Facciata della struttura

Recensioni

9,2

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 749 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 157 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 47 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 25 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 23 su 1001 recensioni" "

9,6/10

Pulizia

9,4/10

Personale e servizio

9,2/10

Servizi

9,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Martina

Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 27 giu 2022
Estimada Sra. Martina, Me gustaría agradecerle que haya elegido hospedarse en Majestic Hotel & Spa durante su visita a Barcelona. Me complace saber que su reciente experiencia ha cumplido sus expectativas. Espero tener el placer de poder recibirle de nuevo en un futuro muy cercano. Saludos Cordiales, Pascal Billard Director General

10/10 Eccellente

Francesco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel di ottimo livello, situato in pieno centro a poca distanza a piedi da numerose attrazioni come casa Batlló e casa milá. Passeig de Gracia è una via davvero molto bella, piena di negozi di lusso. Fermata metro poco distante. Raggiungibile dall’aeroporto in taxi (30 euro circa) o facilmente con aerobus (fermata non molto distante a piedi). La terrazza dell’hotel offre una vista meravigliosa sulla città e si può degustare un pranzo o un aperitivo. Aperta anche agli esterni. Colazione di buon livello, con vasto buffet e possibilità di chiedere piatti a la carte, salati o dolci. Camere spaziose, pulite e ben rifinite. Personale cortese. Nulla da dire, soluzione consigliata, certamente non a buon prezzo, ma direi in linea con la qualità
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2022
Risposta di Pascal Billard, General Manager , il giorno 29 apr 2022
Dear Mr. Francesco, I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa and for sharing your opinion about us. Comments like yours encourage us to keep improving and creating unique experiences for each guest. It is a pleasure to read that our location was so convenient for you and that our staff made your experience so especial. I am glad to know that you have enjoyed our breakfast buffet, which has been awarded as the “Best City Hotel Breakfast in Europe” at the Prix Villégiature in 2018. I am looking forward to welcoming you back during you next visit to Barcelona. Kind regards, Pascal Billard

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione! Colazione favolosa! Personale attento e disponibile.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 24 apr 2019
Dear Guest, I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa during your days in Barcelona. I am very happy to read that you have enjoyed our attentive service and convenient location and the breakfast buffet we offer, which has been awarded as the “Best Breakfast in Europe” at the Prix Villégiature. It would absolutely be my pleasure to welcome you back in the nearest future. Kind Regards, Pascal Billard General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel, dalla struttura meravigliosa, unica cosa migliorabile l'attenzione alla manutenzione delle stanze anche se per lievi difetti.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 10 dic 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your comment about your recent stay at Majestic Hotel & Spa, your feedback is very important for us, as it helps us to work on the further improvement. I regret, that you found few slight defects in your room, and I will forward your comment to our maintenance team in order to work on this case. However, I am glad, that you enjoyed the hotel structure, and that our service team ensured your comfort during the stay. I am looking forward to welcome you back again in the nearest future. Kind regards, Pascal Billard General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel favoloso curato in ogni dettaglio per vi ere a pieno ritmo nel cuore di Barcellona
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 3 dic 2018
Dear Guest, Thank you for your time dedicated to review Majestic Hotel & Spa on Expedia. It is very important for us to know, what impression we make on our guests. I am happy to read, that you had a perfect experience, and felt the special care we take of every detail. I am looking forward to welcome you back again soon. Kind regards, Pascal Billard General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
hotel top purtroppo la mia camera aveva finestra che dava su un muro.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 5 nov 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion about your recent stay at Majestic Hotel & Spa. I am glad to know that your overall impression of our property was very good, and that you enjoyed our services and facilities. Regarding your room view, please note we have different room categories with lovely views of Paseo de Gracia, so I strongly recommend you to reserve on of these rooms during your next visit and fully enjoy your stay with us. I am looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Pascal Billard General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Majestic
Hotel Gradevole centro di Barcellona completamente rinnovato
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di Pascal Billard General Manager, il giorno 25 set 2018
Dear guest, Thank you very much for your recent review. I am pleased to see that the hotel met your expectations during your stay. I look forward to welcoming you back in the prompt future. Yours faithfully, Pascal Billard General Manager

10/10 Eccellente

Ruggero, Torino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super week end in barcellona
Hi, sorry, but I will write in Italian. Hotel strepitoso, personale disponibile ad esaudire ogni richiesta con il sorriso, propositivo Nell accogliere il cliente e anticipare le sue richieste, il clima percepito in camera ed in hotel è di serenità assoluta. Non c'è molto da dire, camera, pulizia, servizio, disponibilità 5 stelle. Per lavoro frequento per più di 100 giorni all'anno hotel, sono esigente e qui sono dei professionisti. Tornerò. Tks
Soggiorno di 2 notti a settembre 2018
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 21 set 2018
Dear Ruggero, I would like to thank you for this amazing review about your recent visit to Majestic Hotel & Spa. I am delighted to see that your expectations were met during your stay and you have a very good impression of the hotel. Furthermore, I want to thank you for highlighting our staff treatment. Our teams strive to provide the highest level of service every day in order to offer the best experiences to our clients. I sincerely look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Pascal Billard General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Il primo giorno la stanza non e ststa rifatta ho dovuto solleciare il servizio
Soggiorno di 3 notti a giugno 2018
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 20 giu 2018
Dear Sir or Madame, Thank you very much for having taken your time to send us your feedback, following your recent visit. I regret that your stay at Majestic Hotel & Spa was not entirely perfect due to the inconvenience with the cleaning service. Allow me to offer a most sincere apology on behalf of the entire Majestic team. This is not the standard we expect from a property of our level and following your feedback, I can assure you the Majestic team have looked into the inconvenience that you had suffered. I sincerely hope to have the chance to welcome you back again to give an entirely spotless experience. Pascal Billard General manager

8/10 Buono

ANTONIO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ANNIVERSARIO
MOLTO POSITIVA
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 24 apr 2018
Dear Antonio, I would like to thank you for your wonderful review. I am so pleased to see that your stay with us here in Majestic Hotel & Spa met your expectations. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Pascal Billard General manager

10/10 Eccellente

Genniesposito, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Eccellente hotel in pieno centro
Sono tornato nei giorni scorsi dopo l'esperienza dello scorso anno , sempre a dicembre. Alto standard confermato.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2017
Risposta di Pascal Billard, il giorno 12 dic 2017
Dear Genniesposito, Thank you so much for taking your time to share your impressions about your last stay at the Majestic Hotel & Spa. I am pleased to read that your overall impression of the hotel is a good one and I am certainly happy that your stay with us did satisfy you. We sincerely hope to have the chance to welcome you back soon. Kind regards, Pascal Billard General Manager

6/10 Soddisfacente

bernardo

Viaggio con la famiglia
Shower
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 29 apr 2024
Dear Mr. Bernado,Thank you very much for sending your feedback after your stay with us.I would really appreciate if you could explain to us what else we could have done or improved, so that your experience would have been memorable, and you would have given us your maximum score.I sincerely hope to have the chance to welcome you back again to give you a different experience and hopefully change your perception of our hotel.

8/10 Buono

bernardo

Viaggio con la famiglia
The shower dosent work correct
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 24 apr 2024
Dear Mr. Bernardo,From Majestic Hotel & Spa, we truly appreciate your feedback about us on Expedia.It is a pleasure having you here with us.However, we would like to apologise for the inconvenience you experienced with the shower and thank you for notifying it to us, we will pass on the message to Maintenance to get this matter resolved at the earliest convenience.I hope to have the opportunity to welcome you back some time soon.

10/10 Eccellente

stephen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
An excellent 3 night stay. The room was beautiful, comfortable and the bathroom luxurious. An outstanding breakfast buffet. The staff are very friendly and helpful. Location perfect for exploring adjacent high end shops. My only petty complaint is the too soft pillows. Otherwise a flawless stay.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 19 apr 2024
Dear Mr. Stephen,I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa and for sharing your opinion about us online. Comments like yours encourage us to keep improving and creating unique experiences for each guest. We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.Moreover, I am glad that our location was convenient for you, and that you enjoyed our breakfast buffet, which has been awarded as the “Best Hotel Breakfast in Europe” at the Prix Villégiature.Thank you once again for providing us your maximum rating and for recommending our hotel to other travellers.

10/10 Eccellente

Marianne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 11 apr 2024
Dear Ms. Marianne,At the Majestic Hotel & Spa, we are pleased to know that your experience at the hotel has been memorable.Our goal is to exceed the expectations of our clients, and it makes me very proud to read ratings like yours.It would absolutely be my pleasure to welcome you back to Barcelona.

10/10 Eccellente

Shivani Rajeev

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Amazing hotel and location ….. it’s the little attention to details that was amazing. Would recommend highly and definitely go back. The staff were lovely and went out of their way for you.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 15 apr 2024
Dear Ms. Rajeev,Thank you for sharing your opinion about your recent visit to the Majestic Hotel & Spa on Expedia.We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.Moreover, I am delighted to know that every single member of our staff made you feel at home. We work every day to maintain our level of service and exceed our customers expectations.The entire team joins me to hope to have the immense pleasure to welcome you back in the future.

10/10 Eccellente

maria

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had an excellent stay. The entire staff is so helpful and kind.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Pascal Billard General Manager, il giorno 8 apr 2024
Dear Ms. Maria,Thank you for providing us your maximum score on Expedia.I am pleased to read that your stay with us met your expectations and we look forward to welcome you back soon.

10/10 Eccellente

Livia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
exceptional service, rooftop and location
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 4 apr 2024
Dear Ms. Livia,At the Majestic Hotel & Spa, we are pleased to know that your experience at the hotel has been perfect.It is a pleasure to read that you have found excellence in all our services and facilities.Moreover, I am pleased to hear that you have enjoyed our rooftop terrace "La Dolce Vitae", which has been awarded "Best City Hotel Terrace in Europe" at the Prix Villégiature, and that our location was convenient for you.Thank you once again for providing us your maximum rating and for recommending our hotel to other travelers.It would absolutely be my pleasure to welcome you back.

10/10 Eccellente

Vincent

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
What a great spot. Staff was beyond courteous and helpful. Rooftop terrace has an eyeball to eyeball view of Sagrada in addition to a great view of Barcelona. The bar/lounge area on the first floor has a wonderful vibe for a quick bite or drink. Our room was small but so beautifully designed that we spent the normal amount of time there. And location was perfect. Close to Gothic Quarter. In a really nice neighborhood. Good stuff.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 25 mar 2024
Dear Mr Vincent,From Majestic Hotel & Spa, we truly appreciate your feedback about us on Expedia.We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.It is always nice to read that the service provided made a real difference and we will certainly share your praise with the entire team.Thank you for mentioning our rooftop bar “La Dolce Vitae”, the Majestic bar, and our convenient location.The entire team joins me to hope to have the immense pleasure to welcome you back in the future.

10/10 Eccellente

Gilbert

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff in lounge bar and restaurant are particularly attentive to hotel guests.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 18 mar 2024
Dear Mr. Gilbert,From Majestic Hotel & Spa, we truly appreciate your feedback about us on Expedia.It is a pleasure to know that your experience was excellent from the beginning to the end.It is always nice to read that the service provided made a real difference and we will certainly share your praise with the entire team.It would absolutely be my pleasure to welcome you back.

10/10 Eccellente

Lianie

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Spacious
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 12 mar 2024
Dear Mrs. Lianie,We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.We are delighted to read that all your wishes were met and that you had an unforgettable experience with us.It is a pleasure to know that you have found excellence in all our services and facilities.It would absolutely be my pleasure to welcome you back soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

Veronique

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hôtel très bien situé et superbe terrasse sur le tout
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 12 mar 2024
Cher client,Je voudrais vous remercier pour votre commentaire.Je suis heureux de savoir que vous avez apprécié votre récente visite et que votre expérience a répondu à vos attentes.Je suis impatient de pouvoir vous accueillir dans un proche avenir.Cordialement,

10/10 Eccellente

Boubacar

Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 12 mar 2024
Dear Mrs. Cherif, We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.It is a pleasure to read that you have found excellence in all our services and facilities. Moreover, I am very happy to read that you enjoyed yourself so thoroughly on your days in Barcelona and the service provided exceeded your expectations.We work hard to maintain our level of service and quality in excellence and ensure the satisfaction of our guests.I hope to have the immense pleasure to welcome you back soon.

10/10 Eccellente

Strikovsky

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 21 mar 2024
Dear Mr. Strikovsky,At the Majestic Hotel & Spa, we are pleased to know that your experience at the hotel has been excellent.It is a pleasure to see that your entire experience was excellent from the beginning to the end. It would absolutely be my pleasure to welcome you back.

10/10 Eccellente

William

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excelente option
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 26 feb 2024
Dear Mr. William,We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.I am very happy to read that you have enjoyed yourself so thoroughly on your days in Barcelona and that our offerings have been so to your liking, helpful and pleasant.I hope to have the opportunity to welcome you back sometime soon.

8/10 Buono

Takuya

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
メインストーリートに面し観光エリアにも近接した格式高いホテル。 朝食の美味しさも含めインテリア、バルコニーからのまちの景観など素晴らしく、よい体験をさせていただきました
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 12 feb 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your opinion about your recent stay at Majestic Hotel & Spa online.I am very happy to know that your experience met your expectations, both in terms of comfort and cleanliness, and that our location was convenient for you.Moreover, I am glad to know that you have enjoyed our breakfast buffet, which has been awarded as the “Best Hotel Breakfast in Europe” at the Prix Villégiature.I hope to have the immense pleasure to welcome you back soon.

10/10 Eccellente

Donatien

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, Directeur Général, il giorno 21 mar 2024
Cher M. Donatien,Je suis heureux de savoir que vous avez apprécié votre récente visite, et que votre expérience a répondu à vos attentes.Je suis impatient de pouvoir vous accueillir dans un proche avenir.

10/10 Eccellente

Marc

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfect
Perfect. Everything was perfect. The staff..the room..location.. We will go back for sure.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 30 gen 2024
Dear Mr. Marc,We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.It is a pleasure to read that you have found the excellence in all our services and facilities. We are delighted to know that the service provided made a real difference and that the room and location were convenient for you.We hope to have the immense pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,

10/10 Eccellente

Sean

Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 21 mar 2024
Dear Mr. Sean,Thank you for staying with us and leaving your lovely recommendation of us to other travelers.We hope to have the chance to welcome you back very soon.

10/10 Eccellente

Daniel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, Director General, il giorno 29 gen 2024
Estimado Sr. Daniel,Desde Majestic Hotel & Spa, valoramos mucho su reciente visita a nuestras instalaciones y agradecemos que nos recomiende en Hoteles.com.Nos complace leer que la impresión causada sobre nuestro hotel y equipo ha sido muy positiva. Esperamos tener el placer de poder recibirle de nuevo en un futuro muy cercano.

10/10 Eccellente

David, Doral

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is everything I expected and more it is truly old world and complete in terms of service and comfort
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Mr. David,We appreciate your feedback about Majestic Hotel & Spa.It is a pleasure to read that your recent visit exceeded your expectations. We are delighted to know that the service provided made a real difference and we will certainly share your praise with the entire team.I hope to have the immense pleasure to welcome you back in the future.

10/10 Eccellente

Yasuharu

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Mr. Yasuharu,At Majestic Hotel & Spa, we truly appreciate your feedback about us on Hoteles.com.It is a pleasure to read that you have found the excellence in all our services and facilities.I very much hope to have the immense pleasure to welcome you back.

10/10 Eccellente

Daniel

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Mr. Daniel,I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa and for sharing your opinion about us online.It is a pleasure to read that your recent visit exceeded your expectations.Thank you once again for providing us your maximum rating and for recommending our hotel to other travellers.

10/10 Eccellente

Dana

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful hotel and staff. We totally enjoyed our stay. Very attentive to our questions and needs. Very welcoming and friendly. Only problem was first day with breakfast wait staff was not as attentive as the rest of our stay. Never brought our coffee and did return during our breakfast. The breakfast selections and availability well made up for anything lacking with the staff. Next day was much better. Overall a Majestic experience!
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Mrs. Dana,I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa and for sharing your opinion about us online. Comments like yours encourage us to keep improving and creating unique experiences.Regarding our breakfast buffet, I regret that the service provided on the first day did not meet your expectations. I will share your comments with the entire team, so that we can work on further improvement.Thank you for providing the maximum rating, I am very much looking forward to welcoming you back in the nearest future.Kind regards,

10/10 Eccellente

John

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Mr. John,We appreciate your feedback about Majestic Hotel & Spa.It is a pleasure to know that you have found the excellence in all our services and facilities. I hope to have the opportunity to welcome you back soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

gabriela

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, Director General, il giorno 22 gen 2024
Apreciada Sra. Gabriela,Muchas gracias por compartir su comentario sobre Majestic Hotel & Spa y por habernos otorgado la máxima puntuación en Hotels.com.Todos los miembros del equipo trabajamos continuamente para mejorar y dar la mejor calidad de servicio a nuestros huéspedes.Será un placer recibirla de nuevo en el hotel para su próxima estancia en Barcelona.Saludos Cordiales,

10/10 Eccellente

UMIT

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very friendly staff
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Guest,From Majestic Hotel & Spa, we truly appreciate your feedback about us on Expedia.Thank you for mentioning our staff, they truly do their best to ensure that our service standards are always accomplished.We hope to have the opportunity to welcome you back some time soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

Tariq Al

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 11 gen 2024
Dear Mr. Al Tariq,We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.It is a pleasure to know that you have found the excellence in all our services and facilities. I hope to have the pleasure to welcome you back soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

Rana

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 10 gen 2024
Dear Mrs. Rana,We appreciate your feedback about the Majestic Hotel & Spa.It is a pleasure to know that you have found the excellence in all our services and facilities. I hope to have the opportunity to welcome you back some time soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

AlMeqdad

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location and helpful staff, great housekeeping.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, Director General, il giorno 10 gen 2024
Dear Mr. Al Meqdad,Thank you for providing us with the maximum rating in Expedia.I am very happy to know that your experience met your expectations, both in terms of service and cleanliness, and that our location was so convenient for you.It is always nice to read that the service provided made a real difference and we will certainly share your praise with the entire team.It would absolutely be my pleasure to welcome you back.Kind regards,

10/10 Eccellente

Suzanne, Holualoa

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Mrs. Suzanne,Thank you for your feedback about the Majestic Hotel & Spa. Comments like yours encourage us to keep improving and creating unique experiences for each guest.It is a pleasure to read that your experience was excellent from the beginning to the end.I hope to have the chance to welcome you back soon.

10/10 Eccellente

Maya

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, Director General, il giorno 9 gen 2024
Dear Mr. Maya,Thank you for providing us with the maximum rating in Hotels.com.I am pleased to know that your stay with us met your expectations and I hope to have the opportunity to welcome you back sometime soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

Leticia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Pascal Billard, Director General, il giorno 9 gen 2024
Estimada Sra. Leticia,Me gustaría agradecerle que haya elegido hospedarse en Majestic Hotel & Spa durante su visita a Barcelona.Nos complace leer que la impresión causada sobre nuestro hotel y equipo ha sido muy positiva.Será un placer recibirla de nuevo en el hotel para su próxima estancia en Barcelona.Saludos Cordiales,

8/10 Buono

Guenther

Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 23 gen 2024
Dear Mr. Guenther,From Majestic Hotel & Spa, we greatly appreciate and value your comment.Moreover, we would like you to tell us what else we could have done or improved, so that your experience would have been excellent, and you would have been able to give us your highest rating.It will be a pleasure to welcome you back to the hotel for your next stay in Barcelona.Kind regards,

10/10 Eccellente

Shanon

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Title: Majestic Hotel & Spa Barcelona: Elegance with a Few Hiccups Our stay at Majestic Hotel & Spa in Barcelona was a mix of beauty and minor inconveniences. The hotel's attention to detail is impressive, and the check-in experience made us feel special. However, the lobby service was slow during our two nights of drinks, and on the last night, it took an hour to get a bottle of wine. On a positive note, the rooftop provided amazing views and excellent staff. Despite the hiccups, the overall experience was memorable.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 8 gen 2024
Dear Mrs. Shanon,Thank you for providing us with the maximum rating in Expedia.I am pleased to know that you have enjoyed our rooftop terrace "La Dolce Vitae", which has been awarded "Best City Hotel Terrace in Europe" at the Prix Villégiature. Moreover, I am also glad to know that our Front Desk team offered great assistance and a smooth check-in process.However, I regret that the service provided at the lobby bar did not meet your expectations. I will share your comments with the entire team, so that we can work on further improvement.Thank you once again for providing us your maximum rating and for recommending our hotel to other travellers.Kind regards,

8/10 Buono

Mario

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Falta informacion en.el.oortal sobre que las residencias no cuentan con limpieza diaria incluida como en un hotel y el personal de front desk no te ayuda mucho. El unico amable y resolutivo fue el concierge Marcelo que tiene la mejor actitud . Lo rescatable es la ubicacion y que el departamento es amplio
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, Director General, il giorno 29 dic 2023
Apreciado Sr. Mario,Desde Majestic Hotel & Spa, agradecemos y valoramos mucho su comentario.Nos alegra saber que nuestra ubicación le resultó conveniente, y que nuestros apartamentos Residence cumplieran con sus expectativas en cuanto a confort y amplitud.En cuanto al servicio de limpieza, en los apartamentos Majestic Residence ofrecemos tarifas con el servicio de limpieza incluido y tarifas con el servicio de limpieza excluido. Al tratarse de apartamentos residenciales, hemos tenido desde el Covid numerosos clientes que han solicitado no tener servicio diario de limpieza sino "a la carta". Esta información debería haberle sido proporcionada, y le aseguramos que investigaremos para averiguar por qué no fue así. Lamentamos mucho las molestias ocasionadasPor otro lado, compartiremos su feedback con el equipo de recepción para tratar de mejorar el servicio ofrecido. Gracias por mencionar a Marcelo, estará encantado de leer sus bonitas palabras.Esperamos poder ofrecerle la excelente experiencia que se merece en su próxima visita.Saludos Cordiales,

10/10 Eccellente

Hiromi

Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 28 dic 2023
Dear Mr. Hiromi,I would like to thank you for choosing Majestic Hotel & Spa and for providing us your maximum rating, we truly appreciate your feedback about us on Expedia.It is a pleasure to read that you have found the excellence in all our services and facilities.We hope to have the chance to welcome you back soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

TATIANA

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, General Manager, il giorno 27 dic 2023
Dear Mrs. Tatiana,From Majestic Hotel & Spa, we truly appreciate your feedback about us on Hoteles.com.Our goal is to meet our clients’ expectations and create an amazing experience for them.We hope to have the chance to welcome you back very soon,Kind regards,

10/10 Eccellente

Ruth

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, Director General, il giorno 15 gen 2024
Estimada Sra. Ruth,Desde Majestic Hotel & Spa, agradecemos y valoramos mucho su comentario.Nos complace leer que la impresión causada sobre nuestro hotel y equipo ha sido muy positiva.Espero tener el placer de poder recibirla de nuevo en un futuro muy cercano.Saludos Cordiales,

10/10 Eccellente

Amadeo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Pascal Billard, Director General, il giorno 27 dic 2023
Apreciado Sr. Amadeo,Es un placer saber que su experiencia fue excelente.Nuestro objetivo es superar las expectativas de nuestros clientes y nos enorgullece tener valoraciones como la suya.Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro más cercano.Saludos Cordiales,