Spiaggia privata, cabine (a pagamento), lettini da mare

Recensioni per Hôtel Hermitage Monte-Carlo

5 out of 5
Hôtel Hermitage Monte-Carlo
Square Beaumarchais, Monaco

Recensioni

9,4

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 385 su 499 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 67 su 499 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 31 su 499 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 7 su 499 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 9 su 499 recensioni" "

9,6/10

Pulizia

9,4/10

Personale e servizio

9,4/10

Servizi

9,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Lianella

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 23 ott 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Lauretta

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Camera, servizi e colazione ottimi, peccato per la spa chiusa per covid
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Duty Manager, il giorno 28 feb 2022
Gentile Signora, La ringraziamo per averci fatto parte della Sua recente esperienza all’Hotel Hermitage Monte-Carlo. Siamo lieti di apprendere che ha apprezzato la nostra struttura e la qualità dei servizi offerti dalle nostre equipes, che hanno come principale missione la soddisfazione della clientela. Le assicuriamo che sarà nostra premura condividere i Suoi complimenti con i nostri collaboratori. Per quanto riguarda la spa, solo il servizio di bagni turcchi, jacuzzi e sauna sono chiusi per covid. Piscina, palestra e trattamenti rimangono aperti. Nell’attesa di poterLa accogliere nuovamente presso la nostra struttura. Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Fabio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Duty Manager, il giorno 21 feb 2022
Cher Client, Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre appréciation concernant l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois très prochainement. Sincèrement, Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Mario

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ovviamente non ha bisogno di presentazioni...servizio posizione bellezza Top
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019

10/10 Eccellente

giuseppe

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a novembre 2018

10/10 Eccellente

Paolo, Lonigo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel top in ottima posizione con personale efficiente e cordiale
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tutto bénissimo, personale gentile, pulizia top...consiglio questo hotel
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2018

10/10 Eccellente

Angela, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Splendido Hotel
Hotel collocato in un’ottima posizione. Camera spaziosa e confortevole! La Spa e la piscina interna sono bellissimi! Consiglio di andare nella spiaggia privata dell’hotel con annessa piscina: è meravigliosa!
Soggiorno di 2 notti a settembre 2018

10/10 Eccellente

Luigi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Fabio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2018

10/10 Eccellente

Nicola

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Simone

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Impeccabile
Struttura e servizio perfetti

10/10 Eccellente

Maria Carla

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super week and a Montecarlo
Hotel meraviglioso, personale pronto a soddisfare ogni richiesta. Posizione ottima con vista su tutta Montecarlo e sul porto. Il ristorante dell 'hotel serve piatti eccellentemente pensati e cucinati dallo chef. Che dire........il lusso costa ma ne vale la pena.

10/10 Eccellente

C, B

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastico Hotel!!!
Da ripetere sicuramente!! Perfetto sotto ogni punto di vista!!

8/10 Buono

cristiana, Roma.

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
bello comodo e in centro
tutto il personale molto gentile ottimo tutto ma la cosa piu' importante è la posizione dell'hotel. Se proprio si vuol essere puntigliosi l'unica pecca è la scarsa attenzione nel ripassare a controllo della camera prima della notte nel controllare se manca qualche accessorio nel bagno.Complessivamente tutto positivo.

10/10 Eccellente

Daniel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Personnel fort sympathique et accueillant! Je conseille fortement.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Merci, il giorno 30 apr 2024
Cher Client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire un avis sur l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo ainsi que pour la confiance que vous nous avez accordée. Sachez que la satisfaction de notre clientèle est notre priorité et sommes ravis de lire que notre établissement ait su répondre à vos attentes. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir une prochaine fois parmi nous. Très cordialement,Julien RichardAttaché de Direction

10/10 Eccellente

Serma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful service and beautiful place
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Comment, il giorno 28 mar 2024
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing to stay at Hotel Hermitage Monte-Carlo and for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We greatly appreciate your comments regarding your stay at Hotel Hermitage. It is always a pleasure to receive positive feedback, as it helps us achieve our goal of continuous improvement of guest services. We will share your comments with our team, whom we are certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, our hotel continuously strives to meet guest needs and expectations.Thank you again for sharing your experience with us. We look forward to welcoming you very soon again.Kindest regards,Julien richardDuty Manager

10/10 Eccellente

Mahra, LAGUNA NIGUEL

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Comment, il giorno 28 mar 2024
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 Eccellente

Oliver

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
very nice hotel i recommend this
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di C.Vialle, il giorno 7 mar 2024
Dear Mr. Oliver, We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Charlotte VialleDuty Manager

10/10 Eccellente

Linda, Bettendorf

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful property and excellent staff and amenities
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Merci, il giorno 3 mar 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 Eccellente

Leigh, Corte Madera

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very elegant hotel with wonderful service. We went off season so many of the restaurants weren't open, but we liked to have a bite on the sundeck near the pool area. It is in a central location and overall was a very memorable weekend for my daughter and I.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 29 feb 2024
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Your feedback is very important to us and guest satisfaction is our priority ; we are glad that everything went well for you during your time in Monte-Carlo, also that you were pleased with the service received from our staff and enjoyed our hotel.Once again, thank you very much for sharing your experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back in the near furture.Best regardsDima Hobeika

10/10 Eccellente

Yulia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 15 mar 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Thania

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Merci, il giorno 20 feb 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 Eccellente

Sargun

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Amazing Property and Hospitality
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 18 feb 2024
Chers Clients,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre appréciation concernant l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois très prochainement.Sincèrement,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Santos

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Great
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Comment, il giorno 31 gen 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

6/10 Soddisfacente

Rainer

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice location, and a prestigious time-honored hotel. The historic splendor is a bit fading, though. What is slightly substandard is the bathroom amenities. The only more serious disappointment was the quality of the breakfast buffet - fairly mediocre. On the positive side, the personnel was, without exception, top.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Comment, il giorno 27 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a review about the Hôtel Hermitage Monte-Carlo. Guest satisfaction is a priority and we are delighted to learn that you enjoyed your stay in the Principality of Monaco.We have also noted your comments about our establishment and know that renovation work will be underway at the end of the year to restore the splendor of our establishment.We would also be delighted to have your recommendations on the breakfast buffet.We will follow up to continue to improve and deliver a nice quality of service for your next stay. We remain at your entire disposal for any additional requests for information.Best regard,Julien RichardDuty Manager

8/10 Buono

Carlos

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 25 gen 2024
Chers Clients,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre appréciation concernant l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois très prochainement.Sincèrement, Dima Hobeika

8/10 Buono

eric

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
personnel irréprochable, hotel magnifique mais chambre très vieillissantes dommage
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Merci, il giorno 18 gen 2024
Bonsoir Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire un avis sur l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo. La satisfaction de notre clientèle est une priorité et nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour en principauté de Monaco.Nous avons également bien noté vos remarques concernant l'age de nos chambres. Sachez que des travaux de réflexion dans son intégralité sont prévu d'ici la fin de l'année pour redonner de la splendeur dans notre établissement. Nous restons à votre entière disposition pour toute demande complémentaire d'information.Très cordialement,Julien RichardAttaché de Direction

10/10 Eccellente

Satoshi

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 30 dic 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Amelia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect, faultless.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 5 nov 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Maria

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This property deserves a 5 . Exceptional property, service and staff. Will definitely return and recommend to everyone!
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 29 ott 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.We are thrilled to read that all of the services provided during your stay exceeded your expectations.Such positive guest experience is the best reward our passionate and motivated teams could get ! We hope to have the pleasure of welcoming you back in a near future remain. Kindest regardsDima Hobeika

10/10 Eccellente

Timothy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
World class property in the heart of Monaco!! Top ten experience on 40 years of travel.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 27 ott 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Your feedback is very important to us and guest satisfaction is our priority ; we are glad that everything went well for you during your time in Monte-Carlo, also that you were pleased with the service received from our staff and enjoyed our hotel.Once again, thank you very much for sharing your experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back in the near furture.Best regardsDima Hobeika

10/10 Eccellente

Paramvir

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great service and location
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 27 ott 2023
Deaar Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

debra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gorgeous hotel with views
I enjoyed my stay. The hotel was beautiful. My room had a view of the harbor from both balconies. I want to thank Marcel at the front desk for giving me a tour of the property when I checked in. The restaurant Pavyllion was amazing. The only improvement that can be made is the bathrooms need a little renovation/upgrade. Housekeeping was the best, discreet and quiet. No commotion in the hallway, which is excellent.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 27 ott 2023
Dear Guest, we would like to thank you very much for choosing to stay at Hotel Hermitage Monte-Carlo and taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.We are thrilled to read that the services our teams provided exceeded your expectations and that you had such a positive guest experience. We are very proud to have a passionate and motivated teams ; all engaged and dedicated for the full satisfaction of our guests.We of course noted the remark on the renovation, and we are happy to share that these projects are well in the pipeline.Thank you again for sharing your experience with us. We look forward to welcoming you very soon again.Kindest regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Antonios

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great experience
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 28 ott 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

shane

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastic
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Merci, il giorno 26 ott 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 Eccellente

Syed, Highland

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great place and location
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Merci, il giorno 26 ott 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 Eccellente

Salima

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Thank you Boujemaa
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Merci, il giorno 16 ott 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 Eccellente

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Opulence and Comfort in Monte Carlo
We weren't sure where to stay in Monaco as we had never been to the area, but after looking into options and reading the great reviews we opted for Hotel Hermitage. We could not have been more pleased. The hotel is absolutely stunning - with its breathtaking architecture and opulent decor. Our room was spacious, comfortable, elegant, and remarkably quiet. The bathroom was beautiful, clean, and well-appointed. The lovely patio was a wonderful place to relax on chaise lounges. The location is perfect as we were steps away from the famous Monte Carlo casino, tons of shopping and eating options, and the beautiful marina with all of the yachts. I used the spa, which was quite busy but beautiful and modern. We also ate at the Michelin-starred restaurant Pavyllon and had one of the best meals we have had in recent years with perhaps the best views we have ever had at a restaurant. I highly recommend the hotel!
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Merci, il giorno 20 set 2023
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing to stay at Hotel Hermitage Monte-Carlo and for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We greatly appreciate your comments regarding your stay at Hotel Hermitage. It is always a pleasure to receive positive feedback, as it helps us achieve our goal of continuous improvement of guest services. We will share your comments with our team, whom we are certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, our hotel continuously strives to meet guest needs and expectations.Thank you again for sharing your experience with us. We look forward to welcoming you very soon again.Kindest regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 Eccellente

Masaru

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 16 set 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Jeanette

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Incredible stay
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Merci, il giorno 15 set 2023
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 Eccellente

Kieran

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 5 ott 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

8/10 Buono

MEHMET

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I didn’t like due to a meeting Sunday morning Breakfast was not available after 09.30 in the Breakfast Room.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 12 set 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your stay in Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We feel really sorry to read your disappointement regarding the breakfast timing change, due to the special events of RVS conferences taking place in all the Principality. Rest assured that guest satisfaction is our priority and your feedback is very important for us.Remaining at your disposal and looking forward to welcoming you soon again.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Giannina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Merci, il giorno 6 set 2023
Cher Client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire un avis sur l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo ainsi que pour la confiance que vous nous avez accordée. Sachez que la satisfaction de notre clientèle est notre priorité et sommes ravis de lire que notre établissement ait su répondre à vos attentes. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir une prochaine fois parmi nous. Très cordialement,Julien RichardAttaché de Direction

6/10 Soddisfacente

may

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very helpful staff like Alicia at the front desk and a person with eyeglasses at the bell captain desk across from the registration desk (did not get the name). Both went above and beyond and all were polite. The front doormen were not always helpful when we asked for a cab or missed the shuttle- it wasn’t their problem. The room was nicely adorned and updated and was very clean. Cleaning staff were pleasant and meticulous. Breakfast in the room was not what was expected eg fruit platter consisted of a unripe big nectarine and a ripe kiwi, both whole on a bread plate! Overall a nice hotel, nice staff for the most part. A little conveyer belt feeling.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 1 set 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are really sorry to read that some elements affected your experience during your stay at the hotel. Please allow us to bring some additional information, concerning the taxi and shuttle services. Since they are not managed by our hotel, it is very difficult to control their schedule and services. We are of course as concerned as you may be about that point.In regards to the breakfast in-room, please rest assured that we will raised the same with the concerned department in order to prevent furture occurence.Again, thank you for sharing your experience with us. We value our guest comments as they help us improve and always deliver a service of excellence.Despite your disappointment, we do hope to have the pleasure to welcome you again to the Hotel Hermitage Monte-Carlo and offer a service that will exceed your expectations !Best regardsDima Hobeika

10/10 Eccellente

GEORGIOS

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 31 ago 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Carlos

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 14 ago 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 Eccellente

Peter

Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 11 ago 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika