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Recensioni per Radisson Blu Conference Hotel, Düsseldorf

4 out of 5
Radisson Blu Conference Hotel, Düsseldorf
Karl-Arnold-Platz 5, Düsseldorf, NW

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 411 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 418 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 110 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 38 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 23 su 1000 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,2/10

Servizi

8,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Loai

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023

2/10 Terribile

Nello

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a marzo 2020
Risposta di Vivien Ulrich, il giorno 28 mar 2020
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt im Radisson Blu Scandinavia und für Ihre Zeit, um uns sehr wertvolles Feedback zu geben. Es tut mir leid, dass Sie während Ihres Aufenthalts einige Erlebnisse hatten, mit denen Sie unzufrieden waren und die nicht unserem angestrebten Standard entsprechen. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns trotzdem bei einem erneuten Besuch in Düsseldorf Ihr Vertrauen schenken würden, um Sie von der Servicequalität des Radisson Blu Scandinavia Hotel zu überzeugen. Mit freundlichen Grüßen Vivien Ulrich

8/10 Buono

Dario

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best hotel in the city, but poor restaurant
Soggiorno di 3 notti a luglio 2019
Risposta di Fiona Frahling, il giorno 15 lug 2019
Dear Dario, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia Hotel. It is nice to hear, that you think we are the best Hotel in the City, but am very sorry, that you did not enjoy our Restaurant. Kind regards

8/10 Buono

Dario

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very well located and comfortable
All perfect, the only con is a limited restaurant.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Vanessa Lenk, il giorno 17 giu 2019
Dear Dario, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia. If our restaurant is closed you can eat at our bar or order from our 24 hour room service. We would be pleased to welcome you again. kind regards

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Fiona Frahling, il giorno 24 mag 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia Hotel on Expedia. It is nice, that you had a nice stay with us. Kind regards

10/10 Eccellente

Luca

molto ben curato e personale professionale bella struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di Fiona Frahling, il giorno 17 set 2018
Dear Luca, Thank you for your excellent review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 Buono

Michelangelo, Salerno

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel pulito,letti comodissimi,personale simpatico ma' non parlano l'italiano peccato. Ma nel complesso buomo
Soggiorno di 1 notte a maggio 2018
Risposta di Fiona Frahling, il giorno 7 mag 2018
Dear Michelangelo, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed your Stay with us and could take advantage of our offered amenities. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 Buono

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Centre / Fair very close
Excellent location for Fair and/or Centre. Taxi always available and tramway U78 and U79 close to the hotel. Good pool for relaxing after an intense day of fair.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2018
Risposta di Fiona Frahling, il giorno 22 mar 2018
Dear Marco, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed our offered amenities and the closeness of the Hotel to the Fair Grounds and City Center. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 Buono

GIUSEPPE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2018
Risposta di Fiona, il giorno 4 giu 2018
Dear Giuseppe, Thank you for your excellent review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

10/10 Eccellente

Helena, Nova Gorica, Slovenia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Personale moltro gentile.La stazione del tran davanti al hotel.Vicinanza della fiera.
Risposta di General Manager, il giorno 6 ago 2016
Dear Helena, thank you so much for the five stars. It is a pleasure to read, that our staff and the location of the hotel inspired you. We hope we can welcome you again.

8/10 Buono

Marco, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buona sistemazione vicino aeroporto
Soggiorno di 2 notti per congresso. Ottima posizione a pochi minuti di taxi dall'aeroporto. Wifi ben funzionante in camera e aree comuni. Personale cortese, arredi moderni e adeguati. Unico neo: poca scelta di cibi senza glutine a colazione/cena.
Risposta di General Manager, il giorno 6 ago 2016
Dear Marco, thank you very much for staying with us in the Radisson Blu Scandinavia Hotel and for taking the time to write a review to our hotel. We hope we can welcome you again soon! With kind regards, Miriam Knicker Radisson Blu Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
La struttura e confortevole, moderna, ottimo
Non posso che consigliare questo hotel, ben servito dai mezzi un po' cara la prima colazione.
Risposta di S. Lim, il giorno 19 mag 2016
Dear guest, thank you for your comment. Kind regards, Sokheng Lim - Radisson Blu Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
efficienza tedesca!
ho avuto un problema con il riscaldamento della stanza, immediatamente risolto con il cambio della stessa. per l'occasione a fare il sopralluogo della stanza è stato mandato un manager che parlava 5 lingue, anche l'italiano. impeccabile!

10/10 Eccellente

Paola, Fano, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo servizio, grande gentilezza da parte del personale.Forse non centralissimo per chi vuole vivere il centro storico della città in quanto si è costretti ad utilizzare taxi o autobus.Molto gradito il centro benessere interno .

2/10 Terribile

carlo, cosenza

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
hotel scandinavia - comodo
Hotel di ottima qualità , è situato tra l'aeroporto ed il centro. E' un vero quattro stelle con ottimo servizio. Colazione ricca.

10/10 Eccellente

Isabelle

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Alles war perfekt
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Christina Timm Front Office Manager, il giorno 7 mar 2024
Liebe Isabelle,Vielen herzlichen Dank für Ihre herausragende Bewertung! Es freut uns außerordentlich zu hören, dass Sie während Ihres Aufenthalts bei uns rundum zufrieden waren.Es ist großartig zu erfahren, dass Sie mit allen Aspekten Ihres Besuchs, vollkommen zufrieden waren. Ihr Feedback motiviert uns dazu, weiterhin einen erstklassigen Service für all unsere Gäste zu bieten.Wir freuen uns schon jetzt darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, für einen weiteren herausragenden Aufenthalt.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Buono

Jannika

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 5 gen 2024
Dear Jannika,Thank you for taking the time to share your rating and feedback with us. We appreciate your decision to stay with us and value your opinion.If there are specific aspects of your experience that you'd like to share or discuss further, please feel free to provide more details. Your feedback is important to us as we continuously strive to enhance our services and meet the expectations of our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even more enjoyable stay in the future.

10/10 Eccellente

Heike

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 5 gen 2024
Liebe Heike,vielen herzlichen Dank für Ihre herausragende Bewertung! Es freut uns außerordentlich, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns vollständig zufrieden waren und die Höchstwertung von 5 von 5 Punkten vergeben haben.Wir setzen alles daran, unseren Gästen einen erstklassigen Service und eine angenehme Erfahrung zu bieten. Ihr positives Feedback ist für uns eine wertvolle Bestätigung und Ansporn, diesen Standard beizubehalten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen für weitere Anregungen oder Wünsche gerne zur Verfügung.Herzliche Grüße,

6/10 Soddisfacente

Ina

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The room and bathroom were spacious. The carpet in the room had several stains that looked very gross. The hot water kettle was dirty inside. The location was great though.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 5 gen 2024
Dear Ina,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We appreciate your positive comments about the spaciousness of the room and bathroom, as well as acknowledging the great location.However, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the condition of the carpet and the cleanliness of the hot water kettle. You can always come to the reception if you are not happy with your room.We regret that these aspects of your stay did not meet our usual standards, and we appreciate your understanding as we take steps to improve. If you have any further details or if there's anything else you'd like to share, please feel free to contact us directly. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive experience in the future.Thank you for choosing to stay with us.Best Regards,

10/10 Eccellente

Hari

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The breakfast was top
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Christina Timm Assistant Front Office Manager, il giorno 30 dic 2023
Dear Hari,Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you enjoyed our breakfast and that it met your expectations. Providing a top-notch breakfast experience is important to us, and we appreciate your positive comments.If you have any other comments or suggestions, please feel free to share. We hope to welcome you back for another excellent stay in the future.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Radjindre

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Airco werkte onvoldoende Vloerbedekking niet schoon Wc en douche te smal Badkamer kan niet op slot Verlichting niet dimbaar Föhn was goed Bed was fijn Nespresso was fijn
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear Radjindre ,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We appreciate your candid comments regarding the air conditioning, carpet cleanliness, and the size of the WC and shower. Your feedback is invaluable as it helps us identify areas for improvement. Please be assured that we will address these issues promptly to enhance the overall guest experience.We regret that the bathroom door couldn't be locked. Additionally, we understand that the non-dimable lighting might have been inconvenient, and we will explore options to improve the lighting setup for future guests.We are delighted to hear that you found the bed comfortable, and the Nespresso machine to your liking. We always strive to provide a relaxing and enjoyable stay for our guests, and your positive comments are encouraging.Thank you again for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.Warm regards,

6/10 Soddisfacente

patrick

Kerst weekend
Standaard hotel , wel met zeer goed verzorgd ontbijt en op 150 meter van tramhalte naar het centrum. In naar het zwembad/ sauna te gaan moet je wel door de lobby , de lift gaat niet tot -1 .
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear Patrick,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed our well-catered breakfast and the convenient location of our hotel.We take note of your comments about accessing the pool and sauna through the lobby and the lift not reaching -1. We apologize for any inconvenience this may have caused and will explore ways to enhance the accessibility and convenience of these facilities for our guests.Your input is invaluable to us as we continuously strive to improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for an even more enjoyable stay.

10/10 Eccellente

Bülent

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear Bülent,Wow! Thank you so much for your incredibly generous 10-star review! We are absolutely thrilled to learn that your experience exceeded expectations.Your kind words are a tremendous source of motivation for our team, and we appreciate you taking the time to share your positive thoughts.We look forward to the pleasure of hosting you again in the future.Safe travels, and see you soon!Best regards,

8/10 Buono

Kathrin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Frühstück war eine reinste Katastrophe. Wir waren um 10 Uhr da,Frühstücken ging bis 11 Uhr. Das Restaurant war komplett überfüllt,die Speisen waren leee und wurden bis 11 Uhr auch nicht mehr aufgefüllt (keine Brötchen,keine Eier) nur Obst gab es reichlich.Um 10:45 Uhr kam der Restaurant Manager und bat alle Gäste um die Aufmerksamkeit.Hierbei wurde sich entschuldigt,dass alles etwas länger dauern würde.Man sei an diesem Tag ziemlich ausgebucht.Um 11 Uhr schliesse das Buffet und man hätte jetzt die Chance,sich die letzten Sachen vom Buffet zu holen.Schade nur,dass zu diesem Zeitpunkt gar nichts mehr da war.Um 10.55 Uhr wurde eine Absperrung vor den Eingang gezogen,sodass niemand mehr Zutritt zu dem Buffet hatte. Das Personal sichtlich überfordert und das Hotel ganz schlecht bei der Planung der Frühstücksmenge-so viele Frühstücker fallen ja auch einfach so vom Himmel.Für den Frühstückspreis die reinste Katastrophe.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Liebe Kathrin,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback mit uns zu teilen. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie während Ihres Frühstückserlebnisses erfahren haben.Es tut uns leid zu hören, dass das Frühstück nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und dass es zu Engpässen bei der Speisenverfügbarkeit gekommen ist. Wir verstehen, dass dies frustrierend sein kann und bedauern, dass wir an diesem Tag nicht in der Lage waren, den gewohnten Standard zu bieten.Ihre Anmerkungen sind für uns äußerst wichtig, und wir werden sicherstellen, dass diese Angelegenheit intern besprochen wird, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir nehmen Ihre Kritik ernst und werden die notwendigen Schritte unternehmen, um sicherzustellen, dass sich solche Vorfälle nicht wiederholen.Wir würden uns freuen, Ihnen bei einem zukünftigen Aufenthalt eine verbesserte Erfahrung bieten zu können. Nochmals vielen Dank für Ihre Rückmeldung, und wir hoffen, die Gelegenheit zu haben, Sie besser zu bedienen.Mit freundlichen Grüßen,

2/10 Terribile

Roman

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff in this hotel absolutely not friendly, to change towels you have to call them 3-4 times, crazy rules if towel not on floor they not change it. I was ask then extend my room for 1 day night before, I was told come back in the morning , when I was back next morning hotel manager told me they have no rooms available and you have to go find other hotel. On my question why night before , girl on recepcion promised me room, she told me probably she forgot put request on the system, and now she has no rooms. Is it normal way to do business in 5 stars hotel?
Risposta di Christina Timm Front Office Manager, il giorno 7 mar 2024
Dear Roman,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the disappointing experience you encountered during your stay.We deeply regret any inconvenience caused by our staff's lack of friendliness and the delay in responding to your towel change requests. This falls short of our usual high standards of service, and we will address this with our team to ensure it doesn't happen again.Furthermore it is a common standard in hotels, that the towels only get changed when they're on the floor.Regarding your room extension request, we're truly sorry for the miscommunication and inconvenience you experienced. Please know that your feedback is invaluable to us, and we take it seriously. Sincerely,

10/10 Eccellente

Alexandra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Alles bestens,
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Liebe Alexandra,Herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt rundum gelungen war und Sie zufrieden waren.Unser Team gibt stets sein Bestes, um den Aufenthalt unserer Gäste so angenehm wie möglich zu gestalten. Es ist schön zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie weitere Anregungen oder Feedback haben, zögern Sie bitte nicht, uns mitzuteilen.Vielen Dank für Ihre Bewertung und bis bald!Herzliche Grüße,

8/10 Buono

Floris

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear Floris,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a 4-star rating. We are delighted to hear that you had a positive experience during your stay.Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support. If there are specific areas where we can further improve to earn that fifth star next time, please feel free to share your insights.We look forward to welcoming you back for another great stay.Best regards,

10/10 Eccellente

Pranvera

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear Pranvera,Thank you so much for your incredibly generous 10-star review! We are truly honored and thrilled to receive such high praise from you.Our team works hard to create memorable and exceptional experiences for our guests, and your feedback is a wonderful validation of their efforts.We look forward to the pleasure of hosting you again in the future. Safe travels, and thank you Warm regards,

10/10 Eccellente

Daniel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear Daniel,Wow! We are absolutely thrilled and honored by your incredible 10-star review! Thank you so much for taking the time to share your exceptional experience.Your glowing feedback is truly the highlight of our day. We're delighted to have exceeded your expectations, and it's immensely gratifying to know that you enjoyed your time with us.We genuinely appreciate your support and look forward to the pleasure of welcoming you back for another outstanding stay.

10/10 Eccellente

Melanie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear Melanie,Thank you so much for taking the time to leave us a perfect 5/5 review! We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay.It is our utmost priority to provide exceptional service, and we are thrilled that we met your expectations. If there are specific aspects of your stay that stood out or if there's anything you think we can do to make your next visit even better, please feel free to let us know.We appreciate your support and look forward to welcoming you back for another outstanding stay.Best regards,

10/10 Eccellente

M'hammed

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
satisfait !
Parfait Rien à dire
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear M'hammed,Thank you for sharing your positive feedback! We're delighted to hear that you had a perfect experience and that everything met your satisfaction.Our team strives to provide excellent service, and it's wonderful to know that we hit the mark during your stay. If there's anything specific you'd like to highlight or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know.We appreciate your kind words and look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,

8/10 Buono

Judith Ezinne Karina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear Judith,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a rating of 4 out of 5. We appreciate your honest evaluation.We're pleased to know that your overall experience was positive. If there are specific areas where we can improve or if there's anything you'd like to share about your stay, we would love to hear more. Your input is valuable to us as we continually strive to enhance our services.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even more satisfying experience in the future.Best regards,

10/10 Eccellente

Florian

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sehr freundliches Personal, saubere und ruhige Unterkunft. Wir kommen gerne wieder.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Lieber Florian,Herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem freundlichen Personal, der sauberen Unterkunft und der ruhigen Atmosphäre zufrieden waren.Wir schätzen Ihr Lob und Ihre Unterstützung. Es wäre uns eine Freude, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie weitere Anregungen oder Wünsche haben, lassen Sie es uns bitte wissen. Wir setzen alles daran, Ihren nächsten Aufenthalt genauso angenehm zu gestalten.Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen zu teilen.Herzliche Grüße,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great location in the Expo/Messe area
The hotel is very well located if you are visiting Expo/Messe/Arena... Subway station is very close. Although one minor issue was that hotel was repairing one elevator, and customers had to use service elevator. Hope they finish soon.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 26 dic 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback, and we're thrilled to hear that you enjoyed the great location of our hotel in the Expo/Messe area.We apologize for any inconvenience caused by the repair work on one of our elevators. We understand the importance of a seamless experience, and we appreciate your understanding during this process. Our team is working diligently to complete the repairs promptly, and we hope to have it fully operational soon.We value your input, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future.Best regards,

4/10 Scarso

luis

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel não vale o preço
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Christina Timm Assitant Front Office Manager, il giorno 30 dic 2023
Dear Luis,Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you feel the hotel did not meet your expectations in relation to the price. If you have specific concerns or suggestions for improvement, please feel free to share them with us. We strive to provide a positive experience for all our guests, and your input is valuable in helping us achieve that goal.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to better meet your expectations in the future.Kind regards,

8/10 Buono

Martina

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Wir waren zufrieden
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

ENES

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

8/10 Buono

Ali Reza

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Verbesserung in allen lagen
Neue Management Hat nach der Corona aufgeholt
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Melona

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I had a lovely stay. Big and clean rooms and a calm atmosphere in the hotel.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

Vas

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
No AC
rooms too hot... no air conditing. would not stay there again because of this.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Peter

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Analogues in Düsseldorf
Sehr schones Hotel mit einer sehr freundlichen Crew am Check-In.Eine einfache Zimmerbuchung versehen mit Frühstück, 2 Getränke Vouchern ud freiem Parken. Was will man mehr?
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

T S

Viaggio di lavoro
no air conditioning. poor for the price
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

Nasip

Good
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

2/10 Terribile

Adley

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

10/10 Eccellente

Hisanori

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

JUNG HEE

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
청결상태와 직원의 친절도가 좋았습니다. 버스정류장이 가까와서 이동의 편리함이 좋아서 시내로의 이동이 아주 편리했습니다.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Boris

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sehr schönes und gepflegtes hotel. Am besten war das essen im restaurant wow 10 sterne.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

HAYAL

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Average
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023

8/10 Buono

Carsten

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023