Cassaforte in camera, una scrivania, insonorizzazione

Recensioni per Hilton New Orleans Airport

3.5 out of 5
Hilton New Orleans Airport
901 Airline Dr, Kenner, LA

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 518 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 236 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 95 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 77 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 78 su 1004 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

7,8/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

4/10 Scarso

Cinzia

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Hotel Management , il giorno 31 ago 2022
Thank you for taking the time to rate our property, Cinzia. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We hope that you’ll give us a second chance in the future to provide you with a better experience.

6/10 Soddisfacente

Robin

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020

4/10 Scarso

Debbie Sue

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beds were comfortable and rooms clean. Front desk staff friendly and so were cleaning people. I think the dining room wasnt staffes for such a large event. Food wasn't hot. Ran out of hot water, also.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 30 apr 2024
Dear Debbie Sue, Thank you for staying with us. We appreciate your taking the time to share all your feedback, including recommendations for improvement. We hope to see you again for a better overall experience. Sincerely, Ivy Lim, GM

2/10 Terribile

Dustin

Did not get my deposit back yet. No word from staff or anyone or anything.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 30 apr 2024
Dear Dustin, Thank you for taking the time to share your review. Upon check-in, a credit card is required for incidentals; an authorization occurs to be sure funds are available, but the card is not charged. The balance of this authorization is released upon your departure. It can take banks up to 3 business days to acknowledge our release. I’m sorry that this was not effectively communicated and for any frustration caused. Again, on behalf of the staff and management, I apologize. Sincerely, Ivy Lim, GM

8/10 Buono

Edward

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Great for a night stay close to the airport. Shuttle ran on time.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 24 apr 2024
Dear Edward, Thank you for allowing us the pleasure of hosting you! We appreciate your feedback and your positive review. We hope to see you back anytime you return to the area. Best, Ivy Lim, GM

8/10 Buono

Janet

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
No front desk
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 17 apr 2024
Dear Janet, We appreciate your feedback and hope you will return to experience our renovated lobby. Best, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Katherin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 13 apr 2024
Dear Katherin, Your 5-star rating has brightened our day! We're thrilled to know you had a positive experience, and we're eager to provide you with excellent service the next time you visit. Best, Ivy Lim, GM

6/10 Soddisfacente

Amy

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 1 mag 2024
Dear Amy, Our goal is to exceed our guests’ expectations, so I’m sorry that your stay was just okay. We appreciate your attention to reviewing our hotel, and we hope to impress upon your return to the area. Sincerely, Ivy Lim, GM

2/10 Terribile

jacob

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
no good
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 12 apr 2024
Dear jacob, It’s important to our entire team that all our visitors feel comfortable, so I’m very sorry that you did not enjoy your stay. We hope to serve you better should your travels bring you back to the area. Thank you for staying with us. Sincerely, Ivy Lim, GM

8/10 Buono

Anne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 11 apr 2024
Dear Anne, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate the high rating you've given. Whenever you plan your next visit, we promise to provide the same level of comfort and convenience that made your stay exceptional this time. Best, Ivy Lim, GM

8/10 Buono

Dona

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
The room was fine. The shuttle service to and from the airport was convenient. The front desk staff at check in was not very helpful. The directory of services was only available via scanning a QR code. This was not working, not to mention that this is not a preferred way for some people to get information, especially older people. The staff did not seem to know that the hot tub was filled with dead leaves and debris or that the pool was not operating. They were only able to say " I haven't had any complaints so I guess its OK". Part of the reason I chose that location was for those amenities. For a one night stay i could have gotten something less expensive
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 8 apr 2024
Dear Dona, While I'm glad that you enjoyed our accommodations, I'm sorry for the shortcomings in our service and amenities. Please forgive us. Our guests' experience is of the utmost importance to us, and your comments help us improve and become a better hotel. We hope you will consider a return visit in the future as we would love to provide you with a better stay. Sincerely, Ivy Lim, GM

4/10 Scarso

Matthew

Shuttle was a disaster
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 29 mar 2024
Dear Matthew, Providing the highest level of hospitality is our number one priority, and I sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to serve you better on a return visit. Sincerely, Ivy Lim, GM

4/10 Scarso

Scott

Viaggio con la famiglia
First, room needed repairs to the wall, notified the staff. They said ok.wanted swim in the indoor pool that was shown on the website, they don’t have an indoor pool. Went to take a shower that night and there was no hot water. Woke up the next morning…..no hot water. Informed the staff when we checked out. They said ok..we will not be back
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 27 mar 2024
Dear Scott, I'm very sorry that you were so let down during your visit. Our hotel has an outdoor pool, and we regret the confusion. Even though we thoroughly prepare to deliver a great stay to every Guest, sometimes it just doesn't go the way we planned. We hope to redeem ourselves to you on a future visit. Sincerely, Ivy Lim, GM

2/10 Terribile

Ross

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel badly needs a renovation. The bathrooms are pretty shabby. I was also given a room key that was occupied and walked in on someone in the washroom.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 27 mar 2024
Dear Ross, Our goal is to provide comfort to all our guests, so I regret that you did not enjoy your visit. We appreciate your attention to reviewing our hotel and hope to better serve you in the future. Sincerely, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Kathleen, Norwood

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Clean, convenient shuttle to airport
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 25 mar 2024
Dear Kathleen, We are thrilled to have met your expectations and can't thank you enough for staying with us. The compliments of your review are always welcome, but the best compliment would be a return stay. We hope to see you again! Best, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Kathleen, Norwood

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Convenient shuttle from airport, quiet, clean, helpful staff
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 23 mar 2024
Dear Kathleen, Thank you for your thoughtful review. I appreciate you choosing us while in the area. It is so rewarding to know that you enjoyed your stay. It was our pleasure to host you, and we hope to see you again. Best, Ivy Lim, GM

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 9 apr 2024
Dear Anonymous, We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon. Sincerely, Ivy Lim, GM

2/10 Terribile

Emily

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi
No hot water. Dirty lobby. Under construction.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 16 mar 2024
Dear Emily, Thank you for choosing us. Our goal is to exceed our guest's expectations, so I regret that you did not enjoy your visit. We appreciate the feedback and hope to serve you better in the future. Sincerely, Ivy Lim, GM

6/10 Soddisfacente

David

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Nothing special
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 12 mar 2024
Dear David, Our goal is to exceed our guests’ expectations, so I’m sorry that your stay was just okay. We appreciate your attention to reviewing our hotel, and we hope to impress upon your return to the area. Sincerely, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Chandler

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Customer service and convenience
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 12 mar 2024
Dear Chandler, We are happy to hear from you and value your kind review. It is lovely to hear you enjoyed our convenient location and cheerful service. Thank you for your business and your recommendation! Best, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Daniel, Manistee

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 13 mar 2024
Dear Daniel, It’s wonderful to hear you had a five-star experience with us. It was a pleasure to host you and we eagerly look forward to your return visit. Best, Ivy Lim, GM

2/10 Terribile

Tyneeta

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 31 mar 2024
Dear Tyneeta, It was our pleasure hosting you, and we appreciate your time in reviewing our hotel. We hope to see you again upon your return to the area. Sincerely, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Tawanda

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staying overnight for a flight
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 9 mar 2024
Dear Tawanda, Thank you for taking the time to share a five-star review of your experience with us. We appreciate your support and look forward to serving you again. Best, Ivy Lim, GM

4/10 Scarso

William, Mobile

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Toilet not working properly. Wasp (which stung my wife) in curtains by window
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 9 mar 2024
Dear William, We want to provide every guest with a pleasant stay, so we're sorry that we let you down on this visit. We appreciate your review and hope to have the opportunity to deliver a more positive experience on a return trip. Thank you for staying with us. Sincerely, Ivy Lim, GM

2/10 Terribile

Robert

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 22 mar 2024
Dear Robert, I'm very sorry that you did not enjoy your stay. We strive to provide a pleasant experience, so I regret we let you down. We appreciate your feedback and hope to better serve you on a return visit. Sincerely, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Beverley

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Convenient to airport with timely transportation to it.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 3 mar 2024
Dear Beverley, We strive to provide our guests with exceptional stay that keeps them returning to our Hotel, so it is great to hear you enjoyed your stay. Thank you for your support! Best, Ivy Lim, GM

4/10 Scarso

Matthew

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Under remodeling
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 1 mar 2024
Dear Matthew, I'm very sorry that you did not enjoy your stay. We strive to provide a pleasant experience, so I regret we let you down. We appreciate your feedback and hope to better serve you on a return visit. Sincerely, Ivy Lim, GM

4/10 Scarso

Keith

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
No parking had an area closed off when they were full and the rooms had no mirror in the room only in the bathroom ☹️
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 27 feb 2024
Dear Keith, I'm sorry to hear that not every aspect of your stay met your expectations, and I regret that you had parking problems. We improve our service through our guests' feedback, and yours is appreciated. We can't thank you enough for your business and hope to better serve you in the near future. Sincerely, Ivy Lim, GM

2/10 Terribile

Mahdis

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The lobby was fully dusty and under construction while was not explained by Expedia 2 out of 2 elevators were not working and there was a long line up to the elevator The heater was not working on the first room, and they changed my room as the room was super cold and the second room was not clean particularly washroom
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 21 feb 2024
Dear Mahdis, Providing the highest level of hospitality is our number one priority, and I sincerely apologize for falling short. Please pardon our dust as we update and improve our hotel. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to serve you better on a return visit. Sincerely, Ivy Lim, GM

8/10 Buono

Cary

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di GM, il giorno 21 feb 2024
Dear Cary, Thank you for your time in sharing your kind review, and please visit us again. Best, Ivy Lim, GM

4/10 Scarso

Ileane

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Had to call to be pick up Waite for almost a hour to be pick up
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 17 feb 2024
Dear Ileane, Our goal is to provide comfort to all our guests, so I regret that you did not enjoy your visit. I'm sorry for your poor arrival, which set the tone for your stay. We appreciate your taking the time to review our hotel and hope to better serve you upon your return to the area. Sincerely, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Cynthia, lafayette

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very polite and easy check in. Easy transportation to airport
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 16 feb 2024
Dear Cynthia, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Theresa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 15 feb 2024
Dear Theresa, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate the high rating you've given. Whenever you plan your next visit, we promise to provide the same level of comfort and convenience that made your stay exceptional this time. Best, Ivy Lim, GM

2/10 Terribile

Christopher

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Risposta di GM, il giorno 11 feb 2024
Dear Christopher, We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon. Sincerely, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

deqierra

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
GREAT STAY
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 9 feb 2024
Dear deqierra,We appreciate your high recommendation and welcome you to settle in again anytime.Best,Ivy LimGeneral Manager

4/10 Scarso

Sherri

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
We were not informed that the hotel is currently being renovated. It was unsettling to check in in a bare lobby. It changes the atmosphere of the visit.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 4 feb 2024
Dear Sherri,Thank you for sharing your feedback. I was disappointed to hear of the frustration you experienced stemming from our construction; please forgive us during this time of renovation. Your patience is appreciated as we update and improve our hotel. As our valued Guest, I hope that you will return and see our highly anticipated results.Sincerely,Ivy LimGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

robert

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 1 feb 2024
Dear robert, We appreciate your attention to reviewing our hotel and hope to host you again. Sincerely, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Amy

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Propert under construction right now or would have been excellent all the way!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 30 gen 2024
Dear Amy, Thank you for staying with us. We appreciate your patience as we update and improve. We value your feedback and hope that you will return to experience our completed updates! Best Wishes, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Robert

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Flight stay
Great stay and shuttle to the airport.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 29 gen 2024
Dear Robert, I'm glad that we could provide some comfort before your flight. It was our pleasure hosting you, and we thank you for choosing us. Best, Ivy Lim, GM

6/10 Soddisfacente

Gary

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Entire lobby is under renovation. No flooring or furniture in the lobby.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 26 gen 2024
Dear Gary, We apologize for any inconvenience caused as we update and enhance our hotel. We have completed the flooring demo, and the entire renovation will be finished by April. We would be delighted if you returned to enjoy the full experience of our completed results. Sincerely,Ivy LimGeneral Manager

10/10 Eccellente

Alise, BATON ROUGE

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 20 mar 2024
Dear Alise, Thanks for letting us know you enjoyed your visit. We appreciate your patronage! Best, Ivy Lim, GM

10/10 Eccellente

Michaela

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Everything was great like expected. This was my third time staying here. I won’t stay anywhere else but here.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 24 gen 2024
Dear Michaela,Welcome back! We are delighted to be your hotel of choice in the area. It's always our pleasure hosting you and we humbly look forward to your next visit. Best,Ivy LimGeneral Manager

4/10 Scarso

Chris

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Booked this hotel for the hot tub. Upon arrival hot tub was out of service and half full. Manager not very sympathetic and did not provide a good explanation.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 19 gen 2024
Dear Chris,I'm sorry that we disappointed you with the closing of our hot tub for routine maintenance. I can understand your frustration. Guest satisfaction is our highest priority, and I regret that we left you with a poor impression. Your feedback is welcomed as it allows us to monitor and improve the guest experience. Thank you for taking the time to share your review with us.Sincerely,Ivy LimGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

Araceli

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 19 gen 2024
Dear Araceli,Guest satisfaction is our highest priority, so I regret we couldn't deliver a more positive experience. Your feedback is welcome, and we appreciate your taking the time to share your review with us.Sincerely,Ivy LimGeneral Manager

10/10 Eccellente

Tamara

Mi è piaciuto: Servizi
Other than the loud noise from the construction every thing was excellent.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 18 gen 2024
Dear Tamara,It is wonderful to hear you had a nice stay at our hotel. We appreciate your taking the time to share all your feedback, including one recommendation for improvement. On behalf of the entire staff, thank you for choosing our hotel, and please come see us again in the future.Sincerely,Ivy LimGeneral Manager

10/10 Eccellente

Susan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di GM, il giorno 16 gen 2024
Dear Susan,We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review, and please visit us again.Best,Ivy LimGeneral Manager

10/10 Eccellente

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 13 gen 2024
Dear Richard,It’s wonderful to hear you had a great experience with us. It was a pleasure to host you, and we eagerly look forward to your return visit.Best,Ivy LimGeneral Manager

8/10 Buono

Steven

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 15 gen 2024
Dear Steven,Thank you for choosing to stay with us. We appreciate the high rating you've given. Whenever you plan your next visit, we promise to provide the same level of comfort and convenience that made your stay exceptional this time.Best,Ivy LimGeneral Manager

10/10 Eccellente

Marcos

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 13 gen 2024
Dear Marcos,Thank you for sharing this review, and we welcome you to visit us again anytime!Best,Ivy LimGeneral Manager

10/10 Eccellente

Henry

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 10 gen 2024
Dear Henry,We are delighted that your stay was nothing short of exceptional. Until next time!Best,Ivy LimGeneral Manager