Terrazza panoramica

Recensioni per Hotel Bagues, a Small Luxury Hotels of the World

5 out of 5

Recensioni

9,4

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 456 su 622 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 124 su 622 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 22 su 622 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 12 su 622 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 8 su 622 recensioni" "

9,6/10

Pulizia

9,6/10

Personale e servizio

9,4/10

Servizi

9,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

andrea

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 24 feb 2022
Dear Andrea, Many thanks for this high rating. We are happy we were able to cater to all your needs. Again, thank you very much. We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Simona, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
l'hotel è molto carino, pulito e accogliente. Le camere sono piccole ma sono arredate bene e piene di comfort. L'ubicazione è strategica, a piedi puoi raggiungere molte parti caratteristiche della città. Il personale è ECCELLENTE, molto disponibile ed educato, sempre pronto a soddisfare ogni richiesta. E' un boutique hotel, cioè è un piccolo hotel, ma gestito veramente bene. Complimenti!!!
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2017
Risposta di Greg Behn, Direttore generale, il giorno 19 gen 2018
Gentile Simona, la ringraziamo per il tempo dedicato a condividere la sua esperienza presso l' Hotel Bagués. Ci rallegriamo nell'apprendere che il suo soggiorno presso il nostro Hotel è stato positivo e degno di nota. Ci fa piacere che abbia apprezzato la nostra posizione, centrale, sulle Ramblas, accanto a numerose attrazioni tutte da scoprire. Siamo lieti che abbia apprezzato il comfort e la pulizia della camera. Le siamo grati per le gentili parole nei confronti del nostro personale; sono state riferite e molto gradite. Cogliamo l'occasione per dirle che speriamo di poterla accogliere nuovamente come nostro ospite in futuro. Cordiali saluti. Greg Behn, Direttore generale

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Posizione centralissima. Stanza confortevole e pulita. Personale cortese e disponibile.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2017
Risposta di Greg Behn, Direttore generale, il giorno 29 lug 2017
Gentile Ospite Ci rallegriamo nell'apprendere che il suo soggiorno presso il nostro Hotel è stato positivo e degno di nota. Ci fa piacere che abbia apprezzato la nostra posizione, centrale, sulle Ramblas, accanto a numerose attrazioni tutte da scoprire. Al fine di garantire un'ottima esperienza di soggiorno ai nostri ospiti, ci impegniamo costantemente per fare in modo che le stanze siano sempre pulite e ordinate e questo non sarebbe possibile senza un team che, come da lei indicato, è professionale, cortese e disponibile. Riferiremo le sue parole di apprezzamento e siamo certi che saranno apprezzate. Cogliamo l'occasione per dirle che speriamo di poterla accogliere nuovamente come nostro ospite in futuro. Distinti saluti. Greg Behn, Direttore generale

10/10 Eccellente

ados

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Posizione comodissima per vivere la città
Ottima struttura vicina a tutto e comoda per visitare la città e le sue attrazioni. Vicinissima alla Boqueria quindi ottimo per tappa e spuntini a ogni ora dolci e salati

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel molto bello in posizione strategica
L'hotel è veramente molto bello, recentemente ristrutturato all'interno di uno storico palazzo in cui c'è anche un piccolo museo di gioielleria. Il personale è molto gentile e si è prodigato immediatamente per risolvere una prima impressione non positiva: la camera assegnataci era senza finestre esterne, quindi molto buia e soffocante. Visto che nella descrizione della prenotazione non era menzionato questo particolare, ho fatto presente il problema, e il concierge ha prontamente risolto la situazione, assegnadoci una camera con finestra esterna. Camera che si è rivelata anche molto ben insonorizzata. Letto e cuscini molto comodi, come pure le dimensioni in generale, doccia in particolare. Molto molto bene!
Risposta di Bagues, il giorno 28 apr 2016
Egregio Ospite, Prima di tutto ci teniamo a ringraziarla per aver dedicato tempo a condividere le sue impressioni sul nostro Hotel qui su Expedia. È un piacere leggere che ha apprezzato quasi ogni singolo dettaglio del suo recente soggiorno con noi. La ringrazio in nome di tutto il team dell'Hotel Bagués per le sue gentili parole sulla nostra professionalitá e attitudine. Speriamo di avere la opportunitá di averla ancora qui con noi al piú presto. Attentamente, Claudia Saltarelli Front Desk Supervisor

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Posizione perfetta per vivere la citta'
Albergo gradevole in una citta estremamente interessante. Da quella posizione e' possibile far tutto. Taxi sempre di passaggio, metropolitana comoda e vicinissima. Una breve passeggiata sulla Rambla e sei nel cuore del centro o sul mare.

10/10 Eccellente

arianna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Piergiorgio, Brescia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Proprio piacevole sotto ogni punto di vista
Ambiente gradevole, di recente restauro, camera dotata di ogni confort, personale gentilissimo. Buon rapporto qualità prezzo

6/10 Soddisfacente

Gianfranco, Lamezia Terme

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Centralissimo, pulito, angusto e dal design tetro
L'hotel è centralissimo, nel cuore della Rambla ed è dotato di uno staff disponibile, gentile e professionale. Le camere sono ben accessoriate (ottimo tv lcd) e persino lussuose e dalla pulizia esemplare. Però architetti e interior designer hanno avuto il sopravvento nella riconversione di questo antico palazzetto in boutique hotel. Il confort è stato sacrificato in nome del design "di tendenza". Così le camere sono anguste, nella mia (la 304) mancava una scrivania o persino un tavolo dove poter appoggiare un pc, era priva di un appendiabiti per attaccare un soprabito e di un ripiano per riporre i bagagli. Belle, bellissime le porte di cristallo del bagno, della doccia e dello spazio w.c. ...ma se di notte devi farne uso la luce inonda tutta la camera. Un pò funereo il colore dei mobili e della boiserie, tutto è in legno e simil-radica dorata. Peccato che non ci sia uno specchio alto per riflettere la figura intera e che per lavarsi il viso è necessario scansare il super-rubinetto-scultura...

10/10 Eccellente

Hagen

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 5 mag 2024
Dear Hagen,Thank you for this great review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We all look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Tom

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful hotel in the middle of La Rambla near the market. Excellent breakfast. Well appointed rooms with comfortable beds and pillows.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 1 mag 2024
Dear Tom,We thank you for your kind review.It is wonderful to hear that you enjoyed our central location right in the heart of La Rambla, close to the market and the many attractions Barcelona has to offer.The team at Bagués takes great pride in serving a delightful breakfast, and we are thrilled that you found it to be excellent. Knowing that our guests start their day with a satisfying meal is truly rewarding for us.We are equally pleased that the comfort and amenities of our rooms met your expectations, providing a restful and enjoyable stay. Our commitment to cleanliness and service is unwavering, and your commendation of the hotel's condition and amenities reaffirms our dedication to excellence. Rest assured, our staff will continue to provide the highest standard of service to all our esteemed guests.Once again, thank you for your kind words and for choosing Hotel Bagués. We hope your memories of your stay with us will bring you back in the not-so-distant future.We all look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great Location, wonderful room, clubby feel, great staff!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 1 mag 2024
Dear Michael,Thank you for sharing your kind review.It's heartwarming to know that the room, with its unique ambiance and our dedicated staff, contributed to a wonderful experience. Your recognition of the cleanliness and condition of our hotel, along with the room amenities, is greatly appreciated by all of us at Bagués. Rest assured that we will continue to uphold the high standards that you enjoyed during your stay.We are also delighted that you found our location to be ideal for your needs, allowing you to enjoy the best of Barcelona with ease. It is our pleasure to create a memorable stay for our valued guests, and your kind words inspire us to keep delivering exceptional service.We look forward to welcoming you back to our lovely diamond of a hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Dan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The front desk staff was awesome. In particular Augustine and Rosanne (sorry if I got the names or spellings wrong.) were exceptionally helpful with recommendations for restaurants, places to visit and directing me me to a good nearby gym - The Holmes Place. The doorman was incredibly kind and welcoming. It was a nice touch with the bottle of champagne brought to our room and I loved the candy in the front lobby. Also, a great move to include the mini bar at no extra charge. You'd be surprised the positive impression doing such a nice gesture on your part wins acolades with guests. I will definitely be back to the Hotel Bagues with my wife in the next year or two. Wonderful experience.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 15 apr 2024
Dear Dan,Thank you for positively reviewing your visit.We are overjoyed to hear that you found our front desk team, particularly Augustine and Rosanne, to be helpful and that their recommendations enhanced your stay. Our partnership with The Holmes Place gym is just one of the many tailored services we offer to ensure our guests have access to the best facilities during their visit.The thoughtful details, like the complimentary bottle of champagne and the sweet treats in our lobby, are a hallmark of the refined experience we strive to provide. We're delighted these gestures left a lasting positive impression on you.It is heartening to know that you plan to return with your wife; we eagerly await the opportunity to welcome you both back for another magnificent experience. We take great pride in our commitment to cleanliness, service excellence, and providing luxurious room amenities, so it is gratifying to see these efforts reflected in your feedback.We all look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Greg Behn, General Manager

6/10 Soddisfacente

Bernd

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Bei weitem kein 5 Sterne Niveau
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Greg Behn, Hoteldirektor, il giorno 15 apr 2024
Sehr geehrter Bernd,Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke zu teilen.Es freut uns zu hören, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer zu schätzen wussten.Wir bedauern jedoch, dass Ihr Eindruck von unserem Hotelzustand und dem Service nicht Ihren Erwartungen eines 5-Sterne-Niveaus entsprach. Unser Haus verbindet historische Eleganz mit modernem Komfort und es ist unser stetes Bestreben, den Zustand unserer Einrichtungen zu bewahren und zu verbessern. Was den Service betrifft, so ist es unser Ziel, erstklassige Erfahrungen zu bieten, und wir nehmen Ihre Rückmeldung ernst, um unsere Dienstleistungen kontinuierlich zu optimieren.Wir sind dennoch erstaunt über Ihre Bewertung, da Sie uns während Ihres Aufenthalts nicht über irgendwelche Probleme informiert haben und beim Auschecken sagten, ihr Aufenthalt sei zufriedenstellend gewesen.Wir hoffen, dass Sie dennoch angenehme Momente in unserem Hotel hatten und die vielen Annehmlichkeiten, wie die einzigartigen Exponate der Masriera-Sammlung oder unsere Dachterrasse mit Stadtblick, genießen konnten.Wir würden uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen einen Aufenthalt zu bieten, der all Ihren Erwartungen gerecht wird.Mit freundlichen GrüßenGreg Behn, Hoteldirektor

8/10 Buono

Peer Hendrik J., Düsseldorf

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 29 apr 2024
Dear Peer,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

8/10 Buono

Thomas, Tägerwilen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Greg Behn, Director general, il giorno 26 mar 2024
Estimado Thomas,Celebramos que su estancia en nuestras instalaciones fuera agradable y que encontrara todo a su gusto. Trabajamos diariamente por brindar la mejor de las atenciones a quienes nos visitan y nos alegra haberlo conseguido en su caso. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.A la espera de su regreso, aprovechamos para enviarle un cordial saludo,Greg Behn, Director general

10/10 Eccellente

Dalia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel was very beautiful, clean, room was comfortable and in a very walkable, central location close to the old center. The staff was very friendly and helpful.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 9 feb 2024
Dear Dalia,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.We're thrilled to hear that the beauty and cleanliness of our establishment met your expectations and that you found the comfort of our rooms to your satisfaction. It's wonderful to know our central location was convenient for exploring the vibrant surroundings. Our team takes great pride in offering friendly and helpful service, and we are glad you felt well taken care of during your stay.We look forward to seeing you again soon.All the best,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Salvador, Rahway

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Exellent!
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Greg Behn, Directeur général, il giorno 6 feb 2024
Cher Salvador,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes heureux de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes.La satisfaction de nos clients est notre plus grande source de motivation.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Greg Behn, Directeur général

10/10 Eccellente

Christian

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Lage und Qualität super
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Greg Behn, Hoteldirektor, il giorno 2 feb 2024
Sehr geehrter Christian,vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie sowohl die Lage unseres Hotels als auch die Qualität unserer Dienstleistungen sehr geschätzt haben. Wir sind stolz auf unsere hohen Standards bezüglich Sauberkeit und den Zustand unserer Einrichtungen. Unsere Zimmerausstattung wird regelmäßig gewartet und aktualisiert, um sicherzustellen, dass unsere Gäste einen angenehmen Aufenthalt erleben.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen.Greg Behn, Hoteldirektor

10/10 Eccellente

Emi

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 17 gen 2024
Dear Emi,Thank you so much for these kind comments about your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Dale

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 13 gen 2024
Dear Dale,Thank you for this great rating.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back to our hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

6/10 Soddisfacente

Daniel, Austin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
We got an interior room with a tiny window overlooking the interior stairwell. Not a 5-star hotel by any means. On the day of our departure, the elevators did not work, and we had to carry our bags down. The hotel has no restaurant. If you can get a room for 100 euros, it's a good option, otherwise, there are better alternatives in the area.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 13 gen 2024
Dear Daniel,Thank you for your feedback on your stay.We are pleased to hear that you found the room cleanliness and service to meet your expectations.However, we regret to hear about your dissatisfaction with the room view and the elevator issue. We would like to remind you that our Superior rooms have different settings and views. You can always ask our front desk team to see another room if the one assigned does not suit you. We do have two lifts available for guest use, and although rare occurrences may cause temporary disruptions, we strive to resolve such issues promptly to minimise any inconvenience to our guests.Furthermore, we would like to clarify that our hotel does offer a restaurant, El Regulador, which is the perfect place to enjoy views of Barcelona’s legendary and vibrant Las Ramblas through the restaurant’s floor-to-ceiling windows.We hope that we have the pleasure of seeing you again in the future. Best regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

michael

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 31 gen 2024
Dear Michael,Thank you for this positive feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Risto

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Manager, il giorno 27 dic 2023
Dear Risto,Thank you for this positive review.We are pleased that your experience was memorable.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.All our best wishes for the holiday season,

10/10 Eccellente

Dr Jagdeep

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Greg Behn, Director general, il giorno 6 feb 2024
Estimado Dr. Jagdeep,Apreciamos su excelente valoración.Es con gran satisfacción que le agradecemos la inmejorable apreciación que nos ha otorgado y permite comprobemos que disfrutó de una magnífica experiencia con nosotros. Ha sido un placer hospedarle, gracias por elegirnos.Esperamos su visita en una próxima oportunidad. Le enviamos un saludo muy cordial,Greg Behn, Director general

10/10 Eccellente

Xin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
One more star for the experience!
The service is very nice. Hotel is close to subway. Room is very clean and tidy. Decoration is beautiful. Free Wi-Fi. They provide luggage register service after checkout. Will book again next time and highly recommend.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 9 dic 2023
Dear Xin,We thank you for your kind review.We're thrilled to hear that you found our service exceptional and appreciated the convenient location near the subway. It's also wonderful to know that the cleanliness and decor of your room met your expectations, and that you were able to enjoy our complimentary Wi-Fi.Furthermore, our team takes great pride in offering a smooth experience, including luggage storage services after check-out. We’re pleased that this enhanced your stay and truly appreciate your recommendation.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Kind regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Greg Behn, Director general, il giorno 2 dic 2023
Estimado huésped,Gracias por tomarse un tiempo para valorar nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros.Estamos muy contentos de recibir sus magníficas valoraciones y de que su estancia haya sido muy cómoda, pudiendo disfrutar de todos los servicios que ofrecemos a nuestros huéspedes.Ojalá muy pronto pueda tener la oportunidad de volver a visitarnos. Reciba nuestros saludos más afectuosos,Greg Behn, Director general

10/10 Eccellente

deb

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Room was beautiful. Bed was very comfortable. Staff went above and beyond. If you asked where something was, they didn’t just tell you, they walked with you. Lovely touches… rose in the room, turn down service, bath salts, chocolates at bedtime, colorful candy at the entrance. Loved it!
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 30 nov 2023
Dear Deb,Thank you very much for sharing your positive review.We're thrilled to know that our team's dedication to service excellence made a lasting impression on you, guiding you personally to your destinations within the hotel. It's delightful to learn that the special touches, such as the daily rose and evening chocolates, enhanced your stay. We are also pleased that the comfort of our beds contributed to a memorable visit.We hope to see you again soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

Matthew, Williamstown

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Located in the middle of La Rambla
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 27 nov 2023
Dear Matthew,Thank you for this positive review of your stay.We're delighted to know that our prime location in the heart of La Rambla contributed to your enjoyable stay.We look forward to welcoming you back to our lovely diamond of a hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Naser

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Amazing staff. Great location. Very nice hotel to stay when in Barcelona
Soggiorno di 7 notti a novembre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 27 nov 2023
Dear Naser,We thank you for this positive feedback.We're delighted to know our team's efforts made a great impression on you, and we're proud to offer a prime location that enhances our guests' stays. It's also wonderful to hear that you found the hotel to be a lovely choice for your visit to Barcelona. We continuously strive to provide the highest quality of service and facilities to all our guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,

10/10 Eccellente

CHE YONG

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
I recommend this hotel
This hotel was our choice for our honeymoon. The manners of the hotel staff are excellent, and it is a clean and distinctive hotel that suits Barcelona perfectly. The atmosphere is a bit different from other ordinary hotels, and we really liked that. Moreover, going up to the rooftop terrace in the evening and enjoying the beautiful scenery and sky made it even more delightful.
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 24 nov 2023
Dear Che,Thank you for positively reviewing your visit.Your appreciation for our team's manners and the cleanliness and uniqueness of our hotel is truly heartening. It's delightful to know that our rooftop terrace provided a beautiful backdrop to your evenings, enhancing the joy of your special occasion.We are committed to offering an atmosphere that stands out from the ordinary, and we're glad that this contributed positively to your stay. Our team strives to create memorable experiences, and your feedback is a testament to their efforts.We look forward to welcoming you back to our lovely diamond of a hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,

10/10 Eccellente

Santo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel offers a lot for a reasonable price. Besides the location, which is unbeatable, just on la Rambla, the property is very nice and elegant. The room was amazing, with some complimentary things. We had twice in-room meals and the quality was excellent. This was my second time there, I believe not the last one.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 21 nov 2023
Dear Santo,Thank you for your kind feedback.We're delighted to hear that the prime location of our establishment met your expectations and contributed to a memorable stay. It's wonderful to know that the elegance and comfort of your room enhanced your visit and that the in-room dining experience was of excellent quality.We look forward to welcoming you back to our lovely diamond of a hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Alan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The building had a lot of character. Very centrally located.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 31 ott 2023
Dear Alan,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are delighted to know that you appreciated the character of our historic building and found our central location to be convenient for exploring the city.It is great to see that you were satisfied with the cleanliness, hotel condition, and service during your stay. We also appreciate your feedback on the room amenities and will continue to strive for improvement.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

maria, irvine

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 21 nov 2023
Dear Maria,Thank you so much for this positive feedback about your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Rick

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A fantastic place
A fantastic place! Right in the heart of everything, but completely quiet, restful, and very well-appointed. The counter staff are superb, and the room was wonderful. Everyone treated us like we were royalty, including the bartender in the fantastic rooftop bar -- which, oddly, closed halfway through our visit. It's a shame, as that's a great space, but the rest of the hotel is wonderful too, and highly recommended.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 25 ott 2023
Dear Rick,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We are thrilled to hear that you found our location to be perfect, right in the heart of everything, and that you enjoyed the quiet and restful atmosphere. It's great to know that our staff, especially the counter staff and bartender contributed to your wonderful stay. We appreciate your kind words about our rooms and the rooftop bar.We apologize for the inconvenience caused by the rooftop bar closing during your visit. Please note that our terrace bar is open from 17:00 to 0:00, and on-demand during the day through room service. In wintertime, the rooftop bar is not staffed, but drinks can still be ordered through room service or at the reception. We will make sure to communicate this information more clearly to our guests in the future.We look forward to welcoming you back for another memorable stay with us. Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

brigitte, Val dor

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Très bien situé près de tout ! Excellent service
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Greg Behn, Directeur général, il giorno 23 ott 2023
Chère Brigitte,Merci d'avoir partagé l'expérience positive de ce moment passé parmi nous.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous. Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Merci d'avoir mis en avant la propreté de votre chambre et ses équipements.Au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt pour une autre expérience de qualité,Greg Behn, Directeur général

8/10 Buono

Martin

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 23 ott 2023
Dear Martin,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back to our lovely diamond of a hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Stefan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Eine Ruhepol an La Rambla. Die Rooftopbar mit Pool ist großartig.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Manager, il giorno 13 ott 2023
Sehr geehrter Stefan,vielen Dank für Ihre positive Bewertung!Es freut uns sehr, dass Sie unseren Ruhepol an der La Rambla schätzen und die Rooftopbar mit Pool großartig fanden. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen eine entspannende Oase inmitten des geschäftigen Stadtzentrums von Barcelona bieten zu können.Wir hoffen, Sie hatten eine angenehme Zeit und würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Eccellente

Harley

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Manager, il giorno 12 ott 2023
Dear Harley,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back to our lovely diamond of a hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,

10/10 Eccellente

Pedro Luiz

Soggiorno di 7 notti a settembre 2023
Risposta di Manager, il giorno 3 ott 2023
Caro Pedro Luiz,desde já expressamos o nosso agradecimento pela sua avaliação.É para nós uma satisfação que tenha optado pelo nosso hotel — e que este tenha ido ao encontro das suas expectativas.Esperamos voltar a recebê-lo numa futura visita.Atenciosamente,

10/10 Eccellente

Lori

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I absolutely loved this hotel, the staff was amazing, the room was great and the roof top bar was the icing on the cake. The location was on La Rambla and I was not happy with the area however it was a god sent to have a safe place to go to and the staff went above and beyond to keep us safe. About the staff...they were absolutely amazing, each one of them offered to help us. From recommending restaurants to booking a show and the icing on the cake was them brining me coffee while I watched the sunrise! We have stayed in hundreds of hotels and I would consider this one exceptional. The rating for the location is off because I did not want it to impact my review of the hotel. Go! See! Do!
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Manager, il giorno 23 set 2023
Dear Lori,Thank you for taking the time to share your experience.We are thrilled to hear that you loved our hotel, the room, and the rooftop bar. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it is delightful to know that they went above and beyond to make your stay memorable. We appreciate your kind words about their recommendations and assistance during your visit.We understand that the location on La Rambla may not have been your preference, but we are glad that our hotel provided a safe and comfortable haven for you. Our hotel is indeed situated in the heart of Barcelona's cultural and tourist centre, making it an excellent starting point for exploring the city. We also prioritize the safety and security of our guests, with measures such as internal manual security locks, 24-hour security, and front desk and concierge service.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,

10/10 Eccellente

Thomas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 20 set 2023
Dear Thomas,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back to our lovely diamond of a hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

LeAnn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel Baques
The hotel is located in a great location. Many restaurants & shops. The staff was excellent. Very helpful with answering all of our questions. Richard was especially helpful. We highly recommend the hotel.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Manager, il giorno 13 set 2023
Dear Leann,Thank you for this positive review.We are delighted to hear that you found our location to be convenient, surrounded by many restaurants and shops. It is great to know that our team, especially Richard, provided excellent service and were helpful in answering your questions. We take pride in our multilingual team and their dedication to ensuring our guests have a memorable stay.It would be our pleasure to have you return on another occasion.Very best wishes,

8/10 Buono

susan

Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 12 set 2023
Dear Susan,Thank you for sharing this lovely review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

jennifer

Mi è piaciuto: Servizi
Traveling with my daughter, we liked this hotel a lots. Best location close to famous market, public transits around, Friendly staff. We loved staying on the roof top by the pool , relaxing and enjoying the drinks. Recommend.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Manager, il giorno 21 ago 2023
Dear Jennifer,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We are thrilled to hear that you and your daughter enjoyed our prime location, close to the famous market and public transit. It's great to know that our friendly staff made a positive impression on your stay. We appreciate your kind words about our rooftop pool area, and we're glad you were able to relax and enjoy the drinks there.We look forward to welcoming you again. Best regards,

10/10 Eccellente

matthew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel right in center of old town.. Quiet and comfortable with great service.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 4 ago 2023
Dear Matthew,Thank you for this positive review.We aim to make every experience with us memorable, so it is very rewarding to receive your message of satisfaction. We are glad that our central location also met your expectations.We look forward to welcoming you back to our lovely diamond of a hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Vince

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager, il giorno 4 ago 2023
Dear Vince,Thank you for this positive review of your stay with us.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Hannah

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I loved this hotel. Great location and incredibly sound proof. The staff fantastic. I loved the little touches. The candy bar at entry. The turn down service and the roof top bar are notable surprises. But the staff all fantastic. This hotel is fantastic.
Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di Manager, il giorno 4 ago 2023
Dear Hannah,Thank you for sharing your review.We are thrilled to hear that you appreciated our great location and the soundproofing of our rooms. Furthermore, our team works hard to ensure a comfortable and enjoyable stay for our guests, and it's fantastic to know that their efforts made a positive impact on your visit.We're also delighted that you enjoyed the little touches, such as the candy bar at the entrance and the turn-down service.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,

10/10 Eccellente

Eduardo

Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager , il giorno 14 ago 2023
Dear Eduardo,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back to our lovely diamond of a hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager

10/10 Eccellente

Peter

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Greg Behn, General Manager , il giorno 14 ago 2023
Dear Peter,Thank you for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back to our hotel on your next visit to Barcelona.Kind regards,Greg Behn, General Manager