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Valutazione di 10 - Eccellente. 374 su 674 recensioni" "
10 - Eccellente
374
Valutazione di 8 - Buono. 146 su 674 recensioni" "
8 - Buono
146
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 58 su 674 recensioni" "
6 - Soddisfacente
58
Valutazione di 4 - Scarso. 49 su 674 recensioni" "
4 - Scarso
49
Valutazione di 2 - Terribile. 47 su 674 recensioni" "
2 - Terribile
47
8,8/10
Pulizia
8,6/10
Personale e servizio
8,4/10
Servizi
8,8/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,6/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
Judith
14 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I usu stay at the courtyard Marriott on Shades but wanted to try a new space and I really enjoyed it!
Judith
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 16 mag 2024
Judith, we're so glad you decided to stay with us at the Marriott Birmingham! Thank you for sharing your lovely feedback and perfect score. We hope to welcome you back soon!
6/10 Soddisfacente
Stephan
12 mag 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Bathroom door handle fell off in my hand. Light in shower out. No luggage carrier for taking luggage to our room. No luggage stand in room.
Pretty sad hotel for a Marriott!! Never ever stay here again.
Stephan
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di HotelMgmt , il giorno 13 mag 2024
Stephan, we are truly disheartened to hear about your experience, as excellence is always our goal. Our team will be addressing your concerns immediately and we wish we had the chance to speak with you personally. Thank you for sharing your input.
10/10 Eccellente
Junwoo
15 apr 2024
Junwoo
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 7 mag 2024
We’re proud to have earned five stars on your recent visit, thank you! It would be a pleasure to welcome you back, Junwoo.
8/10 Buono
Johanna
Viaggio con la famiglia
4 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We only stayed one night on the way through town. The property was nice. My husband enjoyed the gym in the morning.
Johanna
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 8 apr 2024
Thank you, Johanna, for including us in your road trip! We appreciate your terrific feedback and high score. Please think of the Marriott Birmingham when you return to the area!
10/10 Eccellente
Sherman
Viaggio di lavoro
31 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The professional staff did an exceptional job.
Sherman
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 2 apr 2024
Sherman, our team will be overjoyed to receive your kind remarks! Thank you for allowing us to welcome you to the Marriott Birmingham. We'd love the chance to serve you again soon!
6/10 Soddisfacente
Sarah
26 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
We booked two rooms with two queen sized beds. We were given two rooms with a king sized bed and a pull out couch instead. The matress of the pull out couch was small and uncomfortable. We were not offered any kind of compensation.
Sarah
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 29 mar 2024
Sarah, we regret that your room wasn't what you expected. When a guest books their accommodations through a third-party site, the details of the reservation aren't available to our team until check-in, and at that point, we may be limited by availability. Hopefully, you will allow us a chance in the future to improve your impression of us.
10/10 Eccellente
Mickey
26 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Mickey
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 27 mar 2024
Thank you for taking a moment to leave us this five-star rating, Mickey. We are thrilled to have provided you with such a flawless stay and eagerly await your return through our doors!
8/10 Buono
Alyson
25 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Alyson
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 1 apr 2024
Your high rating made us smile, Alyson, and we look forward to welcoming you back through our doors should your travels return you to our area!
10/10 Eccellente
jennifer
Viaggio con la famiglia
25 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Liked the easy check in, friendly staff, parking, dining options and overall location
jennifer
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 2 apr 2024
It's wonderful to know that your experience with us at the Marriott Birmingham earned us your top score, Jennifer! Thank you for sharing your terrific review. We hope you'll think of us when planning future getaways!
10/10 Eccellente
Todd
24 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Todd
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 26 mar 2024
Thank you for the five-star rating, Todd! We are pleased you were satisfied with all aspects of your guest experience and look forward to welcoming you back.
10/10 Eccellente
Terri
Viaggio di lavoro
24 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Staff was super friendly and helpful.
Terri
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 27 mar 2024
We can't wait to share your accolades with the rest of our team, Terri! Thanks so much for staying with us at the Marriott Birmingham. Hopefully, your travels will bring you back soon!
4/10 Scarso
Velma
22 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
When I reserved my room I reserved 2 double beds. When I got there they claimed I only reserved a king bed, even though I had my itinerary. When I went to the lounge it took 20 mins for anyone to ask if I needed anything.
Velma
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 26 mar 2024
Velma, thank you for reaching out to us about your experience. We're truly sorry for the confusion regarding your room type and the inconvenience you encountered in our lounge. We strive for excellence in all areas of our guest experience and clearly fell short during your visit. We're committed to making improvements and will be working with our team to see where retraining is needed. Please allow us to welcome you back for a stay that better reflects our standards.
2/10 Terribile
Scott
Viaggio con la famiglia
20 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Booked a king, only a double was available. We were miserable. Ruined our trip.
Scott
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di HotelMgmt , il giorno 25 mar 2024
We regret that your room wasn't what you expected, Scott. When a guest books their accommodations through a third-party site, the details of the reservation aren't available to our team until check-in, and at that point, we may be limited by availability. Please allow us a chance in the future to change your impression of us.
10/10 Eccellente
Jennifer
12 mar 2024
Great location. Easy parking. No complaints
Jennifer
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 14 mar 2024
Jennifer, it was a delight welcoming you to the Marriott Birmingham! Thank you for your excellent rating and terrific feedback. We hope your travels bring you back soon!
6/10 Soddisfacente
Cassandra
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
6 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The property was clean and staff was welcoming.
Cassandra
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 8 mar 2024
Thank you for choosing Marriott Birmingham and sharing your experience! We love that our sparkling clean accommodations and stellar service left a positive impression but we hope to learn more details about how to win you over entirely in the future. Until then, Cassandra!
2/10 Terribile
Tyrus, Prairie Grove
4 mar 2024
Tyrus
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 24 mar 2024
It's disappointing for us to see your low marks, Tyrus. We hope for another chance to welcome you back and provide you with the quality of stay you expected and deserved.
10/10 Eccellente
Delia
Viaggio di lavoro
3 mar 2024
Good
Delia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 6 mar 2024
What a joy to earn your perfect score, Delia! Thank you for visiting us at the Marriott Birmingham. We hope to serve you again soon!
10/10 Eccellente
David W
Viaggio di lavoro
20 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Easily accessible. Right off the interstate. Very nice rooms. Convenient to downtown. Safe.
David W
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 21 feb 2024
It’s terrific to know that your stay with us was everything you hoped for, David! Thanks so much for remarking on our spotless property, excellent service, and wonderful extras that make the Marriott Birmingham feel like home. We hope you’ll visit us again soon!
2/10 Terribile
Richard
Viaggio di coppia
17 feb 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Room was dirty, stains on curtains, floors sticky from who knows what. Cost $25 a person for a breakfast buffet not including drink. Never stay at a Marriott again.
Richard
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 20 feb 2024
Richard, we are deeply disappointed by your comments, as excellence is always our aim. Had our team been made aware of your concerns, we would have made every effort to resolve these issues or provide accommodations that better met your needs. Thank you for sharing your feedback.
8/10 Buono
Robin
Viaggio con la famiglia
10 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice
Robin
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 12 feb 2024
We’re so glad you enjoyed your stay with us, Robin! Thank you for your four-star rating for the Marriott Birmingham. It would be our pleasure to welcome you back soon!
10/10 Eccellente
Brett
4 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent
Brett
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 6 feb 2024
How exciting to know that we surpassed your expectations, Brett! Thank you for sharing your perfect score for the Marriott Birmingham. We hope to welcome you back soon!
8/10 Buono
Frederick
Viaggio con la famiglia
29 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Frederick
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 29 gen 2024
What a treat to find your near-perfect score, thank you! We hope to see you back soon, Frederick.
10/10 Eccellente
Mike
29 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very welcoming and friendly staff
Mike
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di HotelMgmt, il giorno 29 gen 2024
Mike, our team will be delighted to hear that you appreciated their caring attention! Thank you for your kind remarks and perfect rating for the Marriott Birmingham. We hope your travels bring you back soon!
10/10 Eccellente
Douglas
28 dic 2023
Douglas
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 17 gen 2024
Thank you for your five-star rating, Douglas! We hope to be your preferred property whenever your travels bring you to the area!
10/10 Eccellente
Doug
24 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Doug
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 26 dic 2023
It's exciting to learn that you had a great stay! Please revisit soon, Doug!
8/10 Buono
Mike
22 dic 2023
Mike
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 26 dic 2023
It's a treat to know you enjoyed your stay! Thank you, Mike, and we hope to welcome you back soon.
10/10 Eccellente
John
Viaggio con la famiglia
15 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Go see Drayton Farley
It’s a nice spot. A little ways from downtown, maybe 15 minutes. We felt safe here. Birmingham is getting a little sketchy.
John
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di HotelMgmt , il giorno 19 dic 2023
Thanks so much for choosing the Marriott Birmingham for your recent visit, John! Guest security is our priority and we love hearing that you felt safe. Please think of us when planning your next getaway!
10/10 Eccellente
Stephanie
Viaggio di gruppo
10 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Stephanie
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 11 dic 2023
Thank you for gifting us with your top score, Stephanie! Until next time!
10/10 Eccellente
Todd
Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
9 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice clean hotel in a convenient location. Staff was very friendly.
Todd
Risposta di HotelMgmt , il giorno 9 feb 2024
Todd, it’s terrific to know that your stay with us was everything you hoped for! Thank you for your wonderful praise for our helpful team and spotless accommodations. Please make plans to return soon to the Marriott Birmingham!
8/10 Buono
Monica
Viaggio di lavoro
30 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mixed Feelings
The hotel was great; however, I was asked why I picked double beds and I stated it was cheaper. When I got up to my room, I had single bed and no microwave. I really needed a microwave in my room.
Monica
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di HotelMgmt, il giorno 4 dic 2023
Thank you for staying with us at the Marriott Birmingham, Monica! We regret that your room features were not what you expected. Our rooms all offer unique views and features, and when you return, we hope you'll be fully satisfied with the accommodations. We'd love to welcome you back soon!
10/10 Eccellente
Ashley, Longview
Viaggio con la famiglia
27 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We were there for a LA Tech football game vs Liberty and we were welcomed with balloons and flags. Staff was exceptionally welcoming and property was very nice
Ashley
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di HotelMgmt, il giorno 29 nov 2023
How exciting to know that our welcoming hospitality scored a touchdown with you, Ashley! We’re so glad you enjoyed your recent experience at the Marriott Birmingham. Please visit us again soon!
2/10 Terribile
Gregory
Viaggio con la famiglia
19 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Staff, except door man were very rude!!!!
Gregory
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di HotelMgmt, il giorno 21 nov 2023
Thank you for sharing your experience with us, Gregory, as it's helpful to see how we are meeting your needs and where we can improve. We can't help but feel disappointed by your comments regarding our service as providing warm hospitality is how we are known. We will review your feedback internally and hope to have a second chance to win you over completely.
8/10 Buono
Amanda
Viaggio di coppia
18 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great staff, just wish there was a better options of dining
Amanda
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di HotelMgmt, il giorno 21 nov 2023
Our team will be so happy with your comments, Amanda! Thank you for staying with us at the Marriott Birmingham. Your feedback is appreciated, and we hope to welcome you back soon!
10/10 Eccellente
Craig
Viaggio di lavoro
15 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hospital Trip
Very nice and very clean. Accommodated my need for a 1st floor room.
Craig
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di HotelMgmt, il giorno 20 nov 2023
Our guests' satisfaction is our priority, Craig, and your perfect score means the world to us! Thank you for choosing the Marriott Birmingham. We hope to serve you again soon!
8/10 Buono
Kel
16 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great Service
Front desk was friendly and when the TV went out at 9:45pm during a football game - someone was at our door and had a new cable and remote installed in less than 15 minutes. Bar staff was great as well. Only complaint is the bed frame was broken.
Kel
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 21 ott 2023
Kel, we appreciate your feedback regarding your recent stay! It's great to hear that our front desk and bar staff provided friendly service and responded promptly to the issue with your TV. However, we apologize for the inconvenience of the broken bed frame. Your comment will be addressed right away by maintenance. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to welcome you back for an even more comfortable stay in the near future.
10/10 Eccellente
coleen
14 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
coleen
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 15 ott 2023
Earning five stars from you has made our day! Thank you, Coleen, and it will be our pleasure to welcome you back.
10/10 Eccellente
Jack
9 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Jack
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 10 ott 2023
Thank you for gifting us with your top score, Jack! Until next time!
10/10 Eccellente
Tim
8 ott 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Tim
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 10 ott 2023
Tim, thank you for taking a moment to leave us this five-star rating. We are thrilled to have provided you with such a flawless stay and eagerly await your return through our doors!
10/10 Eccellente
Brandon
8 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Really nice 5 star hotel
Brandon
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 10 ott 2023
We love hearing from happy guests, Brandon! Thank you for staying at the Marriott Birmingham. We hope to welcome you back soon!
10/10 Eccellente
Trenette
8 ott 2023
Trenette
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 28 ott 2023
We greatly appreciate your rating and can't wait to welcome you back to make many more five-star memories with us, Trenette!
6/10 Soddisfacente
Bill
17 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Didn’t have my Bonvoy info or payment information at checkin. Why did I check in early on line?
Bill
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 19 set 2023
Bill, it's disheartening to learn that your check-in experience wasn't as seamless as it could have been. Our team will discuss your feedback to see how we can better serve our guests and ensure a more efficient process in the future. Thank you for your loyalty to our Brand. We hope to have another chance to welcome you and improve your impression of us.
8/10 Buono
Marie
Viaggio con la famiglia
12 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Marie
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 13 set 2023
Your star rating is greatly appreciated, Marie, and it will be our pleasure to welcome you back!
10/10 Eccellente
MARK, ALPHARETTA
Viaggio di gruppo
11 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Todd and Ashley & Nicholson were AMAZING!!!
MARK
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 12 set 2023
Mark, our team will be thrilled to know that their exceptional service left a lasting impression on you! Thank you so much for sharing your kind words and five-star rating. We can't wait to have you as our guest again at the Marriott Birmingham!
10/10 Eccellente
Victoria
Viaggio con la famiglia
8 set 2023
Mi è piaciuto: Servizi
Very clean and great area of town. Love the free coffee and bottled water (it’s the small things that make a positive impression). The restaurant was also quite good.
Victoria
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 11 set 2023
Victoria, it was a pleasure to welcome you to the Marriott Birmingham! Thank you for noticing the small, important ways we strive to make our guests feel valued and well cared for. Our team will love knowing that you appreciated our fantastic dining and dedication to cleanliness. We hope you'll visit us again soon!
8/10 Buono
Marshia
Viaggio con la famiglia
5 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Marshia
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 6 set 2023
Thank you for the high rating, we’re glad to know your stay was enjoyable. We hope you’ll visit us again in the future, Marshia!
10/10 Eccellente
Keeley
Viaggio con la famiglia
25 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved our stay.
Keeley
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 28 ago 2023
We loved having you, Keely! Thank you for your top score and kind praise. We hope to welcome you back soon to the Marriott Birmingham!
10/10 Eccellente
Monica
25 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I always stay in this location during my visits to Birmingham. The rooms are CLEAN, great housekeeping, staff are courteous and so many dining and shopping options nearby.
Monica
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 28 ago 2023
Monica, we love knowing that we're your home away from home when your travels bring you to the area! Thank you for highlighting our fantastic location, friendly service, and dedication to cleanliness. We're already looking forward to your next stay with us at the Marriott Birmingham!
8/10 Buono
Mark
14 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Mark
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 15 ago 2023
Thank you for rating us so highly, Mark. We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.
10/10 Eccellente
Julie
Viaggio di lavoro
11 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Julie
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 12 ago 2023
Thank you for gifting us with your top score, Julie! Until next time!
10/10 Eccellente
sandra
Viaggio di coppia
7 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very friendly and professional staff. Extremely clean with all the options. Free parking. Wi-Fi ,gym, restaurant. Very enjoyable experience. 10/10 recommend.
sandra
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Hotelmgmt, il giorno 8 ago 2023
How wonderful to know that we surpassed your expectations, Sandra! Thank you for your kind remarks about our caring team, spotless property, and excellent amenities at the Marriott Birmingham. We'd love the chance to welcome you back soon!