Reception

Recensioni per Motel 6 Marysville, CA

2 out of 5
Motel 6 Marysville, CA
803 E St, Marysville, CA

Recensioni

5,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 84 su 462 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 95 su 462 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 81 su 462 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 68 su 462 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 134 su 462 recensioni" "

6,6/10

Pulizia

6,0/10

Personale e servizio

5,4/10

Servizi

6,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Alex

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Bed spread was stand. Beds are as hard as a rock. Toilet set cracked
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Kyle

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Kyle

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Rude staff dirty rooms do not stay here
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 mag 2024
Hi Kyle,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Adam

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Family vibe with clean affordable rooms and professional services. Very well run
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 mag 2024
Hi Adam, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Patricia

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stain cigarette holes dirty moldy
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Patricia,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Lawrence

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Not a good place to stay. This is one to avoid
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 1 mag 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Riley

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Stained bedding, hair in the sink and bathroom, checked in at 4pm and they were cleaning the room and told me to wait. I slept in my car
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Riley, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

8/10 Buono

Leia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
People are friendly
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Leia, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Allen

Mi è piaciuto: Servizi
A very good stay very good chicken
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 mar 2024
Hi Allen, Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Veronica

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nicely place
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 mar 2024
Hi Veronica,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

8/10 Buono

JOHNNY

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Affordable
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 feb 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Christopher

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
It was actually dirty there was hair on the ground on the floor everywhere in the shower that wasn't mine it was stains on the blankets and pillows it was pretty nasty to me
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 5 feb 2024
Hi ChristopherThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

8/10 Buono

Gary

Viaggio con la famiglia
Safe and good deal for a night on the road.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 gen 2024
Hi Gary,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

2/10 Terribile

Tammie, MARANA

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
They charged 75 for a dog in cash and 60 deposit employee very rude went and checked room only returned 20 of deposit. Very unpleasant stay
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 gen 2024
Hi Tammie,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

matthew

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Janice

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Decent for price but not spotless! Impatient desk!
Nice average room, bedding and some towels are stained. I usually bring my own but was unprepared this time so I Asked for a clean blanket and pillow cases and she offered to give me a new room but i wasn’t sure It would be better so i opted for the one blanket she offered me even tho i wanted two. Reserved the next night on my Capital One Rewards and they didn’t receive the booking so they tried to make me cancel and we’re not understanding and made me pay out of pocket so I’m out of double money. Hotels.com has cheapest price bc when i paid when my credit card at the location It was 13$ more.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 dic 2023
Hi JaniceWe appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Richard

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Christina

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

8/10 Buono

Brian

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fair
The beds are a bit hard. The towels are thin. They do require a cash deposit, regardless that it was all paid online. When checking out you have to remind them and ask for the deposit back.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 28 nov 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Gurmukh

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

4/10 Scarso

Harkirat

Mi è piaciuto: Pulizia
Good
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 nov 2023
Hi Harkirat,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Not happy
The service at the front desk was good. The bath towel were thin and small. The hand towels were filthy. The wifi didnt work very well.Luckily we were only there for one night and probably wont stay there again. Also, something bit me several times.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 nov 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Carter

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

2/10 Terribile

Kaylee

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
The guy who checks you in is incredibly rude, makes you pay the deposit in cash. Even if you make a booking they dont honor that price and typically overcharge. The rooms itself are very clean but the people who work there made me feel unsafe.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 ott 2023
Hi Kaylee,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

2/10 Terribile

MyKora

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
There Were Bedbugs And When I Called About Forgotten Items , The Same Lady That Told Me I Could Pick Them Up Threw Them Away Then Tried Telling Me To Get In The Dumpster To Get Them out.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 ott 2023
Hi MyKora,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Disgusting situation
Checking in either the personnel was sick or really tired, the first room assigned was filthy stained comforter old mattress light flickering like a strobe, wrinkled pillow cases from being slept on the sheets were not changed after the prior guess they had left what looked like brown poop streaks on the sheets which was disgusting. I asked for a different room which was better new mattress and sheets, the floors were dirty which showed on the bottom of my feet from walking around, the was urine splatter on the toilet from prior guess along with hair in the shower. The new bed and sheets we’re comfortable which allowed the room to work for the night especially being late night. The property owner and housekeeping staff evidently does not clean the rooms 100% or at all to save revenue, which this day and age could be a life threatening situation with COVID-19.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 ott 2023
Hi TravelerThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Waylon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The overall stay was quite nice except our air conditioner didn't work quite well
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 ott 2023
Hi Waylon,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Carter

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

2/10 Terribile

James

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Place was horrible
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 ott 2023
Hi James,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

David

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
I've stayed in worse
It was okay I've stayed in worse. The mattress was old as well as the towels. The toilet leaks water so the floor needs a good scrubbing. And spotted a couple of roaches, good thing they were small.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 ott 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Staff very Rude
Front Staff
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 ott 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Joey

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I booked on the app. When I got here to check in the staff was very rude. Then required a 20$ cash deposit or he wouldn’t give me the key. Wouldn’t give a receipt for the deposit. Beds are hard. Holes in the walls with toilet paper in them to make them less noticeable. I definitely wouldn’t stay here again.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 set 2023
Hi Joey,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Ashley

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

10/10 Eccellente

Cynthia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was clean
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 26 set 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

LOUIS

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I was able to get a smoking room
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

2/10 Terribile

Daniel

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

10/10 Eccellente

James, Granite Bay

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Alejandra

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

2/10 Terribile

lauri

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The owner refused to give me a receipt for my 20.00 cash deposit. wouldn’t take a credit card for deposit. Turned the light on in the middle of the night and roaches began to scatter everywhere tried to charge me a $5.00 fee when I locked my self out of my room
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 ago 2023
Hi Lauri,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Cathrine

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was extremely hot when we entered the room. No A/C no fan no window cracked. Nothing. & it was a 100 degree day. We figured we’d get a cheap room cuz we are just getting ready, going to a concert, sleeping & leaving we weren’t going to be there long at all. But we couldn’t even get ready cuz of how hot It was so we decided to say “F it” & not make a big deal. Once we got back to the hotel after the concert we had to move our car cuz it was a hazard to an emergency thst could arise. We had to park our car around the corner in the dark at like 1am. Then when we finally were about to go to bed there was a COCKROACH on it’s back right next to us. It was disgusting. I have pictures just in case! Barf! If I could give zero stars I would!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 ago 2023
Hi Cathrine,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

4/10 Scarso

Jasmin

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio

8/10 Buono

David

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
On way to concert
It was a compfortable and friendly stay. But no coffee
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 ago 2023
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Jose

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excelente
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 ago 2023
Hi Jose,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6

8/10 Buono

Chelsia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Decent
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 ago 2023
Hi Chelsia,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Caitlyn

Viaggio con animali domestici, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The workers/owners were extremely rude, checked in right at 2 and got our keys. When we went to our room, it still wasn’t clean and we had to wait 45 minutes for it to be done. In our two nights there, we saw 5 cockroaches crawl up from behind the fridge. Owner had a problem with family coming to say goodbye before we left the state. We were not loud or disruptive. I didn’t understand how we were the problem, but there was multiple people selling drugs in the parking lot and many people walking around asking for things like a cigarette or the Wi-Fi passcode. Will never return
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 ago 2023
Hi Caitlyn,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Dawna

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
this property was very dirty and when brought to management they said to bad you are just out your money and after they told us we couldnt get our money back they called an hour later after we went and got a different hotel that they could change our rooms. but no matter what we did not get any money back
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 ago 2023
Hi Dawna,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Lynn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Safe and comfortable place to stay
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 15 ago 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Roberto

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

2/10 Terribile

Rosa

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Horrible customer service. Very nasty and dirty .
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 15 ago 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6