Pool views, open daily

Recensioni per Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan

5 out of 5
Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan
Avenida Los Marrero 35, Mogan, Mogan

Recensioni

9,2

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 646 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 279 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 59 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 11 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 5 su 1000 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

9,2/10

Servizi

9,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Angelo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfect
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2020
Risposta di Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán, il giorno 13 dic 2020
Dear Angelo, Thank you so much for your glowing review. We are so glad to know that your stay was perfect and we will share this with our team, as for us a satisfied guest is our best reward. We really hope to welcome you back in the not too distant future. Warmest regards,

10/10 Eccellente

Alessandra, Vizzolo Predabissi Italia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We spent 14 days at Radisson (5-19 of August 2020): me and my family are totally satisfied about this resort. We booked a superior room with direct access to the swimming pool (ground floor, quiet area) and we made the best choice! All the area is cleaned, the staff very helpful and smiling, the room is big new and comfortable, and the buffet (breakfast and dinner) good and various, especially for dinner.
Soggiorno di 14 notti ad agosto 2020
Risposta di Radisson Blu Team , il giorno 31 ago 2020
Dear Alessandra, We'd like to thank you for choosing our resort to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are delighted to receive your positive opinion regarding our hotel, as well as your positive comments about our staff. Our aim is to ensure that each and every guest has a memorable stay with us and it is wonderful that we did this for you. We look forward to welcoming you again at our hotel soon.

10/10 Eccellente

massimo, milan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
struttura moderna molta carina, servizio e cibo ottimo. Avrei preferito la piscina maggiormente riscaldata
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2020
Risposta di Barbara Svehlakova, Sales Manager, il giorno 22 gen 2020
Grazie per i vostri gentili commenti, Massimo. Siamo lieti di sapere che ti sono piaciute le nostre strutture moderne, il servizio di alto livello e il cibo. Speriamo di darvi il benvenuto di nuovo. Cordiali saluti

8/10 Buono

Gabriele

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a luglio 2019
Risposta di Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogán Team, il giorno 7 ago 2019
Dear Gabriele, First of all, we would like to thank you for choosing Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogán. We are delighted to read your positive opinion regarding our hotel, and it will be an honor for us to seeing you again at our resort in the future. Kind Regards,

8/10 Buono

Laura, Prato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Bella perché nuova, un po’ dispersiva ma mi è piaciuto che ci fosse posto per tutti, non si ha mai la sensazione degli altri: no affollamento, no sdraio occupate. Al Larder sono velocissimi e bravi a smistare gli ospiti. La pulizia delle camere è sommaria, nel senso fatta male, in terra non puliscono, terrazzino uguale, peccato. Secondo me è un 4 stelle, non ha il mare vicino. Comunque si sta bene, basta fare una passeggiata e in dieci minuti ci siamo
Soggiorno di 7 notti a marzo 2019
Risposta di Carolina Campos , il giorno 12 mar 2019
Dear Laura, First of all, we would like to thank you for choosing Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán to enjoy your holiday and for the time taken to write and send us your feedback. We apologize for not being able to meet your high expectations and we highly appreciate all your observations, as they help us to reach the excellence we are looking for. We take note of the observations and remarks you have made about the cleanliness of the room and terrace and we will share it with the head of the department, in order to improve where necessary. We really look forward to welcome you back in the not too distant future and hope you can give us another opportunity and let us show you our commitment with service. Yours sincerely,

10/10 Eccellente

Elisa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo
Ottima scelta e ritornerei senza indugio. Tutto lo staff sempre gentilissimo ed efficiente. Bellissime piscine e buffet colazione strepitosa. Un wifi a bomba. Piacevolissimo anche passeggiare, giardino curato. Spero di tornare perchè mi è veramente piaciuto tanto!
Soggiorno di 9 notti a settembre 2018
Risposta di Laura Soegaard - Guest Relations Assistant, il giorno 7 ott 2018
Dear Elisa, First of all thank you for taking the time to send us back your comments regarding your stay with us here at Radisson Blu, Resort & Spa, Gran Canaria, Mogán. It is an honor to read your very positive comments regarding our resort, colleagues and facilities. We will look forward to welcoming you here at Radisson Blu, Resort & Spa, Gran Canaria, Mogán, hopefully in a near future. Sincerely yours, Laura Soegaard Guest Relations Assistant Radisson Blu, Resort & Spa, Gran Canaria, Mogán

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Imperiale hotel sul porto di Mogán
Si apre ad anfiteatro con tre piscine . Nonostante fosse pieno di gente tedeschi americani e spagnoli), era estremamente tranquillo . Eccellente il personale che rispecchia la dolcezza del carattere dei Canari! Bellissima esperienza! Necesse est macchina!
Soggiorno di 7 notti a giugno 2018
Risposta di Fayna Rodriguez - Guest Relations, il giorno 30 giu 2018
Gentile signora, Lo ringrazio profondamente per il recente commento postato su Expedia e per il tempo che si ha preso per esprimere la sua opinione. Siamo lieti di sapere che le aspettative siano state soddisfatte e anche superate sotto certi aspetti. È estremamente importante per noi conservare i standard di qualità e lavorare in sintonia con il cliente. Proprio per questo ci rende orgogliosi ed è ampiamente motivante capire che il compito sia stato raggiunto. Lo ringrazio ancora una volta per condividere le sue esperienze e ci auguriamo di rivedervi presto. Caldi saluti da Puerto de Mogán, Fayna Rodríguez, relazioni pubbliche. Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

10/10 Eccellente

Raffaello, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Eccellente posizione a due passi dal mare!!!
Settimana trascorsa con altra coppia di amici anch'essi entusiasti della struttura. Al nostro arrivo siamo stati accolti con un drink di benvenuto e nonostante fossimo in anticipo ci hanno consegnato le camere in perfetto stato. Abbiamo goduto a pieno ogni confort sebbene l'hotel sia stato progettato e pensato per turisti nordici nulla era fuori luogo, c'è tutto per tutti. Tre piscine oltre alle vasche con idromassaggi di cui una nella zona adulti per un ottimo relax. Le nostre camere erano al piano terra e godevamo della veranda attrezzata di lettini e un ampio spazio con prato sintetico. Il ristorante Filini offre un'ottima cucina Italiana. Nel complesso direi fantastico!!!
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2018
Risposta di management respond, il giorno 27 apr 2018
Estimado Raffaello, Muchas gracias por compartir su experiencia en Expedia. Le transmitiremos su comentario a nuestro Equipo apreciando su buen hacer. Estaremos muy agradecidos de recibirle nuevamente a usted y a su familia en Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán. En cualquier momento puede contactar directamente con nosotros para futuras reservas. Saludos cordiales Fayna Rodriguez Guest Relations Radisson BLu Reort & Spa Gran Canaria Mogán

10/10 Eccellente

marisa, Torino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tutto perfetto
Hotel nuovo. Struttura molto ricca di attività, con zone separate per famiglie con bambini e non. Cibo ottimo (provato il buffet cena e colazione - trattamento mezza pensione). Esperienza assolutamente positiva!
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2017
Risposta di management respond, il giorno 30 nov 2017
Estimada Marisa, muchas gracias por compartir su maravillosa y positiva experiencia en Expedia y por elgir Gran Canaria como destino para sus vacaciones. Le transmitiremos su comentario a nuestro Equipo apreciando su buen hacer. Estaremos muy agradecidos de recibirle nuevamente a usted y a su familia en Radisson Blu & Hotels. En cualquier momento puede contactar directamente con nosotros para futuras reservas. Saludos cordiales Fayna Rodriguez Guest Relations

10/10 Eccellente

Joachim

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff is very accommodating, friendly and very nice to children
Soggiorno di 9 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Michelle Louise

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A lovely family orientated hotel eith great facilities. Within walking distance of a lovely town and marina area with great restaurants to eat out at. Its my 2nd stay and thouroughly reccomend it.
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Wendy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Andrew

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Per-Johan

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Patrice

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We’ve been to this hotel 4 times and we just love it, will be back again next year Cheers from Canada
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Reidar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Stephen

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Morten

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Tiia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Ystävällinen palvelu perhehotellissa
Mukava perhehotelli noin 15min kävelymatkan päässä Puerto de Moganista. Kylpyhuone hieman kulahtanut ja siivousta voisi parantaa. Henkilökunta hyvin ystävällistä!
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Rupert

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Buffet breakfast too busy and other customer not observing basic hygeine or supervising children. Kitchen not geared up to serving the amount of guests. Time slots for breakfast are needed.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023

2/10 Terribile

darrell

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Poul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Kevin

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful hotel. Very enjoyable
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Claire

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Harold

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
We were half board but the food selection for uk was very poor and not what we expected from this standard of hotel. When checking out we were being asked to pay again for meals already included in our main booking. Overall disappointed in some items within hotel. Beautiful hotel and high standard but some things let it down
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Monique

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Grote grauwe lelijke kantine/bunker
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Torstein

Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Søren

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Anders

Soggiorno di 10 notti a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Under förväntan
Slitet hotell med dålig service i relation till priset och förväntad standard. Frukosten var mycket bra.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Jonny

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

Steinar

Soggiorno di 10 notti a novembre 2023

8/10 Buono

Petter

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tilrettelagt og fint hotell. Maten trekker ned. Bra frokost, men litt masete frokostområde. Ville satt pris på å ha mulighet til å oppgradere til et mer rolig og eksklusivt sted på området med servering til bordene. Lunsj mulighetene holder ikke mål. Utvalget på «restaurant» ved bassenget var middelmådig og smått kaotisk service nesten hver gang faktisk. Alternativet er buffet lunsj, som ikke er aktuelt for oss. Fint rom på bakkeplan med direkte tilgang mot bassengområdet. Fin og praktisk løsning. Alt i alt et hotel med 5 stjerner som ikke holder helt mål på hva som forventes av restaurant tilbud. Spesielt ikke lunsj. Men utover dette, et fint, praktisk og velfungerende hotel med mange gode aktivitetstilbud.
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán, il giorno 29 nov 2023
Dear Petter,From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met the most of your expectations and will be an honor to have you in future holidays. Thank you, as well, for mentioning some points that we could improve, we have taken notes of your comments, in order to improve and maintain our standards. Best regards,

10/10 Eccellente

Kathryn

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
-
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023
Risposta di Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán, il giorno 29 nov 2023
Dear Kathryn,Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel. May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the Hotel.Kind regards,

8/10 Buono

Baharak, Woodlandhills

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location with great services and very kind staff very clean and organized we highly recommend this hotel to all 👍👌❤️
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán, il giorno 29 nov 2023
Dear Baharak,From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met the most of your expectations and will be an honor to have you in future holidays. Kind regards,

10/10 Eccellente

Geir Morten

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a novembre 2023
Risposta di Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán, il giorno 29 nov 2023
Dear Geir Morten,From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays.We look forward to welcoming you again at our hotel soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

Claire Frances

Soggiorno di 5 notti a novembre 2023

8/10 Buono

Trine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 nov 2023
Dear Trine,From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met the most of your expectations and will be an honour to have you in future holidays. Thank you, as well, for mentioning some points that we could improve, we have taken notes of your comments, in order to improve and maintain our standards. Kind regards

10/10 Eccellente

Andrew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Mogan is a small fairly quiet village. Harbour is pleasant with reasonable selection of restaurants. Hotel is good, large pools, staff friendly & service generally good. Would happily go back if main aim was quiet relaxing pool based break.
Soggiorno di 7 notti a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 14 nov 2023
Dear Andrew,Thank you for taking the time to share your thoughts on your stay at our hotel in Mogan. We are delighted to hear that you enjoyed the peaceful atmosphere of the village and found the harbor pleasant, with a variety of restaurants to choose from.It's wonderful to know that you had a positive experience at our hotel, appreciating the spacious pools and friendly staff. We strive to provide a relaxing environment for our guests, and we're glad to hear that you found our service to be generally good.We truly value your feedback, and it would be our pleasure to welcome you back for another quiet and relaxing pool-based break. If there are any specific aspects you feel we could improve upon or if there's anything else you'd like to share, please feel free to let us know. We look forward to the opportunity to host you again in the future.Warm regards,

10/10 Eccellente

Roy

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 9 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 14 nov 2023
Dear Roy,From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays.Best regards,

10/10 Eccellente

Michael

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfekt für ne Woche Familienurlaub
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 14 nov 2023
Lieber Michael,Es freut uns sehr zu hören, dass Sie eine perfekte Woche für Ihren Familienurlaub in unserem Hotel hatten! Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten und sind dankbar für Ihr positives Feedback.Es wäre uns eine Freude, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie spezifisches Feedback haben oder uns Verbesserungsvorschläge mitteilen möchten, lassen Sie es uns bitte wissen. Wir sind stets bestrebt, unseren Service zu optimieren und sicherzustellen, dass unsere Gäste eine unvergessliche Zeit bei uns verbringen.Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte, und wir hoffen, Sie bald wieder als unsere Gäste begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüsse,

8/10 Buono

Anna

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bra hotell, god frukost men bättre att äta ute än på hotellet SPA blev tyvärr en besvikelse då flera saker var urfunktion
Soggiorno di 8 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 14 nov 2023
Dear Anna,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your positive remarks about our hotel and breakfast offerings. It's always encouraging to hear that our guests enjoyed their overall experience.We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced with our in-house dining options. We value your input and will certainly review and address any areas for improvement to enhance our guests' dining experience.We are also disappointed to learn that your experience at our SPA did not meet your expectations due to several out-of-order items. Please rest assured that we take this feedback seriously, and our maintenance team is already working to address these issues promptly to ensure a more enjoyable experience for our guests in the future.Your insights are invaluable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing an even better stay.Thank you for choosing our hotel, and we appreciate your understanding.Best Regards,

8/10 Buono

Mats

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 14 nov 2023
Dear Mats,From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays.Warm regards,

8/10 Buono

Norbert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 11 notti a ottobre 2023
Risposta di Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán, il giorno 31 ott 2023
Dear Norbert,From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met the most of your expectations and will be an honor to have you in future holidaysWe hope to see you next time.Warm regards,

8/10 Buono

Dolores

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán, il giorno 31 ott 2023
From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met the most of your expectations and will be an honour to have you in future holidaysIt would be an honor for us to seeing you again in our hotel and to make your rest time as pleasant as possible.Kind regards,

10/10 Eccellente

Louise

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The apartment was to a high standard. Yhe whole resort was well maintained and the staff were friendly and very helpful.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán, il giorno 17 ott 2023
Dear Louise,Thank you for such positive feedback after your stay at Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan Hotel.We are thrilled that you found the team friendly and helpful and I have especially mentioned your kind words to the reception team and we are delighted to hear such good feedback.Our aim is to ensure that each and every guest has a memorable stay with us and it is wonderful that we did this for you.Thank you for such positive feedback after your stay at Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan Hotel.We are thrilled that you found the team friendly and helpful and I have especially mentioned your kind words to the reception team and we are delighted to hear such good feedback.Our aim is to ensure that each and every guest has a memorable stay with us and it is wonderful that we did this for you.Best regards,

10/10 Eccellente

Michael

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A really attractive and modern hotel - perhaps a bit too modern, as even the instructions for using the room safe had to be accessed via the TV and a QR code. Our room cleaning wasn't perfect and it took a couple of days to get shower gel replenished. We went half board and were disappointed and surprised that absolutely no drinks were included at dinner - we paid 8 euros for a bottle of fizzy water and two tiny bottles of Coca Cola (200ml). Meanwhile at breakfast, tea/coffee, fruit juices and even prosecco were part of the buffet. Having said that, both breakfast and dinner were superb, with a huge choice of food. The evening buffet had a theme that changed nightly. The hotel complex is huge, certainly the biggest I've stayed in anyway. Some great facilities (gym is the best I've seen at a hotel and even has a Smith machine) although unfortunately the spa was out of action. Puerto de Mogán is only a pleasant stroll away and is a tranquil alternative to the busier resort towns like Playa del Ingles and Puerto Rico.
Soggiorno di 7 notti a settembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 12 ott 2023
Dear Michael,Thank you for sharing your thoughts on your stay at the modern hotel. It's always helpful to get an insight into the pros and cons of a place, and it seems like your experience had a mix of both.It's clear that the hotel's contemporary approach may have been a bit too much for your taste, especially with the room safe instructions being tied to a QR code on the TV. In today's tech-savvy world, such features can be both innovative and a little challenging for those who prefer a more traditional approach.The issues you encountered with room cleaning and the delay in replenishing shower gel are areas where the hotel can certainly improve its service quality. It's important for guests to feel that their rooms are well-maintained and that their needs are addressed promptly.The disappointment with the lack of included drinks during your half-board dining experience is understandable, especially given the prices you mentioned for basic beverages. It's great to hear that breakfast provided a better variety, with tea, coffee, juices, and even prosecco being part of the buffet. A more consistent approach to what's included in meal packages would enhance the overall dining experience.Your positive comments on the quality and variety of food, as well as the changing themes for the evening buffet, are encouraging for future guests. It sounds like the culinary aspect of your stay was a highlight.The praise for the hotel's facilities, particularly the gym, is good to know, and the availability of a Smith machine is a definite plus for fitness enthusiasts. It's unfortunate that the spa was out of action during your stay, as spa services can be an essential part of a relaxing vacation.Lastly, your mention of Puerto de Mogán as a tranquil alternative to busier resort towns is valuable information for travelers looking for a more laid-back experience. It's always a plus when a hotel's location allows guests to explore the surrounding area easily.Your detailed review provides a well-rounded perspective on your stay, which will undoubtedly help future guests make informed decisions about their stay at this hotel. Thank you for sharing your feedback.Best regards,

8/10 Buono

Martine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 8 notti a settembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 12 ott 2023
Dear Martine,From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays.Warm regards,

10/10 Eccellente

CHRISTIAN

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 15 notti a settembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 ott 2023
Dear Christian,From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays.Sunny regards,

10/10 Eccellente

Van

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice family vacation
Hotel is modern and clean, the buffet is pretty standard could be better( but that could just be me being fussy lol), the kids really enjoyed the pool and activities. It’s definitely a family hotel and not a couples vacation. Hotel had on site parking free and also gave us late check free which was really nice. 15 minute walk to the small town where the are a lot of good restaurant choices.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 ott 2023
Dear Van,Thank you for taking the time to leave a review about your family vacation at our hotel! We're delighted to hear that you had a nice and enjoyable stay with us.Family vacations are special, and we're thrilled to have been a part of your memorable experience. If there are any specific aspects of your stay that stood out to you or if you have any suggestions on how we can make future stays even better, please feel free to share. Your feedback is valuable to us and helps us continually improve our services.We hope to welcome you and your family back to our hotel for more wonderful vacations in the future. Thank you for choosing us as your destination!Sunny regards from Puerto de Mogán