Interni

Recensioni per Garni Hotel

3 out of 5
Garni Hotel
11 Internatsionalnaya Street, Tsentralny District, Minsk

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 74 su 174 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 83 su 174 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 12 su 174 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 2 su 174 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 3 su 174 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

8,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Pietro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 9 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Sevgin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di С уважением, Администрация гостиницы «Гарни», il giorno 27 nov 2021
Уважаемый Гость,благодарим Вас за высокую оценку. Каждый гость важен для нас и мы стараемся сделать все возможное, чтобы уровень предоставляемых услуг соответствовал ожиданиям наших гостей. Будем рады видеть Вас снова.

10/10 Eccellente

Basilio

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Molto consigliato
Ottima posizione centrale con spaziose camere e ingresso. Cortesia e pulizia
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di Best Regards, The «Garni» hotel management, il giorno 26 mag 2021
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! Thank You for Your review and high grade. We will be happy to see You again.

10/10 Eccellente

Fabrizio, Sanfrè

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Posizione super centrale Stanze grandi e arredate nuove Colazione super dolce/salata Personale competente
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2019
Risposta di Hotel Garni management , il giorno 4 gen 2020
Gentilissimo Fabrizio! Grazie per il Suo commento. Venga da noi di nuovo! Saremmo contenti di vederLa ancora! Cordiali saluti, hotel 'Garni'

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 28 mag 2019
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect.We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 30 apr 2019
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! Thank You for Your review and high grade.Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect.We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

10/10 Eccellente

Sonia , Cortemilia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel centrale.
Tutto perfetto dopo 8 anni di soggiorni in Minsk ho trovato l' hotel perfetto, come Minsk la città perfetta .
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2018
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 5 mag 2018
Dear Sonia, We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. We will be happy to see You again.

10/10 Eccellente

Gianni, provincia di Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo centralissimo, camera spaziosa e pulita
Personale gentile anche se come nello stile bielorusso molto serioso, camera spaziosa così come il bagno. Perfetta la pulizia. L'hotel in stile liberty è molto carino e in pieno centro. Comodissimo. E' un tre stelle, ma una mezza stella in più se la merita.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2018
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 7 apr 2018
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 Buono

Neucrate, Torino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo albergo centralissimo
Albergo pulitissimo, 2 ascensori e personale disponibile, credo non si possa pretendere di più
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2017

10/10 Eccellente

Paul

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

6/10 Soddisfacente

Nicolai

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Clean but maybe a little outdated hotel at good location.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

Ahmet

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Şehir merkezinde. Temiz ve huzurlu. Teşekkürler
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023

8/10 Buono

Bülent

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

10/10 Eccellente

ALEXANDR

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

10/10 Eccellente

Caner

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Garni hotel has excellent service thank you for all the things did for us
Soggiorno di 14 notti a maggio 2023

8/10 Buono

Anibal

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice but with complain.
The hotel is nice in general, its old classic style is something different. My only complain is that the air conditioning in the room didn't work, I stayed only one night and it was not very hot but it's something that should be fixed obviously.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Best regards, The «Garni» hotel management , il giorno 29 mag 2023
Dear Anibal, we appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. We are very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Buono

Mikhail

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Reasonable place for short stay
Location within Nemiga which is the most beautiful part of Minsk is the main advantage of the hotel. Ladies at the reception are helpful and welcoming. Luggage storage is available. The room was clean. The fridge is available in the room (in my case temperature was not different from that in the room). There is no teapot but in case you would need hot water it is available in the corridor. The pillow in the room I stayed in perhaps requires replacement with a new one.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Best Regards, The «Garni» hotel management, il giorno 29 mag 2023
Dear Mikhail,Thank you for choosing hotel Garni!Thank You for the left comments. We apologize for inconveniences You had while Your stay in hotel Garni.We will be happy to see You again.

10/10 Eccellente

Ivan, Central

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location, friendly nice staff, english speakers
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Best Regards, The «Garni» hotel management, il giorno 29 mag 2023
Dear Ivan!We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni.We will be happy to see You again.

10/10 Eccellente

ALEXANDR

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023
Risposta di С наилучшими пожеланиями, Администрация гостиницы , il giorno 21 apr 2023
Уважаемый Александр, большое спасибо Вам за столь высокие оценки! Нам очень приятно, что пребывание в нашем отеле и, конечно, работа нашего персонала произвели на Вас самое положительное впечатление. Мы с удовольствием ждем Вас снова в гостинице «Гарни» и всегда будем стремиться оправдывать ожидания наших Гостей!

10/10 Eccellente

ALEXANDR

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Администратор гостиницы, il giorno 21 apr 2023
Спасибо

8/10 Buono

Taisuke

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
バスタブ付きの洗面所はgood!
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Best Regards, The «Garni» hotel management, il giorno 2 apr 2023
Dear Taisuke!Thank You for Your review and high grade.

2/10 Terribile

Nikoloz

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Best Regards, The «Garni» hotel management, il giorno 2 apr 2023
Dear Nikoloz,We are really sorry that some moments didn’t correspond to Your expectations

10/10 Eccellente

Alexey

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

10/10 Eccellente

Yvette

8/10 Buono

BJÖRN

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2022

6/10 Soddisfacente

Pengcheng

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Not recommend
Everything is old, ventilation is loud and can’t be turned off.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di «Garni» hotel management, il giorno 5 ott 2022
Dear Pengcheng,thank you for your candid feedback. We are very sorry to hear that your stay at the hotel was not up to par. We hope you give us another chance to make it up to you. We look forward to welcoming you back again.Best regards,

8/10 Buono

Andrejs

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Air Conditioning doesn’t work at least for a week
The Hotel is conveniently located, interior is well kept. But there is an issue with Air conditioning. It didn’t work during last week stay, but staff promised it will be fixed by the next stay which was in a week. During this check in AC still didn’t work. Can’t say it was a very comfortable stay with 30C degrees out side without AC.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di hotel management, il giorno 5 ott 2022
Dear Andrejs, we appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. We are very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services. We are looking forward to welcoming you back soon!Best regards, «Garni»

8/10 Buono

Andrejs

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Kseniya

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Das Hotel war gut, schöne Einrichtung und hilfsbereites Personal. Die Lage ist allerdings der größte Vorteil des Hotels. Man kann sehr viel zu Fuß erkunden, aber es gibt auch Zugang zu unterschiedlichenTransportitteln. Außerdem gibt es dort Möglichkeit spontan im Hotel zu frühstücken oder in den naheliegenden Cafés (davon gibt es genug), sodass man nicht nur ein Buffet hat, sondern kann jeden Tag unterschiedliches Frühstück bekommen. Es war generell eine schöne Aufenthalt. Ein Minus ist für die Klimaanlage, die nicht richtig das Zimmer gekühlt hat. Gleichzeitig als ich versucht habe mit geöffneten Fenstern zu schlafen, konnte ich laute Geräusche (vermutlich von den Klimaanlagen draußen) hören, was beim Schlafen gestört hat. Aber ich würde immer wieder im Hotel übernachten, weil der Preis-Leistung-Verhältnis und vor allem die Lage einfach sehr gut sind.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022
Risposta di hotelgarni, il giorno 16 ago 2022
Liebe Xenia, vielen Dank für dein positives Feedback! Es tut uns leid, dass Sie während Ihres Aufenthalts in unserem Hotel auf Schwierigkeiten gestoßen sind. Wir entschuldigen uns bei Ihnen und werden versuchen, alles bis zu Ihrem nächsten Besuch zu beheben! Wir werden uns freuen, Sie wiederzusehen. Mit freundlichen Grüßen Verwaltung

6/10 Soddisfacente

Kamil

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022

10/10 Eccellente

kamil

Soggiorno di 3 notti a maggio 2022

10/10 Eccellente

Diana

Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di С уважением, Администрация , il giorno 8 mag 2022
Уважаеая Диана, Позвольте поблагодарить Вас за выбор гостиницы «Гарни»!Будем рады видеть Вас снова.

10/10 Eccellente

Amalya

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Very nice place
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2022
Risposta di Best Regards, The «Garni» hotel management, il giorno 8 mag 2022
Dear Amalya, Thank You for Your review and high grade.We will be happy to see You again.

6/10 Soddisfacente

VSEVOLOD

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di The «Garni» hotel management , il giorno 30 apr 2022
Dear Vsevolod, thank you for choosing hotel Garni! We will be happy to see You again.

4/10 Scarso

Dani

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021

10/10 Eccellente

DMITRIY

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Хороший отель
Останавливаюсь в этом отеле уже в третий раз! Очень удобное расположение, центр! Приятный персонал, разрешили любезно бесплатно выехать в 15ч, вместо 12ч:) в номере деревянная увесистая мебель, мне понравилась. Завтрак-шведский стол, хороший. Отель рекомендую
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di С уважением, Администрация гостиницы «Гарни», il giorno 23 gen 2022
Уважаемый Дмитрий! Благодарим Вас за высокую оценку и оставленный отзыв. Каждый гость важен для нас и мы стараемся сделать все возможное, чтобы уровень предоставляемых услуг соответствовал ожиданиям наших гостей. С нетерпением ждем новых встреч с Вами!

10/10 Eccellente

BJOERN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021
Risposta di Best Regards, The «Garni» hotel management, il giorno 27 lug 2021
Dear Guest, thank You for Your high grade.We will be happy to see You again.

8/10 Buono

Kristin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 28 set 2020
Dear Kristin, thank you for choosing hotel Garni! We will be happy to see You again. Best Regards

2/10 Terribile

Anna sergeevna

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
поехали к закрытым дверям! отель Гарни оказывается закрыт
Soggiorno di 1 notte a luglio 2020
Risposta di Liudmila, il giorno 25 lug 2020
Уважаемая Анна Сергеевна, Приносим свои искренние извинения за то, что Вы потратили время на бронирование номера в гостинице "Гарни" и не поселились в нее. К сожалению, учитывая неблагоприятную эпидемиологическую ситуацию по распространению коронавируса в мире, отмене массовых мероприятий в г. Минске, а также в связи с объявлением о закрытии границ странами-соседями мы вынуждены временно приостановить размещение гостей в гостинице «Гарни». Гостей, забронировавших номер в гостинице "Гарни", мы рады разместить в гостинице "Беларусь", также являющейся одной из гостиниц сети ОАО «Минотель». Предложение о переселении в гостиницу "Беларусь" гости получают сразу после бронирования гостиницы "Гарни". Жаль, что Вы не обратили внимания на данное сообщение и Вам пришлось ехать к временно не работающей гостинице. Надеемся, что у нас будет шанс приветствовать Вас в гостинице «Гарни» и изменить Ваше впечатление о нашем отеле в лучшую сторону. С уважением, администрация ОАО "Минотель"

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Receptionist, il giorno 11 mar 2020
Dear Guest, thank you for choosing our hotel. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again soon. Best regards, «Garni» hotel management

2/10 Terribile

Stefan

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Niemals wieder, never again
Dieses Hotel ist eine Katastrophe. Zimmer 417. Heizung war kalt und nicht regulierbar, Warmes Wasser in der Dusche nur für 5 min. Fenster öffnen nicht möglich, da direkt nebenan die Abzugshaube für das Restaurant nebenan ist. Zwischen Zimmertür und Rahmen war der Spalt so groß, dass man eine Zeitung durchschieben kann. Schall- und Einbruchsschutz dadurch nicht vorhanden. Das Frühstücksbüfett ist mickrig und seine 20 Rubel absolut nicht wert. Alle Speisen waren kalt, auch die warmen. Bei Beschwerden ließ sich der Hotelmanager verleugnen. Für über 100 Euro/Nacht ist dieses Zimmer viel zu überteuert.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di Front office manager, il giorno 5 feb 2020
Dear Stefan! Thank you for choosing hotel ‘Garni’ and taking the time to write your comments about it. We always welcome feedback from our guests to help us maintain and improve our services. Please, accept our sincere apologies for your disappointment at your recent stay at our hotel, we apologize for all the inconveniences you had. Let us explain that the heat supply in our hotel work on an automatic basis and depends on the temperature outside. Our guests may use the air conditioning additionally. We assure you that we constantly have hot water available. In case of any malfunctions in the room, we are always ready to offer our Guest another one. We sincerely sorry that You didn’t enjoy your stay to the full because of the coincidence of annoying little trivialities. It is always the highest priority for us to be sure that our guests leave the hotel happy and satisfied at all times. We hope that You will give us another opportunity to do our best. We will be happy to see You again.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Front office manager, il giorno 4 feb 2020
Dear Guest, thank you for giving us a perfect rating! We are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 Eccellente

Bashar, Denver

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location very good and very convenient and very very clean
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2020
Risposta di Hotel Garni management, il giorno 17 gen 2020
Dear Bashar, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best regards, The «Garni» hotel management

10/10 Eccellente

ALEXEY

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Гарни
Отличное место, центр города все рядом, номер в отличном состоянии, бесплатная охраняемая парковка
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Администратор гостиницы «Гарни», il giorno 4 feb 2020
Уважаемый Алексей! Позвольте поблагодарить Вас за то, что нашли время поделиться впечатлениями о пребывании в нашей гостинице. Будем рады видеть Вас снова.

8/10 Buono

Jakob, Groningen

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi
Hotel Garni Minsk ligt op 3 minuten lopen van het stadhuis van Minsk. Gum city is op 10 minuten lopen, centrale ligging dus. Redelijke kamers met complete badkamer. Goede bedden, incl stopcontact bij bed. Wi-Fi beschikbaar zonder meer kosten. Ontbijt is slecht en niet vers. Vraag om een kamer die zo ver mogelijk verweiderd is van het restaurant, hier zijn vaak feesten die tot laat in de nacht duren met veel lawaai overlast. Cijfer 6
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 31 dic 2019
Dear Jakob, We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni.We are really sorry that some moments didn’t correspond to Your expectations.All comments and offers are discussed and corresponded decisions are made. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 Buono

Vladimir

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Уютная гостиница с прекрасным расположением.
Уютная гостиница с прекрасным расположением в центре города - в шаговой доступности магазины, аптеки, кафе/рестораны на любой вкус. Услужливый и приветливый персонал: подобрали номер по вкусу (окна на улицу, или во двор), предоставили дополнительный обогреватель, пока номер не разогрелся до комфортной температуры, опционально предложили банный халат... Хотелось бы чуть больше бытовых мелочей, таких, как чайник с набором чая и кофе в номере (диспенсер в коридоре компенсирует это лишь отчасти). Неплохо было бы добавить несколько предметов из туалетно-косметического набора, например зубную пасту со щеткой, расчёску, лосьон/кондиционер, ватные палочки и диски и т.п., а также набор для мелкого ремонта одежды и одноразовые тапочки - копеечные вещи, но повышают уровень комфортности.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Администратор гостиницы «Гарни», il giorno 4 feb 2020
Уважаемый Владимир! Благодарим Вас за высокую оценку и оставленный отзыв. Сотрудники отеля действительно делают все возможное для комфортного пребывания наших Гостей, и всегда готовы оперативно отреагировать на просьбы и замечания. К сожалению, согласно ГОСТу 28681.4-95 наличие в номере трехзвездочной гостиницы чайника и туалетно-косметических наборов предусмотрено только в номерах Люкс. Одноразовые тапочки и набор для мелкого ремонта предоставляется по требованию для всех гостей. Мы будем рады видеть Вас вновь в гостинице «Гарни»!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 20 dic 2019
Dear Guest, thank you for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best regards, The «Garni» hotel management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a novembre 2019
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 28 nov 2019
Dear Anonymous, Thank you for giving us a perfect rating! We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 Eccellente

Chris, West Sussex

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very traditionally furnished hotel. Room was nice and staff were friendly with reasonable English spoken
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 21 nov 2019
Dear Сhris, thank you for giving us a perfect rating! We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di The «Garni» hotel management, il giorno 27 ott 2019
Dear Anonymous, Thank you for giving us a perfect rating! We are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best regards, The «Garni» hotel management