Camera doppia, balcone, vista mare (3 adults) | Balcone

Recensioni per Hotel Inmood Aucanada

4 out of 5
Hotel Inmood Aucanada
Cami d'Aucanada 65, Alcúdia, Mallorca

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 45 su 139 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 63 su 139 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 23 su 139 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 6 su 139 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 2 su 139 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,2/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Lucky, Torino, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel molto grazioso
L'hotel si trova in un luogo grazioso e tranquillo, adatto a famiglie e chi vuole un po di tranquillità.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2018

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Grazioso albergo ma in posizione non felicissima
Spiaggia piccola È lontana dalle belle spiagge del paese Servizio navetta per le spiagge e il paese assolutamente insufficiente Lentezza nel servizio da parte reception
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2018

10/10 Eccellente

Marcellus T S

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023

4/10 Scarso

Laurence

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Médiocre
Offre pauvre pour cet hôtel à moitié rénové, standard médiocre pour une chambre à 285 eur/ nuit. Manque de personnel évident. Chambre faite une fois en un séjour de 7 nuits. Pas de climatisation mais un peu plutôt d’air frais. L’endroit est magnifique alors choisissez un autre hôtel.
Soggiorno di 7 notti a luglio 2023

4/10 Scarso

Jesper F

Soggiorno di 7 notti a luglio 2023

6/10 Soddisfacente

Frederik

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Manglende plads ved poolen men gode værelser
Super fint værelse med flot havudsigt. Det var umuligt at få en liggeplads ved det fine poolområde, hvilket var ærgerligt. I de fire dage vi var der, var det ikke muligt for os at ligge ved poolen. Morgenmaden havde et stort udvalg, men var meget smagsløs. Hotellet var flot, moderne og godt indrettet beliggende ved en skøn strand.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

Martin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely traditional location, away from the crowds, but walking distance to town.
Soggiorno di 11 notti a settembre 2022

8/10 Buono

Walthera Theresia Petra Henrica van Helvoort van der

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022

6/10 Soddisfacente

Idar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Eldre men ordentlig hotell med mange fordeler
Eldre hotell utvidet i flere faser og som bærer preg av utvikling gjennom flere tiår. De eldre delene er lite skjermet for støy gjennom selve bygningskroppen, og en del av rommene vendt bakover mot plen/mur mot veg var preget av mugglukt. Gamle og dårlige heiser. Veldig godt fungerende luftkondisjoneringsanlegg. Renholdet meget bra, fleksible renholdere. Maten var helt grei, men typisk for et såkalt "all inclusive"-hotell. Bassengene og uteområdene forøvrig var veldig bra. Den umiddelbare nærheten til koselig og intim strand var positivt, samtidig som avstanden til Port Alcudia opplevdes negativt. Tilgangen på drosjer var liten, noe som medførte lange ventetider. Hotel President ligger i et område med liten tilgang på eksterne restauranter, faktisk kun to av god klasse. Alt i alt et ok opphold.
Soggiorno di 14 notti a luglio 2022

6/10 Soddisfacente

Hussein

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
feels like 2 stars hotel
the staff was friendly the hotel was clean but you cant say this is a 4 stars hotel.. the beds are too rigid and not a hotel standard. the elevator is too slow, uncomfortable and smelly. safe , towels and almost everything you use you have to make a deposit at the counter which rare for a 4 stars hotel that has pools and right in front the beach. not 100% recommended.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022

10/10 Eccellente

Krista

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fabulous hotel, but need to improve beds.
Hotel staff were all friendly and helpful, especially Gloria on reception, a big thank you to her for trying to help me so much with the problem with our transfer. Hotel was quiet so plenty of free sun beds etc. Only thing that needs improvement lent was that the beds in room are very hard. I did read this in another review before booking and thought they would t be that bad but found sleeping difficult and have come home with a very bad back as a result. Everything else at hotel was great though :-)
Soggiorno di 5 notti a luglio 2022

8/10 Buono

Melanie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
L'hotel est situé à 30 min à pied du port d'alcudia mais l'hotel met à disposition 4 navettes par jour. sa localisation est parfaite pour éviter la foule et l'effervecence de la ville avec quelques belles criques en bas de l'hotel. le personnel de l'hotel est vraiment tres agréable. l'hotel est très propre, seul bémol : les chambres sont tres mal isolées...
Soggiorno di 6 notti a maggio 2022

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 8 gen 2020
Dear guest, We sincerely regret that we have not met your expectations and that you have not been able to fully enjoy your vacations. We hope you accept our sincere apologies, all you complaints will be transmitted to the corresponding departments. Best regards,

10/10 Eccellente

Alice

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 22 ott 2019
Dear Alice, Thank you for your perfect valuation. We are looking forward to welcome you again soon! Best regards,

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Gefällt= Lage des Hotels Gefällt Nicht= Die Betten, Rauch von Zigaretten von aussen.
Soggiorno di 10 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Kunden Service, il giorno 9 ott 2019
Sehr geehrter Gast, Wir bedauern aufrichtig, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben und Sie Ihren Urlaub nicht wie erwartet genießen konnten. Wir bedanken uns für Ihren Kommentare und bitten Sie erneut aufrichtig um Entschuldigung, wenn wir Sie nicht vollständig zufrieden stellen konnten, denn gerade das gehört zu unseren höchsten Prioritäten. Wir haben Ihre Reklamation an die zuständigen Abteilungen weitergeleitet Wir würden uns freuen, Sie wieder in einem unserer Hotels begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 1 ott 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Buono

Katarzyna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 1 ott 2019
Dear Katarzyna, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

6/10 Soddisfacente

Nariman

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Отель требует ремонта, ржавые защелки на дверях ванны в добавок облупленная краска на дверях. За сейф за доп плату даже писать не хочу. Меню хотя и было относительно разнообразным, но готовились блюда из дешевых продуктов, приличного сыра не было вообще, а ветчина и колбасы для ширпотреба. Понравилось место расположения, без суеты и шума, купаться надо ходить в сторону гольф клуба, а вечером прогулка в Порт Алькудию. Сам остров достоин того, чтобы посетить его ещё раз. В отеле нормальное только спа с аквааэробикой.
Soggiorno di 13 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 1 ott 2019
Dear Nariman, Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share your suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day by day. We will be very pleased to welcome you back again at our hotel! Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sehr freundliches Personal, leider nur kostenpflichtiger Safe auf dem Zimmer und Schimmel im Kühlschrank.
Soggiorno di 7 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Kunden Service, il giorno 2 ott 2019
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Über die hoch lobenden Worte zu unseren Mitarbeitern sind wir ganz besonders stolz, denn wir sehen unser Personal als unser ganz besonderes, menschliches Kapital. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen!

8/10 Buono

Pierre-Alain

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 7 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 25 set 2019
Dear Pierre-Alain, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

4/10 Scarso

Søren

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
kke pengene værd. Lever ikke op til den angivne st
Hotellet fremstår med 4 stjerner, hvilket undrer meget. Det fremstår gennemgående slidt og misligholdt. Med vores kendskab til 4-stjernede hoteller (og i øvrigt også 3- og 5-stjernede), var vores oplevelse, at det i bedste fald kan snige sig op på små 3-stjerner. Vi ankom om aftenen med en booking på 8 nætter, men valgte at afbryde opholdet efter en nat og flytte til Hotel Condesa Eden, Alcudia ( ligger på stranden) 4 nætter og derefter til Hotel Eden Port de Soller 3 nætter. Begge hoteller kan varmt anbefales. Velholdte, rene og med super beliggenhed ned til stranden.
Soggiorno di 8 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 24 set 2019
Dear Søren, We sincerely regret that we have not met your expectations and that you have not been able to fully enjoy your vacations. We hope you accept our sincere apologies, all you complaints will be transmitted to the corresponding departments. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The outdoor facilities, such as pools and gardens were very good and well kept. Out problems were partly due to the flight. Because of the weather the, the pilot did not want to land at Palma; he killed the approach and flew us back to Barcelona where we were dumped with no help, advice or food. Our arrival time at Palma was to be 15.10 on the 10th of Sept.; our eventual arrival time at our Hotel in Mallorca was 04.00 Hrs on the 11th Sept. After check in we went our room to find there was no water. We are moved to another room but had to move back to the first room after 4 hours sleep. The room had hot water but not cold Water!! We were delayed again, having missed dinner the day before we nearly missed breakfast which closed at 11.00 AM. Although we had contacted the help of line of Expedia and were promised a rerun call Tel. call, we had no help and no call.
Soggiorno di 7 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 20 set 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 14 notti ad agosto 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 18 set 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Buono

Bente

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 19 set 2019
Dear Bente, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 16 set 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 28 ago 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 21 ago 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La comida regular, poca variación. Personal muy amable
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 18 ago 2019
Estimado cliente, Gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos que la comida no fuera de su agrado y que no estuviera a la altura de sus expectativas. Seguiremos trabajando para mejorar día a día. Queremos agradecerle su visita y esperamos verle pronto. Un cordial saludo,

10/10 Eccellente

Pia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
God mad, stille og kuperet område. Lidt slidt hotel, men maden opvejer det. Venligt personale. Hårde senge er eneste kritik.
Soggiorno di 12 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 12 ago 2019
Dear Pia, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca,

10/10 Eccellente

Sven

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 9 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 8 ago 2019
Dear Sven, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 5 ago 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

6/10 Soddisfacente

Frank

Mi è piaciuto: Pulizia
Rolig beliggenhet og god mat
Eldre hotell med vedlikeholdsbehov. Dør til rommet var treg , heis sto annenhver dag , veldig lytt , en del gretne personell spesielt blant kelnere.Var lovet rom med utsikt mot resorten. Det fikk vi ikke. Stort pluss for god mat. Hadde halvpensjon.Stort minus for at all drikke måtte kjøpes hver dag til høy pris. Shuttelbuss gratis 4 ganger daglig til havna.
Soggiorno di 14 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 5 ago 2019
Dear Frank, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon! All the best from Mallorca,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hotel great only thing was the coke lemonade was flat all, should have the same as restaurant loads of gas, did spoil it
Soggiorno di 5 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 2 ago 2019
Dear guest Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Buono

Morten Wind

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 29 lug 2019
Dear Morten, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Eccellente

Anne Guldborg

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastisk hotel
Det er et fantastisk dejligt hotel. MEGET serviceminded personale, overdådig buffet både morgen og aften, utrolig skønne faciliteter og alt var bare i orden. Det lille stykke strand der hører med til hotellet har også en skøn strandbar. Helt sikkert et sted vi vil anbefale til andre.
Soggiorno di 11 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 29 lug 2019
Dear Anne, Thank you for your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay. Let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and you will return to our hotel again in the future. Best regards,

10/10 Eccellente

Ronen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 24 lug 2019
Dear Ronen, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location was excellent. Food was good but a little limited in choice - catered to German tastes. Disappointed that water was not provided with meals unless paid for. Very limited parking spaces. Much appreciated fridge in room - would have liked a kettle.
Soggiorno di 8 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 23 lug 2019
Dear guest, We are very happy that you have enjoyed your vacation at our hotel. In addition, we are glad to know that the good location of the hotel stands out. Know that at HSM you have your home and that all our team will be happy to welcome you again. Best regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 22 lug 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Eccellente

ALEXANDRU

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 19 lug 2019
Dear Alexandru, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 10 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a giugno 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Buono

Kasper

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Charmerende hotel
Hyggeligt hotel med god placering
Soggiorno di 5 notti a giugno 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 16 lug 2019
Dear Kasper, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Eccellente

Antoine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a maggio 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear Antoine, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
location was excellent. Hotel staff were really helpful.
Soggiorno di 7 notti a maggio 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a maggio 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel barely 20% full, so very quiet. Food choice maybe 95% of last year's visit ( choice not quite so good ) Plenty of free sunbeds, little noise at night as many rooms empty. Entertainment was rubbish...the 'winners' of the prize draw ( prizes = drinks from the bar ) were on all inclusive!! Fix??? Will go again in 2020 or 2021
Soggiorno di 10 notti a maggio 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 17 set 2019
Dear guest, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 10 notti a maggio 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La navette par aller et revenir du port . Chauffeur très sympa
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay. Let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and you will return to our hotel again in the future. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Etwas in die Jahre gekommenes Hotel. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Sauberkeit ist hervorragend. Einziger Makel ist der mickrige und wirklich nicht schöne Hotelstrand.
Soggiorno di 5 notti a maggio 2019
Risposta di HSM Kunden Service, il giorno 18 lug 2019
Sehr geehrter Gast, Danke, dass Sie sich Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrung mit uns zu teilen. Es erfüllt uns mit Stolz, dass Sie sehr gute Ferien in unserem Hotel verbracht haben. Unser wichtigstes Anliegen ist, dass unsere Kunden sich wie zu Hause fühlen. Wir hoffen Sie bald wiederzusehen!

10/10 Eccellente

Touria

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Très beau établissement. Le spa était super et les animatrices au top. En restauration, un partie du personnel pas très accueillant mais ça reste favorable. Hôtel propre. Par contre, les chambres était moyennes sinon salle de bain propre. En général, c'était sympa!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 16 lug 2019
Dear Touria, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,