Esterni

Recensioni per Studio 6 Carlsbad, CA

3.5 out of 5
Studio 6 Carlsbad, CA
5010 Avenida Encinas, Carlsbad, CA

Recensioni

6,0
Valutazione di 10 - Eccellente. 209 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 194 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 182 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 185 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 236 su 1006 recensioni" "

6,0/10

Pulizia

6,8/10

Personale e servizio

5,6/10

Servizi

5,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Regina

Fire alarm went off and woke me at 5:30 am
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Clara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Overall, i liked everything inthe hotel Very comfortable and clean Only thing we dislike lt was the back door, makes a LOT noise every time the open it and close it..
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Paulette

Mi è piaciuto: Servizi
Staff is very nice and helpful
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

william, carlsbad

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
dogs cats and elephants , people complaining at the front desk of being charged on credit card unauthorised . slow to help . room furniture scratched from cat - ships , tv does not work - wow never again
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

2/10 Terribile

Kristina

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very dirty rooms smelled bad like body odor. This hotel is in bad condition. I did not feel comfortable at all. Gnats flying around. Homeless people entered through the stairwell and were knocking on doors. Staff not friendly. Do not waste your money.
Risposta di Nancy Y., il giorno 2 mag 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Luis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Disappointed pool was out of service. Room was spacious and liked big windows in room.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 2 mag 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Jorge

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 19 apr 2024
Hi Jorge, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Eccellente

Mark

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The kitchen to the room was awesome
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Mark, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

4/10 Scarso

Denise

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Candy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
We l8ke kitchen in remove.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Candy, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

2/10 Terribile

Bernadette

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The receptionist was not very professional, They said they didn’t have the room I requested, so they gave me a different one and it was dirty
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Bernadette, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Robin

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 19 apr 2024
Hi Robin,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Victoria

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
La habitación está muy sucia, no aspiran la alfombra y tiene boronas y basura, no dejan toallas completas, ni champú
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Victoria, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 Terribile

cheryl

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Never again, Coffee machine didn't work, terrible sheets, fitness center, was closed, no dinning at all, I felt unsafe,the back door was broke anyone off the street can just walk right end, Smelly hallways. Shower was great.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 apr 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Mark

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
this property, the staff and the room all together is such a great deal.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 apr 2024
Hi Mark, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Elisa

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I’m sorry but this property is extremely dirty . It’s a great location but I wished I would have spent just a little more for the cleanliness . It smelled like urine and a complete dump . It’s quite disgusting. I have never experienced this before and would save you the trouble .
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 apr 2024
Hi Elisa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Ernesto

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sketchy
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 3 apr 2024
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Sandra

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
It was a nice stay. Very convenient be aus we were going to Legoland. Place had a good vibe to it. I’m a little OCD about stains so it was mostly clean but it could use a good rig and furniture cleaning.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi Sandra,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6

4/10 Scarso

Amy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Door to room was hard to open, Room had dirty floors, smelled like weed and fried food. Furniture and curtains worn and full of holes.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi Amy,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Guadalupe

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Needs updating more security and cleanliness by updating the rooms
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi Guadalupe,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 Scarso

vicente armando

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Danielle

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Mark

Viaggio di coppia
Very much a better version of the regular motel 6
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi MarkThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Hannah

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 mar 2024
Hi Hannah,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Dianna

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is Ok. It’s the details not being paid attention to. No towels, paper towels, shampoo no hairdryer . Furniture needs replacing. It’s a good location 5 minutes from the beach. Bed was ok.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Dianna,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Eccellente

Christian

Soggiorno di 7 notti a febbraio 2024

2/10 Terribile

Nga

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
The room if you are lucky to get one that works is good. Lobby, hallway, elevator is dirty. Front entrance smell of weed.
Soggiorno di 10 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Traveler,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 Buono

Mari

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
For the price it was wonderful. Kitchenette and large refrigerator. Rooms are clean..Minor maintenance is needed but definitely will stay again
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 mar 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Robin, Escondido

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

2/10 Terribile

Emily

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Property is still under renovation, should not be a 3-star. carpet is filthy dirty, looks like a rundown ghetto. very disappointed.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 mar 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Amy

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Maritza & from desk staff were so accommodating for our entire stay. We had to be out of our Apt for a Fumigation. They made us feel safe & @ home. Everyone was very friendly to our dog Bowie as well. We appreciated all the hospitality & friendly environment.
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 mar 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

nongyao

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
It’s so noisy
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 feb 2024
Hi Nongyao, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 Soddisfacente

john

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
major plumbing leak repair shut the water off from 7:00 am to 11:00 am really bad timing, leak had been going on for days
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 feb 2024
Hi John,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 Scarso

alicia

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The property is nice. The room is not clean. There were beer tops on the floor and a blood stain on the lamp shade. The windows do not shut properly. There was no running water in the morning that we woke up.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 feb 2024
Hi AliciaThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Loren

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Under construction with no water from 7 AM to 11. Signs posted all over the place at 12 still no water.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 feb 2024
Hi Loren,We really appreciate you taking the time to leave a review and couldn’t be sorrier for the inconvenience our renovations caused during your stay. We take a lot of pride in keeping our properties up to date so every guest experience is a good one, and hope that next time, your stay is more enjoyable and welcoming. Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

tao

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 15 mar 2024
Hi Traveler, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Otis

Mi è piaciuto: Pulizia
That they got lodged carrier
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 feb 2024
Hi Otis,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Donald

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Terrible place.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 13 feb 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Jen

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nothing worked. Everything broken and dirty. Our room was nonsmoking but smelt like an ashtray. No, wash clothes, hand towels, proper sized bath towels, holes in walls, trash in shower drains…
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 13 feb 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Michael

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
This place is a dump. My socks are filthy from walking around in the room. Tub was dirty, keys would not work, stinky smells in the elevator. I could go on but it would only gross you out.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 13 feb 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Rhonda

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Uncomfy with ants
The bed was broke. There were ants in the fridge. Gave us another room the bathroom sink leaked, toilet barely flushed and kitchen faucet was scewy. I have a bad back and this stay had me in a lot of pain.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 13 feb 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bad experience.
This was the worst experience ever while checking in. I already reserved the room and paid online, but when i got there there was only one person in front of me checking in and that took almost 20 minutes for the front desk ladies to get them there room. We were never greeted by the two front desk ladies. They both looked super drained out and had no customer service whatsoever. Once it was our time to check in, it took about 35 min for them to find a room because they didn't even know which rooms were reserved or not. They ended up giving us a room with two beds when it was supposed to be just one. The hallways were disgusting with trash and the smell of animal urine. Once we got to our room, there was trash under the bed, a bug crawling on the floor in the restroom, and ants crawling up the wall by the sink. There was no hand soap anywhere in the room. I will never be staying in this hotel again.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di MP - Guest Relations Manager, il giorno 28 gen 2024
Hello Valued Customer, It is unfortunate to hear you had a few problems while staying with us. We’re sorry that your stay has not exceeded your expectations because of the condition of our facility. Your comment has been shared with the management and housekeeping, and rest assured we are using your feedback as an opportunity to improve on our services. We hope for a chance to serve you again.

10/10 Eccellente

Kimberly

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di MP - Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Hello Kimberly, We appreciate the time you took to leave us a perfect rating! Positive survey responses help our continuing efforts to provide exceptional service. We hope that you will come back and see us again.

6/10 Soddisfacente

Elizabeth

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
La habitación tiene un olor feo, la lavadora de platos sucia y el horno microondas también ,y sonaba en las noches una alarma dentro de la habitación perturbado el sueño lo bueno q es tranquilo nadie molesta solo mejorar esos aspectos
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di MP - Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Hola Elizabeth, Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios con nosotros. Lamentamos saber que su experiencia en esta ocasión no ha cumplido con sus expectativas. He compartido esto con el equipo para que podamos mejorar las instalaciones y brindar una excelente experiencia a nuestros clientes en su estadía aquí con nosotros. Valoramos las opiniones de nuestros clientes y nos gustaría agradecerle por informarnos sobre esto.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gross, avoid
This place is garbage and smells like it too. Make sure you pull the bedding back to look at the disgusting beds before you decide to sleep here. There are ants everywhere and garbage everywhere. Promising on the outside, beyond terrible inside.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di MP - Guest Relations Manager, il giorno 21 gen 2024
Hello Valued Customer, Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority, Rest assured that your concern has been forwarded to the hotel management and will be handled accordingly.

10/10 Eccellente

Ellyse

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di MP - Guest Relations Manager, il giorno 21 gen 2024
Hello Ellyse, We’re so happy to hear that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again soon!

2/10 Terribile

Patricia

Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

Deborah

I liked the spacious rooms, the staff was good for the most part,meaning some were helpful
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di MP - Guest Relations Manager, il giorno 21 gen 2024
Hello Deborah, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di MP - Guest Relations Manager, il giorno 21 gen 2024
Hello Valued Customer, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

10/10 Eccellente

Joseph

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Peaceful, helpful made me joyful.....😂
It was a peaceful trip to the Studio 6 hotel. All employees were very helpfull especially the pretty lady at the front desk in the morning. She was really helpful. I would recommend STUDIO 6 to all.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 gen 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6