Hall

Recensioni per Motel 6 Lewisville, TX - Medical City

2 out of 5
Motel 6 Lewisville, TX - Medical City
200 N Stemmons Fwy, Lewisville, TX

Recensioni

5,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 149 su 813 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 156 su 813 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 172 su 813 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 134 su 813 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 202 su 813 recensioni" "

6,0/10

Pulizia

6,8/10

Personale e servizio

5,6/10

Servizi

5,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Dustin

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 10 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Wilber

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

8/10 Buono

Gerardo

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
This place was exactly what it was needed for, clean comfortable bed, shower and toilet where all properly functioning and the A/C kept me comfortable during sleep. The building is old and has its quirks but I still recommend if all you need is a comfortable bed and nice hot shower this is perfect!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 mag 2024
Hi Gerardo, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests. We hope to see you soon.Safe TravelsNatalie #Team6

2/10 Terribile

sam

NA
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 mag 2024
Hi Sam, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

8/10 Buono

Brandon

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Pretty decent good price you get what you pay for and more would consider booking again
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 24 apr 2024
Hi BrandonThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

8/10 Buono

Lucio

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Muy bien el hotel aunque hubo siempre gente consumiendo marihuana el olor fue constante y desagradable
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 18 apr 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

6/10 Soddisfacente

Jose, lewisville

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 4 apr 2024
Hi Jose, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Jose, lewisville

Wow
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 mar 2024
Hi Jose,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 Buono

R

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 29 mar 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Adam

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Melissa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice motel
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 feb 2024
Hi Melissa,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 Terribile

R

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 mar 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie#Team6

10/10 Eccellente

Melissa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Really nice big rooms.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 feb 2024
Hi Melissa,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Johnny

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

2/10 Terribile

Yolanda

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
N/A
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 feb 2024
Hi Yolanda,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 Terribile

rafael

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Ayanna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
The people housed there makes me feel unsafe. Dirty hallways but clean rooms
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hi Ayanna, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Oscar

Soggiorno di 14 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Linda

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lots of people hanging out around the motel. There was vomit as I walked up to the entrance. No one had offered to clean it up.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 26 dic 2023
Hi Linda, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Enrique Alberto de Jesús Velado

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The experience in that hotel was not good for the. Obey that I paid you was terrible Dirty spaces Hotel Without maintenance Smell really bad everywhere Don’t have coffee station Don’t have refrigerator The cover for the bed was ripped and burn for smoking And for this kind of service the price was really high
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 dic 2023
Hi Enrique, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

10/10 Eccellente

Antonio

10/10 Eccellente

Antonio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura

2/10 Terribile

Gregory

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
There was a stain on the wail in my room that appeared to be blood. They apparently have long term residents who live there. There was a constant smell of marijuana.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Fernando

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like it
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 12 dic 2023
Thank you so much for your review, we really appreciate the support. We look forward to seeing you again soon! Cameron A. #Team6

4/10 Scarso

Rodolfo

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
For the price i expected just a cleaner a safer place. I guess just an old motel.probably wont stay there again
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 12 dic 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Cameron A. #Team6

8/10 Buono

Jose R

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

Jacob

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Rai was very helpful and made sure we were checked in quickly.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 nov 2023
Hi Jacob,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Casey

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice for not a lot of money.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 nov 2023
Hi Casey,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Christopher

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

8/10 Buono

tanya

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dont have anything to say
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 15 nov 2023
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Jacob

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Rai was very helpful and quick to get in our room.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 nov 2023
Hi Jacob,We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 Buono

tanya

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nothing
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 nov 2023
Hi Tanya,We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Lilith#Team6

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023

8/10 Buono

Glendis

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Front desk was extremely kind and as accommodating as possible
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 nov 2023
Hi Glendis,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Laura

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Pet friendly
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 nov 2023
Hi Laura,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

2/10 Terribile

Kevin

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

4/10 Scarso

Felicia

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Roaches, one bar of soap, walls were covered in some sticky substance and black fingerprints, bathroom vent hanging out of wall, smoke-free room was not smoke free. Entire hotel smelled like cigarettes.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 nov 2023
Hi Felicia,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Laura

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff is excellent
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 ott 2023
Hi Laura,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Laura

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff were very helpful. The price was very reasonable.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023

2/10 Terribile

Victor

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

8/10 Buono

Kimberley

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia
Hallway smelled like weed. When I was showering the tub had a yellow stain in it or what o thought was a yellow stain because the next day it was cleaned up. Shower was pee stained. Too many people hanging outside in the lots
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 3 ott 2023
Hi Kimberley,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

4/10 Scarso

Eva

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
When I checked in trash was in both trash cans and no microwave are refrigerator was in there I had to move to another room with all my stuff it was sad and tiredness having to move to another room
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 3 ott 2023
Hi Eva,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Natasha

Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Abhiram

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

8/10 Buono

Louis

Viaggio con animali domestici
Mold in bathrooms
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 ago 2023
Hi Louis,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

8/10 Buono

stefan

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Austin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
all good.....
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 ago 2023
Hi Austin,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Edward

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was what I expected, but there were a few roaches that I had to kill every morning and at night. Probably needs to be sprayed.
Soggiorno di 12 notti a luglio 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 ago 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Donna

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
They had bedbugs and roaches I was so disappointed. Do not stay there
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 ago 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Yirehyah

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023