21 Dr Isert Road North Ridge, 21, Accra, Accra Region
Recensioni
7,8
Buono
Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 31 su 94 recensioni" "
10 - Eccellente
31
Valutazione di 8 - Buono. 39 su 94 recensioni" "
8 - Buono
39
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 12 su 94 recensioni" "
6 - Soddisfacente
12
Valutazione di 4 - Scarso. 8 su 94 recensioni" "
4 - Scarso
8
Valutazione di 2 - Terribile. 4 su 94 recensioni" "
2 - Terribile
4
8,2/10
Pulizia
8,6/10
Personale e servizio
7,8/10
Servizi
7,8/10
Condizioni e dotazioni della struttura
Recensioni
2/10 Terribile
Viaggiatore verificato
24 gen 2020
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2020
Risposta di Nana, il giorno 27 gen 2020
Dear Guest.
Kindly let us know if there were any achallenges during your stay.
Thank you.
Regards,
10/10 Eccellente
Albert
Viaggio di lavoro
19 ott 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very good reception. Good break fast
Albert
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di kmasha, il giorno 20 ott 2020
Thank you very much for your wonderful review.
This is much appreciated and we hope to see you soon.
Kind regards,
2/10 Terribile
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
22 set 2020
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very corrupt staff. They stole my money and refused to give it back. The front desk employees are very unprofessional and rude! The manager should consider dismissing the front desk employees and hire properly trained individuals! Very disappointed to say the least!
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Nana, il giorno 21 ott 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa and for making time to review your stay.
It is indeed unfortunate and almost unbelievable that this happened in our hotel and we sincerely apologize.
Kindly assist with further details via a private message to help us investigate further.
Thank you.
Regards,
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
31 lug 2020
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a luglio 2020
Risposta di Nana, il giorno 5 ago 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa.
We appreciate your feedback.
Regards,
4/10 Scarso
Shelter, Oxford
Viaggio di lavoro
20 lug 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Location was spot on, facilities weren’t that bad either.
Shelter
Soggiorno di 1 notte a luglio 2020
Risposta di Nana, il giorno 5 ago 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa.
We are glad you enjoyed our location and world class facilities.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
6/10 Soddisfacente
Lollo
4 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Orent spel
De flyttade på möbler, renoverade så jag inte fick sova. De förnekade det och försökte få mig att tro att jag inbillade mig. Det blev mystiskt bättre varje gång jag ringde och klagade. De spelade fult spel. Grannen hörde det med. Så till slut tog jag till hjälp av Hotel.com och då lovade hotelket att de skulke flytta på mig till annan våning. De ljög. Detta förstörde två semesterdagar. Annars var personalen supertrevliga.
Lollo
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019
Risposta di Nana, il giorno 27 gen 2020
Kära gäst,
Tack för att du stannar hos oss och för att få tid att granska din vistelse.
Jag är glad att du gillade vår professionella och välutbildade personal.
Vi ber om ursäkt för rörelsen av möbler som förstörde din sömn. Vi har tagit upp den här frågan för att förhindra att den händer igen.
Tack så mycket och vi ser fram emot att välkomna dig igen snart.
Hälsningar,
10/10 Eccellente
Lollo
27 dic 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best staff
Such amazing professional staff, very helpful.
Lollo
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Nana, il giorno 13 gen 2020
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for making time to review your stay.
We always do our best to make our guests have a comfortable stay.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
6/10 Soddisfacente
Travis
26 dic 2019
Travis
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
6/10 Soddisfacente
Alan
18 dic 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Good hotel
Bàr and bàr staff good
Restaurant buffet food always warm to cool food and frosty staff
Alan
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2019
Risposta di Nana, il giorno 18 dic 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for making time to review your stay.
We are glad you enjoyed our good food and friendly staff.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
12 dic 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The breakfast was excellent and the service of everyone was great.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019
Risposta di Nana, il giorno 16 dic 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for making time to review your stay.
We are glad you enjoyed our breakfast and service.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
8 dic 2019
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The initial room I was given was not clean and the AC wasn’t working, which is a must for Accra due to the heat and humidity. I then moved to another room which was must nicer, had a shower, and a functioning AC.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2019
Risposta di Nana, il giorno 10 dic 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for making time to review your stay.
We really appreciate the genuine feedback and we always do our best to satisfy our guests.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
6 dic 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very friendly and helpful staff. Professional environment and quality rooms at about the right price.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 9 notti a novembre 2019
Risposta di Nana, il giorno 10 dic 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for making time to review your stay.
We are glad you appreciate our professionally trained staff and our competitive rates.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
6 dic 2019
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Nana, il giorno 10 dic 2019
Thank you for staying with us and for your kind rating.
Regards,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di gruppo
22 nov 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room was very good size for the two of us and was very good. No complaint from me. Very happy to use again and again. This is the third time of use.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Nana, il giorno 25 nov 2019
Dear Guest,
THank you for staying with us and for making time to review your stay.
We are glad you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again soon.
Regards,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
29 ott 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The environment is good . For my self, I like the place
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Nana, il giorno 29 ott 2019
Thank you so much for taking your time to give us a wonderful review.
We look forward to welcoming you again soon.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
26 ott 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Decent property for it's price. The staffs are polite and the location is good. It's neat and the facilities are not broken. It's a good place
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Nana, il giorno 29 ott 2019
It is always a pleasure to serve you as we would love to.
We look forward to welcoming you again soon.
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
4 ott 2019
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Check-in staff were polite and helpful. Checked me in though I arrived early but that was the best part of my stay.
Changed room 3 times in 1st night
1st room - severe damp smell and faulty ac
2nd room - water leaking from ac vent
3rd room - finally ok but ac tending to trip off but too tired to complain again.
Restaurant staff practically shooed me out because it was 3:30pm and the restaurant was closed for lunch. Bear in mind I was already eating.
Restaurant was blah
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Nana Kwabena, il giorno 4 ott 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for your kind review.
We are glad you appreciate our polite and helpful Receptionists and the Early check-In.
We also sincerely apologize for the various issues you encountered on your arrival day. This was due to rooms not being properly checked before checking you in and it is a failure on our part. We have identified the various rooms to fix all pending issues to make your next visit a more enjoyable one.
Thank you once again for your review as it helps us to improve on our services.
Thank you.
Regards,
10/10 Eccellente
Daniela
Viaggio di lavoro
3 set 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Daniela
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Nana, il giorno 4 ott 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind review.
Regards,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
22 ago 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
My fourth time here I will be back. Very good value for money.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Nana, il giorno 23 ago 2019
Dear Guest,
Thank you for your making time to review your stay.
We appreciate your loyalty with us and look forward to welcoming you again.
Thank you.
Regards,
2/10 Terribile
Viaggiatore verificato
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
26 giu 2019
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
when my family was there they ask them to pay extra money before they will show them the room because the system
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Nana, il giorno 28 giu 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa and for making time to review your stay.
We apologize for the unfortunate incident that happened during your stay. Kindly share more details to help us resolve the issue to help make your next visit more enjoyable.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
23 giu 2019
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Disappointing stay
I had to arrive 1 day late in Accra, on 18 June instead of 17 June, due to my first flight arriving late in Lisbon where I was to take the connecting flight to Accra. This was an occurrence that was clearly out of my control and I requested Hotels.com to request a refund for one night from the Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa. Hotels.com was very responsive and immediately contacted the hotel and advised me in writing that the Swiss Spirit rejected the request. I then contacted the hotel myself and was told that they cannot accept my request for a refund--full stop. This is extremely disappointing and not in line with Customer Satisfaction oriented policies one expects from these types of establishments; particularly when hot water in the shower was only available in the second day that I stayed there; only bath towels were provided with no hand towel available in the bathroom; wi-fi was weak in the room, with connection lost frequently until very late in the night, and I had to pay 90.6 for a room per night, without breakfast!
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Nana, il giorno 24 giu 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for making time to review your stay.
Regrettably, your reservation was non-refundable. And as such, we could not modify it from our end.
We also apologize for our Wifi instability during your stay. We had issues from our ISP which interrupted our internal distribution system. Gladly, this has been rectified to make your next stay more enjoyable.
Our hot water pressure and hand towels have also been sorted out to make your next stay more enjoyable.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
22 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The room was ok, the workers were very good and Professional.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Nana, il giorno 24 giu 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for making time to review your stay.
We are glad you enjoyed our professional staff. We always do our best to make our guest at home at all times.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Kay
Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
12 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location entertainment venues and dining options
Kay
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Nana, il giorno 13 giu 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for making time to review your stay.
We are glad you enjoyed our entertainment venues and dining options. We make it a point to make our guest have fun fun whiles they stay with us.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Kay
Viaggio di coppia
10 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
As far as accommodations is was pretty good. It was a good value for the money. Look at deals on Expedia the rates are much better than what you are told if you walk into the hotel. The hotel was a bit dated but clean . Restaurant was ok and so was breakfast. Staff was accommodating especially breakfast hostess and Teresa. We had a mishap with room type and they more than compensated for the mishap. Would probably stay again.
Kay
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Nana, il giorno 13 giu 2019
Dear Guest,
We were happy to have you with us and thank you for reviewing your stay.
We always go the extra mile to solve all guest issues to make you enjoy your stay.
Greetings from Theresa and all of us at Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
SiriusBee
Viaggio di gruppo
6 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This location is well kept. The staff was friendly and very helpful. Room service was delivered in a timely manner. The air conditioner in the room leaked water on the floor but the problem was reported and taken care of right away. Internet worked well, lobby area is nice and inviting.
SiriusBee
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Nana, il giorno 7 giu 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for making time to review your stay.
We are glad you enjoyed our serene location, helpful staff and for reporting all issues to us in a timely manner. We always strive to resolve all issues to ensure our guests have the best of time with us.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
9 apr 2019
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di Nana, il giorno 10 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for your rating.
Regards,
4/10 Scarso
Miranda
8 apr 2019
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Average at best.
This hotel is absolutely not worth the cost. Its a bit aged and needs some updating. The shower water never heated up, I only got lukewarm water showers. The best part of my stay was the tennis court and the incredibly helpful staff at the court.
Miranda
Soggiorno di 2 notti a marzo 2019
Risposta di Nana, il giorno 10 apr 2019
Dear Miranda,
Thank you for staying with us at and for taking time to review your stay.
We sincerely apologize for the hot water not working to perfection during your stay.
This has been worked on to make your next visit a more pleasant experience.
Thank you for appreciating our colleagues at the tennis court.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
10/10 Eccellente
Erin
7 apr 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Erin
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di Nana, il giorno 8 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind Rating.
Regards
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
4 apr 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff & property was great-- I had a suite & the AC did not work in the suite area of the unit--stifling hot so could not use that room -- maintenance gave a lame excuse why unit would not produce cold air
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a marzo 2019
Risposta di Nana, il giorno 30 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us at Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa and for taking time to review your stay.
Kindly accept our apology for our inability to make your Air Conditioners work as they should. Kindly assist us with a private message so we can investigate further and solve this problem permanently.
Thank you.
Regards,
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
1 apr 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Nana, il giorno 3 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for your rating.
Regards
10/10 Eccellente
Alan
30 mar 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Unfortunately to food in buffet always cold
Alan
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Nana, il giorno 3 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for your review. Our Chefs have been informed and the food will be much warmer from now onwards.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
30 mar 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
No hay mucho alrededor, para todo hay que tomar taxi
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 12 notti a marzo 2019
Risposta di Nana, il giorno 30 apr 2019
Querido invitado,
Gracias por tu evaluación
Esté atento a los lugares interesantes para visitar en Accra con su teléfono en nuestras habitaciones en su próxima visita.
Esperamos darle la bienvenida pronto de nuevo.
Saludos,
10/10 Eccellente
Alan
29 mar 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel only fault was the hot food in the buffet was always Luke warm never hot great shame as hotel excellent
Alan
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Nana, il giorno 3 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind review.
We have taken note of this issue and our kitchen and Chefs have been alerted to ensure this does not happen again.
We look forward to welcoming you again soon to have a perfect stay.
Regards,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
21 mar 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean rooms, pleasant staff, excellent food and drinks
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a marzo 2019
Risposta di Nana, il giorno 22 mar 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for your kind review. We appreciate your feedback.
Regards,
6/10 Soddisfacente
Jacob
18 mar 2019
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Jacob
Soggiorno di 3 notti a marzo 2019
Risposta di Nana, il giorno 18 mar 2019
Dear Guest,
Thank you for your rating. We appreciate your feedback.
Regards,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
7 mar 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent customer service and attention to details. Great food
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a marzo 2019
Risposta di Nana, il giorno 12 mar 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for reviewing your stay.
We are glad you enjoyed our customer service.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
1 mar 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Services and Facilities were quite satisfactory for the price
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di Nana, il giorno 7 mar 2019
Dear Guest,
We appreciate your kind reviews and, as always, do all that is necessary to ensure you have a pleasant stay.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
10/10 Eccellente
Hamdiya
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
4 feb 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Enjoyed our stay, after Niagara hotel did not go well upon arrival.and Expedia still hasn't responded back to us about our refund even though we did not stay in Niagara hotel
Hamdiya
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2019
Risposta di Nana, il giorno 7 mar 2019
Dear Hamdiya,
Thank you for staying with us and for reviewing your stay.
We are glad you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
22 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
good
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2019
Risposta di Nana, il giorno 23 gen 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind rating.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
Viaggio di coppia
21 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Live band was great
Bed was wobbly and not so good
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Nana, il giorno 23 gen 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and making time to review your stay.
We appreciate your feedback on our live. We have also identified the bed and resolved the issue to make your next visit a more enjoyable one.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Antoine
16 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Très bon hôtel manque de transats au bord de la piscine
Antoine
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Nana, il giorno 19 gen 2019
Cher invité,
Merci de rester avec nous et pour votre avis.
Nous apprécions que vous aimiez cet hôtel et nous remplaçons également nos chaises longues au bord de la piscine pour rendre votre prochaine visite plus agréable.
Nous sommes impatients de vous revoir bientôt.
Cordialement,
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
14 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
prijs van 30 dollar voor een ontbijt is absurd en het hotel personeel kan mj niet laten zien waar dit stond op een lijst of iets dergelijks.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Nana, il giorno 19 gen 2019
Beste gast,
Bedankt voor uw verblijf bij ons en voor het maken van tijd om uw verblijf te herzien.
Stuur alstublieft een privébericht met details van de ongelukkige incedent om ons verder te onderzoeken en te voorkomen dat het zich opnieuw zou voordoen als het inderdaad een vergissing was.
We kijken uit naar uw bericht en verwelkomen u ook binnenkort weer.
Vriendelijke groeten,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
9 gen 2019
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Nana, il giorno 11 gen 2019
Dear Guest,
We appreciate your kind rating.
Thank you.
Regards,
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
8 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was very good, right from check-in (which was very fast), housekeeping, foods, etc. We expected a king bed, as indicated on the booking but we met a double bed in the room. That notwithstanding, the stay/experience was excellent.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Nana Kwabena, il giorno 9 gen 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us at Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa and for making time to review your stay.
We are glad you enjoyed our food and professional staff and services.
We are currently rectifying the issues on some of our online platforms regarding our bed types.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
5 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Nana, il giorno 8 gen 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind rating.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Barbara
1 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Friendly and professional staff.
Nice stay!
Barbara
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2018
Risposta di Nana, il giorno 8 gen 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind review.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Modeste
29 dic 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
It was just what We wanted.
Modeste
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Nana, il giorno 8 gen 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind review. We always do our best to satisfy our guests.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Eniola
28 dic 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Eniola
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Nana, il giorno 8 gen 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind rating.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
25 dic 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Nana, il giorno 27 dic 2018
Dear Guest,
Thank you for your rating. We trust your stay with us was a great one.
We look forward to welcoming you again soon.
Regards,
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
24 dic 2018
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Nana, il giorno 29 dic 2018
Dear Guest,
Thank you for your rating. Kindly let us know if there is anything we can do to make your next stay with us more enjoyable.
Regards,