Vista aerea

Recensioni per Cesars Plaza Hotel

3.5 out of 5
Cesars Plaza Hotel
Calle 25 de Mayo #210, Cochabamba, Cochabamba

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 17 su 73 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 19 su 73 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 23 su 73 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 6 su 73 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 8 su 73 recensioni" "

6,8/10

Pulizia

7,0/10

Personale e servizio

6,8/10

Servizi

6,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

windsor

8/10 Buono

Daniel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di La Gerenca, il giorno 27 ott 2023
Gracias por su puntuacion!Esperamos tener el honor de su visita en el futuro!

10/10 Eccellente

João Batista

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di La gerencia, il giorno 27 ott 2023
Estimado Huesped,Nos llena de satisfaccion que su estadia haya cumplido sus expectartivas, esperamos su visita en el futuro!

8/10 Buono

Marcelo

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Manager, il giorno 18 set 2023
Estimado Huesped,Agradecemos por su gentil puntuacion, esperamos tener el honor de atenderlo en el futuro!Atte.

2/10 Terribile

Viviana Andrea

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Es un robo nunca me llegó confirmación y me cobraron nunca se pusieron en contacto conmigo y no sabía q estaba confirmada la reserva
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di La Gerencia, il giorno 2 set 2023
Estimada Sra. Viviana,Lamentamos que utilice un medio para informar a posibles clientes sobre la calidad de nuestro establecimiento durante su estadia. No podemos permitir que debido a su falta de comunicacion con su intermediario, arruine la imagen de nuestra empresa. Usted se presento en el Hotel dias posteriores a su ingreso en el Hotel, solicitando que modifiquemos la fecha de ingres, le comunicamos como corresponde que todos los cambios los debe realizar a traves de la plataforma, posteriormente usted coloca este comentario sin sentido, dado que usted nunca realizo la reserva directa con el Hotel, nosotros a usted no le cobramos un solo centavo, sino que de acuerdo a contrato cobramos segun las facturas a Expedia.comPor favor le sugerimos que de acuerdo a su reserva con Expedia pueda resolver su problema, y no desprestigiar a nuestra empresa, que no incumplio en absoluto el contrato, su habitacion estaba lista en la fecha reservada y fue usted la que no llego al Hotel en esa fecha!

2/10 Terribile

Charles, Mission Viejo

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
In the third room she was finally given on the night she checked in, that is, because the first two were so dirty, including the carpet and bedding with hairs, etc., she found a hole in the floor big enough for someone to crawl through in the bathroom! But by then she was tired of switching rooms and covered it with a trashcan and put a glass on top in case someone tried to move it from underneath she would be able to hear the glass break. Needless to say, she didn't sleep well that night, which is why she checked out the next day and canceled the rest of her reservation.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Manager, il giorno 19 giu 2023
Dear Guest,sorry for our late reply, we made a complete quality audit to check all your complaints. Sorry for the room change, we had troubles that day with water and we tried to give you an equal room as your reservation. About the "hole" you mentioned on your review, we did not find any hole or anything like that, so we think you maybe magnify the problems, due to the room changes! We offer you an apologize for your bad experience, but we couldnt find any hole as you mentioned!Best regards,

10/10 Eccellente

Leonel

Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di Manager, il giorno 14 giu 2023
Gracias por su puntuacion! Esperamos tener el honor de su visita en el futuro!

10/10 Eccellente

soledad de las nieves hernandez

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Its like a movie! Everything looks like time never passed! We enjoy it so much and had an incredible massage by Daniela at the spa
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Manager, il giorno 26 apr 2023
Gracias por su gentil puntuacion! Esperamos ser merecedor de su eleccion en el futuro!

6/10 Soddisfacente

EUSEBIO

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2023
Risposta di Gerente, il giorno 26 apr 2023
Estimado Eusebio!Por favor si nos puede informar cuales fueron sus observaciones? Nos ayudara a mejorar nuestros servicios!Estamos a la espera de sus comentarios!

6/10 Soddisfacente

Adriana

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Nos atendió una señora en recepción de muy mal genio, mala atención al cliente
Risposta di La Gerencia, il giorno 17 gen 2023
Estimada Huesped,Agradecer por su gentil comentario, ya identificamos a la persona que le atendio y tomamos las medidas del caso.Esperamos tener el honor de atenderla nuevamente.Agradecidos por sus comentarios, dado que nos permite identificar los problemas y solucionar de forma inmediata!

8/10 Buono

Miklos

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 9 gen 2023
Estimado Huesped,Gracias por su gentil puntuacion, esperamos tener el honor de atenderlo en el futuro!Atte.La Gerencia

6/10 Soddisfacente

Maria Norma

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Falta limpieza en la ropa de cama, sabanas y habitaciones en general.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2022
Risposta di manager, il giorno 15 set 2022
Estimada Maria,Gracias por su retroalimentacion, nos ayuda a mejorar en nuestro servicio. Estamos realizando una auditoria de calidad para determinar los responsables de la limpieza de su habitacion durante su estadia! Nos comprometemos a que no vuelva a ocurrir en el futuro!Atte.La gerencia

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di MANAGER, il giorno 3 ott 2022
GRACIAS POR SU PUNTUACION!

10/10 Eccellente

Adrian

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
UN LUGAR CETRICO Y BONITO
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Gerente, il giorno 27 lug 2022
Muchas gracias por su maxima puntuacion, nos esforzamos a diario para conseguir la satisfaccion de nuestros clientes!

10/10 Eccellente

Cinthia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022

8/10 Buono

Marco

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Manager, il giorno 16 feb 2022
Dear Guest! Thanks for your kind feedback! Hope we can serve you again! Best Regards,

10/10 Eccellente

Romulo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di MANAGER, il giorno 5 gen 2022
GRACIAS POR SU PUNTUACION! FELIZ 2022

10/10 Eccellente

Martin Beimar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Manager, il giorno 1 dic 2021
Gracias por su gentil puntuacion! Esperamos tener el honor de ser su anfitrion en Cbba en su proxima visita!

8/10 Buono

Fabiola

Soggiorno di 3 notti a novembre 2021
Risposta di Manager, il giorno 15 nov 2021
Dear Fabiola, Thanks for your kindly feedback!

8/10 Buono

Jose Enrique

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2021
Risposta di Manager, il giorno 15 nov 2021
Dear Jose Enrique, Thanks for your feedback! It is important for us to have our clients approval!

6/10 Soddisfacente

Erika De La

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
El estacionamiento tiene el techo tan bajo que no entran movilidades tipo vagoneta, los frigobares dentro las habitaciones son tan antiguos que hacen mucho ruido y no congelan los refrescos.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Manager, il giorno 6 nov 2021
Estimado Huesped, Gracias por sus obervaciones, nos ayudan a mejorar! Revisamos la habitacion y efectivamente el motor del minibar estaba mal por ese el motivo que sonaba tanto! Ya dimos solucion a ese problema! Esperamos tener el honor de atenderlo en una proxima oportunidad

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Todo bien estube en diferente hoteles en cochabamba y este estubo muy bien El Servicio muy bueno
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2021
Risposta di Manager, il giorno 5 mar 2021
Estimado Huésped, En primer lugar agradecer por su tiempo para dejar su comentario sobre su estadía! Para nuestra empresa, representa un logro que su expectativas hayan sido colmadas! Esperamos tener el honor de su visita en una próxima oportunidad!

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Claims to be a 4 star property, it is far from it. The hotel rooms have not been updated for at least 50 years. Smoking is common place in the rooms. There is no fan in the bathroom There is no one in the hotel who speaks English. The pictures are very deceptive. On the other side. The staff is very friendly and helpful. The restaurant is very good.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Manager, il giorno 17 feb 2020
Dear Guest, We are sorry that your stay had not been comfortable! If you needed a non smoking room, we have available, and you should ask on your reservation, so we could remark this fact! Hope the best for you in your next visit to Cochabamba!°

8/10 Buono

Cesar Hector

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
En el centro de Cochabamba
Excelente ubicación, buena atención, comida sana y muy rica
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Antiguo
Edificación antigua, el baño no funcionaba bien.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019

10/10 Eccellente

Romulo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel centrico
Hotel bastante céntrico y cómodo
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019

8/10 Buono

ENRIQUE

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019

8/10 Buono

rebecca

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Comfortable and friendly staff
Comfortable room with air-con, good sized room and bathroom, really friendly helpful staff, decent options for breakfast, convenient location for town centre.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2019
Risposta di MANAGER, il giorno 8 apr 2019
Dear Guest, Thanks for your kind feedback, We are glad to you had spent a great time in our Hotel. Hope to have the honour of your stay on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Cristobal

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The only inconvenient in this hotel is they have only one room with AC inside the room the other ones have the AC on the window an whent you close the courtain the AC is covered and they controlled from the lobby they turn on or off the AC
Soggiorno di 4 notti a marzo 2019
Risposta di Manager, il giorno 8 apr 2019
Dear Guest, Thanks for your feedback, it help us to improve our services, due to your feedback, We had change the A/C to the split mode, so we do not have any windows A/C for your convenience! Best Regards,

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2019

10/10 Eccellente

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Clean rooms, decent location
I ended extending my stay as it was an easy location and the staff was helpful. The maids constantly cleaned the room which was nice.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2018
Risposta di Manager, il giorno 10 ott 2018
Dear Guest, First of all We would like to thank you for the feedback. We are glad that you spent a great time on our Hotel. Hope you can visit us again!

10/10 Eccellente

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good location, good service a bargain
Visiting a friend in Cochabamba and I wanted to stay in the downtown area. The room was kept very clean and the front desk helped me whenever I needed help also. I liked the price too.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2018
Risposta di Manager, il giorno 10 ott 2018
Dear Guest, First of all We would like to thank you for the feedback. We are glad that you spent a great time on our Hotel. Hope you can visit us again!

10/10 Eccellente

Stephen, Sucre

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Breakfast was good and staff helped out in calling me Taxis and close to other areas
Soggiorno di 5 notti a settembre 2018
Risposta di Manager, il giorno 10 ott 2018
Dear Guest, First of all We would like to thank you for the feedback. We are glad that you spent a great time on our Hotel. Hope you can visit us again!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Cómodo en el centro de la ciudad aunque antiguo
El hotel se encuentra en el centro de la ciudad, el ambiente es agradable aunque las instalaciones son algo antiguas.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2018
Risposta di Gerencia, il giorno 3 ago 2018
Estimado Huesped, Gracias por su gentil retroalimentacion, tomaremos en cuenta su recomendación de manera de lograr el puntaje máximo en su próxima visita!

10/10 Eccellente

Juan Carlos

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buen hotel
Buen hotel, cómodo y céntrico
Soggiorno di 1 notte a giugno 2018
Risposta di Gerencia, il giorno 20 giu 2018
Estimado Huésped, Muchas gracias por su gentil puntuación! Esperamos que en su próxima visita, volvamos a contar con su preferencia!

8/10 Buono

Diego

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Aceptable
Precio razonable..hotwl un poco viejo pero comodo. Aunque eñ wifi wn genera era bueno el de mi habitacion fue un desastre
Soggiorno di 2 notti a maggio 2018
Risposta di Gerencia, il giorno 23 giu 2018
Estimado Diego, Muchas gracias por su puntuación. Tomaremos en cuenta su reclamo sobre el Internet en su habitación, de manera de mejorar el servicio! Esperamos contar con su preferencia en el futuro!

8/10 Buono

Lars Elver Birck

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Risposta di Manager, il giorno 20 giu 2018
Dear Guest. Thanks for your feedback, we hope that your stay was satisfactory! Best Regards,

6/10 Soddisfacente

Sandra

Soggiorno di 3 notti a marzo 2018

8/10 Buono

Jose Eduardo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2018
Risposta di Manager, il giorno 31 gen 2018
Dear Guest, Thanks for your feedback! We are pleased that you had a great experience in our Hotel!

8/10 Buono

Stephan Emil

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Todo bien y amable centrico
La estadia fue bien todo ok. La gente amable
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2018
Risposta di Manager, il giorno 31 gen 2018
Dear Guest, Thanks for your kind Review, We are pleased that you have a good stay at our Hotel. Hope to see you again!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
No es aceptable que no emitan factura al cliente.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2017
Risposta di Manager, il giorno 31 gen 2018
Dear Guest, Thanks for your feedback, Unfortunately we do not issue invoice to the guest, because we have already made the invoice to Expedia. Please Request your Invoice to Expedia, they shall send you! Regards,

6/10 Soddisfacente

Helder

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2017
Risposta di Manager, il giorno 13 nov 2017
Dear Guest, Thanks for your feedback, Although we would like to know if you have any bad experience in our Hotel? Waiting for your soon reply. Regards,

6/10 Soddisfacente

Liang

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2017

6/10 Soddisfacente

CC, New York

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Only the location of this place is key
We arrived super late and they still welcomed us very nicely, but there is no ramp so my mum could not use her wheelchair. At least there was an elevator. The sauna they have is only open from Thursdays on and it also allows access to the general public which seem to me a bit strange. The inside of the building was frozen in time in the 70's. If some investor would take care of this place it would be a hit.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

4/10 Scarso

Nicolas

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Not 4 stars, old as hell and terrible wifi
Landed in Cochabamba without knowing where to stay and saw this Hotel. At first, they wanted 70 Dollars directly from the reception reduced to 50 with hotels.com Like many said, very old hotel, terrible wifi, small bed for a couple but located a block from the main square, good for a night not longer just like the City of Cochabamba!

4/10 Scarso

Jose, Monterrey. Mexico

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera

4/10 Scarso

moises, virginia usa

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
It does not look like in the pictures,
Everything was old in the rooom,bed covers were stained,some of their staff were just not courteous... sauna was ok

6/10 Soddisfacente

Isabel

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel bien ubicado, pero le hace falta renovarse
Es un hotel en pleno centro de Cochabamba, lo que es bueno para viajes de trabajo, pero necesita renovar mobiliarios y alfombras; además de los baños. No es malo, pero es algo decadente.
Risposta di General Manager, il giorno 26 set 2016
Muchas gracias por su retroalimentacion, estamos en un proceso de renovación del mobiliario en General, es así que ya en un 50 % del total de habitaciones, ya instalamos TV LED de 32", Aire Acondicionado SPLIT, y novedades en torno al mobiliario en si. Esperamos que en su próxima visita pueda apreciar los cambios realizados. Estamos a su servicio!

4/10 Scarso

Juan, La Paz

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Hotel that has seen better days
We reserved a non-smoking room through Expedia, arrived in Cochabamba and the reception hadn't confirmed the booking, then acknowledged it, but gave us a small smoking room, rather dingy and dark, with just one chair and a small table apart from the bed, this in a hotel that claims to be four star! We asked to change this but the man at receeption refused and stated it was a non-smoking room (despite the smell and the ashtray). The second person at reception confirmed that yes, it was a smoking room. The breakfast is modest, without any waiter service apart from someone asking the room number, and the second day we had to leave early (6am) to catch a flight but there was no accomodation for this, and we left without eating or drinking anything, again fine but not in a four star hotel. The second night there was a party ('event') in the room upstairs and the noise of chairs dragging across floors went on until well after midnight. I complained twice and the reception finally offered to change our room at midnight, but by then it was too late to be meaningful. The folks in the reception were always quarrelling between themselves, and the atmospherte in general was rather unpleasant.
Risposta di Manager, il giorno 5 nov 2016
Dear Mr. Juan, Thanks for your comments, We are very dissapointed that you had a bad experience in our Hotel, We had made some changes on the front office personal, as well we are making a renovation for the Hotel. We hope we have the opportunity to serve you again.