Piscina all'aperto, con ingresso dalle 07:00 alle 21:00, lettini

Recensioni per Ixora Hotel

4 out of 5
Ixora Hotel
Jalan Baru, Bandar Perai Jaya, Perai, Penang

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 110 su 297 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 124 su 297 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 42 su 297 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 13 su 297 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 8 su 297 recensioni" "

8,2/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

7,8/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Lee, KLUANG

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good location
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Lee, KLUANG

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Lee, KLUANG

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good location
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Kelvin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Hotel is a bit old, fridge was not in good condition, room not too clean, toilet water are unable to drain out. However services provided was okay.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Lee, KLUANG

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Lee, KLUANG

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Stay many time already, this time at toilet found cockroach.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Lee, KLUANG

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location quiet
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Prakash

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

MOHAMAD AMIN ARIFF

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Quy

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Overall, i thought the hotel is good. A number of things to watch out for: 1. There were government taxes which i had to pay at check-in. So i had to pay an extra 150 rm otherwise the would not let me check-in. Was this lastminute fault or hotel fault? Mot sure. 2. As Ixora is on the mainland, any Grab to island will
Soggiorno di 8 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

Nadia Masra

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Nadia Masra

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Rated 3 star because service is kinda bad
Asked to change towel 2 times but didnt deliver any until we checked out.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Decent location, mediocre service
Airconditioning turns on and off every 10 minutes. Room phone not working so you have to go to the lobby to complain. Complained with the receptionist, says the maintenance crew will attend to my room, does not come at all. Took a 3 bed room, came with only 2 sets of pillows. Complained about this, same case, housekeeping did not come either. Thankfully only stayed one night. Staff not equipped to handle high occupancy rate. Only saving grace for the hotel is it's location and convenience. Everything else is below average.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

8/10 Buono

Tan

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

Dhana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Very good
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Marketing Communication Assistant Manager, il giorno 9 nov 2023
Dear DhanaThank you for providing us your feedback after your recent stay with us. We are pleased to learn that in general your stay was good.We look forward to welcoming you back again soon,Yours SincerelyRasyima GhazaliMarketing Communication Assistant Manager

4/10 Scarso

Tack Kin

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room is not like the picture showing. The pillow is smelly. When i step into the room, a very bad smells in the room. The water tap is leaking.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Komala, Petaling Jaya

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall have a good stay
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Marketing Communication Assistant Manager, il giorno 9 nov 2023
Dear KomalaThank you for providing us your feedback after your recent stay with us. We are pleased to learn that in general your stay was good.We look forward to welcoming you back again soon.

6/10 Soddisfacente

TAE WOO

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 15 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Chuah Seong

Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023

4/10 Scarso

Jianwei

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Poor services. Need to wait long for check-in. I asked for a few hangers and I didn't get them until I repeated the request for 3 times. One of the toilets was stucked so I asked the staff to fix it. One guy came and checked the problem in the morning and promised to fix it soon after we go out. When we came back at night, it was not fixed yet. I had to request again at the front desk. Finally a guy came and fixed it just in a few minutes. I requested to change the beddings for the kid on the third day's morning via putting the changing card on the bed. In the evening when we were back, we found that the beddings were still the same one as before, with the same dirt.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023

8/10 Buono

Mohammad Faidzzal

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

acheyakumaran

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023

10/10 Eccellente

FARVINNISA

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The room was spacious and clean. Staffs were quick and friendly. Right next to Megamall. Parking was easy. No complaints. Everything was okay. Highly recommended!
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

6/10 Soddisfacente

Dean

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel was fine. Rooms were nice at a broad level but grubby when you look up close. The staff were incredibly slow for check in and check out.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Rasyima Ghazali , il giorno 31 mag 2023
Dear DeanThank you for your review on the recent stay with us in May 2023. We have taken note on the feedback given and gradually improving the rooms condition and check-in process to ensure we able to welcome you back in future with better service and experience.

2/10 Terribile

Vintage

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
So bab service customer service front not local people so language so bad
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Rasyima Ghazali , il giorno 31 mag 2023
Dear VintageThank you for your review and we have forwarded the customer service issue to the Department Head for necessary improvement on the language and service.Thank you for staying with us and we hope to see you again in the near future with a better service.

6/10 Soddisfacente

Jit Hao

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
the room is big but the items inside all are old and doesnt worth for the money paid
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 4 apr 2023
Dear Jit HaoWe have taken note of your kind feedback and shall try to use such to excel even more, hopefully by the time of your next visit, we shall like to impress you with further improvements in services & quality.

6/10 Soddisfacente

Regine

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Staff were friendly and helpful. However, the Room was not well maintained. There is stain on carpet, safe was not working, bedsheets and towels were so dirty that we need to ask them to change The ceiling at the toilet was leaking as well.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2023
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 4 apr 2023
Dear RegineThanks for placing your trust in us and your willingness to share.Best,Rasyima GhazaliAssistant Marketing Communications Manager

6/10 Soddisfacente

Liyana

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
light switch is not practical. 10 minutes I look for the light switch to off and there is no bathtub, I read the comments and the facility provided has a bathtub
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 13 feb 2023
Dear LiyanaYour encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel.Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.Warmest regards,The Management

2/10 Terribile

Siti Zuleha

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The check in took neatrly 1 hours. We need to que and the que was too long and many was not satisfied.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 27 gen 2023
Dear SitiYour encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel.Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.Warmest regards,The Management

2/10 Terribile

AZLAN

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 27 gen 2023
Dear AzlanYour encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel.Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.Warmest regards,The Management

4/10 Scarso

Abdul Majid

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
First and last stay
Slow check in and took so long queue. Room not ready almost 4 oclock. Had to waste time waiting @ lobby. Breakfast was so so and not worth it. Check out also had to queue for about 15-20minutes.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 27 gen 2023
Dear Abdul MajidYour encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel.Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.Warmest regards,The Management

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Disgusting room
The room is spacious but it is very very dirty with bad smell. I suspect the house keeper didn't change the bed sheet as I found some hairs and boogers on the bed, the bed and carpet also have bad smell. It is very disgusting to stay in this hotel. I will never come back again.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 27 gen 2023
Dear Sir/MadamYour encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel.Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.Warmest regards,The Management

10/10 Eccellente

Yee Guan

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 27 gen 2023
Dear Yee GuanYour encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel.Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.Warmest regards,The Management

6/10 Soddisfacente

Choon Sheong, Singapore

Viaggio con la famiglia
Took too much time for check in while there have 2 groups of the guests at that time. Maybe they need to update the system. The breakfast is not bad but it's good if can improve in term of more selection of foods.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 27 gen 2023
Dear Choon SheongYour encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel.Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.Warmest regards,The Management

2/10 Terribile

YOHEI

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
チェックインに1時間も要した。2度と使用しない。
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 27 gen 2023
Dear YoheiYour encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel.Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.Warmest regards,The Management

10/10 Eccellente

MOHAMAD AMIN ARIFF

Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di MANAGEMENT, il giorno 27 gen 2023
Dear MohamadYour encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel.Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.Warmest regards,The Management

10/10 Eccellente

Zulqarnain

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

10/10 Eccellente

Minoru

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
急遽宿泊したけど、綺麗な部屋でゆっくり休めました。
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022

8/10 Buono

Sheikh Mohamad Syazwan

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Yu Heng

Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

10/10 Eccellente

Chitra

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Easy to move around
Soggiorno di 3 notti a giugno 2022

6/10 Soddisfacente

rahimy

Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

8/10 Buono

Mohd Firdaus

Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Suzie Alias, il giorno 12 mar 2022
Thank you for your review about your stay at Ixora Hotel Penang. We are glad to hear that you had an overall lovely experience at our hotel.

2/10 Terribile

Daryl Jes

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Not a 3/4 star rated hotel
though I have checked-in very late, the hotel didn't accommodate to my request of a late check-out time. I paid the full price for a exec suite because my booking for a superior room (with king bed) has been given away to another guest. The room I got (#320) had a mildew odor - no wonder the hotel kept the air-conditioning turned on (was super cold when I entered the room) - gave me a slight eerie feeling. Was too tired to make a fuss about it. The reviews mentioned superb, delicious breakfast BUT it was to my surprise that the breakfast is what you get from a motel - wish the hotel mngt could look into it. Only eggs (sunny side up) & coffee were good.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di The Management, il giorno 14 gen 2022
Thank you for visiting Ixora Hotel Penang and for taking time out of your busy schedule to share with us your experience. We are sorry to read that there aspects of your stay that left you disappointed. The hotel always aims to ensure that every guest has a great experience and are always saddened to know that someone has left underwhelmed. Kindly rest assured it has been addressed with the respective team for the better improvement. Thank you once again for your feedback, and we hope to see you soon.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Apple Chou , il giorno 18 nov 2021
Thank you for visiting Ixora Hotel Penang and for taking time out of your busy schedule to share with us your experience. We are glad to hear that you had an overall lovely experience at our hotel. Your encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel. Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.

10/10 Eccellente

MALA

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di The Management, il giorno 15 nov 2021
Thank you for visiting Ixora Hotel Penang and for taking time out of your busy schedule to share with us your experience. We are glad to hear that you had an overall lovely experience at our hotel. Your encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel. Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.

8/10 Buono

Jason, Langkawi

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Decent property
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di The Management, il giorno 22 set 2021
Thank you for visiting Ixora Hotel Penang and for taking time out of your busy schedule to share with us your experience. We are glad to hear that you had an overall lovely experience at our hotel.

10/10 Eccellente

NOR ASMAWI

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020
Risposta di The Management, il giorno 4 gen 2021
Thank you for visiting Ixora Hotel Penang and for taking time out of your busy schedule to share with us your experience. We are glad to hear that you had an overall lovely experience at our hotel. Your encouraging feedback has been shared with all concerned. After all it is through such vital voice of the customer, that we can learn, improve and further encourage our team to excel. Please let us thank you once more, as we are looking forward to welcoming you hopefully back soon to Ixora Hotel Penang.