Esterni

Recensioni per SLS Cancun

4 out of 5
SLS Cancun
Novo CancĂșn Torre 1 Mz 27 Lt 1 02, UC 20 UP P Secc C Av Bonampak ZH, Cancun, QROO

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 107 su 162 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 24 su 162 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 16 su 162 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 7 su 162 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 8 su 162 recensioni" "

9,6/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

9,2/10

Servizi

9,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,2/10

EcosostenibilitĂ 

Recensioni

8/10 Buono

Angel Alberto

Viaggio con la famiglia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Un lugar bueno para toda la familia
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

JVIER

Viaggio con la famiglia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It facilities....
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 6 mag 2024
Dear Javier,Good afternoon, thank you very much for your rating, we are pleased to have met your expectations.We hope to see you back soon.

10/10 Eccellente

CRISEIDA, LERMA

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Luis

Viaggio di coppia
All great
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 12 apr 2024
Dear Luis,Thank you for choosing us for your visit to Cancun. We appreciate your comments and hope to see you again soon.

10/10 Eccellente

Diana Ivet Romero

Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Las instalaciones son excelentes y la estancia se hace muy agradable por el servicio tan amable de todos.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 5 apr 2024
Estimada Dian,Buenas tardes, agardecemos mucho tus comentarios y estamos contentos de haber cumplido con tus expectativas.Esperamos verte pronto de regreso.

10/10 Eccellente

EMILIO

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 22 apr 2024
Estimado Emilio;Buenas tardes,agradecemos su preferencia al haberse hospedado con nostros en SLS Cancun. Estamos contentos por la calificaciĂłn que nos otorgĂł, esperamos verlo pronto de regreso

8/10 Buono

YULEGNIS

Viaggio di gruppo
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is nice, clean, good service, the restaurants just missing gluten free options and there is not beach to enjoy, its sad.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 25 mar 2024
Dear Yulegnis,We appreciate your comments and are pleased to have provided a quality service. We will take your comments on gluten free options into consideration.We look forward to having you back soon.

6/10 Soddisfacente

Robert

Mi Ăš piaciuto: Pulizia
Unnecessary charge
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di General Manager, il giorno 19 mar 2024
Dear Robert,Thank you for reaching out and sharing your thoughts, though we regret any inconvenience caused. Please know that we never intend to leave any billing concerns unresolved, and we encourage you to contact us at the property if you would like to discuss this matter further. We look forward to hearing from you and resolving this matter.

10/10 Eccellente

Himii

Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very clean, upscale accommodations, great staff and beautiful grounds. I absolutely enjoyed my stay. I chose the king superior, ocean view. I also took full advantage of the restaurants and infinity pool.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di General Manager, il giorno 15 mar 2024
Dear Himii,Thank you! It was a pleasure to welcome you to SLS Cancun and we are delighted you had such a wonderful stay. Your kind comments about our amazing staff, beautiful, clean accommodations, and wonderful amenities are truly appreciated and will be shared with the team. We look forward to welcoming you back for another memorable getaway.

8/10 Buono

Edward

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 2 apr 2024
Dear Edward,Good afternoon. We appreciate your preference to stay at our Hotel SLS Cancun. We appreciate your rating and hope to see you back soon.

10/10 Eccellente

Sylvia Irabién

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 25 mar 2024
Estimada Sylvia,Buena tarde, agradecemos su calificaciĂłn y esperamos haya sido placentera su estancia con nosotros.Estaremos contentos de volver a recibirla.

10/10 Eccellente

Amanda Anne

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 25 mar 2024
Dear Amanda,Thank you very much for your visit and you rating.We hope you will come back soon.

8/10 Buono

IGNACIO

Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
El hotel muy bien, pero la tarifa a reservar fue una y aquĂ­ cobran otra mĂĄs cara
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 14 feb 2024
Dear Ignacio,Thank you for your review. We're thrilled you enjoyed your recent stay with us! Please know for future reference that when reservations are made through third-party sites, taxes and fees are not typically included in the listed rate. It was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back again soon!

8/10 Buono

Elizabeth

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A modern well appointed beach side hotel
A three night stop over and all facilities were good. Questionable lack of sufficient bottled drinking water available unless you paid an extortionate price from the mini bar. In a country where water from the tap is never drunk this is a very valid criticism. Otherwise all good
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 12 feb 2024
Dear Elizabeth,Thank you for recognizing the quality of our facilities during your stay. We take your feedback regarding our bottled water seriously. Your insight is invaluable for reviewing our offerings and ensuring our guests' needs are met more effectively. We're glad everything else met your expectations and look forward to welcoming you back to SLS Cancun for an even better stay.

10/10 Eccellente

Guadalupe A

Mi Ăš piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 25 mar 2024
Estimada Guadalupe,Agradecemos mucho la calificaciĂłn que nos otorgĂł, estamos contentos de haber cumplido con sus expectativas.Esperamos verla pronto de regreso.

10/10 Eccellente

Octavio

Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Gran hotel solo si podrĂ­an mejorar en el servicio es bueno pero siempre se puede mejorar
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 6 feb 2024
Estimado Octavio,Gracias por sus amables palabras. Apreciamos sus comentarios y estamos de acuerdo en que siempre hay margen de mejora. Nuestro equipo continuarĂĄ mejorando nuestros servicios para brindar una mejor experiencia a nuestros huĂ©spedes. Su opiniĂłn es valiosa para nosotros y esperamos darle la bienvenida nuevamente a SLS CancĂșn para que podamos mostrar nuestras mejoras.

8/10 Buono

andrew

Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
the room balcony was useless, was adjacent to loud hvac, could not sit outside. dont book room 310
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 6 feb 2024
Dear Andrew,Thank you so much for the high rating; we trust you had a good time overall. That being said, we're sorry to hear about any noise issues on the balcony and we'll keep your feedback in mind for the future. Please consider coming back to join us again soon; we know that we can deliver an even better stay.

10/10 Eccellente

Carlos

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Samuel Arciga / Front Office Director, il giorno 25 mar 2024
Estimado Carlos,Buenas tardes, agradecemos mucho la calificaciĂłn que nos otorgaste. Es un placer haberles atendido.Esperamos vuelvan pronto

10/10 Eccellente

Darryl

Viaggio con la famiglia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This property was beautiful
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Darryl,Thank you so much! We are excited to know you were impressed with our accommodations, and we trust our team took great care of you. Anytime you're in Cancun, allow us to be of service to you!

8/10 Buono

Taemin

Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Oscar

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Beach front, very nice,
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 16 gen 2024
Dear Oscar,Thank you for your kind review. We're glad you enjoyed our beachfront property, and we look forward to seeing you again at SLS Cancun!

2/10 Terribile

Diana

Mi Ăš piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi Ăš piaciuto: Personale e servizio e servizi
Horrible service
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 14 gen 2024
Dear Diana, Thank you for taking the time to share your feedback about the service. We will be sure to let our staff know and work to improve our hospitality. Please come back and stay with us again so that we can demonstrate our true commitment to guest satisfaction.

6/10 Soddisfacente

Alejandro

Viaggio con la famiglia
Mi Ăš piaciuto: Comfort della camera
Non mi Ăš piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Mal servicio de front desk y mala limpieza de habi
Pésimo servicio recepción, recuerdo antes cuando llegabas a este hotel te recibían con una bebida, ahora con trabajos te saludan, me quedé ahí el 21 de dic, olvidé unas cosas y durante mås de 14 días no pudieron darme respuesta pero si me mandaron mail para decirme que no me cobraron casi 1000, los cual les pague a mi regreso en la estancia del 1 al 4 donde no pudieron darme una respuesta de los objetos perdidos, el dia 3 de enero por la mañana pedí un souvenir de un patito el cual No me pudieron vender regresé en la tarde y nada el del turno anterior no lo reviso, en la noche llamé para recordar por tercera vez y me dicen que no hay cuando las dos anteriores me comentaron que si, que la traerían de bodega y finalmente a mi salida no había nadie que te ayude con las maletas, tuve que hacerlo yo a pesar de que había dos personas del hotel mirando como lo hacía, lo cual no tengo problema en cargarlas pero al final por lo que te cobran y la categoría 5 estrellas deberían por lo menos tratar de ayudarte, servicio en la playa regular pedí una Aqua moto con sus proveedores externos por medio del personal del hotel la cual nunca llegó, servicio lento había mucha gente y pocos meseros había que estar buscando sin embargo las dos personas muy amables, servicio a cuarto y restaurante bien cumplidor. Y finalmente la limpieza de la habitación muy mal la alfombra apestaba terrible como que la dejaron mojada y provocaba un mal olor muy fuerte pedí la retiren y si me ayudaron.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 11 gen 2024
Estimado Alejandro,Si bien siempre apreciamos los comentarios de los huéspedes, lamentamos que haya tenido una visita decepcionante. Decir que estamos sorprendidos por su reseña es quedarse corto. Esta no es una respuesta típica de nuestros huéspedes y le pedimos disculpas por los problemas e inconvenientes que haya encontrado. Nos aseguraremos de revisar cada uno de sus comentarios con nuestro personal para asegurarnos de que nos vaya mejor en el futuro. Esperamos que se una a nosotros nuevamente para que podamos demostrar que somos mejores que esto.

4/10 Scarso

Nick

Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi Ăš piaciuto: Personale e servizio
Was overcharged many times and had to catch multiple charges that had already been paid. Very frustrating and ruined our experience... won't be coming back as each water was 20 dollars
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 13 dic 2023
Dear Nick,Good afternoon, we appreciate your comments and regret your perception of your account.

10/10 Eccellente

Diana L

Viaggio con la famiglia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I liked the property. The only concern I had it was a lot of noise in the second floor were we stayed early in the morning every day
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 6 dic 2023
Dear Diana L,Thank you for your excellent review! We're delighted to hear that you liked our property. However, we are concerned about the noise issue and understand how this can impact your comfort. Please know that we will look into addressing this matter for a more peaceful experience. We value your patronage and look forward to welcoming you back to SLS Cancun for a more tranquil stay.

10/10 Eccellente

Thomas

Viaggio con la famiglia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful, private location with fabulous view and access to a private beach. The hotel and spacious rooms are tastefully decorated in contemporary style and the staff is very attentive and make a real effort to enhance the experience of the stay.
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Thomas,It was such a pleasure to welcome you to SLS Cancun! Our team works hard to ensure that every guest has an exceptional stay, and we are ecstatic that we exceeded your expectations. Receiving recognition for our fantastic beach and lovely accommodations is always appreciated. Thank you for your kind words, and please allow us another chance to welcome you back to our lovely hotel!

10/10 Eccellente

Jeffrey

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excelente para una escapada en pareja!!
Me encantĂł el hotel, su ubicaciĂłn por su privacidad. Es un hotel boutique con todos los servicios, excelente gastronomĂ­a y una playa pequeña y privada! Sin duda volveremos

Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di General Manager , il giorno 6 nov 2023
Dear Jeffrey,Thank you for the wonderful review! We're glad our convenient location, private beach, and delicious food impressed you. Please come see us again soon at SLS Cancun.

10/10 Eccellente

Claudia

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 3 nov 2023
Dear Claudia,Good afternoon, thank you very much for the rating you have given us, We are very happy to know that we have met your expectations, this kind of rating helps us to keep growing.We hope to have you back soon.

4/10 Scarso

Georgina

No me gusto q me pidieran un deposito tan alto, el equivalente a lo que habia yo ya pagado del hotel. No me lo han bonificado y ya pasaron 24hrs q sali y me dijeron q en 4 hrs me lo bonificaban a mi tarjeta. La alberca helada y mucho ruido. No volveria la verdad!
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 1 nov 2023
Buenas tardes, como hice saber en su comentario anterior, el vocuher abierto que solicitamos a todos nuestros huéspedes ya que es Politica en Hoteles de Plan Europeo.La cantidad es de 5,000 pesos por noche a lo cual equivale 20,000 pesos por sus 4 noches de estancia.Su voucher ha sido liberado por parte del Hotel, depende de cada Banco emisor el tiempo para que se refleje en su cuenta.Saludos.

10/10 Eccellente

MONICA

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 1 nov 2023
Dear Monica,We are very grateful for the rating you gave us; we are happy to have met your expectations.We hope to see you back soon.

8/10 Buono

Francisco, GUA

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I recently stayed at Sls CancĂșn with friends and had a fantastic experience. The hotel is perfectly located, exclusive, and safe. The staff was incredibly helpful and friendly, and the rooms were even better than the pictures. While I’d rate it 5 stars for the overall experience, there was a bit of a hiccup with the breakfast service. Although breakfast is supposed to be available until 1 pm, they unexpectedly stopped serving the paid-in-advance breakfast at 11 am without prior notice. Additionally, the limited menu for pre-paid breakfast didn’t feel like good value at all.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 26 ott 2023
Dear Francisco,Thank you for staying with us and taking the time to share your thoughts. We're glad our location was ideal for your trip and that you felt safe and welcome while you were here. However, we apologize for any disappointment with breakfast, and we'll look into this further. Should you be in the area again, please come back to see us at SLS Cancun!

10/10 Eccellente

FRANCISCO

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 23 ott 2023
Estimado Francisco,Buenas tardes, agradecemos mucho la calificaciĂłn que nos ha otorgado, es grato para nosotros saber que hemos cumplido con sus expectativas.Esperamos verlo pronto de regreso en SLS Cancun.

10/10 Eccellente

Manus

Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent staff, meticulous property, beautiful beach and pool. Excellent all around.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 15 ott 2023
Dear Manus,We thank you for your preference and we are very happy to have received your excellent rating about your stay. Which motivates us to continue offering great experiences.We hope to see you back soon.

10/10 Eccellente

Roberto

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 8 ott 2023
Dear Roberto,Thank you for sharing your five-star rating of SLS Cancun! We're thrilled to hear you had a great experience, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay!

10/10 Eccellente

Hilda

Viaggio di coppia
It’s a very nice boutique hotel. Restaurants are very expensive compared to the United States. Rooms are very clean and comfortable.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 29 set 2023
Dear Hilda,Thanks for the lovely review of SLS Cancun. We're delighted you enjoyed your visit to our hotel. We appreciate your kind words and feedback, as guest input is valuable to us. It was a pleasure to host you, and we'd love to see you again soon. Until then, safe travels home!

10/10 Eccellente

Juan Carlos

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 15 ott 2023
Estimado Juan Carlos.Agradecemos su exelente calificaciĂłn y estamos contestos de haber cumplido sus expectativas.Esperamos tenerlos pronto de regreso.

2/10 Terribile

Mauricio

Viaggio di lavoro
Non mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
WORST SLS EXPERIENCE
Horrible Experience! The WORST SLS that I have Stayed in. It’s a Shame
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 29 set 2023
Dear Mauricio,We appreciate every bit of feedback, as it helps us make our service all the better. In this regard, please reach out to us with any specific aspects you encountered while with us that were not up to par.

6/10 Soddisfacente

juan carlos saldivar

Las toallas de la habitacion,estan super viejas muy desgastadas y huelen mal
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 6 ott 2023
Dear Juan Carlos,Thank you for being our guest and taking a moment to share your feedback. We are sorry to know you had concerns with the towels, and we will be sure to mention it to our housekeeping team. We hope that otherwise, you enjoyed your time with us and will be joining us again someday.

6/10 Soddisfacente

Manuel

Viaggio di lavoro
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buen Hotel.- Un robo sus precios en alimentos
El servicio del hotel es muy bueno, el personal muy amable y el hotel cuenta con muy buenas limpias y cĂłmodas instalaciones. El punto negativo que veo en este hotel es que sus precios son absurdamente caros aĂșn y para un hotel de cinco estrellas. Yo creo que no volverĂ© a quedarme en este hotel porque realmente sus precios en alimentos y bebidas son muy caros.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 24 set 2023
Estimado Manuel,Buenas tardes, agradecemos su preferencia, lo mås importante para nosotros es su satisfacción. Lamentamos mucho el no cumplir con su expectativa en cuanto a ,os precios de nuestros alimentos,cabe mencionar que ocupamos los mejores productos para ofrecer una excelente calidad a nuestros huéspedes.

8/10 Buono

Walter

Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 15 ott 2023
Dear Walter,Thank you for your preference and we appreciate the score you gave us in rating. We hope we have met your expectations.We look forward to seeing you again soon.

10/10 Eccellente

Alejandro Fernando

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 15 ott 2023
Estimado Alejadro,Buenas tardes, agradecemos mucho la calificaciĂłn que nos ha otorgado, estamos contentos de haber cumplido con sus expectativas .Esperamos verle pronto de regreso .

8/10 Buono

JUAN

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 23 set 2023
Estimado Juan,Buena tarde, agradecemos su preferencia al haberse hospedado en nuestro Hotel SLS Cancun, esperamos haber cumplido con sus expectativas, nuestro compromiso es ofrecer el mejor sevicio a todos nuestros huéspedes.Esperamos verlo pronto de regreso.Saludos...

10/10 Eccellente

david

Viaggio di coppia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Top
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di General Manager , il giorno 14 set 2023
Dear David,It was a pleasure hosting you at SLS Cancun! We're glad you enjoyed your visit, and we hope to see you again soon.

10/10 Eccellente

Ana Elena

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Un lugar muy agradable seguro y limpio. Ubicado en un residencial lindo.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di General Manager, il giorno 27 ago 2023
Dear Ana Elena,We're proud to receive your excellent review of SLS Cancun! It's wonderful that you enjoyed our great location and clean, secure property. Many thanks for your kind praise, and we hope you'll return!

10/10 Eccellente

Jorge

Viaggio con la famiglia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Extraordinario hotel
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di General Manager, il giorno 26 ago 2023
Dear Jorge,Thank you for hanging out with us at SLS Cancun! We are so happy you had a five-star getaway, and hopefully, we will have the pleasure of hosting you again. Please keep us in mind!

10/10 Eccellente

Yael

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I Love this hotel!!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di General Manager, il giorno 26 ago 2023
Dear Yael,Thanks for being our guest at SLS Cancun. We're thrilled you had a great stay with us in Cancun! Next time you travel our way, we hope to be your first choice for accommodations!

10/10 Eccellente

Emilio

Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excelente servicio. Muy top. Precios altos pero el nivel del lugar los vale
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di General Manager, il giorno 19 ago 2023
Dear Emilio,Our friendly staff truly enjoyed hosting you and will be glad they were a highlight of your visit. Thank you for the lovely review! Please come stay at SLS Cancun again soon.

10/10 Eccellente

Adolfo

Viaggio di lavoro
Mi Ăš piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 9 ago 2023
Dear Adolfo,We are very grateful for the rating you gave us, we are glad that your stay was pleasant.We hope to see you back soon.

2/10 Terribile

Lauren

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Samuel Arciga / Front Desk Manager, il giorno 9 ago 2023
Dear Lauren,We are very grateful for the rating you gave us. We are glad that your stay was pleasant.We hope to see you back soon.

6/10 Soddisfacente

Christian

Mi Ăš piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi Ăš piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Love the staff, Amazing location , Private beach , nice pool. Good quality food. Only thing dint like its the A/C on my room wasn’t working , they came twice to fixed at 4am then at 7am. The solution was changing the room but they actually Downgrade the room from the previous one. I think staff at the counter could worked something better since I check in at 12pm that night! Not happy to pay $500 for a hotel room with a broken A/C.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di General Manager, il giorno 10 ago 2023
Dear Christian,Thank you for choosing SLS Cancun to host your visit. It is wonderful to hear that you were able to spend some time relaxing by the pool and liked our idyllic location. We are sorry to learn there was an issue with the A/C in your room and that you had to move, we realize this was an inconvenience, and we will work to address this. Please allow us another opportunity to provide the stellar experience we know we can deliver.