Dettaglio interni

Recensioni per Casa Andina Standard Miraflores San Antonio

3.5 out of 5
Casa Andina Standard Miraflores San Antonio
Av. 28 de Julio 1088, Miraflores, Lima, Lima

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 48 su 140 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 46 su 140 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 28 su 140 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 16 su 140 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 2 su 140 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Alberto

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
All the staff was exelent A service super recomended
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Ingo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wir haben uns hier sehr wohl gefühlt. Die Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter waren alle sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel lebt von dem tollen Team, es ist wie eine Familie. Wir danken Euch allen. 👏👏🙏💐🤗 und sind natürlich etwas traurig wegen der Abreise.
Soggiorno di 12 notti a gennaio 2024
Risposta di Jonathan Rivera, il giorno 6 feb 2024
Hi Ingo. Thank you for your excellent comments, it is a pleasure for Casa Andina to know that we exceed the expectations of our guests. Please know that I will share the feedback with our team of collaborators. Kind regards, Jonathan Rivera Hotel Manager.

8/10 Buono

DANIEL, LIMA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Jonathan Rivera, il giorno 29 gen 2024
Hola Daniel. Nos alegra que hayas disfrutado de tu estadía en Casa Andina Standard Miraflores San Antonio. Queremos seguir brindando un servicio excepcional a nuestros huéspedes. ¡Esperamos verte pronto!Saludos cordialesJonathan RiveraGerente de Hotel

10/10 Eccellente

CLEICE

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The best customer service
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Jonathan Rivera, il giorno 30 nov 2023
Thank you for your review, Cleice. We're glad to hear that you had a great experience with the customer service at Casa Andina Standard Miraflores San Antonio. We strive to provide friendly and helpful service to all of our guests. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon.Kind regards, Jonathan Rivera Hotel Manager

10/10 Eccellente

CLEICE

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Customer service
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Jonathan Rivera, il giorno 30 nov 2023
Thank you Cleice for your review of Casa Andina Standard Miraflores San Antonio. We appreciate your feedback regarding the customer service. We strive to provide a friendly and helpful experience for our guests. We will continue to prioritize excellent customer service and ensure that our staff remains amenable to meet your needs. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.Kind regards, Jonathan Rivera. Hotel Manager

10/10 Eccellente

Susana

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2022

10/10 Eccellente

Bernd

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
bestnote
personal bestnote
Soggiorno di 12 notti a gennaio 2020

10/10 Eccellente

Aldo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Location
Excellent location, friendly staff, within walking distance to the main sites in Miraflores
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019

10/10 Eccellente

Dorothy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Peru family reunion
Helpful, friendly staff. Excellent service.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019

10/10 Eccellente

Paola

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019

10/10 Eccellente

Liz

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019

8/10 Buono

Sam, Toronto

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Rooms were very clean and neat. Breakfast is good: Fried Rice, croissants, cheeses, yogurts, cereal Housekeeping was slow. Don't expect small requests to be fulfilled. Be sure to have your own power adapter, toiletries, and other necessities. The rooms only provide a towel. No complimentary water. No water kettle, no tea bags, no instant coffee.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Très bonne literie, chambre propre et bon service navette aéroport. La chambre que nous avions donnait sur le hall et nous l'avons regretté. Très bonne localisation ds Miraflores. Petit déjeuner très "pauvre" et sans saveur... C'est vraiment le seul "hic"!
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di Marcela Solis, il giorno 20 ago 2019
Hello, Thank you for giving us feedback from your recent stay. I am glad that you enjoy the service from our staff, our first priority is to make you feel like home. On the other hand, we are taking account on all of your recommendations wich we would put in action right away. We hope we can welcome you anytime in the near future. Kind regards, Marcela Solis Hotel manager

10/10 Eccellente

maria, us

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel, very friendly and helpful staff, small room but with all you need.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2019
Risposta di Rodrigo Vargas Hotel Manager, il giorno 15 gen 2019
Dear María, Thank you very much for sharing this kind comments about us. I hope that you have felt at home, that is our main goal with all of our guests. We would like to have the chance to welcome you back in a near future. Thank you for your preference! Best regards, Rodrigo Vargas Hotel Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 15 gen 2019
Dear Guest, Thank you very much for giving this score at Hotels.com Your puctuation is very important in order to keep us growing! I hope to have the chance to welcome you back in a near future. Kind regards, Rodrigo Vargas Hotel Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was a very nice experience. The service was top notch. And I will comeback soon.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 31 ott 2018
Dear Anonymous, Thank you very much for sharing this kind comments about your recent stay with us. Our team is fully committed in making our guests feel at home. I hope to have the chance to welcome you back in a near future. Best regards, Rodrigo Vargas Hotel Manager

10/10 Eccellente

Daniel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 3 nov 2018
Hola Daniel, Muchas gracias por este excelente puntaje, nuestra misión es hacer sentir a nuestros huéspedes como en casa. Esperamos tener la oportunidad de recibirte pronto aquí en Casa Andina Standard San Antonio. Gracias por tu preferencia. Un cordial saludo, Rodrigo Vargas Gerente de Hotel

8/10 Buono

vanessa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Súper cómoda.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 3 ott 2018
Hola Vanessa, Muchas gracias por compartir estos comentarios sobre nosotros. Ha sido un gusto poder recibirte en tu reciente visita a Lima, nuestro objetivo es hacer que nuestros huéspedes se sientan como en casa. Esperamos tener la oportunidad de ser tus anfitriones en un futuro cercano. Un cordial saludo, Rodrigo Vargas Gerente de Hotel

10/10 Eccellente

Paul

Great Experience!!
Great service overall!! Clean and very friendly. Great food.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 1 ott 2018
Dear Paul, thank you very much for your kind comments. It is our goal to exceed our guests expectations. I hope to have the chance to host you in your next trip to Lima. Thano you very much for your preference. Kind regards, Rodrigo Vargas Hotel Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 1 set 2018
Dear Guest, Thank you very much for you kind comments about us! It was a pleasure to host you here during your last trip to Lima. I look forward to welcome you back soon. Kind regards, Rodrigo Vargas Hotel Manager

8/10 Buono

Jing

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 16 ago 2018
Dear Jing, Thank you very much for scoring us in Hotels.com. Our entire team in Casa Andina Standard San Antonio gives the maximun effort in making our guests feel at home. I look forward to welcome you back in a near future. Best regards,

10/10 Eccellente

Martin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great choice for Miraflores
Hotel is in great condition. Staff were very helpful and gave us an upgrade when they realized that the booked category was not available any more. All amenities of Miraflores within walking distance, and there is an excellent Pizza restaurant just across the street.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 16 ago 2018
Dear Martin, Thank you very much for sharing this great comments about us! It was our pleasure to welcome you in Casa Andina Standard San Antonio. As you mention, we are very well located in Miraflores, and the hotel offers what you need during your stay in Lima. I hope to have the chance to welcome you back in a near future. Kind regards.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Had a nice time
:)
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 16 ago 2018
Dear Guest, Thank you very much for sharing this score in Hotels.com. We are very glad to know that you had a great experience with us! I look forward to welcome you back son. Kind regards, Rodrigo Vargas Hotel Manager

8/10 Buono

Daniel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Decent stay
Decent hotel, good price and location, quite noisy but this could be fixed easily with a better fitting air con system
Soggiorno di 1 notte a luglio 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 30 lug 2018
Dear Guest, Thank you very much for sharing this review on Hotels.com. I am glad to know that the location and the value of the hotel was convenient for you. Thank you for the feedback you are giving to us, we are taking in consideration this important comment. I hope to have the chance to welcome you back again in the future. Kind regards, Rodrigo Vargas Hotel Manager

10/10 Eccellente

Vania

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 2 mag 2018
Estimada Vania, Muchas gracias por compartir esta buena puntuación en Hotels.com Ha sido muy grato recibirla con nosotros y esperamos poder tener la oportunidad de acogerla en un futuro cercano. Un cordial saludo, Rodrigo Vargas Gerente de Hotel

8/10 Buono

Jens

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 30 apr 2018
Dear Jens, Thank you very much for rating us at Hotels.com It was our pleasure to host you here and look forward to welcome you back in a near future. Best regards, Rodrigo Vargas Hotel Manager

10/10 Eccellente

Marie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bra läge bra standard
Trevligt hotell med engelsktalande personal . Rent och fräscht . Kan varmt rekommenderad
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 28 feb 2018
Dear Guest, Thank you very much for your kind comments about us. Our goal in Casa Andina Hotels is to always make our guests feel at home. I look forward to welcome you back in a near future. Best regards, Rodrigo Vargas

8/10 Buono

Marie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bra standard , bra läge mycket nöjd
Trevlig personal , rent och fräscht. Lugnt område nära till det mesta man behöver . Ganska mycket trafik men inget vi stördes av på hotellet Stort plus att personalen pratar bra engelska
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2018
Risposta di Rodrigo Vargas - Hotel Manager, il giorno 28 feb 2018
Dear Guest, Thank you very much for you kind comments about us! As you mention,Casa Andina San Antonio is agreat option when visiting Lima. I hope to have the chance to welcome you back in a near future. Kind regards, Rodrigo Vargas Hotel Manager

10/10 Eccellente

Manuel, La Paz, LP

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great Place
Excellent location, great breakfast, and the staff is very polite
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2017
Risposta di Marcela Solis, il giorno 29 ott 2017
Dear guest, Thank you for sharing your experience with so many travelers around the world. It was our pleasure to greet you at our Casa Andina Standard San Antonio Hotel, our best reward is to know that we were able to exceed our guests' expectations. We sincerely hope we can have the joy of welcome you anytime soon in the near future. Kind regards, Marcela Solis Hotel Manager

8/10 Buono

María Luisa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Muy bien. Muchas gracias!!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2017
Estimada Maria Luisa, Agradezco sus comentarios con respecto a su reciente estadía en nuestro hotel. Esperamos poder brindarle la bienvenida en alguna próxima visita a nuestra ciudad. Saludos cordiales, Marcela Solis Gerente de hotel

10/10 Eccellente

HANGSOON

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
최상의호텔
직원들의 정확한 영어구사와 친절함 깨끗한 객실. 미라프로레스에 위치 안전함.
Dear guest, Thank you for taking the time to share your comments with us regarding your recent stay, I am glad to know that you felt comfortable during your stay and that our obliging staff exceed your expectations. I hope we can have the chance to welcome you anytime soon. Kind regards, Marcela Solis Hotel Manager

6/10 Soddisfacente

Ulises

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Adecuado
En general Ok
Estimado huésped, Gracias por brindarnos sus apreciaciones de su experiencia, lamento que tal vez en esta oportunidad no hayamos excedido sus expectativas. Todo nuestro staff trabaja arduamente para brindar la mejor experiencia a cada uno de nuestros invitados, y esperamos sinceramente contar con una nueva oportunidad para brindarle la verdadera experiencia Casa Andina. Hasta una próxima oportunidad. Saludos cordiales, Marcela Solis Gerente de Hotel

8/10 Buono

walter

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice Hotel
Very nice staff. Room and hotel were very clean. Excellent buffet breakfast. The rooms are small, but functional. Comfortable bed. Neighborhood is safe and clean, but I would try another area for food, avoid Maya, it's a ripoff.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
HOTEL SENCILLO BIEN UBICADO
ES UN HOTEL SENCILLO MUY PROLIJO LIMPIO UN DESAYUNO CORRECTO EL PERSONAL DE RECEPCION EXCELENTE

8/10 Buono

Julio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Estimado huésped, Gracias por brindarnos su puntuación a su reciente estadía. Esperamos poder tener la oportunidad de recibirlo en alguna próxima visita a nuestra ciudad. Saludos cordiales, Marcela Solis Gerente de hotel

10/10 Eccellente

Carlos

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very friendly staff
A nice hotel that was quiet, close to alot of shopping places, beach, restraunts
Risposta di General Manager, il giorno 3 gen 2017
Dear guest, Thank you very much for your nice comments, it was a pleasure to have you in our Casa Andina Classic San Antonio Hotel, we try to make our best effort to provide the best experience to our guest, starting with a confortable room, but specially to welcome you with peruvian hospitality. I am so glad that you choose us, we would be more than happy to welcome you back again anytime in the near future. Kind regards, Marcela Solis Hotel Manager

10/10 Eccellente

JOSE DAVID, Central en una zona tranquila

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Acogedor
Tranquila y cómoda
Risposta di General Manager, il giorno 22 nov 2016
Estimado huésped, Gracias por su puntuación y comentarios. Ha sido un placer tenerlo en nuestro hotel durante su visita a nuestra ciudad. Nuestra principal meta es lograr que cada uno de nuestros clientes viva una experiencia extraordinaria. Esperamos poder recibirlo en alguna próxima oportunidad. Estamos para servirlo. Saludos cordiales, Marcela Solis Gerente de Hotel

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Muy malas instalaciones
Las instalaciones son terribles, hay demasiado eco. Se escucho todo de los alrededores y el piso de encima: cuando la gente camina se escucha, cuando hablan, cuando limpian, etc.
Risposta di Marcela Solis, il giorno 24 set 2016
Estimado huésped, Agradecemos el tiempo que ha tomado para dejar sus comentarios sobre su visita a nuestro hotel. Lamentamos que el ruido interno en el hotel no le haya permitido un descanso placentero, tomamos en cuenta sus comentarios para buscar soluciones a fin de mejorar nuestro servicio. Esperamos contar nuevamente con su presencia. Saludos Cordiales, Marcela Solis Gerente de Hotel

4/10 Scarso

carla, lima

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
regular, no me gusto, me cobraron 2 veces por error

6/10 Soddisfacente

Ernest, S.

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Unpleasent experience at my arrival.
The staff was not polite and they were rude at my arrival time. Bathroom was poorly clean and daily service was also poor. Personel seem to lack of trainning and supervision.
Risposta di Francisco Subiría, il giorno 1 dic 2015
Dear Guest, Thank you for the time you took to share your experience. We apologiza for not getting to meet your expectations on our Hotel as well as for any inconvenience you may have presented during your stay. We are really taking into account your feedback as it will definitely help us to note those matters that may need more attention from our side. We appreciate the opportunity you give us to improve and we sincerely hope you shall give us to chance to serve you once again at any of our hotels. Kind Regards, Francisco Subiría Hotel Manager

8/10 Buono

Vanessa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

Robert, Ft. Lauderdale, Fl

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Good hotel close to a lot of activities
We found that the hotel gave us easy access to very good restaurants, shopping and entertainment. The beach was within 1 to 2 miles of the hotel. Would not recommend trying to walk to the ocean. Traffic is nothing but CHAOTIC!!! Suggest you find a taxi driver you trust and work out a financial deal with him, to be your driver whenever you want to go somewhere. It worked out pretty good especially when getting to the airport. Across the street from the hotel is an oriental restaurant with good food. There are other shops in the same shopping center. Hotel staff was very nice and helpful. The hotel has wifi in the lobby and a faster wifi in each room which you pay for in local currency. If you have questions ask the staff, they all speak English.
Risposta di Francisco Subiría, il giorno 29 ott 2015
Dear guest, Thank you for the time you took to share your experience in Casa Andina Miraflores San Antonio. We are really taking into account your feedback as it will definitely help us to improve and I would like to take this opportunity to let you know our hotel is going to be through a remodeling process very soon in order to ensure a more pleasant the stay for our guests. As you mentioned one of our strengths is the location, you will find a lot of activities very close to the hotel. We sincerely hope you shall give us to chance to serve you once again at any of our hotels. Kind regards, Francisco Subiría Hotel Manager

6/10 Soddisfacente

Vicente, México

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel en zona decente de la ciudad
El hotel esta en una zona agradable para caminar en la zona de Miraflores cerca del centro comercial Larco Mar y de la plaza Kennedy. Los empleados son muy amables y las habitaciones aunque un poco viejas están decentes. Muy cerca del hotel se encuentra una terminal del transporte metropolitano que te lleva rapidamente al centro por 5 soles. Hay un supermercado en frente del hotel abierto hasta tarde. Existen varios restaurantes muy cercanos. El desayuno es también justo pero decente.
Risposta di Francisco Subiría, il giorno 30 ott 2015
Estimada huésped: Muchas gracias por dejarnos saber de su experiencia en nuestro hotel Classic Miraflores San Antonio. Lamentamos que durante su estadía el ascensor de huéspedes no estuviera operativo por un problema técnico y esperamos pueda aceptar nuestras sinceras disculpas por las molestias presentadas. Nos gustaría comentarle que tenemos un plan de acción que iniciará próximamente e involucra trabajos de remodelación en el hotel además como usted comenta nuestro hotel se encuentra ubicado en la zona residencial de San Antonio y puede encontrar restaurantes, parques y centros comerciales muy cerca. Compartiré con todo el equipo sus impresiones sobre nuestro servicio pues reafirma nuestro compromiso de bridarles una gran experiencia. Esperamos nos permita contar con una nueva oportunidad para servirle. Saludos cordiales, Francisco Subiría Gerente de Hotel

10/10 Eccellente

Rossana, lima

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
muy buena noche
fue lindisimo se los recomiendo
Risposta di Francisco, il giorno 2 gen 2016
Estimada huésped: Muchas gracias por escoger nuestro hotel Classic Miraflores San Antonio como su lugar de estadía en Lima. Nos da mucho gusto que haya disfrutado de su estadía con nosotros y que hayamos cumplido con sus expectativas. Estaremos gustosos de recibirla nuevamente. Saludos cordiales, Francisco Subiría Gerente de Hotel

4/10 Scarso

Carlos, arequipa

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Considero que las instalaciones del hotel no están en buenas condiciones

4/10 Scarso

Mario, Mexico DF

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Nunca jamás ahí otra vez
En recientes años he viajado a Lima 5 o 6 veces, siempre he probado un hotel distinto y en general me ha ido bien pero en este, todo mal. Preciosa la fachada del establecimiento, pero solo eso, una fachada. Por dentro una historia totalmente distinta. La habitaciones que nos dieron mas ruidosa que un mercado, muy sucias y urgidas de mantenimiento. Colchones viejos y deformes, sin ventanas. La reservación en hotel.com consideraba wifi gratis en la habitación, hubo que pelearlo para que nos lo dieran en una de ellas, para la otra estábamos forzados a pagar. A pesar de la gran amabilidad del personal de este hotel, no pensaría yo jamás volver a un Casa Andina Classic, por lo que pague hay cantidad de opciones infinitamente mejores que este hotel malamente calificado como de 3 estrellas
Risposta di Francisco, il giorno 2 gen 2016
Estimado huésped: Muchas gracias por dejarnos saber su experiencia en nuestro hotel Classic Miraflores San Antonio. Lamentamos no haber cumplido sus expectativas de infraestructura en esta oportunidad y esperamos pueda aceptar nuestras sinceras disculpas por las molestias presentadas. Nos gustaría comentarle que tenemos un plan de acción que iniciará próximamente e involucra trabajos de remodelación en el hotel para poder hacer mas confortable la estadía de nuestros huéspedes. Esperamos nos permita contar con una nueva oportunidad para servirle. Saludos Cordiales, Francisco Subiría Gerente de Hotel

8/10 Buono

ADRIANA, Foz do Iguacu

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel bem localizado
O hotel é bem localizado. Funcionários muito educados, café da manhã bom! Hotel e simples mas fiquei muito satisfeita!
Risposta di Francisco, il giorno 2 gen 2016
Estimada huésped: Muchas gracias por escoger nuestro hotel Classic Miraflores San Antonio. Nos da mucho gusto que haya disfrutado de su estadía con nosotros y que hayamos cumplido con sus expectativas. Estaremos gustosos de recibirla nuevamente en esta su casa. Saludos Cordiales, Francisco Subiría Gerente de Hotel

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Muito bom
Muito bom, alguns problemas com o banheiro que não tem onde escoar a água fora da área do banho, deixando o banheiro sempre meio molhado.