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Valutazione di 10 - Eccellente. 176 su 276 recensioni" "
10 - Eccellente
176
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8 - Buono
69
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6 - Soddisfacente
23
Valutazione di 4 - Scarso. 7 su 276 recensioni" "
4 - Scarso
7
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 276 recensioni" "
2 - Terribile
1
9,4/10
Pulizia
9,2/10
Personale e servizio
8,8/10
Servizi
9,2/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,8/10
Ecosostenibilità
Recensioni
8/10 Buono
Lorenzo
13 ago 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great service
The hotel is nice even a little bit old, but we'll maintained. The services provided are great and respect the Shangri La high standards. The personnel is well trained a d good English speaking, included the drivers. All staff very kind and smiling.
Lorenzo
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 15 ago 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 Buono
Andrea
5 mag 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
very good
the hotel is very new, well mantained, and the room was pretty big and also the bathroom with shower and bath tube. The breakfast offers you a wide range of choice from eastern to western style, but the waiters do not speak english.
The gym is nice, but the SPA and Pool area is not at Shangri-la level.
A bit far from Guilin center, 10 minutes by taxi.
The room price was ok, whort it, also during the peak season chinese festivity days. extra services a bit expensive.
Andrea
8/10 Buono
Renny, Livorno-Italy
21 mag 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Piacevole posizione con vista sul fiume.
Soggiorno a Guilin sostanzialmente per fare la crocierina sul fiume LI che è stata organizzata direttamente dall'albergo in modo ottimale.
Renny
8/10 Buono
Marco, Milano
8 ago 2011
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel Shangri-La di Guilin - bellissimo
Impeccabile hotel di gran classe - in Italia costerebbe 4-5 volte tanto. Ottima spa, bellissime piscine (interna ed esterna). Personale gentilissimo ed efficiente (con l'inglese se la cavano)
Marco
10/10 Eccellente
thierry
Viaggio con la famiglia
5 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
friendly staff and no hassle
thierry
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Mark
16 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great
Mark
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
8/10 Buono
Lai Shu
Viaggio di gruppo
23 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff in general are very nice and attentive including front desk, housekeeping, executive lounge as well as the garden lady 万小鳳. All good except Shang Gong where our group dined three or four times but seems understaffed, thus the serving time kept being delayed.
Lai Shu
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
2/10 Terribile
AZUSA
14 ago 2023
AZUSA
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
10/10 Eccellente
Xia
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
16 giu 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel and service. Nice breakfast with variety of options.
Xia
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
10/10 Eccellente
Chi Yin John
Viaggio con la famiglia
13 mag 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
舒服乾淨
Chi Yin John
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
27 lug 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021
8/10 Buono
Victor
Viaggio di gruppo
21 lug 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing hotel and in good location. Highly recommended for a short stay.
Victor
Soggiorno di 2 notti a luglio 2021
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
6 mar 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
18 feb 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
5 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Family fun time
Spent family New Years vacation in Guilin. Had a wonderful time at the Shangri-La hotel. Excellent service and friendly staff.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 6 gen 2020
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel is located about 45 minutes from the airport, situated at the li-river. We had a nice walk along the river this morning.
Vincy
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin Management Team, il giorno 30 dic 2019
Dear Vincy,
Thank you for staying at our hotel and sharing your positive comments. Shangri-La Hotel Guilin is located near the Yushan Bridge, on the east bank of the Lijiang River (the starting point of the elite section of the Li River Scenic Area in downtown), making you feel like you are in the corner of paradise. Without leaving the hotel, you can enjoy various local snacks at the “Food Booth” in the lobby and experience Guilin culture and custom by participating or watching the Bamboo Dance and Mini Cuengh Shows every Tuesday, Thursday, Saturday and Sunday. Our hotel also has many recreation facilities and activities for children, including Kids Club, Game Lounge, Mini Zoo, Mini Royal train, rock climbing, bumper boats, cobblestone painting, cooking classes, etc., so that children can have full of fun in the hotel every day.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
6/10 Soddisfacente
JC
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
26 dic 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Staff is helpful, plenty of facilities although quite a bit of extra charges, room is very much Shangri-la standard. However, F&B is quite disappointing. Breakfast selection and taste was poor, staff was not engaged and offers below par services.
JC
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin Management Team, il giorno 30 dic 2019
Dear value guest,
Thank you for regarding our hotel as the preferred choice of yours in Guilin and taking time to give your comments. Shangri-La Hotel, Guilin always puts a lot of emphasis on hospitality and customer delights in order to keep our guests have a comfortable stay. We have taken note of your comments on our breakfast and staff. Rest assured that actions will be taken to rectify the situation in order to strive for better customer service in the future.
Once again, thank you for your kind comments and regard hotel as the preferred choice of yours in Guilin. Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di gruppo
2 nov 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing Breakfast
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin Management Team, il giorno 13 nov 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments on our breakfast, and we will share it with our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Withbert
30 ott 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Withbert
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin Management Team, il giorno 13 nov 2019
Dear Withbert,
Thank you very much for your rating. It is a pleasure indeed to receive full score from you, and we will work harder to maintain the quality of our servicey.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Ho Ling, 香港
22 ott 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ho Ling
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin Management Team, il giorno 13 nov 2019
Dear Ho Ling,
Thank you very much for your rating. It is a pleasure indeed to receive full score from you, and we will work harder to maintain the quality of our service.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
VICTOR
20 ott 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
很舒服的酒店
周边环境和这个5星酒店不配。其它什么都好。
VICTOR
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin Management Team, il giorno 13 nov 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic, beautiful room. Great staff perfect service
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin Management Team, il giorno 21 nov 2019
Dear value guest,
Thank you for regarding our hotel as the preferred choice of yours in Guilin and taking time to leave your comments. We are proud to receive your wonderful comments on our room and service which will be passed to our colleagues accordingly.
Once again, thank you for your kind comments and regard hotel as the preferred choice of yours in Guilin. Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
4 ott 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 11 ott 2019
Dear value guest,
Thank you for choosing Shangri-La Hotel, Guilin as prefer stay and taking up the time to bring to our attention on the feedback from your experience. It would be deeply appreciated if you would advise us of more details by dropping email at your convenience.
Once again, thank you for your kind comments and regard hotel as the preferred choice of yours in Guilin. Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
6/10 Soddisfacente
Grainne, Foshan
9 set 2019
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
By far the poorest Shangri La that I have ever stayed in, also full of construction.
Entertainment in the evening was excellent, however.
Grainne
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 13 set 2019
Dear value guest,
Thank you very much for your recent stay at the Shangri-La Hotel, Guilin and taking up the time to bring to our attention on your unsatisfactory experience.
We are very disappointed that we were not able to meet your expectations during your stay. Once again, thank you for your comments and we sincerely hope that we will have the opportunity to redeem ourselves and welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 Buono
King Sin
20 ago 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
overall is nice place, just a bit old
King Sin
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 23 ago 2019
Dear value guest,
Thank you for regarding our hotel as the preferred choice of yours in Guilin and taking time to leave your comments. Shangri-La Hotel, Guilin always puts a lot of emphasis on hospitality and customer delights in order to keep our guests have a comfortable stay. We are disappointed that we were not able to meet your expectations during your stay.
Thank you again for your comments. Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
We welcome comments from our guests in order that we can maintain and improve our services and facilities.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
17 ago 2019
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 19 ago 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 Buono
Ta Chun, 台北
13 ago 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location
Check in was excellent. My room was spotlessly clean and very well appointed. The view was amazing. The staff at the hotel were first class, courteous, faultlessly polite and extremely efficient. I would have liked to have stayed longer and will surely be back
dod
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 5 ago 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
27 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
不錯!
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 30 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautifully decorated, combining Chinese style motifs with Western comfort. Spacious room and bathroom. Comfortable bed. The hotel picked us up in a transfer van. The trunk perfectly fit 5 carryon suitcases and a few soft bags. He was waiting with a sign just as promised.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 22 lug 2019
Dear value guest,
Thank you for staying at our hotel and sharing your positive comments. Shangri-La Hotel Guilin is located near the Yushan Bridge, on the east bank of the Lijiang River (the starting point of the elite section of the Li River Scenic Area in downtown), Celestial enchantment amidst mountain & river vistas
Shangri-La Hotel, Guilin is located on the bank of sparkling Li River, with lush landscaped gardens and unique 'Karst-Scenery' surrounded by mountains.It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
12 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gran Servicio de Masajes!!!!
Hotel cómodo, con muy buen desayuno, personal amable y excelente servicio de masajes!!!!
Hay mucha construcción en los alrededores del hotel, sin embargo no hay mucho impacto auditivo. El personal tiene un nivel adecuado de ingles, lo cual hace que la comunicación no sea un reto.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 22 lug 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di coppia
6 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Residing in Beautiful Guilin, Guangxi, the staff endeavoured to my my partners birthday special. I am very thankful and happy about that. Also, the Shang Palace, Chinese restaurant on the group floor was excellent and we visited every night to enjoy nice clean Chinese cuisine.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 8 lug 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your experience. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
6 lug 2019
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 8 lug 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 Buono
Li
4 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Li
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 8 lug 2019
Dear value guest,
Thank you very much for your recent stay at the Shangri-La Hotel, Guilin and taking up the time to bring to our attention on your experience. We are very disappointed that we were not able to meet your expectations during your stay.
Shangri-La Hotel, Guilin always puts a lot of emphasis on hospitality and customer delights in order to keep our guests have a comfortable stay. In order to improve our service quality, it would be deeply appreciated if you would advise us of more details by dropping email at your convenience.
Once again, thank you for your comments and we sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Tomas
3 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tomas
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 5 lug 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
2 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La HotelGuilin, il giorno 3 lug 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
30 giu 2019
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 4 lug 2019
Dear value guest,
Thank you very much for your recent stay at the Shangri-La Hotel, Guilin and taking up the time to bring to our attention on your experience. We are very disappointed that we were not able to meet your expectations during your stay.
Shangri-La Hotel, Guilin always puts a lot of emphasis on hospitality and customer delights in order to keep our guests have a comfortable stay. In order to improve our service quality, it would be deeply appreciated if you would advise us of more details by dropping email at your convenience.
Once again, thank you for your comments and we sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
24 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
樓頂施工期間 有點瑕疵
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 27 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mary
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 24 giu 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Annie, Florida
Viaggio di coppia
19 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was exceptional and the hotel was sparkling clean. Also a great location.
Annie
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 19 giu 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
18 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
My family enjoyed our stay at the Shangri-La Hotel in Guilin very much. The hotel is located right next to the river and the river views (particularly at sunset) were breathtaking. It is located a bit outside of the center of town, but within walking distance (along the river) or a short taxi ride away. While the hotel seemed to be quite full - it seemed empty at the same time. That is both a compliment and a critique - as it was quite tranquil, but also a few areas seemed to be either closed or not in operation. Overall, we would readily stay at this hotel again.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 21 giu 2019
Dear value guest,
Thank you for staying at our hotel and sharing your positive comments. Shangri-La Hotel Guilin is located near the Yushan Bridge, on the east bank of the Lijiang River (the starting point of the elite section of the Li River Scenic Area in downtown). Without leaving the hotel, you can enjoy various local snacks at the “Food Booth” in the lobby and experience Guilin culture and custom by participating or watching the Bamboo Dance and Mini Cuengh Shows every Tuesday, Thursday, Saturday and Sunday.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 Buono
ana
Viaggio di coppia
14 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
muy buen hotel!! recomendable!!los cuartos muy comodos , los empleados muy amables , muy buen servicio
ana
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 19 giu 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
14 giu 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 19 giu 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 Buono
Yu chien
13 giu 2019
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
升等行政套房 桌上的文件夾都發霉了 地點也不算方便
Yu chien
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin Management Team, il giorno 13 nov 2019
Risposta di Shangri-La Hotel, Guilin, il giorno 21 giu 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.