Piscina all'aperto

Recensioni per Negresco Princess

4.5 out of 5
Negresco Princess
Roger de Lluria, 16-18, Barcelona

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 506 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 361 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 83 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 25 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 26 su 1001 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Daniela

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 3 apr 2024
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Hotel Negresco Princess 4*. We truly appreciate your valuable input as it helps us to continuously improve and provide exceptional experiences for all our guests.We are delighted to hear that your overall experience with us was positive and that you found our hotel to be of a high standard. Your compliments regarding our facilities and services are greatly appreciated and will be shared with our team. It is our aim to ensure that each guest feels welcomed and comfortable throughout their stay, and we are pleased to learn that we were able to meet your expectations.However, we also take note of your feedback regarding the areas where we could enhance our services. Rest assured, your comments have been carefully noted, and we will take the necessary steps to address them and improve our offerings further.Once again, thank you for choosing Hotel Negresco Princess 4* for your accommodation needs. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

10/10 Eccellente

Claudio

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 22 gen 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Hotel Negresco Princess 4*S! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards, Anna PagésQuality Department Hotel Negresco Princess 4*S

8/10 Buono

Pietro

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo hotel vicino placa Catalunya.. colazione eccellente
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Quality Department, il giorno 16 gen 2024
Dear Pietro Avella,Thank you for sharing your experience at Hotel Negresco Princess 4*S! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. Your kind words about our staff and services are truly appreciated.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Anna PagésQuality Department Hotel Negresco Princess 4*S

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Stay away!
Arrivo e mi propongono una camera al primo piano quando avevo chiesto un piano alto. Dopo lunghe discussioni interviene il manager e mi assegna una stanza al 5 piano di 7. Peccato che arrivo in una stanza-caverna con una misera finestra di 30 x80 che guarda su muro bianco e un lucernaio interno e che per di più comunque non si può aprire! La stanza è moderna senza personalità con il bagno a vista, ottima doccia ma niente bidet e il lavandino dove l'acqua ristagna. La terrazza con piscina chiude a mezzanotte (non esattamente un'ora da movida a Barcellona) e ti fanno sloggiare anche se vorresti finire di fumare un sigaro. La prima colazione è senza infamia e senza lode, senza muesli ma solo kellog flakes da americani. Non parliamo della funzionalità degli ascensori, lenti e normalmente solo con uno su tre operativo ma bloccato da altri ospiti. Mai più acnhe considerando il costo assurdo per quello che ricevi.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 23 giu 2023
Dear guest, I appreciate you taking the time to make us aware of your experience, your feedback is certainly highly valued and we apologize for not meeting your expectations.Nevertheless, we truly hope that despite what reported, you will find a new occasion to come back to our hotel so that we could guarantee a more enjoyable stay with us.Best Regards, Jairo MayolasGeneral Manager

10/10 Eccellente

Edoardo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel migliore di Barcellona! Vado sempre e solo li , consigliato a tutti
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 18 gen 2023
Caro Edoardo,Thank you so much for your kind words after staying with us at Negresco Princess.We were very glad to see you again and cannot wait to welcome you back!Grazie mille! Our best regards,

10/10 Eccellente

Paolo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Posizione
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 9 gen 2023
Caro signor Vergalito,We would like to thank you for taking the time to rate your stay with us at Negresco Princess. Nothing make us happier than knowing our guests leave satisfied after their visit to Barcelona.We hope we can welcome you back soon!Best regards,

8/10 Buono

Salvatore

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a settembre 2022
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 18 ott 2022
Caro Sig. Sammartino,We would like to thank you for choosing Negresco Princess and taking the time to value your stay. We are looking forward to welcome you back again in a near future!Best regards,

10/10 Eccellente

Francesco

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2021

8/10 Buono

Marino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un "up-grade" interessante...
Abbiamo prenotato una camera basic ma al momento del check-in ci hanno assegnato una superior vista città. Abbiamo molto gradito questo cambio anche perchè abbiamo poi constatato che le camere basic avevano le finestre che davano sul corridoio di passaggio. La camera era molto carina, ben arredata e curata ne dettagli con una doccia molto grande. Il personale è stato molto cortese e disponibile. L'hotel ha la piscina all'ultimo piano con un Roof top con vista citta dove abbiamo più volte assaporato un drink con il piacevole e cortese servizio dell'addetto. All'arrivo l'hotel ci ha omaggiati di un kit anti covid, una mascherina e un detergente mani. Ad ogni nostro ingresso ci veniva provata la temperatura e ovunque vi erano dispenser con igienizzanti.
un piacevole drink presso il roof top dell'hotel con vista città
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 16 mar 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us at Negresco Princess. Looking forward to welcome you back again! Warm regards,

10/10 Eccellente

Matteo, Chioggia, venezia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Comoda e centrale , servizio buono con ottima disponibilita
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 3 mar 2020
Dear Matteo, Thanks so much for your review. We are very pleased to know that the staff and the facilities of the hotel can make you enjoyed. I hope to see you again. Kind regards.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 20 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us at Negresco Princess. Looking forward to welcome you back again! Warm regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
struttura bella e moderna, attenzione in fase di prenotazione con la scelta delle camere, non consiglio le camere basic con vista sulla hall ma le camere superior che hanno la vista sulla città (sembra di essere in due hotel diversi a seconda della camera)
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 4 mar 2020
Dear guest, Thanks so much for your review. We are very pleased to know that the staff and the facilities of the hotel can make you enjoyed. I hope to see you again. Kind regards.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione, camera spaziosa e colazione davvero completa.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 13 dic 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us at Negresco Princess. Looking forward to welcome you back again! Warm regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 13 dic 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us at Negresco Princess. Looking forward to welcome you back again! Warm regards,

8/10 Buono

Franco, Torino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Moderna confortevole personale molto gentile wwwwww,,,,,,,,,,,
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 27 nov 2019
Dear Franco, Thank you very much for the great score you have given us. We are delighted that the hotel has been to your liking, we will wait for you in the next few occasions. Kind regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Great location and comfortable room
Great location, nice breakfast, comfortable overall. The only inconvenience was I booked a room with view and they gave me a room on a low floor
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 26 set 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback after staying with us at Negresco Princess. We are very happy to know that overall you had a good experience while in this lovely city. Hoping we can welcome you back again! Kind regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La posizione assolutamente centrale ed il design, sia dell’interno dell’Hotel che quello della camera.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 19 giu 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to rate your experience after staying with us at Negresco Princess. We are looking forward to see you again! Kind regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 4 giu 2019
Dear Guest, Thanks for taking the time to rate your experience after staying with us at Negresco Princess. We look forward to see you again! Kind regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager., il giorno 19 mag 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your experience at Negresco Princess. We would like to know more about what went wrong during your stay. Please, feel to contact us anytime. Hoping you can give us a second chance to show you our best service. Kind regards,

2/10 Terribile

GiuseppeMarioN.

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La camera era ssporca , con aria condizionta che indicava filtro da pulire (si rischia ub grave forma di polmonite), assenza di coperte,, grandezza sotto lo standard di una camera di un Hotel 2 stelle, frigobar praticamente vuoto, impossibilità di aprire una finestra , Totale assenza dii nformazioni all'interno della camera, mancanza di un Bidet , impossibilità di regolaare pressione dell'acqua doccia . il personale alla recepciont molto poco cortese , anzi direi scontroso. Ho abbandonato l'Hotel che considero equivalente ad un tre stell e, quando mi viene fatto presente che il servizio in camera 24H termina alle 23 ??????????????????? , Lo sconsiglio a chiunque
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
In posizione privilegiata a due passi dalla metro e a pochi minuti a piedi da Piazza Catalunya. Struttura moderna e molto confortevole, una bella terrazza con bar , piccola palestra e piscina all’ultimo piano da cui ammirare il panorama . Camera pulita ,spaziosa e luminosa . Ricco e di qualità il buffet della colazione . Lo sceglierei sicuramente qualora dovessi ritornare a Barcellona .
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 11 apr 2019
Dear Guest, First of all, thank you for choosing Negresco Princess Hotel for your stay in Barcelona, and also for your time to write this fabulous review. We feel very proud to read your positive opinion about our central location, breakfast's food and beverage and hotel facilities. All the Negresco team is hoping to have you again in a near future. Thank you for recommending us, Warm Regards

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 7 apr 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to rate your experience after your recent stay with us at Negresco Princess Hotel. We look forward to welcoming you again! Kindest regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Pro Perfect location, beautiful view from the terrace and up to date luxury shower. Very good staff. Cons could listen all the people flushing toilet water at any time. Apparently at any time specially at night when sleeping I was hearing the people flushing the toilet after their needs. My room was at 2nd floor. Not really exciting.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 11 apr 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Negresco Princess Hotel for your stay in Barcelona. We are delighted to read that our location was convenient for you and that you have appreciated our customer service and enjoyed our hotel facilities. We have taken notes regarding the soundproofing and we have informed our Maintenance department. Please accept our sincere apologies. Kindest Regards

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Purtroppo il mio soggiorno è stato troppo breve ma presto ritornerò.Camera confortevole,doccia molto stupenda e letto molto comodo.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 11 apr 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Negresco Princess Hotel. We do hope next time you visit us it will be a longer stay so you can enjoy all our facilities. Looking forward to see you soon, Warm Regards

10/10 Eccellente

Sabina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastica
Si trova in una buona posizione. Tranquilla per visitare la città. La camera è spaziosa e la colazione ottima.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 6 mar 2019
Dear Sabina, Thank you so much for such a good feedback after your recent stay at Negresco Princess Hotel. We are delighted to know that we met your expectations. Looking forward to see you back again! Warm regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 5 apr 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Negresco Princess for your stay and taking the time to rate your experience. Kind regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottima posizione, però stanze piccole con vista non molto bella
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di General Manager, il giorno 30 gen 2019
Dear Guest, We would like to thank you for your feedback after your recent stay with us at Negresco Princess Hotel. I'm sad to hear that the size of the room and the views did'nt reach your expectations. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the future. Warm regards

4/10 Scarso

Romano

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
4 stelle superior? Mah!
Camera (matrimoniale superior) con affaccio sul cortile e non sulla città come pubblicizzato sul sito. Mediocremente arredata e solo sufficientemente pulita. Receptionist all'arrivo con conoscenza della sola lingua inglese.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 24 gen 2019
Caro Sig. Gentile, First of all, we would like to thank you for choosing Negresco Princess Hotel for your stay and taking the time to share your experience with us. Our guests feedback is really important to help us improve our service. We are really sorry if we did not meet your expectatinos though. Our front desk team speaks five languages but unfortunately italian is not one of them yet. We are working on it. Hopefully next time you visit us, you will be able to speak italian with our team! Looking forward to see you again. Cordiali saluti,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo centrale pulito belle camere buona colazione staffottimo lo consiglio
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2019
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 9 gen 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback after your recent stay with us at Negresco Princess Hotel. We are really happy to know that we met your expectations. Looking forward to see you again! Grazie mille. Cordiali saluti,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Posizione ottima per spostarsi sia a piedi che con bus e metro
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2018
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 10 gen 2019
Dear Guest, We would like to thank you for your feedback after your recent stay with us at Negresco Princess Hotel. It is really pleasant to know that all went well for you during your time in our lovely Barcelona. We looking forward to see you again. Happy New Year! Kind regards,

10/10 Eccellente

eddj

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottima esperienza
Ottima posizione, a 200 mt. dalla centralissima Placa de catalunya, questo hotel e' molto pulito e a due passi dalla metro, camere non troppo spaziose ma dotate di tutte le comodita', macchina nespresso on camera compresa! Terrazza panoramica con piscina sul tetto meravigliosa!!
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 23 gen 2019
Caro Eddj, Grazie per aver scelto Hotel Negresco Princess per il suo soggiorno a Barcellona. Siamo lieti e contenti di sapere che la sua permanenza da noi é stata di suo gradimento. Inoltre ci teniamo a farle sapere che la sua opinione é importante per noi giacché ci permette di migliorare giorno per giorno. Speriamo rivederla in futuro e darle di nuovo un caloroso bentornato. Cordiali Saluti,

8/10 Buono

Vincy, Napoli, italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A soli 6 minuti da piazza Catalyuna, davvero comodo per visitare Barcellona. Personale gentile e disponibile. Nel bagno come al solito mancava il bidet.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 9 gen 2019
Dear Mr. Vincy, Thank you for posting your feedback after your recent stay with us. We are happy to know that our location was suitable for you and that the customer service received was great. We hope to see you soon. Kindest Regards

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo b in zona centrale servizio trasporto vicini
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 4 gen 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback after your recent stay with us at Negresco Princess Hotel. We look forward to seeing you again. Happy New Year!!! Warm regards,

8/10 Buono

Paola, Modena Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione in quanto vicinissimo a Piazza Catalogna. Personale gentilissimo, bella stanza anche se molto piccola e senza bidet. Ristorante costoso ma di qualità. Avrei compiuto gli anni il giorno della partenza e mi hanno offerto la sera prima un dilcino con una candelina accompagnato dagli auguri dell’hotel. Hotel da consigliare!
Soggiorno di 3 notti a novembre 2018
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 23 gen 2019
Cara Paola, Grazie per aver scelto Hotel Negresco Princess per il suo soggiorno a Barcellona. Siamo lieti e contenti di sapere che la sua permanenza da noi é stata di suo gradimento. Inoltre ci teniamo a farle sapere che la sua opinione é importante per noi giacché ci permette di migliorare giorno per giorno. Speriamo rivederla in futuro e darle di nuovo un caloroso bentornato. Cordiali Saluti,

8/10 Buono

Giangiacomo, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Si dovrebbe dare la possibilità di aprire le finestre. Almeno per il cambio aria
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018
Risposta di Jairo Mayolas - General Manager, il giorno 18 nov 2018
Dear Giangiacomo, First of all, thank you for choosing Negresco Princess Hotel and taking the time to review your stay. Regarding the windows, you can open them in all rooms, but for security reasons, just a few centimeters. Sometimes they are locked but if you call our front desk team they will send someone to unlock them in no time. Neverthless, we are glad to know that everything else went perfectly well during your stay with us and we hope to welcome you back again, in a near future! Kindest regards,

8/10 Buono

Rishi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Comfortable and clean, would come back.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 6 mag 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at Hotel Negresco Princess 4*S and for sharing your feedback with us.We are thrilled to hear that you found your stay comfortable and clean. Providing a cozy and immaculate environment for our guests is our top priority, and we are delighted that we succeeded in meeting your expectations.Your satisfaction is our greatest reward, and we would be honored to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

8/10 Buono

Nicola Hazel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Helpful and friendly staff. The breakfast was great and so is the rooftop bar. The rooms are a little small and basic but they are clean. Excellent location.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 24 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Hotel Negresco Princess 4*S. We are delighted to hear that you found our staff to be helpful and friendly. Providing excellent service is a top priority for us, and we are thrilled that our team members contributed positively to your experience.We are pleased to learn that you enjoyed our breakfast offerings and the ambiance of our rooftop bar. Your satisfaction with these aspects of your stay is truly rewarding for us.Regarding the rooms, we appreciate your understanding that while they may be on the smaller and more basic side, they are kept clean to ensure your comfort throughout your stay. We continuously strive to maintain high standards of cleanliness and comfort for all our guests.We're glad to know that our hotel's location worked well for you. Being centrally located is one of the advantages we offer, making it convenient for our guests to explore the city.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to the area.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

10/10 Eccellente

Monica

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Läget är perfekt, härlig pool och takbar. Stort fint badrum, lite utrymme för att hänga upp kläder. Det fanns ingen tv kanal med engelsk talande nyheter vilket var mycket underligt.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 23 apr 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at Hotel Negresco Princess 4*S. We are delighted to hear that you enjoyed our perfect location, beautiful rooftop pool, and bar.We appreciate your positive comments about our spacious and lovely bathrooms. However, we apologize for the inconvenience you experienced with the limited space for hanging clothes and the absence of English news channels on the television. Providing a comfortable and enjoyable stay for our guests is our top priority, and we regret that we fell short in meeting your expectations in these aspects.Your feedback is invaluable to us, and we will certainly take it into consideration as we strive to improve our amenities and services to better serve our guests.Thank you once again for choosing to stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

10/10 Eccellente

Mara

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Na
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 2 apr 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Hotel Negresco Princess 4*S and for taking the time to share your fantastic rating! We are thrilled to learn that you had such a wonderful experience during your time with us.Your high rating serves as a great motivation for our team as we strive to deliver exceptional service and create memorable moments for all our guests. We're delighted that our hotel met or exceeded your expectations, and we hope that your stay was filled with comfort, convenience, and enjoyment.We truly appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the future.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

8/10 Buono

barb

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Room was very small with a pillar at the foot of the bed. For a 4 star hotel, they had a combined bath and shampoo gel container in the bathroom, no conditioner, no lotion. Could barely get a comb through my hair after washing it with their gel. Not a good experience.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 19 mar 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at the Hotel Negresco Princess 4*S. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We apologize for any inconvenience caused by the size of the room and the pillar placement. Your comfort is important to us, and we regret that we fell short in providing you with a more spacious and comfortable accommodation.Regarding the amenities in the bathroom, we apologize for the inconvenience. We appreciate your feedback regarding the availability of conditioner and lotion, and we will take this into consideration as we strive to improve the offerings and services provided to our guests.We understand the importance of providing high-quality amenities, and we regret that the bath and shampoo gel did not meet your expectations. We will review our current offerings to ensure they meet the standards expected of a 4-star hotel.Your feedback is invaluable to us, and we will use it to address areas of improvement to enhance the overall guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

8/10 Buono

Matthew

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel
Soggiorno di 9 notti a marzo 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 18 mar 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you found Hotel Negresco Princess 4*S to be a nice hotel during your recent visit.Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to know that we met your expectations. If there's anything specific that stood out to you during your stay or any areas where we could further improve, please don't hesitate to let us know.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future for another enjoyable experience.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
No rooftop pool or bar :(
Hotel in great location and friendly staff. However, I am disappointed with the fact that when making the booking, nothing was stated about the rooftop pool and bar being under maintenance. This meant that the facilities were not available during the whole of our stay in which for my instance was the main selling point for my choice of hotel.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 23 feb 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you found Hotel Negresco Princess 4*S to be in a great location with friendly staff.We sincerely apologize for any inconvenience caused by the unavailability of the rooftop pool and bar during your stay. We understand that this was a key factor in your decision to choose our hotel, and we regret that this information was not communicated to you prior to your arrival.Please know that we take your comments seriously and will review our booking procedures to ensure that all guests are informed of any temporary closures or maintenance activities that may affect their stay.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back in the future, where we can provide you with the exceptional experience you deserve.Thank you again for choosing Hotel Negresco Princess 4*S.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

4/10 Scarso

Lívia

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 20 feb 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us, even though we're sorry to hear that your experience fell short of expectations during your recent stay. Your input is invaluable to us as we continually strive to enhance our guests' experiences.We would greatly appreciate it if you could provide us with more details about your stay, including any specific areas where you feel we could improve. Understanding the specifics of your concerns will enable us to address them effectively and ensure a more satisfactory experience for you and our future guests.Please feel free to reach out to us directly or reply to this message with any additional information you can provide. We sincerely hope for the opportunity to welcome you back in the future and demonstrate the improvements we've made based on your valuable feedback.Thank you once again for sharing your thoughts with us.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

10/10 Eccellente

Anne

Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 21 mar 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you found Hotel Negresco Princess 4*S to be a nice hotel during your recent visit. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to know that we met your expectations. If there's anything specific that stood out to you during your stay or any areas where we could further improve, please don't hesitate to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future for another enjoyable experience. Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

10/10 Eccellente

Aymen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Thanks a lot it s a great hotel
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 12 feb 2024
Dear Guest, Thank you so much for your kind feedback! We're thrilled to hear that you had a perfect experience during your stay at Hotel Negresco Princess 4*S. Providing excellent service and ensuring our guests' satisfaction are our top priorities, and we're delighted that we were able to meet your expectations. Should your travels bring you back to Barcelona, we would be honored to welcome you again for another perfect stay. If you need any assistance or have any special requests in the future, please don't hesitate to reach out to us.Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

10/10 Eccellente

Christopher

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 20 mar 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you found Hotel Negresco Princess 4*S to be a nice hotel during your recent visit. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to know that we met your expectations. If there's anything specific that stood out to you during your stay or any areas where we could further improve, please don't hesitate to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future for another enjoyable experience. Kind regards, Anna PagésQuality DepartmentHotel Negresco Princess 4*S

8/10 Buono

Erik

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Quality Department, il giorno 29 gen 2024
Dear Guest, We would firstly like to thank you for taking the time to communicate your thoughts on your recent stay with us. We believe that honest and direct feedback such as yours is a most valuable tool in the monitoring of standards of service and product and form an integral part of the process of change for the better. Looking forward to welcoming you in a near future. Kind regards, Quality DepartmentNegresco Princess Hotel 4*S