Terrazza/patio

Recensioni per Hyatt Regency Baku

5 out of 5
Hyatt Regency Baku
1033 Izmir Street, Baku

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 62 su 116 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 35 su 116 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 12 su 116 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 4 su 116 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 3 su 116 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Stefano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
buon albergo e buon servizio
Albergo di buona gestione. servizio buono e personale cortese sia alla reception sia nella struttura. un
Soggiorno di 3 notti a luglio 2018
Risposta di Rashad Niyazov Guest Experience Manager, il giorno 2 ago 2018
Thank you very much for your review of our hotel. We are very pleased your stay was enjoyable and hope to have you back with us soon again!

10/10 Eccellente

luca

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good service !
Everything was fine. A special thanks to the manager on duty on afternoon shift the 26 October . She was really kind. Sorry I cant remember the name. Sure we will be back.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2017

4/10 Scarso

BADER

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I gave 2 stars for good smoking balcony in reception Otherwise, it's frustrating. Far from Nizami street, main door's lock was broken We felt like our room was opened to the public , toilet door hinges were fallen, and shower water was too cold. Finally, the furniture wasvery worn out and depressing, as if we are living in the nineties. 😪😪😪
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Rameez

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Amazing place to stay
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 7 mar 2024
Dear Rameez,Greetings from Hyatt Regency Baku and thank you for taking the time to complete an online review regarding your experience at the Hyatt Regency Baku. Our intention is to make all our guests stay a memorable one and we are thrilled to learn that you were well looked after during your stay. We hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future.Yours Sincerely,Ilkin Huseynzada Assistant Manager – Front Office

10/10 Eccellente

Mark

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hyatt Happy
The room was clean and the hotel quiet in off season (December). Breakfast buffet had variety of local choices, and options for omelettes. Local bank next door for currency exchange. Excellent fitness center in adjacent building and great massage. Variety of restaurants within walking distance.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

sami

Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I have been using the hayatt hotel in baku since early 2000,s. The quality has got better and the service is fabulous. Prices are more reasonable than they were as well
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 30 nov 2023
Dear Mr. Guest,Greetings from Hyatt Regency Baku and thank you for taking the time to complete an online review regarding your experience at the Hyatt Regency Baku.Our intention is to make all our guests stay a memorable one and we are thrilled to learn that you were well looked after during your stay. We hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future.Yours Sincerely,Ilkin Huseynzada Assistant Manager – Front Office

10/10 Eccellente

sami

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property is very clean , bed is super comfortable, facility is first class
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 30 nov 2023
Dear Mr. Guest,Greetings from Hyatt Regency Baku and thank you for taking the time to complete an online review regarding your experience at the Hyatt Regency Baku.Our intention is to make all our guests stay a memorable one and we are thrilled to learn that you were well looked after during your stay. We hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future.Yours Sincerely,Ilkin Huseynzada Assistant Manager – Front Office

10/10 Eccellente

Ahmed

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Giorgi

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
;.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 16 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your review. We are sorry to hear that you were not satisfied with your stay.Could you please share with us any observation and comment about your stay in order to enhance our service on your future stays with us.We hope to welcome you back soon and can ensure you that your next stay will be perfect in every way.Regards,Ilkin Huseynzada Assistant Manager – Front Office

10/10 Eccellente

MUSTAFA KEMAL

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
baküde 2 gece
Resepsiyonda Nizam bey yanındaki bellboy arkadaşımız, kahvaltoda Azad ve ekibine çok teşekkür ederim.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 31 ott 2023
Dear Mustafa Kemal,We would like to thank you for taking the time to share your experiences at Hyatt Regency Baku.It is a great pleasure to learn that you enjoyed your time with us and that everything was to your satisfaction. We are happy to receive such a high mark from your side. Hope that your trip to Baku has left only positive memories.We are looking forward to welcoming you back at Hyatt Regency Baku.Most sincerely,Ilkin Huseynzada Assistant Manager – Front Office

6/10 Soddisfacente

emily, holbrook

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
It was a nice hotel, but the pool was not open and there were some building works going on around the hotel
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 26 ott 2023
Dear Guest,Thank you for your review.We take guest feedback very seriously and have forwarded your comments to our operations team.Please feel free to send any additional comments, questions or comments you may have. We hope to welcome you back soon and can ensure you that your next stay will be perfect in every way.Regards,Ilkin Huseynzada Assistant Manager – Front Office

10/10 Eccellente

Zeiad

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 2 ott 2023
Dear Guest,Thank you very much for staying with us and for taking time to share your feedback. It was a pleasure to have you as our guest. I hope to welcome you back very soon.With best regards,Ilkin Huseynzada Assistant Manager – Front Office

6/10 Soddisfacente

stella

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 11 notti a luglio 2023
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 8 ago 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking time to share your feedback. It was a pleasure to have you as our guest. I hope to welcome you back very soon.Yours Sincerely,Ilkin HuseynzadaAssistant Manager - Front Office

8/10 Buono

Mohammed

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent location, friendly staff, very nice room size and furniture and delicious breakfast.
Soggiorno di 6 notti a luglio 2023
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 8 ago 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking time to share your feedback. It was a pleasure to have you as our guest. I hope to welcome you back very soon.Yours Sincerely,Ilkin HuseynzadaAssistant Manager - Front Office

8/10 Buono

Dragomir

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2022

6/10 Soddisfacente

Alfred

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
De accomodatie lag niet centraal, het gebouw oud niet aangepast aan de standaarden van deze tijd voor een 5 sterren hotel.

8/10 Buono

Md Abdul

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
The rude manner of their reception staff Mr Emin upset me at check in and put an ice bag on my shoulder diminishing my expectation of a comfortable stay. So unwelcome an attitude was surely unexpected from front office staff of a hotel like Hyatt Regency .
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Guest Experience Specialist , il giorno 11 ott 2022
Dear Guest,Please accept our sincere apologies for your disappointment at your recent stay at our Hotel.I am extremely concerned to read your comments with regard to your overall experience at the hotel, Your comments have been forwarded to respective department for further review.It is always our highest priority to us to ensure that our guests and customers leave the hotel happy and satisfied at all times.I do sincerely apologize for any inconvenience and disappointment caused,Sincerely,Ilkin HuseynzadaGuest Experience Specialist

2/10 Terribile

Mustafa altan

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Guest Experience Specialist , il giorno 24 set 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hyatt Regency Baku . I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We do thank you for choosing to stay with us and it is our hope you can give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Anar

Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

10/10 Eccellente

Anar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Guest Experience Specialist , il giorno 14 lug 2022
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your experiences at Hyatt Regency Baku. It is a great pleasure to learn that you enjoyed your time with us and that everything was to your satisfaction. We are happy to receive such a high marks from your side. Hope that your trip to Baku has left only positive memories. We are looking forward to welcoming you back at Hyatt Regency Baku. Most sincerely, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Ernie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A fragrant hotel with the friendliest staff
The hotel smells so good from the lobby up to the room. It feels cozy and inviting. The reception, although always busy, has been helpful and friendly throughout our stay. Ilkin was particularly very accommodating. The breakfast menu hasn’t changed the whole week, but the food has been delicious. Their managers on duty (Kamran and Orxan) made sure to check on us and the other guests if everything is alright. The room has always been tidied up everyday. The housekeeping staff are nice and friendly.
Soggiorno di 6 notti a maggio 2022

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a maggio 2022
Risposta di Guest Experience Specialist , il giorno 16 mag 2022
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for taking time to share your feedback. It was a pleasure to have you as our guest. I hope to welcome you back very soon. With best regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

YIGIT

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
very good
Soggiorno di 4 notti a marzo 2022
Risposta di Guest Experience Specialist , il giorno 15 apr 2022
Dear Guest, We appreciate the valuable feedback that you have provided the hotel. As a five star Hotel we pride ourselves on the service we deliver and I am pleased to learn that your experience reflects the high standards that we strive to achieve. We hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future. Yours Sincerely, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Sergey

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2021
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 9 giu 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to review Hyatt Regency Baku. I am excited to learn that you had a pleasant stay with us. We are looking forward to welcoming you back at our hotel soon! Warm regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

8/10 Buono

jean

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021

10/10 Eccellente

Md Abdul

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
I wish I could stay there for a longer time
It was a nice stay. Hospitality and courtesy of staff members impressed me.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Irada, il giorno 25 ott 2021
Dear Mr. Abdul, Greetings from Hyatt Regency Baku! Thank you for sharing your lovely feedback about your recent stay with us. Most of all though I am especially pleased that you enjoyed the service provided by our staff I always feel is the most important and lasting memory of a hotel. We certainly take pride in offering five star service and facilities to our guest and your feedback demonstrates that our continuous efforts have been recognized. We hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future. Best regards, Irada

10/10 Eccellente

Md Abdul

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent Hospitalty
Impressed with the courtesy and hospitality of the staff. Helping and caring attitude of all staff members are appreciable. I felt at home during my seven days stay.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2021
Risposta di Irada, il giorno 19 ott 2021
Dear Mr. Aziz, Warm Greetings from Hyatt Regency Baku! Thank you for having been our guest and it was a great pleasure to have you as our guest recently and to look after you in this while. The team is delighted to note you have had a nice stay. We remain grateful for your feedback as it will serve as a further source of inspiration for all of us to aim for even higher standards of hospitality excellence. Thanking you again for having been our guest at the hotel and the entire team joins me in looking forward welcoming you back amongst us some time soon. Sincerely, Irada irada.kerimova@hyatt.com

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a luglio 2021
Risposta di Guest Experience Specialist , il giorno 7 ago 2021
Dear Guest, Thank you for taking time to review Hyatt Regency Baku. I am excited to learn that you had a pleasant stay with us. We are looking forward to welcoming you back at our hotel soon! Warm regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Odalar büyük ve konforlu, hizmet ve personel iyi, havuzlar ve spor salonu beş yıldız, temizlik iyi ama sürekli hatırlatmak lazım temizlik istiyorum bugün diye , odaya günlük gelmesi gereken bir takım çay kahve bardak gibi ihtiyaçların söylenmeden her gün yenilenmesi daha iyi olabilirdi.
Soggiorno di 5 notti a luglio 2021
Risposta di Guest Experience Specialist , il giorno 7 ago 2021
Dear Guest, Greetings from Hyatt Regency Baku. We appreciate the valuable feedback that you have provided the hotel and delighted that you have enjoyed your stay with us and have carried back pleasant memories of our hotel and the services on offer. Due to Covid-19 our cleaning team providing service every three days however upon guest request we can do it for you at any time. We hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future. Sincerely, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Dmitry

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Останавливался в этом отеле, на пять ночей.Номер брал с видом на бассейн.Номер большой и комфортный.С большим TV,с диагональю 55 .Также есть кофемашина. Не понравилось, что за всё время проживания, дали один раз одноразовую зубную детку.Не бритвенных станков, не ушных палочек, нет от слова совсем.Просто не серьезно, для отеля такого уровня.Бассейн на улице, просто супер.Есть бар у бассейна.Staff приносит напитки и еду, прямо на шезлонге.Рядом с отелем, есть куча ресторанов и магазинов.Такси до аэропорта 14 манат(Uber).До набережной, пешком сорок минут.На такси 3-5 манат..Интернет в отеле отличный.Соотношение цена- качество 5+.
Soggiorno di 5 notti a giugno 2021
Risposta di Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist, il giorno 22 lug 2021
Уважаемая Dmitry , Разрешите поблагодарить Вас за то, что выбрали отель « Хаятт Ридженси Баку » и поделились таким замечательным обзором. Мы рады, что сделали все для Вашего удовлетворения, и Вам понравилась Ваша поездка в Баку. Мы стремимся поддерживать высокие стандарты обслуживания клиентов и действительно рады тому, что наши услуги пришлись Вам по душе. Хотели бы отметить что из за Covid-19, а так же для вашей же безопасности мы приносим зубную щетку,ушные палочки только при запросе. Мы будем рады снова поприветствовать Вас в нашем отеле. С уважением, Илькин Гусейн-заде Специалист по работе с гостями

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti a giugno 2021
Risposta di Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist, il giorno 6 lug 2021
Dear Guest, Please accept our sincere apologies for your disappointment at your recent stay at our Hotel. We would be grateful if you could take a few moments from your busy schedule to share any detail that will assist us to understand your sentiments better to then implement urgent and required course correction. Thanking you again for being our guest at the hotel and the entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us some time soon. Sincerely, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Amanda

Soggiorno di 3 notti a giugno 2021
Risposta di Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist, il giorno 9 giu 2021
Dear Amanda, Thank you for taking time to review Hyatt Regency Baku. I am excited to learn that you had a pleasant stay with us. We are looking forward to welcoming you back at our hotel soon! Warm regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

SALIM

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a maggio 2021
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 2 giu 2021
Dear Salim, Thank you very much for staying with us and for taking time to share your feedback. It was a pleasure to have you as our guest. I hope to welcome you back very soon. With best regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 6 notti a novembre 2020

2/10 Terribile

Irina, New York

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This Hyatt is not five stars. The place is old and needs renovation . When you taking a shower the mold is coming out everywhere. I felt discussing staying there with my friends. I do not recommend this property.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 11 mar 2020
Dear Guest, Greetings from Hyatt Regency Baku and thank you for being our guest on your recent travel to Baku, Azerbaijan. Thank you so much for sharing your thoughts on your recent stay with us. We are sorry to hear that faced with some inconveniences.Our goal is to ensure that every guest leaves with a positive experience and we clearly failed during your time with us. We know that there are many hotel choices in Baku, and we do hope that you will give us the chance to demonstrate our standard level of service on your next visit to the city. Best Regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Shu

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 28 feb 2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your experiences at Hyatt Regency Baku. It's a great pleasure to learn that you enjoyed your time with us and that everything was to your satisfaction. We are looking forward to welcoming you back at Hyatt Regency Baku. Most sincerely, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

IMRAN

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent !
Amazing stay! Property is at very good location and it’s so clean and comfortable the very best thing is the staff behavior they are so friendly and helpful especially Ogtay and Kamran they were very kind and helpful my best stay in Baku so far!
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 13 gen 2020
Dear Imran, Thank you for sharing your lovely feedback about your recent stay with us. We are delighted to read that you particularly appreciated every aspect of our property, including the location, room cleanliness and staff care. We truly hope to welcoming you back again in the nearest future. Best regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
清掃が少し雑なところがあったが、施設は良い。 調度品ももう少しグレードアップしても良いのでは? サービスは申し分なし。
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Guest Experience Specialist, il giorno 7 feb 2020
Dear Guest, Greetings from Hyatt Regency Baku! Thank you for choosing our property on your recent travel to the city and for taking time to share feedback. We delighted to learn that you liked our service, I also took notes about your comment in regards with room cleaning. Rest assured we will share your thoughts with our Leadership team in order to enhance our service for our guests. Looking forward to seeing you in nearest future. Regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

NAWAF

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing stay.I really enjoyed my stay.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 7 gen 2020
Dear Nawaf, Thank you very much for staying with us and for taking time to share your feedback. It was a pleasure to have you as our guest. I hope to welcome you back very soon. With best regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

8/10 Buono

Abdulaziz

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It very great comfort hotel good services and great location
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 14 dic 2019
Dear Guest, Greetings from Hyatt Regency Baku and thank you for taking the time to complete an online review regarding your experience at the Hyatt Regency Baku. Our intention is to make all our guests stay a memorable one and we are thrilled to learn that you were well looked after during your stay. We hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future. Yours Sincerely, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
One of the best hotels I have visited! Everything was great. The staff is great!
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 14 dic 2019
Dear Guest, We appreciate the valuable feedback that you have provided the hotel. As a five star Hotel we pride ourselves on the service we deliver and I am pleased to learn that your experience reflects the high standards that we strive to achieve. We hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future. Yours Sincerely, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

6/10 Soddisfacente

Muharrem

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku , il giorno 14 dic 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at Hyatt Regency Baku and for leaving your review. I am saddened to read that you were disappointed with your stay. I hope that you can understand that this is certainly not the service we strive to provide and hope that you would be willing to stay with us again, so that we may provide you with a much better experience. I hope to welcome you back to the Hyatt Regency Baku in the future. Kind regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

4/10 Scarso

Abeer

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I had stayed in many hotels in Baku however this hotel is not up to the standard AC not functional properly NO wifi over priced compared with the same level hotel. Not recommend To stay... Thank You
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 14 dic 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your valued feedback about your past stay with us. I am saddened to read that you were disappointed with your stay. In regards of the internet connection, we will definitely work on your suggestion in order to increase its speed even more in our guests' rooms and in all public areas. We hope to welcoming you back again soon. Best regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

8/10 Buono

Ali

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 14 dic 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for taking time to share your feedback. It was a pleasure to have you as our guest. I hope to welcome you back very soon. With best regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

6/10 Soddisfacente

yehiel

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 14 dic 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for taking time to share your feedback. It was a pleasure to have you as our guest. I hope to welcome you back very soon. With best regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist

10/10 Eccellente

bekir murat

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mükemmel
Mükemmel
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 28 ott 2019
Değerli Misafirimiz Bekir Murat, Otelimizle ilgili güzel yorumunuz için teşekkür ederiz. Konaklamanızdan memnun kaldığınıza sevindik. En kısa zamanda sizi Hyatt Regency Baku otelimizde tekrar misafir etmekten mutluluk duyarız. Saygılarımızla, Ilkin Huseynzada Misafir İlişkileri Sorumlusu

8/10 Buono

UFUK

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 8 ott 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at Hyatt Regency Baku. I am excited to learn that you had a pleasant stay with us.. We are looking forward to welcoming you back at our hotel soon! Warm regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist Hyatt Regency Baku Ilkin.huseynzada@hyatt.com +994124901234

8/10 Buono

Reza

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di Hyatt Regency Baku, il giorno 8 ott 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at Hyatt Regency Baku. I am excited to learn that you had a pleasant stay with us.. We are looking forward to welcoming you back at our hotel soon! Warm regards, Ilkin Huseynzada Guest Experience Specialist Hyatt Regency Baku Ilkin.huseynzada@hyatt.com +994124901234

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
i like the dedicated services of Narmin during breakfast...she is so caring ..receptionist staff is too good and polite ...excellent
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di Rashad Niyazov Guest Experience Manager, il giorno 19 set 2019
Thank you very much for your review of our hotel. We are very pleased your stay was enjoyable and hope to have you back with us soon again Best Regards

6/10 Soddisfacente

Alan

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Izuzetno precijenjen hotel
Problemi već kod prijave, Sobe nisu bile pripremljene niti u 14 sati, unaprijed je traženo plaćanje boravišne pristojbe, ali ne možete odmah dobiti i račun. Internetska veza nikakva ili vrlo vrlo slaba sve vrijeme boravka. Posluga spora. Zatvoreni bazen radio 1 od 4 dana boravka. Sve u svemu vrlo neprofesionalno i nikako za 4*, a kamoli 5*.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di Rashad Niyazov Guest Experience Manager, il giorno 19 set 2019
Thank you very much for your review of our hotel. We have well noted your comments and guidance on some issues experienced. Your Feedback is shared with our teams to learn and further improve our guest experience. We hope to be able to welcome you back with a much improved stay. Best Regards,