Esterni

Recensioni per Ramada Plaza by Wyndham Niagara Falls

3 out of 5
Ramada Plaza by Wyndham Niagara Falls
7389 Lundy's Lane, Niagara Falls, ON

Recensioni

6,4
Valutazione di 10 - Eccellente. 201 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 269 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 195 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 153 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 187 su 1005 recensioni" "

7,0/10

Pulizia

7,0/10

Personale e servizio

6,6/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Lauren

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Diony Fe

Mi è piaciuto: Pulizia
Nice!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di General Manager , il giorno 6 mag 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.

2/10 Terribile

Maxime

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 2 mag 2024
Could please contact the hotel to discuss your stay, With a rating as this with no comments we are unable to address any concerns if any you may have had with your stay

4/10 Scarso

Janet

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Though we booked a King Suite our room had 2 queens. The pullout double had a mattress so poor even a young child would have difficulty sleeping on it. The walls are paper-thin - every door closed in the hall was a slam. Not impressed. We won't return.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 29 apr 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback. Did you address these concerns with the front desk so the hotel could correct the issue with the bed type? As the hotel would have been able to ensure that the correction was made for your say

6/10 Soddisfacente

Adebayo Samuel

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Had difficulty maneuvering the property to find my room ( from one wing to another) Generally stay was not bad
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 29 apr 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We are happy to hear that you had an enjoyable stay

4/10 Scarso

Eric

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The one pool was closed due to a leak. The other pool was underwhelming. The water in the shower was ice cold. The room was spacious and tidy, but layout was awkward and you couldn’t watch TV from the bed because the TV faced into a large open area. The only redeeming feature may be the service of the people at reception.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 28 apr 2024
Thank you for taking the time to leave a review. I am happy to hear that the team at the front desk were a great feature at the hotel. We do offer 2 pools on property and sometimes 1 can be more popular than the other as families do enjoy coming to this location for the pools

10/10 Eccellente

Parveen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very nice place to stay
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 27 apr 2024
Thank you for taking the time to share that you enjoyed the hotel, we hope we can see you again on any future visits to Niagara

10/10 Eccellente

Andrii

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I like it
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 27 apr 2024
Thank you for taking the time to share that you enjoyed the hotel, we hope we can see you again on any future visits to Niagara

2/10 Terribile

phat

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
old and dark. no elevator
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 26 apr 2024
If you would not mid calling the general managers office to discuss your experience. As the hotel has 3 elevators, lighting has been updated throughout the hotel and there is no record of these concerns on your reservation or with the hotel staff.

10/10 Eccellente

Tarek

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Everything was great excellent service
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Front desk , il giorno 24 apr 2024
Thank you very much for your feedback!

6/10 Soddisfacente

Joshua

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Front desk , il giorno 24 apr 2024
Thank you for your feedback

8/10 Buono

John

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Staff all friendly and helpful.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Front desk , il giorno 22 apr 2024
Thnak you for your feedback.

4/10 Scarso

Kerstein

This room had lots of little bugs like fruit flies and was not 10/10 clean
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 20 apr 2024
Thank you for taking the time to leave this feedback. I apologize you experienced this during your stay. I will have this information passed on to the correct team and the concern addressed. It is with this feedback we can better the hotel and the guest experience in the future

6/10 Soddisfacente

Karol

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Location 👍
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Front desk , il giorno 16 apr 2024
Thank you for your review.

10/10 Eccellente

Jada, Waterloo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great experience but a little pricey for one night. I would recommend to a friend!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Front desk , il giorno 10 apr 2024
Thank you for your feedback. Hope to see you again.

10/10 Eccellente

Christian

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was amazing very helpful and pleasant, the room was fantastic, very clean! Will definitely recommend A
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager , il giorno 9 apr 2024
Thank you for staying with the Ramada Plaza. We are so happy to hear that you enjoyed your most recent stay with us. We hope to see you again in the future. Thank you for taking the time to leave a review and acknowledging the team here at the hotel :)

6/10 Soddisfacente

Mark

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023
Risposta di Assistant General Manager , il giorno 23 gen 2023
Thank you for taking the time to leave a review for the property, We appreciate all the feedback so we can learn and grow as a property, as we strive to deliver the best stay and service possible for each guest.

10/10 Eccellente

Samantha

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect place for a little staycation break for me and my daughters.
Risposta di Assistant Hotel General Manager , il giorno 5 gen 2023
Thank you for taking the time to leave a review of the hotel.We are always happy to hear thatr guests have enjoyed there stay with us. we look forward to any future visit to niagara falls you and your family may have with us

2/10 Terribile

Jordan

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property broken in room dirty price was charged an extra 80 dollars
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Assistant Hotel General Manager , il giorno 5 gen 2023
I am sorry to hear that your recent stay with us was not up to standard. Please reach out directly to the hotel as we strive for excellence with every guest, each stay. We would greatly appreciate the chance to discuss this matter with you in detail so we can ensure that these issues do happen again in the future for any stay you may have in Niagara and for all the future guests

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Check in was disappointing the manager on duty was not very friendly. Quite rude actuslly. He had zero people skills.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Assistant General Manager , il giorno 31 dic 2022
Thank you for taking the time to review the hotel. Thank you for the feedback in regards to the front desk I will ensure that the whole team is spoken to and re trained

6/10 Soddisfacente

Carrieann, Wasaga Beach

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
We’ve stayed there many times and it’s gone down hill over the years but it suited our needs for our trip.
Risposta di Assistant General Manager , il giorno 30 dic 2022
Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that your experience with the hotel was not what you had experienced in the past. We are working on some things in the future that will hopefully make our next stay the best one yet.

8/10 Buono

andy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Don Cherrys
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di General Manager , il giorno 18 dic 2022
Thank you for taking the time to leave a review. We are always happy to hear any feedback

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Kind of a rip off
Room overlooked a busy road, you could hear the cars passing by and people outside in the parking lot. The room was freezing. But there were so many extra fees it was absolutely ridiculous.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Assistant General Manager , il giorno 13 dic 2022
Thank you for taking the time to leave a review for the Property. I am sorry to hear that your stay was not perfect, the hotel team is always willing to assist and correct these types of issues. The fees you have mentioned are outlined when booking and in all the information sections when booking the hotel, also all fees are discussed and agreed to when checking in.

8/10 Buono

Paul

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di front desk, il giorno 6 dic 2022
Thank you for your feedback

10/10 Eccellente

Samar

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It’s good hotel
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Assistant General Manager , il giorno 3 dic 2022
Thank you for taking the time to review the hotel. The team is glad to heat that you enjoyed your property

6/10 Soddisfacente

Lindsay

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
The 2nd last day of our trip we had a hockey team on our floor that was causing noise and disturbance , we called the front desk 3 times before anything was done
Soggiorno di 7 notti a novembre 2022
Risposta di Assistant Hotel General Manager , il giorno 20 nov 2022
Thank you for taking the time to leave a review for the hotel. I do apologize for the inconvenience that you experienced during your most recent visit with us. I will be reviewing the call log and protocols we have in place for noise disturbances so that on any future visits you will not experience the same.

4/10 Scarso

gia

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022

2/10 Terribile

Hargobind

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The manager was the most useless human being on the property. At checkout we were being charged a dmf fee. This information was not made available to us at check in and there was nothing written about it on expedia either. At check in the receptionist told us about parking and resort fee which was fine but nothing was mentioned about dmf. They tried being smart by saying all hotels charge it but since we have been to Niagara falls multiple times as every Canadian living in a 4 hour vicinity has we knew that was not true. The manager was rude and had no explanation of why we were not told of dmf before. When asked for a number for the head office she was like” i do not remember”
Risposta di Assistant General Manager , il giorno 7 nov 2022
When reviewing expedia and the DMF is on website, the fee is calculated in the taxes and fees of the booking. When booking the fees would have included in the final total displayed for your booking. As for the manager in question i will ensure that this forward to the hotel general managers office and that team member is spoken to on how to discuss the charge with guests. As that fee is included in the taxes and fees of the booking it is not discussed in at the check in.

4/10 Scarso

Michelle

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I was very disappointed. Stayed here for a girls weekend. We booked a room with 2 queen size beds and get to our room it is only 1 king bed. I go down to say we need 2 queen beds and they try to convince us to keep the room and they will give us a cot. No we paid for a room with 2 beds we want a room with 2 beds. After more than 30mins we finally get a room. Than we have someone trying to bang down our door while laughing so we call down to the office and they say if it happens again to call them instead of sending someone up to see what was going on. Will never stay their again.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di GM, il giorno 27 ott 2022
Sorry to hear that you were disappointed Michelle and that you did not receive your initial request. Our staff is very good at accommodating our guests and making sure our guests are always informed of their options and if in the rare case like yours that they do not get what they requested. The king suite is an upgrade so I am not sure if that was not a good option for you or something that you declined. We are glad that you received the 2 queens beds and we hope to see you in the future with a better result. We have many new and exciting changes in the works.

2/10 Terribile

Karen

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di front desk, il giorno 19 ott 2022
Thank you for your feedback

10/10 Eccellente

fran

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff were fantastic the two restaurants were amazing The pool was a little cold and the lights were not on two of the nights
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2022
Risposta di GM, il giorno 15 ott 2022
Thank you Fran for the excellent review it means so much to the team. We have made many changes and are happy to hear your comments.

10/10 Eccellente

Kirsten

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di GM, il giorno 13 ott 2022
Thank you so much for the score Kirsten, we are looking forward to you returning.

8/10 Buono

MIRANDA

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
We had a wonderful stay! Rooms were great, no complaints!
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di GM, il giorno 13 ott 2022
Thank you Miranda for the great comments. We appreciate your time and input very much. We have made so many positive changes and have many more coming. We look forward to your next stay with us.

8/10 Buono

Luis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice room, we were at 6th floor, but for some reason, we could hear the cars passing, I have a light sleep so, it was kind of problem to me, everything else was very good.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di GM, il giorno 13 ott 2022
Thank you Luis for taking the time to give us a good review.

8/10 Buono

florina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Quiet
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di front desk, il giorno 11 ott 2022
Thank you for your feedback

6/10 Soddisfacente

Eboni, Ajax

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Location across from outlet
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di front desk, il giorno 11 ott 2022
Thnak you for your feedback

6/10 Soddisfacente

Katrine

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Front desks staff were friendly, we liked the room however it wasnt properly cleaned. The microwave and the table has dust.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di GM, il giorno 13 ott 2022
Hello Katrine, thank you for the kind comments about our staff and the room. I have forwarded this response to our Manager of Housekeeping.

6/10 Soddisfacente

Jocelyn

Viaggio di coppia
The room was decently decorated, but it wasn't all that. There is mold and the room stinks a little. This place charges $20 dollars a night for resort fees and it's not worthy of them. We also paid $20 per night but I didn't feel like the back of the hotel where our room was located was safe, so I had to park in a farther area from our room, and they specify that they would not be responsible for damages. It's next to a cemetery too. They also charged $40 a day for pets.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di GM, il giorno 13 ott 2022
Hello Jocelyn, thank you for your comment about our décor we appreciate that. Unfortunately we were not notified about any mold. Our rooms are cleaned everyday. All hotels charge either a resort fee or facility fee or build it into other fees. We put that up front to our guests when they check in as an extra notification / reminder as well as our pet fees. We are only one of the few hotels that allow pets. The charge goes to the extra cleaning that is require to clean a pet friendly room. All our parking lots have lights and are monitored by our staff.

2/10 Terribile

deborah

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
We were allowed to bring our dog to the hotel
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di front desk, il giorno 10 ott 2022
Thank you for your feedback

8/10 Buono

Cristina

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The room was clean and beds were comfortable. It had everything you need for an overnight stay. Parking was $20 extra.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di front desk, il giorno 10 ott 2022
Thank you for your feedback

6/10 Soddisfacente

William

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
The room was by the highway. I could hear traffic all night. Charged $20.00 a night for parking, but had to drive around for 45 minutes looking for a place to park.
Soggiorno di 6 notti a settembre 2022
Risposta di GM, il giorno 13 ott 2022
Hello William, I worked that night that you were specifically mentioning and yes we did have a wedding function and several meetings rooms reserved for 2 different groups that night / weekend but I walked the parking lot myself when I heard that the parking was becoming full. I can assure you that there were many parking spots available but if you happen to be just looking at the front of the building and not beside or in the back than yes that part was full. We had no other complaints about the parking.

6/10 Soddisfacente

Kimberly

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di front desk, il giorno 10 ott 2022
Thank you for your feedback

2/10 Terribile

Kathy

Soggiorno di 3 notti a settembre 2022
Risposta di front desk, il giorno 10 ott 2022
Thank you for your feedback

8/10 Buono

Victor

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
You could include free parking
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di GM, il giorno 29 set 2022
Thank you Victor for your time and feedback.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di GM, il giorno 29 set 2022
We strive for ten but thank you for your putting a number.

8/10 Buono

NICK

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
I was nice and quite and staff were friendly
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Manager, il giorno 20 set 2022
Thank you Nick for the nice comments. We appreciate it.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Clean but some mildew in bathroom
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di GM, il giorno 29 set 2022
Above and beyond housekeeping we have a dedicated person to ensure all tile and grout is clean and new grout is done if we require attention to it.

8/10 Buono

David

Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Front desk , il giorno 23 set 2022
Thank you for your feedback.

10/10 Eccellente

Katheryn, Guelph

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very clean and taken care of. Staff were polite and kind.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Jonathan, il giorno 15 set 2022
Thank you so much! We are glad that you enjoyed your stay.

6/10 Soddisfacente

Claudio

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Property is a 3 star hotel.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Front Desk, il giorno 18 set 2022
Thank you for staying with us we look forward to seeing you again!