Bar (in loco)

Recensioni per Best Western Premier Herald Square

3 out of 5
Best Western Premier Herald Square
50 W 36th St, New York, NY

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 515 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 321 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 85 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 41 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 38 su 1000 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

7,8/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Diego

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Ottimo rapporto qualità prezzo Piccolino ma personale molto disponibile e camere pulitissime
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Manager, il giorno 14 ago 2022
Hello Diego, Your comments are important to us as we continuously seek ways to improve upon the guest experience in our hotel. We thank you for the feedback regarding our hotel. Your voice is very valuable to us and we hope you will return on your next travels.

8/10 Buono

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
un po piccolo
camera pulita letto comodo, baño piccolo con doccia ma pulito. la camera affacciava sulla strada ed era un po rumosa e non aveva il minifrigo. Zona comoda camer piccola rispetto all'altra che ho usato a nw. In generale va bene ma non la consiglierei se il soggiorno é un po piu lunguino. Personale gentilissimo e puoi lasciare le valigie anche se vai prima dm check in o al check out.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021
Risposta di Best Western, il giorno 13 dic 2021
Dear Guest, Thank you for such a wonderful review. It is extremely important that all of our guest have a comfortable and satisfactory stay. We hope that future guests find your review very helpful in choosing their next great accommodation. Come visit us again soon! Best Regards, Best Western Premier

8/10 Buono

Lorenzo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Buona struttura in ottima posizione.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di Jay Singh, il giorno 3 ott 2021
Dear Lorenzo, Thank you for taking the time out to write such a wonderful review of our hotel. We hope that we can continue to provide excellent services to all our guests. Come visit us again soon. Best Regards, Best Western Premier

10/10 Eccellente

katia

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Management, il giorno 5 feb 2020
Thank you for leaving such a wonderful rate for us! We hope you come back soon! Thank you for choosing the Best Western Premier for your choice of stay

10/10 Eccellente

Davide

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Perfetto per Mid Town NY
Posizione ottima. Prezzo buono. Personale ok
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Best Western Premier, il giorno 24 nov 2019
Dear Davide, Thank you for taking the time out to write such a wonderful review of our hotel. We hope that we can continue to provide excellent services to all of our guests. Come visit us again soon. Best Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Ottima location .. a metà Manhattan e vicina a Penn Station .. quindi a metro e treno per JFK. Camera pulita confortevole e arredata con gusto, letto comodissimo. Finalmente una doccia grande con vetro ..Colazione a buffet ben assortita.. sala un po’ piccola .. quindi un pó di pazienza per trovare il tavolo. Ottimo soggiorno ... super consigliato anche per rapporto qualità prezzo a NY!!!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Management, il giorno 29 ott 2019
Dear Guest, Thank you for writing us a review. It is extremely important that all of our guest have a comfortable and satisfactory stay. We hope that future guests find your review very helpful in choosing their next great accommodation. Come visit us again soon! Best Regards,

8/10 Buono

Gabriella

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di BWP, il giorno 21 ott 2019
Dear Gabriella, Thank you for rating us in your recent stay with us. We hope to see you soon. Best Regards Best Western Premier Herald Square

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel comodo a due passi da Herald Square e dall'Empire State Building. Camere standard piccole ma comode e pulite. Colazione compresa sempre abbondante e buona. Consigliato!
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di Best Western Premier, il giorno 27 ago 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time out to write such a wonderful review of our hotel. We hope that we can continue to provide excellent services to all of our guests. Come visit us again soon. Best Regards,

10/10 Eccellente

Antonio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel per pulizia, colazione, location. Nulla da eccepire
Soggiorno di 8 notti a giugno 2019

8/10 Buono

Sabrina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Esperienza positiva
Tutto bene. Camera e bagno piccoli ma funzionali. Letto comodissimo. Posizione strategica a due passi dal centro. Un po’ di fila per la colazione ma tempi d’attesa accettabili. Consiglio di scendere presto.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di Management, il giorno 14 giu 2019
Hello Sabrina, We appreciate you taking the time to write about your great experience with us. We hope that this will help our future guest in choosing the best accommodations for their trip. Please come visit us again so that we can provide you with another exceptional stay! Sincerely, Best Western Premier

8/10 Buono

DANILO

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
SISTEMAZIONE COMODA PER IL CENTRO.
Siamo arrivati con la navetta di Airgoshuttle dal JFK, prima fermata del gruppo. L'hotel è molto vicino alla fermata della metro di Herald Square quindi comodo per girare l'area di Manhattan. La camera era una family room con due letti matrimoniali da una piazza e mezza cadauna, non particolarmente grande (un solo armadio ad una anta presente). Non era presente il microonde che in teoria avrebbe dovuto essere in camera. Stanza all'ultimo piano (17') con vista direttamente sull'Empire State Building, ad un tiro di schioppo (vista favolosa). Bagno con doccia, abbastanza agevole. TV LCD con parecchi canali, tutti americani (qualche canale straniero non guasterebbe, magari un paio per le nazioni principali dei turisti - italiani, tedeschi, francesi, inglesi,) anche se la tv alla fine la guardi davvero poco. Personale gentile e disponibile in generale, qualcosina in meno per una delle addette alla sala colazioni che si è dimostrata un pelino ostica. Sala colazioni con clima da congelatore (occhio, prevedere sempre una maglietta da utilizzare per salvarsi il collo!), non grandissima, quindi da utilizzare sin dalla sua apertura (6.30) in modo da poter partire al più presto per le escursioni in giro per la città. Città grande, strade grandi, tutto grande. Tranne il cibo, in generale. Con un figlio celiaco abbiamo avuto parecchie difficoltà nel trovare cibi mangiabili (il senza glutine per gli americani non è ancora così compreso - infatti da Eataly parlano di pasta lower glutine(??).
Soggiorno di 7 notti a giugno 2019
Risposta di Management, il giorno 14 giu 2019
Hello Danilo, We appreciate you taking the time to write about your great experience with us. We hope that this will help our future guest in choosing the best accommodations for their trip. Please come visit us again so that we can provide you with another exceptional stay! Sincerely, Best Western Premier

10/10 Eccellente

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2019
Risposta di Best Western Premier , il giorno 7 mag 2019
Dear Guest, Thank you for rating us regarding your most recent stay at our property. We hope to see you again soon. Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2019
Risposta di Best Western Premier , il giorno 7 mag 2019
Dear Guest, Thank you for rating us regarding your most recent stay at our property. We hope to see you again soon. Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo rapporto qualità prezzo; posizione eccellente vicino a metro e centri di attrazione. Buona colazione compresa nel prezzo, personale cortese ed efficiente.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2019
Risposta di Best Western Premier , il giorno 14 mar 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time out to write such a wonderful review of our hotel. We hope that we can continue to provide excellent services to all of our guests. Come visit us again soon. Best Regards,

8/10 Buono

Beatrice

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel centrale, pulito, personale gentile
Hotel in zona centrale, nelle vicinanze di fermate metro. Al nostro arrivo nel pomeriggio, la camera assegnataci non era pronta. Dal 16esimo piano, ci propongono una analoga al 4, oppure avremmo dovuto aspettare 1 ora. Al nostro disappunto, ci hanno proposto una di categoria superiore al 14 piano. Il servizio quindi si è rivelato cmq efficiente. La camera è piccola ed essenziale come la maggioranza degli hotel a New York. Colazione adeguata, dolce e salata. Presente nella hall anche un angolo te/caffè h24.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2019
Risposta di BWP, il giorno 7 mar 2019
Cara Beatrice, Grazie per aver dedicato del tempo a scrivere una recensione riguardante il tuo recente soggiorno con noi. Ci scusiamo per non aver fornito un'esperienza eccezionale per te durante il tuo soggiorno. I tuoi commenti sono importanti per noi e ci aiuteranno a implementare le modifiche necessarie per rendere il tuo prossimo soggiorno migliore. Cordiali saluti Best Western Premier

2/10 Terribile

Michele

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I booked this hotel 8 months before I arrived. When I arrived I was surprised that they did not have my reservation. I booked through expedia I told them. The front desk clerk then told me I had been moved to their sister hotel which was only a few blocks away and new so it worked out. However, this hotel had been turned in to an immigration hotel, which is fine but why was I not notified?? The cancellation came the day after I arrived. Do not book this hotel should it allow you to do so.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Guest Relations Specialist, il giorno 23 mar 2024
Hi Michele,We apologize for any inconvenience you experienced regarding your reservation. It's regrettable that there was a discrepancy between your booking through Expedia and our records upon arrival. However, we're pleased that our staff swiftly accommodated you at our sister hotel, which provided a convenient alternative for your stay. Regarding the change in the hotel's designation, we understand your concern, and we'll certainly take your feedback into consideration for improving our communication processes. We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

8/10 Buono

Stephen

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good property. Good location. Only negative was that there was no refrigerator in the room.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 28 ago 2023
Hi Stephen,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed the overall property and its convenient location. We appreciate your input regarding the absence of a refrigerator in your room. Your comments are valuable to us as we continuously strive to enhance our guests' experience. While we currently do not offer refrigerators in our standard room amenities, we'll certainly take your feedback into consideration as we evaluate opportunities for improvements in our accommodations. Thank you once again for choosing our hotel, and we look forward to the possibility of welcoming you back for another positive experience.

10/10 Eccellente

Eva, Colunbia

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Loved it 😍
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 25 lug 2023
Hi Eva,Thank you for your kind words! We are absolutely delighted to hear that you loved your stay at our hotel. Providing a positive and memorable experience for our guests is our ultimate goal, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Your satisfaction is truly rewarding for our entire team, and it motivates us to continue delivering exceptional service and hospitality. Once again, thank you for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon!

4/10 Scarso

dominique

Viaggio di coppia
Lorsque nous sommes arrivés à l'hôtel, il était en rénovation ! Nous n'en avons pas été prévenus ! Heureusement, il y avait une personne à l'accueil qui nous a expliqué le transfert vers un autre hôtel. Dommage de ne pas l'avoir su par avance. Ceci dit l'hôtel de remplacement était très bien, proche du Best Western. On avait déjà été il y a 5ans, dans le Best Western, nous en étions très satisfaits.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 26 apr 2023
Hi Dominique,Thank you for sharing your thoughts with us. Your feedback is valuable in helping us identify areas where we can improve our services. We are currently taking steps to upgrade our facilities and improve the maintenance of our appliances to provide a more personalized experience for you on your next visit.We're pleased to hear that our receptionist was able to help you find alternative accommodation and that you were satisfied with the replacement hotel. We hope you will consider giving us another opportunity to serve you and make your stay even more enjoyable.

2/10 Terribile

Mark

Viaggio di gruppo
When we arrived at the hotel, were told it was closed but they booked us a hotel around the corner. No explanation other "emergency renovation." I have really no issues moving hotels but we did not receive a phone call or an email prior to arrival. All I would have liked was a heads up. The other hotel, The Draper, worked out fine.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 28 feb 2023
Hi Mark,We appreciate your feedback and we see it as a helpful suggestion for improvement to our services. Rest assured we will share this with management to be looked into. We hope to see you again soon and to impress you with our continuous improvements.

10/10 Eccellente

ANNA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Très bon hôtel
Nous n’avons pas séjourné au Best Western comme prévu. Lors de notre enregistrement, nous avons été envoyé dans un autre hôtel situé à 2 minutes The Draper. Un magnifique hôtel vraiment très propre et très agréable que je recommande. Un niveau supérieur au Best Western prévu initialement.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 28 feb 2023
Hi Anna,Thank you for telling us about your most recent experience. We are glad to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back for future visits.

2/10 Terribile

Philip

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Manager, il giorno 19 mar 2023
Hello Philip,Thank you for being a guest with us and for taking the time to share your rating. We hope to earn your business again when you return to the area.

10/10 Eccellente

FAILLACE

Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 21 feb 2023
Hi Faillace,Our staff finds it incredibly rewarding whenever we achieve the highest rating for the guest experience. We will continue to offer the highest level of hospitality, and we hope to see you again whenever you are in the area.

2/10 Terribile

Shannon, ROCHESTER

They closed
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 6 feb 2023
Hi Shannon,We regret to hear that your most recent experience with us fell short of your expectations. Our major objective is to provide all visitors with a pleasant stay, thus it is concerning to learn that you had such an unusual experience. Your feedback is greatly appreciated and will be thoroughly investigated. Again, thank you for taking the time to share this experience and for your business.

8/10 Buono

Greg

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
There was strange banging sound most the night and this prohibited me from sleeping through the night. What a shame
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Manager, il giorno 4 feb 2023
Hello Greg,I am very sorry to hear that you experienced such an unusual circumstance and inconvenience during your most recent stay with us. We would like you to know that guest satisfaction is of extreme importance to us and your feedback has been forwarded to management. We truly thank you again for sharing your feedback and for your valuable business.

10/10 Eccellente

Bryan, Bridgeport

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 8 mar 2023
Hi Bryan,Thank you for taking the time to provide us with a perfect rating. We are delighted to know that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you back soon!

8/10 Buono

Ismael

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I like it, the location is quite good, not very noisy. Cleanliness is ok as well.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 2 feb 2023
Hi Ismael,Thank you for telling us about your most recent experience at our hotel. We are glad to hear that you enjoyed the stay and look forward to welcoming you back for future visits.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 31 gen 2023
Hi Guest,Thank you for taking the time to rate our hotel. We regret that you weren't thoroughly impressed with our accommodations and services during your recent stay. On behalf of our entire staff, we thank you for choosing our hotel and hope you give us a chance to serve you again and will experience the improvements we have made to our service.

10/10 Eccellente

Andrés Eduardo, San José

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Muy conveniente y a pocos minutos de timesquare, tiendas, Bryan Park etc. El personal muy amable. Definitivamente lo recomiendo y cuando vuelva será mi primera opción.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023
Risposta di Manager, il giorno 29 gen 2023
Hello Andrs Eduardo,Guest satisfaction is top priority at our hotel; for that reason we truly appreciate your comments regarding our hotel. We hope to see you again in the future. Thank you for your valuable business.

8/10 Buono

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good clean comfortable
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Manager, il giorno 28 gen 2023
Hello Richard,Your voice is so valuable to us in our continued efforts to provide every guest with an enjoyable experience. We appreciate you sharing your comments regarding our hotel. We strive to do our very best with accommodating each and every one of our guests. We hope to see you again soon and to impress you with our continued improvements.

10/10 Eccellente

ALOYSIUS JR.

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The staff is very accommodating, & great location
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023
Risposta di Manager, il giorno 22 gen 2023
Hello ALOYSIUS JR.,Know that your voice is of tremendous importance to us. We value your business and thank you for the insight regarding our staff and comments about our location. Your voice is so important to us and we hope you'll return so that we may have the opportunity to provide you with a five star experience.

6/10 Soddisfacente

Arpine

Viaggio con la famiglia
they were doing remodeling, so they directed us to a different hotel right next. Although, would be better if they'd let us know earlier not the last minute upon our arrival. it's a simple common sense and proper gesture for a guest.
Risposta di Manager, il giorno 15 gen 2023
Hello Arpine,Your feedback will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional guest experience. Thank you for sharing with us about our remodeling. Guest comments such as yours help us to continuously improve. Thank you for your business.

2/10 Terribile

Jason

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
This was perhaps one of the absolute worst experiences we have ever had in all of the years that we have travelled. When we arrived at the Best Western Hotel we were surprised at the lack of cleanliness around the majority of the property. We were also I formed that we would have to vacate the property and move hotels. I am sure you can imagine that when you are travelling it would be very surprising to find out that you would have to be leaving. There was absolutely NO explanation as to why we had to move , just that we had to move. The manager ( a young woman) was completely dismissive, rude, condescending. We asked if we could have some explanation as to why we were being moved , they just said and I quote “ our hotel is a 3 star and the new hotel is a 5 star so it should be a nice surprise for you” Further to this , as we actually stayed for our first night we had requested that our room be cleaned. When we arrived at 6pm that evening it had not been done and the Manager said she had simply forgotten. After all of this confusion I went downstairs to speak to the management team about the complete disregard for customer service and wanted to review the details that she had first told us. Originally we were booked at the Best Western for three nights then they said due to a hotel “closure” we would be moved to the Draper Hotel which was a black away , we later found out that there was absolutely no guaranteee that we would have been able to
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 11 gen 2023
Hi Jason,Thank you for taking the time to leave feedback. We are disappointed to hear that the service provided by the hotel staff fell short of your expectations during your stay. We always want our valued guests to have an exceptional experience. Your feedback is greatly appreciated and will be thoroughly investigated. We hope you will give us another chance to redeem ourselves and earn your trust during your next stay.

10/10 Eccellente

Peter

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Staff at the front desk were very friendly and the hotel was very clean! Just a short walk to Times Square! Small rooms - but it is NYC! Would stay there again!
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 11 gen 2023
Hi Peter,We appreciate your compliments on our staff. We take great delight in meeting our guests' needs as best we can. We are thrilled that you loved your stay and that we were able to deliver an exceptional experience. We wish to have you back to experience our ongoing improvements and changes.

8/10 Buono

olena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Guest Relations Specialist, il giorno 8 nov 2023
Hi Olena,Thank you for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay, and from your high rating, we are pleased to have met your expectations. It was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you again soon.

10/10 Eccellente

Gianella Alexandra

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Limpio, y muy friendly
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 9 gen 2023
Hi Gianella,Thank you so much for taking the time to give us a perfect rating and a wonderful review. We are very happy to know you had a pleasant stay with us and that our staff's exceptional hospitality made a huge difference in the satisfaction of your stay. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 Eccellente

Fábio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Boa opção em NYC
Bom hotel com ótima localização e excelente atendimento dos funcionários. Ótimo custo benefício.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 9 gen 2023
Hi Fábio,We are so thrilled to receive such a perfect rating and review! We are very much happy to know you had a great experience with us. Thank you for your stay and we look forward to having you again soon!

8/10 Buono

Jaecion

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Comfortable bed for a one night stay. We did find hair on the bed and in the shower.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 9 gen 2023
Hi Jaecion,Your rating and review are greatly appreciated. We are pleased to know you had a comfortable stay with us. Your concern has been shared with housekeeping to check and ensure that all rooms are cleaned meticulously. We hope you'll come back so we can provide you with a much greater stay.

8/10 Buono

modesto, lawrence

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good place
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 9 gen 2023
Hi Modesto,Thank you so much for your rating and kind review. We are glad you enjoyed your stay with us, and hope to have you again soon!

10/10 Eccellente

Eric Ramos

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Manager, il giorno 8 gen 2023
Hello Eric Ramos,Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.

8/10 Buono

maria

Risposta di Manager, il giorno 11 mar 2023
Hello maria,Thank you for taking the time to give us your feedback, we thank you for your insights regarding your experience. Your ratings are appreciated, and we hope to have you back again during your next visit to the area.

8/10 Buono

Ryan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice, reasonably priced hotel
Risposta di Manager, il giorno 7 gen 2023
Hello Ryan,We appreciate your rating of our hotel and the feedback you have shared pertaining to our hotel. We hope to see you again in the future.

2/10 Terribile

Kyra

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The room I was in had a small in it then the shower gave my Me problems. Staff was very rude. Do not recommend!
Risposta di Manager, il giorno 7 gen 2023
Hello Kyra, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. We want you to know that your feedback and description of your experience at our hotel are of the utmost importance to us. We appreciate the time you took to share your concerns, and we hope you will give us the opportunity to serve you in the future better.

8/10 Buono

Lucy

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location, the rooms are very small which is expected but as we had a room with two double beds and a cot it was very tight. You had to ask for your room to be cleaned. Great tea and coffee facilities in the lobby but none in our room which was difficult with having a toddler having to go downstairs every time.
Risposta di Manager, il giorno 7 gen 2023
Hello Lucy,Thank you for sharing this honest review and feedback about our location and comments about our room. On behalf of our entire staff, we thank you for choosing to stay with us and we hope you will give us a chance to serve you again.

6/10 Soddisfacente

Pervin

Risposta di Manager, il giorno 11 mar 2023
Hello Pervin,We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.

8/10 Buono

Maira

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
5 minutos walking distan from Time Square
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 7 gen 2023
Hello Maira,Thank you for taking the time to share. We appreciate your feedback regarding our hotel. We appreciate you taking the time to share your experience.

8/10 Buono

Sharine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Location is perfect
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 9 gen 2023
Hi Sharine,Our goal has always been to deliver an exceptional guest experience, and knowing that you had a wonderful time and appreciated the location is sufficient motivation for us to continue giving our all. We wish to have you back to experience our ongoing improvements and changes.

6/10 Soddisfacente

Amy

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 17 dic 2023
Hello Amy,We appreciate you choosing our hotel for your stay. If you have any feedback or suggestions, we encourage you to reach out to us directly, so we can address any issues you may have experienced personally. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.

4/10 Scarso

matt

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Property is is a good location, however it leaves much to be desired. Check-in time is stated to be 3:00. When we arrived at 4:00 to check-in, we were sent to dirty room. Gross. We had to be assigned a new room with very little apology.
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 2 gen 2023
Hi Matt,Thank you for taking the time to leave feedback. We are disappointed to hear that the service provided by the hotel staff fell short of your expectations during your stay. We strive to provide our valued guests with a great experience, so we will investigate this matter completely. We have also shared this information with housekeeping to ensure that all guest rooms are properly cleaned. We hope that during your next stay you will give us another chance to redeem ourselves and win your trust.

10/10 Eccellente

Stephen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Decent hotel in a good location. Easy walk to any midtown attraction. Only knock was no mini fridge.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Guest Relation Management, il giorno 2 gen 2023
Hi Stephen,We strive to make each guest's stay convenient and pleasant, and we're happy to know that we were able to do so for you. Our team will use your feedback as a suggestion to further improve our operations and amenities to guarantee complete guest satisfaction. We appreciate your rating and review, and looking forward to having you again soon!