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Valutazione di 10 - Eccellente. 133 su 173 recensioni" "
10 - Eccellente
133
Valutazione di 8 - Buono. 26 su 173 recensioni" "
8 - Buono
26
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 6 su 173 recensioni" "
6 - Soddisfacente
6
Valutazione di 4 - Scarso. 7 su 173 recensioni" "
4 - Scarso
7
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 173 recensioni" "
2 - Terribile
1
9,6/10
Pulizia
9,6/10
Personale e servizio
9,6/10
Servizi
9,4/10
Condizioni e dotazioni della struttura
9,6/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
EMANUELE
13 set 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super
Absolutely amazing everything perfect and most of all the have been helping us so much since the airline company lost our luggage and we arrived at the hotel with basically nothing at all ! They supported us in every possible way thank you so much mandarin oriental !
EMANUELE
Soggiorno di 3 notti a settembre 2021
10/10 Eccellente
MARIO
12 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
OTTIMA STRUTTURA TUTTO PERFETTO
MARIO
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 8 feb 2019
Dear Mario,
Thank you for sharing your opinion on Hotels.com following your stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are happy to learn that you had a perfect stay with us and look forward to the pleasure of welcoming you back to Mandarin Oriental, Barcelona!
Yours sincerely,
Eva Villar
Personal Assistant to General Manager
10/10 Eccellente
Barkeum
26 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Barkeum
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 3 apr 2024
Dear Barkeum, We would like to thank you for your great Expedia rating, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an excellent stay in our beautiful city with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Pedro
28 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Padrão Mandarim + Excelente time.
Hotel incrível nos padrões do MO. Porém o pessoal do concierge fez toda a diferença na minha estada. Pablo com um conhecimento inigualavel da cidade, atrações e restaurantes. Eric foi incansável para viabilizar o nosso tour de helicoptero nos poucos dias que tivemos. As pessoas fazem toda a diferença.
Pedro
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 30 gen 2024
Dear Pedro, We would like to thank you for sharing your opinion on Hotels.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an excellent stay in our beautiful city with us, and appreciated our concierge service. I would like to thank you for your kind compliments towards our team members, and in particular towards Pablo and Eric, we are delighted to learn that they contributed to make your stay memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
MARIA
31 dic 2023
MARIA
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 5 gen 2024
Dear Maria, We would like to thank you for your Expedia review, following your recent experience at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and we look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Agusta
4 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Wonderful hotel
Wonderful hotel, excellent service, great location. Restaurant Moments has a fantastic food experience.
Agusta
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 11 dic 2023
Dear Agusta, We would like to thank you for your great Hotels review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had a wonderful stay in our beautiful city with us, and appreciated our central location, MOments restaurant and service. I would like to take this opportunity to wish you and your loved ones a Merry Christmas and all the best for the New Year. We look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
8/10 Buono
Abdulmohsen
18 nov 2023
Abdulmohsen
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 11 dic 2023
Dear Abdulmohsen, We would like to thank you for your Expedia review, following your recent experience at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and we look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Paul
21 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Paul
Soggiorno di 6 notti a settembre 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 26 set 2023
Dear Paul, We would like to thank you for your great Expedia review, following your recent experience at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and we look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Alvaro
Viaggio con la famiglia
14 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Magnífico.
Todo ha sido magnifico. Amabilidad de todo el mundo y un gran hotel.
Alvaro
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 18 set 2023
Estimado Álvaro, Agradezco su publicación en Hotels.com, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental Barcelona. Nos alegra saber que ha disfrutado de una magnífica estancia con nosotros, y que ha apreciado nuestra calidad y trato.¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
JUAN CARLOS GUARRO
2 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
EXCELENTE SERVICIO Y JNA UBICACIÓN EXCELENTE
JUAN CARLOS GUARRO
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 4 set 2023
Estimado JUAN CARLOS GUARRO, Agradezco su publicación en Expedia, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental Barcelona. Nos alegra saber que ha disfrutado de una agradable estancia con nosotros, y ha apreciado nuestra ubicación céntrica y servicio.¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Jose
Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
20 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Increíble hotel muy céntrico
Jose
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 22 ago 2023
Estimado Jose, Agradezco su publicación en Expedia, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental Barcelona. Nos alegra saber que ha disfrutado de una agradable estancia con nosotros, y que ha apreciado nuestra ubicación céntrica. ¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Phoi-Thi
7 ago 2023
Phoi-Thi
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 9 ago 2023
Dear Phoi-Thi, We would like to thank you for your great rating on Hotels.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Anelvis
28 lug 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Anelvis
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 31 lug 2023
Dear Anelvis, We would like to thank you for your great Expedia rating, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
8/10 Buono
mark
26 lug 2023
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
mark
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 31 lug 2023
Dear Mark, We would like to thank you for your great Expedia rating, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had a nice stay with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Steven
Viaggio di coppia
10 giu 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
First rate all around. It’s the little things like a smile, warm greeting and doing whatever possible to make your stay pleasant and enjoyable.
Steven
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 13 giu 2023
Dear Steven, We would like to thank you for your great Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had a great stay in our beautiful city with us, and I would like to thank you for your kind compliments towards our colleagues. We look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Sylvain
Viaggio con la famiglia
21 apr 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Parfait
Sylvain
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 25 apr 2023
Cher Sylvain,Tout d’abord, nous tenons à vous remercier pour votre commentaire sur Expedia, suite à votre récent séjour au sein du Mandarin Oriental, Barcelone. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un séjour parfait parmi nous.Dans lattente de vous accueillir à nouveau parmi nous, recevez, Cher Sylvain, nos salutations distinguées.Cordialement, Jean Philippe MoserGeneral ManagerMandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
joseph
17 apr 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
joseph
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 13 giu 2023
Dear joseph, We would like to thank you for your great Expedia review, following your stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay in our beautiful city with us, and we look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Herve
Viaggio di coppia
2 apr 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Grand standing. Personnel très agréable. Excellente situation
Herve
Soggiorno di 4 notti a marzo 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 4 apr 2023
Cher Herve,Tout d’abord, nous tenons à vous remercier à nouveau pour votre commentaire sur Expedia, suite à votre récent séjour au sein du Mandarin Oriental, Barcelone. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un séjour extraordinaire parmi nous, et que vous avez apprecié notre emplacement central. Merci pour vos aimables mots envers notre équipe, nous sommes ravis de lire quils aient pu contribuer positivement au confort de votre séjour.Dans lattente de vous accueillir à nouveau parmi nous, recevez, Cher Herve, nos salutations distinguées.Cordialement, Jean Philippe MoserGeneral ManagerMandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Rey, San Juan
1 apr 2023
Rey
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 25 apr 2023
Dear Rey, We would like to thank you for your great Expedia rating, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had a nice stay with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Alexandra
Viaggio con la famiglia
11 mar 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super zentral… ideale Lage für zum Shoppen
Alexandra
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 13 mar 2023
Dear Alexandra, We would like to thank you your great review on Hotels.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and that you appreciated our central location.We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Ricardo
Viaggio di coppia
5 feb 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Increible hotel, un gran servicio, cerca de todo, una excelente atencion y una gran experiencia hospedarse en este maravilloso hotel
Ricardo
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 7 feb 2023
Estimado Ricardo, Agradezco su publicación en Expedia, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental Barcelona. Apreciamos su opinión y comentarios, los cuales nos son de gran ayuda para mejorar nuestro servicio.Nos alegra saber que han disfrutado de una excelente estancia con nosotros y ha apreciado nuestro servicio.¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Kanami
5 gen 2023
Kanami
10/10 Eccellente
Christian
Viaggio con la famiglia
23 ott 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Christian
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 25 ott 2022
Dear Christian,We would like to thank you for sharing your great Hotels.com review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedbackWe are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Sheena
26 set 2022
Sheena
Soggiorno di 3 notti a settembre 2022
10/10 Eccellente
Anita
Viaggio di coppia
22 ago 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Just a fantastic stay - stand out comment would be on the friendliness and helpfulness of the MO staff.
Anita
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 24 ago 2022
Dear Anita, We would like to thank you for your great Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedbackWe are happy to learn that you had a fantastic stay with us, and I would like to particularly thank you for your kind compliments towards our team members.We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Eugenio
16 ago 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Feeling amazing!
Woooow honestly one of the best hotels ever! The attention to detail and the kindness of the staff was amazing. Best massages at the spa totally recommendable. The staff from the valet parking and reception were outstanding !
Thanks we will return soon
Eugenio
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 17 ago 2022
Dear Eugenio,
We would like to thank you for your great Hotels.com review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback
We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and appreciated our attention to detail and spa. I would like to thank you for your kind compliments towards our team members, and in particular towards our bellboys and receptionists.
We look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Chad
Viaggio con la famiglia
10 ago 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Exceptional staff and property
Chad
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 17 ago 2022
Dear Chad,
We would like to thank you for your great Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback.
We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
ELIE
5 ago 2022
ELIE
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 17 ago 2022
Dear ELIE,
We would like to thank you for your great Hotels.com review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback.
We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Omar, Cordoba
Viaggio di coppia
23 giu 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Extraordinario servicio. Muy bien ubicado, personal muy amable. Las habitaciones confortables.
Omar
Soggiorno di 5 notti a giugno 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 13 lug 2022
Estimado Omar,
Quiero agradecerle su publicación en Expedia, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental, Barcelona.
Nos alegra saber que Ud. ha disfrutado de una agradable estancia con nosotros, y ha apreciado nuestra ubicación céntrica y servicio.
¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto!
Reciba un cordial saludo,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
6/10 Soddisfacente
Pedro
22 giu 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Dosent delivery what it should for the price.
Checkin demorado, so uma pessoa atendendo, wifi PAGO! Nem hotel uma estrela cobra mais Wi-Fi hoje em dia! Spa fecha muito cedo, 8h pm, horario que estamos de volta ao hotel. Em resumo o valor da estadia não compensa pelo que é entregue!
Pedro
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 17 ago 2022
Dear Pedro,
We would like to thank you for your Hotels.com review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback.
We regret that your stay did not stand up to our expectations and I would like to apologise for the disappointment experienced.
We have also noted your disappointment with our Wi-Fi charge, please kindly note that we offer complimentary wifi on all our public areas. Indeed, it is our company´s policy to charge for our internet service, since it offers a very high level of security for our guests and we are continually investing in improving this service; it is however a benefit you can enjoy by registering to the Fan of MO program.
We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel.
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
8/10 Buono
Debra
23 mag 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good location in the center of the city. Somewhat starkly decorated inside. There pump a smell throughout the hotel that is not great -- too perfumy in my view.
Debra
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 13 giu 2022
Dear Debra,
We would like to thank you for sharing your opinion on Hotels.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and appreciated our central location. We have taken good note of your constructive comments in regards to our hotel aroma, rest assured we will address it with our colleagues concerned in order to improve.
We look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
6 apr 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nta
Estupendo siempre el hotel Mandarin Oriental
Profesionales y atentos
Todo el personal
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 5 notti a marzo 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 8 apr 2022
Estimado/a Nta,
Muchas gracias por compartir su opinión en Expedia, en referencia a su reciente experiencia en el Mandarin Oriental, Barcelona.
Nos alegra saber que Ud. ha disfrutado de una agradable estancia con nosotros y agradecemos en especial sus amables palabras hacia nuestro personal.
¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto!
Reciba un cordial saludo,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Joseph
Viaggio di coppia
30 mar 2022
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
They really care about their guests. We felt like royalty.
Joseph
Soggiorno di 6 notti a marzo 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 4 apr 2022
Dear Joseph,
We would like to thank you for your great review on Travelocity.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us; and appreciated our service.
We look forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Valerie
Viaggio di coppia
19 mar 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The best customer service and concierge service I have ever experienced.
Valerie
Soggiorno di 4 notti a marzo 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 22 mar 2022
Dear Valerie,
Thank you for your great Expedia review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and appreciated our customer and concierge services.
We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Valerie
Viaggio di coppia
15 mar 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great concierge
Valerie
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 22 mar 2022
Dear Valerie,
Thank you for your great Expedia review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and appreciated our customer and concierge services.
We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Azam, las vegas
8 mar 2022
Azam
Soggiorno di 4 notti a marzo 2022
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
6 mar 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Christmas
Beautiful rooms and perfect holiday stay
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 8 mar 2022
Dear Guest,
Thank you for your great Hotels.com review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are happy to learn that you had an excellent stay over Christmas with us, and appreciated our rooms.
We look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
SAM S
Viaggio con la famiglia
26 feb 2022
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely beautiful what a friendly customer service we enjoyed i
SAM S
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 28 feb 2022
Dear SAM S,
Thank you for your Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us. Special thanks for your kind compliments towards our colleagues.
We look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Ahmad
19 feb 2022
Ahmad
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 21 feb 2022
Dear Ahmad,
Thank you for your great Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Ammad
Viaggio con la famiglia
15 gen 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ammad
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 17 gen 2022
Dear Ammad,
We would like to thank you for your great Hotels.com review following your recent stay at Mandarin Oriental,
Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
ALESSANDRO
13 gen 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Always top
Perfect location, incredible service…I am Mandarin believer and fan!
ALESSANDRO
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 14 gen 2022
Dear Alessandro,
We would like to thank you for your great Expedia review following your recent stay at Mandarin Oriental,
Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and appreciated our central location and service. Thank you for being a FAN!
We look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Leakey
12 gen 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mandarin Oriental never disappoints
they always give the best no matter what city you go and their standards are amazing. Their concierge is impeccable
Leakey
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 14 gen 2022
Dear Leakey,
We would like to thank you for your great Hotels.com review following your recent stay at Mandarin Oriental,
Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and appreciated our concierge service.
We look forward to welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Johnny
24 dic 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very friendly and helpful staff which make our stay a very pleasant one.
Johnny
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 27 dic 2021
Dear Johnny,
We would like to thank you for your great Hotels.com review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and special thanks for your kind words towards our colleagues.
We look forward to welcoming you back to our hotel soon!
I would like to take this opportunity to wish you and your loved ones a very Happy New Year.
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Dexy
Viaggio con la famiglia
5 dic 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Todo muy bien
Todo muy bien
Dexy
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 13 dic 2021
Estimado/a Dexy,
Muchas gracias por compartir su opinión en Google.com. Nos alegra saber que Ud. ha disfrutado de una agradable experiencia con nosotros; y ¡esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto!
Reciba un cordial saludo,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Kivanc
1 nov 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Kivanc
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 3 nov 2021
Dear Kivanc,
Thank you for your great review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We look forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Vanessa
Viaggio di gruppo
27 ott 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Amazing experience! Perfect location to everything and the serving was received was amazing. I would stay here again.
Vanessa
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 3 nov 2021
Dear Vanessa,
Thank you for your great review, following your stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an amazing experience with us, and appreciated our service and central location.
We look forward to the pleasure of welcoming you back to Mandarin Oriental, Barcelona soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di lavoro
26 ott 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Overall good
Excellent location. Garden view room very good and comfortable. Some room have bath and balcony. Reception aims to please. Slow and soso service from bar. Breakfast choice good but slow Small indoor pool good if only 4 ppl max. Pool could be more heated
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 3 nov 2021
Dear Guest,
Thank you for your review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that overall you had an enjoyable stay with us and appreciated our room and central location.
We have taken good note of your remarks in regards to the service at the bar and breakfast and bar, and I would like to apologise for the inconveniences these have caused, rest assured we will address these issues with our colleagues concerned in order to improve and avoid reoccurrence
We look forward to welcoming you back to our hotel soon.
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Liselotte
Viaggio di lavoro
18 ott 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Liselotte
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 25 ott 2021
Dear Liselotte,
Thank you for your great review at Hotels.com following your stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are delighted to learn that you had an enjoyable experience with us and look forward to the pleasure of welcoming you back to Mandarin Oriental, Barcelona soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
K
15 ott 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
highly recommend it!
I arrived earlier than check-in time and they provided spa/swimming pool use and coffee at the lounge and the room was ready just in time. All staff was super attentive, friendly and accommodating. The moments restaurant was definitely the highlight of our stay. Excellent and professional dining experience. All in all, it was one of the most memorable stay!
K
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 18 ott 2021
Dear K,
Thank you for sharing your opinion on Hotels.com following your stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We are delighted that you had a memorable stay with us and look forward to the pleasure of welcoming you back to Mandarin Oriental, Barcelona!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona
10/10 Eccellente
Anthony
15 ott 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Anthony
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental, Barcelona, il giorno 18 ott 2021
Dear Anthony,
Thank you for your great review on Hotels.com following your stay at Mandarin Oriental, Barcelona.
We look forward to the pleasure of welcoming you back to Mandarin Oriental, Barcelona soon!
Sincerely,
Jean Philippe Moser
General Manager
Mandarin Oriental, Barcelona