made through a third-party booking platform, we recommend that you reach out to them directly, and they will be happy to assist you with your refund. However, our team is also available if you need any other assistance. We value your patronage and look forward to hosting you in the future. Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Ivy-Marie

Viaggio con animali domestici, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Location
Soggiorno di 9 notti ad aprile 2024

4/10 Scarso

Kizzy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
The bathroom shower was really dirty needs to be remodeled and the hallway light was too dem needs more lighting and new carpet plus the room didn’t have a garbage can
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 17 apr 2024
Dear Kizzy, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the cleanliness issues in the bathroom and any inconvenience caused. Your comments are invaluable, and we'll ensure they're shared with our housekeeping team to address promptly. We'll also assess the lighting in the hallway and ensure it meets our guests' needs. Additionally, we'll address the lack of a garbage can in the room. We're committed to making the necessary improvements for a more comfortable stay. We appreciate your input and hope to welcome you back for a better experience in the future.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Bakya

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Ok
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 apr 2024
Dear Bakya, Thank you for sharing your feedback with us. We are glad your stay was enjoyable. We strive to provide an exceptional experience for all our guests and apologize if we fall short of your expectations. Your input is valuable to us, and we hope to welcome you back for a more memorable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Ivy-Marie

Soggiorno di 9 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Ivy-Marie

Viaggio con animali domestici, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Limited Kitchen supplies.
Soggiorno di 7 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Alex

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Facility needs some improvements
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 8 apr 2024
Dear Alex, Thank you for choosing Extended Stay America. We appreciate your feedback regarding our facility. We continuously strive to enhance our guests' experience and are committed to addressing any areas that need improvement. Your input is valuable to us as we work towards providing a better stay for all our guests. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to welcome you back in the future to experience the positive changes we make.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Paula, Penns Grove

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stay was terrible Room smelled like pee Shower rod was broken Shower leaked water all over the floor because the curtain rod. Bathroom didn’t drain and the repair guy never came Asked for linens They kept saying had none Ppl where letting there kids run up and down the halls all hrs. There where ppl above us as well Jumping up and down All heard two nights straight Management did call them. Have a son that’s special needs and has epilepsy Had two seizures there at the hotel due to the noise and not getting any sleep Never stopped Instead of giving us a free night or anything because of this We just ended up checking out a day early The room is 101 if anyone gets it Hotel and management F F F F
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 8 apr 2024
Dear Paula, Thank you for choosing us. We sincerely apologize for the disappointing experience you encountered during your stay. Your feedback is concerning, and we regret any inconvenience caused by the issues with the room and noise disturbances. Please know that we take your comments seriously and will address them with our team to prevent such incidents from happening in the future. We apologize for falling short of your expectations and understand the importance of a comfortable and peaceful stay, especially given your son's unique needs. We regret that we could not provide a satisfactory resolution during your stay. We appreciate your feedback and hope you'll consider giving us another chance to provide you with a better experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Jennifer

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Maridell

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Needs a little update specifically the tub over all not bad
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Carla

Viaggio di coppia
Would come back again! Clean!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 apr 2024
Dear Carla, Thank you for choosing Extended Stay America and sharing your experience. We're thrilled to read that you enjoyed your stay and found our hotel to be clean. We take pride in providing a clean and welcoming environment, so it's great to know our efforts have paid off. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Carlos

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
My stay was ok. The employees ,except for one, were very helpful and friendly. There’s that person that made it challenging to talk and ask.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 apr 2024
Dear Carlos, Thank you for staying with us and sharing your review. We're glad that your stay was satisfactory overall and that most of our employees provided helpful and friendly service. However, we apologize for any challenges you faced due to the behavior of one team member. Providing excellent customer service is our priority, and we'll address this issue internally to ensure consistent and positive interactions with all our guests. We appreciate your feedback and hope you will consider giving us a second chance to provide you with the hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

SHIRLEY

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Dogs barking in room at 4 in the morning. We were placed on the animal floor😂 no tv. Front desk lady needs to be more pleasant
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 30 mar 2024
Dear SHIRLEY, Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the disturbance caused by the dogs in the animal floor. We will ensure to address this issue promptly to prevent any future inconvenience. Regarding your experience with our front desk staff, we deeply regret any lapse in service and assure you that we will work diligently to improve our team's demeanor and hospitality. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your patience and understanding. Please allow us another chance to exceed your expectations in the future. Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Fidelia

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

2/10 Terribile

Abdoulaye

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
I don’t recommend this hotel for anyone,its dirty,noisy at every time,no real breakfast,is old and broken,it smells bad.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 12 mar 2024
Dear Abdoulaye, Thank you for sharing your thoughts. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced, especially concerning cleanliness and our complimentary grab-and-go breakfast service. Your feedback is invaluable, and we take it seriously as we strive to enhance our offerings. We also appreciate your observations about the need for updates, and we want to assure you that our commitment is to provide a refreshed and comfortable environment for our guests. We would appreciate it if you would give us another opportunity to exceed your expectations in the future.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Manal

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 11 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Gregorix

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

4/10 Scarso

Markila Ariel Triniese

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Steve

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

2/10 Terribile

Yesenia

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

Christopher

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice studio apartment feel.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 18 feb 2024
Dear Christopher, We're thrilled to hear that you enjoyed the studio apartment feel during your stay at Extended Stay America! Providing a comfortable and welcoming atmosphere is our goal, and we appreciate your positive feedback. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience in the future!Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Sulaiman

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It old and dirty
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 feb 2024
Dear Sulaiman, Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our team takes cleanliness seriously, and we regret falling short of your expectations. Your feedback is valuable, and we will address this matter to ensure improvements in our services. We appreciate your honesty and hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a more positive experience in the future. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Regina, Carteret

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I have stayed here a few times before. The staff is very helpful. Check-in is quick.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Faith

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

Enouce

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Maria, Kissimmee

I don’t that will go back to that hotel
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 feb 2024
Dear Maria, Thank you for sharing your review. We strive to offer quality service to our guests; therefore, we are disappointed if we did not meet your expectations. Please accept our apologies for any frustrations or inconveniences you may have had during your stay. We hope you will consider giving us another chance to show you our devotion to delivering excellent hospitality for every guest.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Alexander

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Byron

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The rooms whats not even close looking like the advertised one, its says breakfast included it but only like coffe and cookies sitting by the front desk window, the room inside was very pooly maintain, with things about to fall apart, it was not pleasent to be there
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 31 gen 2024
Dear Byron, We sincerely apologize for falling short of your expectations during your stay. Your feedback regarding the discrepancy in room appearance, limited breakfast offerings, and the overall condition of the room is disheartening. We take your comments seriously and assure you that our team will address these concerns to enhance the guest experience. Your insights are invaluable, and we hope you'll consider providing us with another opportunity to deliver a more pleasant stay in the future. Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Bea

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff and good food options nearby
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 25 gen 2024
Dear David, Thank you for sharing feedback regarding your stay at Extended Stay America and highlighting our convenient location. We are committed to providing exceptional service to every guest, so we are especially pleased to read your comments about our staff and their outstanding hospitality. Thank you for including us in your travel plans. We invite you to stay with us again the next time you visit the city.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Eldiiar

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Catrina

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Never again will I stay here
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 20 gen 2024
Dear Catrina, Thank you for choosing our hotel on your recent visit to the area. We were disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than exceptional. We hope you will consider giving us another chance to show you our commitment to delivering excellent service and accommodations.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Valerie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The draperies did not close. Being on the ground floor with the window facing the parking lot I was not happy
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Anthony

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean or not to clean
When my boyfriend arrived for his overnight stay, he went into the room to find the bed not made from the previous guest and 3 used towels on the bathroom floor. When he addressed it with the front desk, they all but said oh well. I am extremely disappointed that they didn’t offer to move him to a clean unused room. We travel a lot. He is young, and i feel as though they took advantage of him. I would appreciate for someone to reach out please.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Anthony, Thank you for choosing us. It was disappointing to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than perfect. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service that we typically provide.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Joseph

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The woman at the front desk remembered me from previous stays and is all smiles and helpful. I love the simple desk, the soft chair near the bed and multiple pillows. The cabinet near the sink for the garbage pail is falling apart from repeated use. Other than that one thing ive stayed here many times and its consistently great.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Joseph, Thank you for posting such kind comments about our hotel, especially our staff. We make every effort to provide service above and beyond your expectations, so we are pleased to see that you loved everything about your stay. We look forward to sharing your comments with our team. Thank you for choosing Extended Stay America. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

KEVIN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I really enjoyed my time there and I got much needed sleep and rest. If I stayed in Woodbridge again I will stay at extended stay.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 18 gen 2024
Dear KEVIN, Thank you for including Extended Stay America in your travel plans and sharing your review with fellow travelers. We're thrilled to read that you enjoyed your time with us and got the much-needed sleep and rest. Your comfort is our top priority, and we're pleased to have provided you with a positive experience. If you find yourself in Woodbridge again, we would be delighted to welcome you back for another enjoyable stay.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Edgar

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Hasnain

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Emely

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Not recommended
First they gave me a key for a room that wasn't even clean. Then they gave me a room that was not really clean. There was hair all over the bottom of the toilet. They need to update those rooms . It was just nasty.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 gen 2024
Dear Emely, Thank you for sharing feedback about your recent stay. We know that a fresh, clean hotel sets the tone for a wonderful stay; therefore, we sincerely regret this was not your experience. Our hotel is committed to ensuring cleanliness for all guests, and we will ensure this is addressed appropriately. Please return on your next visit to the area so we can show you our commitment to outstanding experiences. Sincerely,Hotel Management