Esterni

Recensioni per Elizabeth Hotel

2.5 out of 5
Elizabeth Hotel
Naga, Bicol, Pili, Kabikulan

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 3 su 7 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 0 su 7 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 1 su 7 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 2 su 7 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 7 recensioni" "

7,8/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

6,0/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

4/10 Scarso

Roderick, Stuart

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Alfred, Queens Village

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Great location
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022

10/10 Eccellente

blaire

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021

6/10 Soddisfacente

DANNY, SAN JOSE

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
No emergency telephone inside the room, low pressure water. Many small insects in the bed. Small spider found in the bed.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022

4/10 Scarso

DANNY, SAN JOSE

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
No hangers, towels are untidy, bathroom untidy, lot of ants and small insects in the bed. Room #2 where i stayed and i dont know about other rooms.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

10/10 Eccellente

Olivia

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Accommodating staff and crew
I had a pleasant stay in this hotel for 11 days. The room is clean and the hotel's staff and crew are efficient and accommodating.
Soggiorno di 11 notti a settembre 2020
Risposta di Elizabeth Hotel, il giorno 15 ott 2020
Thank you for the Excellent review, Ms Olivia. We appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us. From All Staff of Elizabeth Hotel.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Its not in Naga but in Pili Camarines Sur. Information provided to Expedia was false. It is 5.5 km from town proper. Called the hotel to send us location but the reception said she doesn’t have celphone load. Location is very hard to find and isolated with no restaurants or store. Took us 2 hours to find the place and just wasted our time. Staff are not helpful. Supervisor walked out leaving her staff deal with our problem. Cancellation charges was 70% of what we paid for the reservation. Will NEVER COME BACK AGAIN
Soggiorno di 2 notti a maggio 2018
Risposta di Don Magsino, GM, il giorno 23 mag 2018
Dear Guests, we thank you for letting us know how to improve our service. The distance to the town centre is provided to us by the Google Map. I am sorry that you find difficulty in coming to our hotel but it is in Expedia and Google Map and Waze. I spoke to the supervisor and she said that she went excused herself to use the toilet. Cancellation Policy is in place but since you are already there in the premise despite of our willingness to give our full-service, but you opted to leave and threaten us to give us a negative feedback. Nobody likes negative feedbacks and we will learn from this. My sincere apology for your experience.