Esterni

Recensioni per WoodSpring Suites Davenport FL

2.5 out of 5
WoodSpring Suites Davenport FL
702 Champions Drive, Davenport, FL

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 163 su 513 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 95 su 513 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 84 su 513 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 68 su 513 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 103 su 513 recensioni" "

7,6/10

Pulizia

7,2/10

Personale e servizio

6,2/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Maria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 20 mag 2024
Thank You!

10/10 Eccellente

Mario

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Thanks
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Laureen

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This is our go to place! Love Love Love!!!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 10 mag 2024
Thank you!

8/10 Buono

Robert

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 30 apr 2024
Thank You!!

10/10 Eccellente

Leonardo, Doral

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 29 apr 2024
Thank You!!

2/10 Terribile

Ann

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 22 apr 2024
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short we take it very serious and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity.Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

10/10 Eccellente

Laureen

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great Customer Service!!!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 15 apr 2024
Thank You!!

10/10 Eccellente

Raymond

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The fault of your own with them dogs and those hotel rooms bark all night. Plus, it’ll be nice if you have iron in the room other than that, everything else was perfect staff very professional very clean
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 29 apr 2024
We will try to do better.

2/10 Terribile

Carol

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This probably has German roaches in our room. People was arguing in parking lot outside. Moving trucks in parking lot. Not a safe spot for family. Roaches crawling on bed too. Don’t do it.
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 22 apr 2024
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short we take it very serious and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

10/10 Eccellente

Ben

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 29 apr 2024
Thank You!!

2/10 Terribile

Douglas

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff the rudest I’ve ever met

6/10 Soddisfacente

monica, Washington

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Convenient location Staff rushing customers to leave No perks Not flexible when asked for 1 hour check out experience
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 29 mar 2024
"Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay. We are so sorry that we didn't live up to your expectations. Your stay does not seem to be what most of our guests have experienced. We will ensure we share your review with our entire team, so that we can continue to improve. CRodriguez@sandpiper.us.com. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager"

10/10 Eccellente

Karen

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I stayed at this property for a business trip and it met my needs based on location and proximity to major roadways, walkability to various food options nearby, ease of check-in, utility of the room, and safety of the property. I would stay there again if the need arose.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 27 mar 2024
Thank you.

4/10 Scarso

raymond

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The restroom in the lobby was not allowed to be used, the coffee pot in lobby was not working, the room has a kitchen with no utensils. The hotel was being used by homeless. I don't recommend this hotel too anyone.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 26 mar 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 Eccellente

Eva

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 15 apr 2024
Thank you!!

6/10 Soddisfacente

Kenneth

Soggiorno di 5 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Kenneth

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Close to Food store, good.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 20 mar 2024
Thank You.

10/10 Eccellente

Marikin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The cleanliness of the property. Front desk was friendly very professional getting me checked in fast and easy! Great customer service
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 19 mar 2024
Thank You!!

8/10 Buono

Christina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I like the business model of keeping things simple to keep costs lower. Staff was great, very accommodating early check in was simple room was very spacious has a whole kitchen
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 19 mar 2024
Thank You.

2/10 Terribile

Katti

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Had to call to be buzzed in activity of people all through the night
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 19 mar 2024
My most sincere apologies about your stay. We will do better next time.

4/10 Scarso

Dennis

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was incredibly friendly and helpful. The room however had excessive hair on the floor in the bathroom. There was animal hair on beds, pillows and floor.
Soggiorno di 9 notti a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 19 mar 2024
My apologies concerning your stay. We will do better.Thank You.

8/10 Buono

Bobby D

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Rosemary

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very basic but great for the price. Disappointed that no shampoo but large store was close. Convenient to Hwy27 to get to where we wanted to go. Could use an oven instead of a dishwasher
Soggiorno di 10 notti a febbraio 2024

4/10 Scarso

Derek

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
check in does not open till 3 pm - inconvenient for me as we were visiting friends in the area.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 12 mar 2024
Our most sincere apologies about your check-in experience.

6/10 Soddisfacente

Francisco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
I find the property well located and the staff is nice and prompt to help. This is what I loved about being there, BUT and there is a big one here, I will not return. For some reason some of us staying there chatted about the connectivity issue with wireless signal no matter the provider. Also the big turn off is the internet. They only provide service for one device, on top of that, the signal was not strong enough and we had issues switching from device. I would have prefer to have a room with no TV and wi-fi coverage for us. Had the price been a bit lower I would have understood. It really made the experience uncomfortable for doing work or connecting with family. There are plenty of hotels in the area with similar price and 'unlimited' Wi-Fi coverage. NOT GOING BACK!,
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Laureen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very Clean and Comfortable. Also GREAT Customer Service!!!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 4 mar 2024
Thank you. Please come back and see us!

6/10 Soddisfacente

Nora

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM , il giorno 26 mar 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 Scarso

Alan

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very, very low budget. Bare minimum.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 28 feb 2024
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

2/10 Terribile

Sherry

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
One of our rooms was crawling with bugs.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 24 feb 2024
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

6/10 Soddisfacente

nestor

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 24 feb 2024
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

8/10 Buono

Becky

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 24 feb 2024
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

4/10 Scarso

Luc

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
La présence de coquerelles. Les planchers sales. Les draps qui sentent l’odeur de chiens. Les murs sales.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 17 feb 2024
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short, we take it very seriously and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

4/10 Scarso

Candice

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The staff was nice. The key card machine was down so I never received a key to the room. I had to be escorted to my room by the staff. The furniture in the room had scratches all over it. Not sure why but looked like a cat had a really bad stay there.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 17 feb 2024
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short we take it very serious and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

6/10 Soddisfacente

Nooruddin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 4 mar 2024
My apologies on our inconsistencies.

10/10 Eccellente

Alyiah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Felt Safe
Amazing Stay me and my boyfriend slept comfortably and felt safe and was very quiet. Amazing hotel we’ve been so far!
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 17 feb 2024
Thank you!!

8/10 Buono

jean

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 10 notti a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 17 feb 2024
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short we take it very serious and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

10/10 Eccellente

Laureen

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great Customer Service. Our room was So clean . Nice and Quiet surroundings!!!💕
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 15 feb 2024
Thank You!

10/10 Eccellente

Adrian

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 15 feb 2024
Thank You!

10/10 Eccellente

Claudia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel is in a good area
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 12 feb 2024
Thank You!

10/10 Eccellente

Laureen

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
So clean! Great Customer Service on all shifts!!!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 8 feb 2024
Thank You!!!

10/10 Eccellente

Patricia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ótimo custo/ beneficio
Atendimento simpático dos colaboradores.Todos muito atenciosos. Maquina de café na recepção e paozinho nas quintas e sexta feiras, foi muito gentil. Quarto grande, confortável condizente com as fotos. Gostei muito, me hospedaria novamente com certeza.
Soggiorno di 10 notti a gennaio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 8 feb 2024
Thank you!!!

10/10 Eccellente

Janet

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Mie vierge

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 12 feb 2024
Thank You!

10/10 Eccellente

Chanel

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Front desk was awesome
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 6 feb 2024
Thank You!!!

8/10 Buono

Morgan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was nice to have laundry in the building, wash my own clothes. The grocery store next door was great because I forgot my toothbrush. When I was hungry I could grab a good meal and some snacks.
Soggiorno di 13 notti a gennaio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 6 feb 2024
Thank You!

10/10 Eccellente

Paula

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Servizi
Nice clean rooms
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 6 feb 2024
Thank You!!

10/10 Eccellente

Melissa

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Era lo que mi familia necesitaba para el viaje.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 6 feb 2024
Muchas Gracias!!!

4/10 Scarso

Janice

Viaggio con la famiglia
Cockroaches everywhere
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 24 gen 2024
"Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay. We are so sorry that we didn't live up to your expectations. Your stay does not seem to be what most of our guests have experienced. We will ensure we share your review with our entire team, so that we can continue to improve. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager"

8/10 Buono

Leonard

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

salvatore

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
the kitchen in the room did not have any utensils we had to buy utensils
Soggiorno di 11 notti a dicembre 2023
Risposta di Carlos Rodriguez GM, il giorno 10 gen 2024
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short we take it very serious and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. So that we may better understand the circumstances. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager