Una scrivania, ferro/asse da stiro, Wi-Fi gratuito, lenzuola

Recensioni per Extended Stay America Suites Mobile Spring Hill

2.5 out of 5
Extended Stay America Suites Mobile Spring Hill
508 Spring Hill Plaza Ct, Mobile, AL

Recensioni

6,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 206 su 788 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 200 su 788 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 167 su 788 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 95 su 788 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 120 su 788 recensioni" "

7,0/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
...un grosso condominione
....praticamente un grosso condominio con portineria, comunque accettabile per prezzo e posizione

8/10 Buono

Melvin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Sharron

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Danita

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Servizi
Nice
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Ramonika

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

4/10 Scarso

Kylee

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The room smelt absolutely awful . Like fish or pets that’s had used the floor as a toilet No pots and pans
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 4 mar 2024
Dear Kylee, We apologize for the unpleasant experience during your visit. Your feedback about the room odor and the absence of utensils is concerning and does not align with our standards. We will address these issues to ensure a more comfortable and well-equipped stay for future guests. Your input is valuable, and we appreciate your understanding. On behalf of everyone here, we invite you to stay with us again the next time you are in the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Aimee

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
As a cancer survivor I did not enjoyed being insulted by check in girl. Who said I did not look like my id. That there was no way that was me I did lose 45 pounds my hair and self esteem. Thank you for ruining my trip by insulting me so fellow cancer survivors be warn make sure you have multiple pictures that prove you are yourself. The hotel still has not apologize..
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 mar 2024
Dear Aimee, Thank you for your review. We apologize for not meeting your expectations. We treat every guest with respect and authentic, friendly service; therefore, we sincerely apologize if this was not your experience. Your feedback will be used to improve our services, and we appreciate your patience. We encourage you to try us again soon. You will have an exceptional stay that you deserve with confidence. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Kimberly

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was clean. Staff was very polite. Check in was quick and easy
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 28 feb 2024
Dear Kimberly, Thank you for staying with us during your recent trip to the city. We are delighted you had an enjoyable and comfortable stay at the location with easy and quick check-in and found the staff polite. Please revisit, and we look forward to serving you again.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Natasha S

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Wendy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Louis

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

4/10 Scarso

Joseph

Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Kiara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Comfortable & Clean
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 22 gen 2024
Dear Kiara, Thank you for posting such kind comments about our time together. We make every effort to provide service that is above and beyond your expectations. We share your words of encouragement with the team. Please return, and we welcome you again at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Joseph

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
short trip
It was a great price for a short visit to Alabama. We were close to where we needed to be and other than a little outside noise, a great visit.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent Value
Great stay with nice staff
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 gen 2024
Dear Guest, Thank you for choosing Extended Stay America for your visit. We are glad you enjoyed your stay, especially our staff service. We enjoyed having you as our guest and hope for the opportunity to host your future visits.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Ray

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Leda

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Ray

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Staffing was nice kind and courteous…
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

IRMA

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
i didn't like the fact that your night auditor removed our reservation and after being informed of our late arrival time, we phoned from the airport to your toll free phone number. they were able to get someone to the front desk to unlock the door were not allowed to check-in . we had to go to the marriott to get a room in the wee hours of the morning after being dismissed from your property, we traveled from california to mobile for a wedding and was very very very inconvenienced by this action. .affter having followed your late checkin procedure, we were very unhappy with those actions, and intend to seek legal advice on this matter .
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 21 dic 2023
Dear IRMA, Thank you for the review of your visit to our hotel. Please accept our apologies and every assurance that we will be working to address the concerns outlined in your review. Our staff typically does a terrific job responding to our guests’ needs, so we are sorry that did not happen in your instance. We value your feedback, and we hope you will return so we can provide you with the hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Courtney V

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

LINAN

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

8/10 Buono

Ericia, Houston

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Noisy and you won’t be able to sleep!
Worse hotel to stay. You’re sleeping in the parking lot. Hear every noise coming from outside and people screaming talking walking around all night. Couldn’t get a sleep not even hour. Checked in around 12am and left by 5 am. Never stay here again and recommend!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 28 set 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations and a responsive, friendly staff, so we regret this was not your experience. We have shared your feedback with our team so these issues do not happen again. We apologize for the noise that caused frustration; we will address this as we never want our guests to be disturbed. We appreciate your patience and look forward to having you stay with us so we can provide you with the flawless visit you deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Rosa

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Charged Twice
The stay was okay. It was the fact the hotel charged me again at check in, and I had already paid when I booked my room. The girl at the front desk that night couldn’t explain why, or why the rate was totally different from when I booked the room. Hotels.com is refunding me and I still don’t know why this issue occurred. I’ve never had an issue with any other booking with Hotels.com, so hopefully this won’t happen again.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 set 2023
Dear Rosa. Thank you for sharing your constructive feedback. Please accept our apologies for the inconvenience you experienced due to our staff not being responsive to your queries. We have shared your comments with our team so we can take the appropriate action moving forward. Please reach out to us at the hotel if you want to discuss this further. Thank you once again; we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Kimberly

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

8/10 Buono

Brett

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Overall good but upscale Motel6
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 20 ago 2023
Dear Brett, Thank you for sharing your experience with us! We are pleased you had a great stay at Extended Stay America. We appreciate your kind comments and look forward to welcoming you back soon! Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

robert

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Staff was polite. Only question was why is internet service not included?
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

4/10 Scarso

Catherine

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Very expensive for what the hotel provides. "Breakfast" is quite poor, the room was dirty and the TV did not work. If it's a hotel for a few hours, it might be worth it, but it wouldn't be a pleasant stay.
Risposta di Hotel Management , il giorno 26 lug 2023
Dear Catherine, Thank you for being our guest and for your valuable feedback. Please accept our apologies for not meeting your expectations. When we receive this type of helpful remarks, it is always shared with the leaders so they are aware of our guests' wishes regarding breakfast choices which assists them in determining future options. Also, we regret the inconvenience caused in your room, and our concerned team is working to improve it. Thank you for taking the time to give us these comments. Please allow us to host you again whenever your travels bring you here.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Ronda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beach trip
Was an awesome stay
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 25 lug 2023
Dear Ronda, We are happy you chose Extended Stay America for your recent visit to Spring Hill. Our highest priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are glad we could make that happen for you. Thank you for taking time out of your day to recognize our efforts, and we hope you will revisit the next time your travel brings you to our area.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Denese

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023

4/10 Scarso

Melissa

Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023

8/10 Buono

Deborah

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Adequate room, comfortable stay.
Room was adequate for our needs. Was good to be able to have the kitchenette and the laundry room. Floors could’ve used cleaning, we had to wear socks the whole time inside the room, and the bottoms of the socks were filthy after just a day or so. Property is older and is showing it swear, but was still functional.
Soggiorno di 5 notti a giugno 2023

10/10 Eccellente

kea

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Beautiful
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 28 giu 2023
Dear Kea, We are delighted you chose to stay with us at Extended Stay America. We appreciate your wonderful comments and are happy to read you enjoyed everything about your time with us. Reviews like yours make it all worthwhile! Thank you for being our guest, and we hope you will revisit us the next time you are in the area. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Omar

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The place was safe, quiet and with easy parking. The check in and check out were very quick
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

6/10 Soddisfacente

Jeffery

Just okay
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 13 giu 2023
Dear Jeffery, Thank you for your recent stay and the candid review. We want every guest who stays with us to have a fulfilling experience and to depart with a lasting favorable impression. We sincerely apologize that this was not your experience. We are grateful for the feedback and hope you will reconsider and stay with us again the next time you are in the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Dominick

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Charged me twice for the room. Overall the hotel was ok just competent people would be helpfull
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 5 mag 2023
Dear Dominick, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We are glad to know that, overall, you liked our property. We are sorry to learn about your concerns regarding these charges. We are looking into this matter. Please don't hesitate to reach out to us at the hotel so we can assist you further. We are committed to providing every guest with an exceptional experience, and we hope to have another opportunity to show you the flawless visit you deserve on your next visit to our area. Thank you once again.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Norman

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We went to MOPARFEST at the Battleship, Saturday. Was only about 10 minutes away. Great value priced ! Like a home away from home! Next year we plan on staying longer!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 2 mag 2023
Dear Norman, Thank you for letting us know about your recent experience at our hotel. Our team strives to ensure a seamless homelike stay for every guest; therefore, we are genuinely pleased to know you enjoyed your time with us and that our hotel served the purpose of your visit. We are also glad you could take advantage of our services and accommodations for a very reasonable price. It was a pleasure hosting you at Extended Stay America, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Management.

10/10 Eccellente

Volker

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023

2/10 Terribile

Hien

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023

2/10 Terribile

Antoine

Bad experience
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 16 mar 2023
Dear Antoine, Thank you for taking the time to share your comments. We aim to provide excellent service and exceed our guests' expectations on every visit. However, we failed to do so, and apologize for any concerns that may have kept you from having an outstanding stay. We've shared your concerns with the appropriate individuals, and we're following up to figure out where we went wrong and how we can enhance our service to our guests. Thank you for choosing us for your stay. We hope you will allow us to redeem ourselves in the future. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Orlando

Soggiorno di 2 notti a novembre 2022

6/10 Soddisfacente

Rovester

Soggiorno di 1 notte a settembre 2022

2/10 Terribile

Suzanne

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
They put us in a dirty room! The property was in poor condition! We will never stay there again!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Hotel Management , il giorno 3 set 2022
Dear Suzanne, thank you for staying with us. We apologize for the inconvenience on arrival to your suite because our housekeeping staff overlooked some areas in your room. We are committed to making sure this does not happen again. Until we plan to refurbish our hotel, our housekeeping and maintenance team is committed to keeping our facilities clean, fresh, and up-to-date throughout our hotel. We encourage you to try us again in the near future, and we are confident you will enjoy a better stay.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Jim

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Cheap
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

6/10 Soddisfacente

Lisa, Leesburg

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property was run down, not in a great area and had a lot of suspicious looking people hanging around. Would not stay there again.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Hotel Management, il giorno 29 lug 2022
Dear Lisa, thank you for sharing your review. We genuinely care about delivering excellent service and ensuring our guests' comfort, so we are sorry for not meeting these expectations. We hope you will consider giving us another chance on your next visit so we can provide you with a much-improved stay. Sincerely, Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Ray

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

8/10 Buono

Brian

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property is pretty rough. Worried about car getting broken into. Not very clean. No ice makers. Stains on carpet everywhere
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Hotel Management, il giorno 23 giu 2022
Dear Brian, thank you for choosing our hotel. We take your concerns seriously and appreciate the feedback. Our goal is to deliver outstanding service to every guest at every opportunity. We have shared your remark with the housekeeping team to ensure it does not happen again in the future. Therefore, we hope that you will come back soon and let us show you the hospitality we are known for providing. Sincerely, Hotel Management

2/10 Terribile

Kary

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Would not stay there ever again. Cabinets and dresser were beat up, no plates, no silverware, nothing to cook with, no extra blankets. Acted like they didn’t want to be there and it was a great Inconvenience to serve you.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2022
Risposta di Hotel Management, il giorno 22 giu 2022
Dear Kary, thank you for choosing our hotel. We were disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than exceptional. The dishes for use in the guest suite are kept at the front desk to ensure cleanliness. We are sorry if this was not communicated to you. We hope you will consider giving us another chance to show you our commitment to delivering excellent service and accommodations. Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Christian

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

4/10 Scarso

Eileen

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Desperately needs updating
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 giu 2022
Dear Eileen, thank you for staying with us. We apologize for anything other than a completely satisfying stay, and we appreciate the feedback. We will share your comments with our team and use them for future improvements. We hope you will give us another opportunity on your next to the city. Sincerely, Hotel Management