Piscina stagionale all'aperto, ombrelloni da piscina, lettini

Recensioni per Studio 6 Grand Junction, CO

2 out of 5
Studio 6 Grand Junction, CO
704 Horizon Dr, Grand Junction, CO

Recensioni

7,2

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 274 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 305 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 192 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 133 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 102 su 1006 recensioni" "

7,2/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Jody

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Best priced in junction
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Michael, Fresno

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Simple clean and cheap. Large Starbucks next door. Convenient to freeway.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

Dyllan

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Crappy.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Stephanie, Craig

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice large bed with a kitchenette everything that I needed
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

James

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Staff was friendly, room was mostly clean, but floors had crumbs all over. Outside parking lot full of long term tenants in various states of activity and dress.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 28 apr 2024
Thank you for your 4 of 5 score! We really do appreciate it!

10/10 Eccellente

Cynthia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Super easy check-in and friendly staff.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 28 apr 2024
Thank you for your 5 of 5 score! we really do appreciate it!

10/10 Eccellente

Kallie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We love this place so much! Honestly the best value place I’ve EVER stayed. Every time we go through grand junction we stay here. It’s clean and affordable and the staff is always great!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 28 apr 2024
WOW! Thank you for your 5 of 5 score! We really do appreciate it!

10/10 Eccellente

Margarita

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Everything was excellent thank you.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 28 apr 2024
Thank you for your 5 of 5 score! We really do appreciate it!

8/10 Buono

Clinton

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The AC cools the room very fast works great
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 25 apr 2024
Thank you for the 4 of 5 score Clinton!

8/10 Buono

Jay

Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 25 apr 2024
Thank you for the 4 of 5 score Jay!

8/10 Buono

Jay

Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 9 apr 2024
Thank you for the 4 of 5 score!

10/10 Eccellente

Corrine E

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like everything about this hotel
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 5 apr 2024
Thank you for the 5 of 5! I will let my staff know they did a great job!

8/10 Buono

Martin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Didnt like that my room never got cleaned and was charged $150 for incidental fee
Soggiorno di 10 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 3 apr 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was pleasent, staff very helpful.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 26 mar 2024
Wonderful! I will let my staff know they did a great job!

10/10 Eccellente

dariusz

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location, clean room, close to restaurant. Reasonable price, quick check in.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 5 mar 2024
Thank you for such a nice review! I will let my staff know they did a good job!

4/10 Scarso

Brian, North Little Rock

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 feb 2024
Hi Brian,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Nancy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 feb 2024
Hi Nancy,Thank you for the excellent rating!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Kimberly

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Always a really nice visit at this hotel!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 30 gen 2024
Thank you so much for the 10 of 10 score!

10/10 Eccellente

Bibhu

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 28 gen 2024
Thank you for the 5 of 5 score! I will let my staff know they did a great job!

8/10 Buono

Kim

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Having a bad day?
Usually five stars here as it's a great little hotel for a trip and close to airport and grocery stores. Check in girl was super unfriendly (maybe having a bad day as I've had her before and always been nice) had to call front desk very late due to drunken guy in room next door screaming and punching the wall, took dog out into dog park and stepped in one of dozens of dog poo. It's always been great.before so will give the benefit of the doubt that they were having a bad day
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 1 feb 2024
I do apologize you had a bad experience with us during your last stay. We do strive to have a pleasant stay for each guest.

8/10 Buono

Kim

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Everything I needed
Great for overnight stay or a few days. New Starbucks right next door. Has a full size Fridge toaster and coffee maker, microwave. Check in usually great here but must have caught the girl at front desk on a bad day this time.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 31 dic 2023
Thank you for the 8 of 10 score! I do apologize. Aleta felt off to you when you checked in. I will talk to her about that.

10/10 Eccellente

Rick

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 31 dic 2023
Thank you for the 5 of 5 score!!

10/10 Eccellente

Guillermo, Denver

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 31 dic 2023
Thank you for the 5 of 5 score!!

10/10 Eccellente

Rick

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Everything
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 29 nov 2023
Thank you for the 5 of 5 score! We really do appreciate it!

2/10 Terribile

Svetlana

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
dirty rooms, tv out of order , was not able to close door on room
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 21 nov 2023
I do apologize you had such a horrible experience. If we had known and you would have let the front desk know. We could have gotten you squared away.

8/10 Buono

Satya

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 25 ott 2023
Thank you for your 4 of 5 score! We appreciate it!

6/10 Soddisfacente

La Kimba

Mi è piaciuto: Pulizia
The room my husband and I were put in, was disgusting. We told the front desk clerk along with showing her pictures we took of the room. We were given another room and that room was dirty. Especially the floors. We waited until the morning crew came and asked for another room. After having to really emphasize how dirty the room we were in, we were finally offered 3rd room which we asked the hotel to make sure the room was cleaned and we asked for extra towels. Not very accommodating with supplying extra towels as they have a pricelist saying what they charge for any missing towels or items from the room. Management needs to come up with a better protocol for housekeeping to maintain cleaner rooms for guest.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 25 ott 2023
Thank you for your 3 of 5 score! We appreciate it!I do apologize you had such a bad stay with us.

10/10 Eccellente

Brett

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Just as the website depicted. All that we expected, which is to say inexpensive and good value for money with friendly and efficient staff.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 22 ott 2023
Thank you so much for the kind review! I will share this with my staff!

10/10 Eccellente

Lorraine

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
I liked that there was a toaster. It would have been good if there was a kettle. I could have used a bowl, and a plate, and a cup so I could have made a bowl of soup. Otherwise room was good...thank you!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 15 nov 2023
Thank you for the 5 of 5 score!The dishes are available at the front desk. The coffee pot in the room will work as a kettle... for next time.

6/10 Soddisfacente

Michelle

Smelled of smoke, sketchy motel, notices about stealing items were unnecessary, way overpriced for the room (big event in the area). Would not stay again.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 18 ott 2023
I do apologize you did not like our extended stay motel. The notice in the room about missing or taken room items is also for people who want to buy these items. We do also apologize that you felt our rates were too high for a big event in town. We were one of the more reasonable priced motel/hotels in the area. I can't imagine what the rates were at one of the 3- star properties down the road.

6/10 Soddisfacente

Dayra, Hayward

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Great staff, not very clean. My bed sheets had human hair and the cover was dirty you could see some parts were darker than the other ones so I took it off and threw it on floor during my stay. I traveled with a medium size blanket since I was traveling by train. Floor was very dirty as well as the bathtub. I rented two rooms and the other room which is where my moms stayed was a little bit more cleaner, and they took their trash out and gave them towels which was not my case in my room.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 15 ott 2023
Thank you for the 3 of 5 review!I do apologize you had that feeling in our rooms. Our rooms are fully cleaned and sanitized between each guest. I do apologize for our human failings in not seeing anything that was missed. I do give our humblest apologies.

10/10 Eccellente

Barney

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 15 ott 2023
Thank you for the 10 of 10 review!

10/10 Eccellente

Missy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice place to stay after a long drive.
Nicely updated with alot of conveniences, large fridge, microwave, coffee maker. Though updated rooms hold on to that old cigarette lingering smell, but was not potent, just enough that its in the walls with Fresh paint over it. I would definitely stay there again. Very reasonably priced.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 15 ott 2023
Thank you for the 10 of 10 review!

2/10 Terribile

Reilly

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We checked out after one hour. It was incredibly loud, people seemed unsafe and the pool and building was falling apart. The room did look like the photos on the inside but smelled awful. You can hear every voice and creek and the shower was gross. The lining of the tub chipped off in many places. We went across town to a red roof inn that was much better, for the same price. Never got a refund cuz I booked through Expedia.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 10 ott 2023
We do apologize our other extended stay guest(workers) were loud. You still have time for a refund. Contact Expedia. Inform them of your stay and you want a refund. and you will get a refund. Again, we apologize our building was loud. 1 thing though... could you please let me know where you saw the pool and building falling apart so I can get that addressed. As for a refund from us to the 3rd party. That refund was already done when you left.

10/10 Eccellente

Jason

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 15 nov 2023
Thank you for the 10 of 10 score!

8/10 Buono

Simon

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worked for what we needed
The staff were amazing. At the front of the hotel and was not quite.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 10 ott 2023
Thank you for the 8 of 10 score.

8/10 Buono

Jennifer

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 25 ott 2023
Thank you for your 4 of 5 score! We appreciate it!

2/10 Terribile

Minka

Non mi è piaciuto: Servizi
Nithing rooms bad smell no housekeeping no soap no new towels
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 3 ott 2023
WE DO APOLOGIZE YOU HAD SUCH A BAD STAY WITH US.

10/10 Eccellente

Lisa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Updated motel convenient wonderful staff comfortable reasonably priced
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 1 ott 2023
Thank you for your 10 of 10 score and great review! We strive to be our best human self! Knowing someone acknowledges our hard work makes our day better!Thank you!

6/10 Soddisfacente

Les

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ummm..., next time I am in Grand Junction I will pay a little more for a little nicer place.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 1 ott 2023
Thank you for your 6 of 10 score and great review! We strive to be our best human self!

10/10 Eccellente

Nicole

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We will definitely be staying at this property again when we come back to visit family. The staff we encountered were very friendly. Check in was quick and our room was clean.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 1 ott 2023
Thank you for your 5 of 5 score and great review! We strive to be our best human self! Knowing someone acknowledges our hard work makes our day better!Thank you!

10/10 Eccellente

Samantha

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Family Friendly with Good people
Wonderful staff over here at the Studio 6. Friendly, helpful, and just made the check in experience and stay delightful.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 1 ott 2023
Thank you for your 10 of 10 score and great review! We strive to be our best human self! Knowing someone acknowledges our hard work makes our day better!Thank you!

10/10 Eccellente

.

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Felt very safe here and love that it’s on the bus line and you can walk to so many places
Soggiorno di 22 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 20 ott 2023
Thank you for your 5 of 5 score! I will let my staff know!

8/10 Buono

Demetrious

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pleasant surprise
Main purpose was to rest and start up early with work (trucking) and I was able to do just that. Also, the staff everyone I met was exceptionally friendly I just didn’t have a chance to enjoy everything that was offered.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 30 set 2023
Thank you for the nice review! We do really try!

2/10 Terribile

Gustavo

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 18 ott 2023
We apologize you didn't enjoy your stay and gave us a 1 of 5 score. Is there any way you can elaborate on why the 1 score please?

6/10 Soddisfacente

Michelle

Non mi è piaciuto: Servizi
It's called a kitchenette but I feel like it could've been a bit better equipped (a hot plate, dish soap, at least one pot to cook with and a few utensils).
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 27 set 2023
We do have the above-named items available at the front desk.

10/10 Eccellente

Curt

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Really an underrated hotel. Great price great rooms lots of amenities. You can’t go wrong.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 23 set 2023
Thank you for the great review! We strive to have a great guest experience for each guest! hope to see you again!

8/10 Buono

Joseph

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena, il giorno 23 set 2023
Thank you for the great review! We strive to have a great guest experience for each guest! hope to see you again!

4/10 Scarso

Robert

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The floor had not been cleaned, they had had a dog in the room so the floor had lots of hair all over. The second day no one came to give us new towels, we had to go get them.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena General Manager, il giorno 20 set 2023
I do apologize you had a bad experience staying with us. Like I said when we spoke, we are an extended stay that does 28-day stays, nightly stays and weekly stays. I did have our asst housekeeping supervisor return to the property to make sure the floor was recleaned. I apologize that was not enough. We do not do daily room service. It is available upon request. Like I also stated when we spoke, during your stay, COVID is also on the rise, and we try to keep our staff out of your room during short 2-day stays, like your stay so they stay healthy. I apologize you felt like you were slighted during your stay. We are a limited-service property with guest and staff health and welfare paramount to anything. Again, I apologize you had a bad stay with us.

4/10 Scarso

Sandy

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Old building remodel, inside nice Motel 6 l have stayed at. Unfortunately the building is so old that you hear the person above and sounds like the ceiling may give way!
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Sarah Urena, il giorno 18 set 2023
Thank you for your honest review. We do strive to have a great experience. Thank you for letting us know our short comings so we can address them.