Camera Standard, 2 letti matrimoniali, fumatori | Wi-Fi gratuito, lenzuola

Recensioni per Studio 6 Port Arthur, TX - SE

2 out of 5
Studio 6 Port Arthur, TX - SE
3000 Jimmy Johnson Blvd, Port Arthur, TX

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 42 su 140 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 36 su 140 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 25 su 140 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 13 su 140 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 24 su 140 recensioni" "

7,4/10

Pulizia

7,2/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

7,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

linda

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed 11 days a nice stay, clean, quiet ,good location and very affordable.
Soggiorno di 11 notti a marzo 2024
Risposta di KG, il giorno 16 apr 2024
We thank you for your 5 star review, and are looking forward to having another opportunity to serve you in the near future.

2/10 Terribile

Pedro

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Wifi es malisimo
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 feb 2024
Hola Pedro, Esperamos tener la oportunidad de mejorar tu experiencia con nosotros. Por favor visite nuevamente.Lilith#Equipo6

2/10 Terribile

John

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Horrible place horrible staff!
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 13 feb 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Melissa

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We loved our stay, we do plan on coming back for sure.. it was very peaceful,, just would love another room , the wifi wasn't strong enough for my PS5 but overall it was good
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 gen 2024
Hi MelissaWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Sorimar, Port Neches

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Preston

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Antonio

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Good but needs some improvements/updates.
Found dead Armadillidiidaes around the edges. I guess dead is better than alive. According to a note from the cleaning crew, the room was last cleaned over a week before. Found a lot of dust on the light fixtures by the bed. Accessible room did not have shower hose. Had a regular tub, not truly accessible. No shampoo.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 nov 2023
Hi Antonio,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Claire

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Natasha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A pleasant stay
The room and kitchen were clean. The room is very spacious, with a full fridge. The heater worked quickly. The bed was wonderfully comfortable. The walls are a bit thin and I could hear the suite next to me snoring as though they were in my room. Friendly staff and cookware available at the desk.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

8/10 Buono

Cecilia, HOUSTON

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Marilyn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a settembre 2023

8/10 Buono

Charles

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Harles Reid
The staff and service was excellent. Rooms were very clean and comfortable. I plan on staying here again.
Soggiorno di 10 notti a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 ott 2023
Hi CharlesWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Venessa

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Crystal

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di GM, il giorno 13 set 2023
Thanks for sharing your review.

8/10 Buono

Francisco

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non working elevator
The elevator wasn’t working and taking heavy luggage upstairs was hard
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2023
Risposta di GM, il giorno 13 set 2023
We are sorry for the inconvenience cause by a short time glitch in the working of the elevator. We however appreciate your business.

6/10 Soddisfacente

Jeff

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room was always hot and the A/C couldn't keep up or cool it down to a comfortable temp. Beds were "meh". "kitchenette" had a stove, but NO dishes, pots, pans, paper towels, utensiles, etc. the toaster smelled like it was going to catch fire. Lots of homeless sleeping on the ground in the area...not directly on motel propoerty but within the immediate area. Probably won't be back.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 set 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Jacob

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 15 ago 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Looking forward to serving you again.

2/10 Terribile

Meagan

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

8/10 Buono

Russ

Soggiorno di 7 notti a luglio 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 21 lug 2023
We thank you for choosing to stay with us and would be very glad to have you back soon.

6/10 Soddisfacente

Shelbi

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The person who checked me in was very rude and the rooms were nice but you could hear everything through the walls.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 14 giu 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Kristie

Soggiorno di 14 notti ad aprile 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 8 mag 2023
Ms. Kristie Green I am very sorry for the inconvenience. We hope that you would give us another chance to make your stay satisfactory.

10/10 Eccellente

Garland

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 4 mag 2023
Thank you, Mr. Garland, for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon.

6/10 Soddisfacente

Kristie

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Follow Up
Lack of communication, between employers to customers.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 26 apr 2023
We are sorry for any inconvenience caused to you.

4/10 Scarso

KEVIN

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room was very moldy smelling and unclean.
Soggiorno di 13 notti a marzo 2023
Risposta di GM, il giorno 10 apr 2023
We are sorry you didn't find your stay satisfactory as "the smell in the room was not pleasant". We always try our best that the rooms are in top condition and smell very pleasant. However, if you had informed us about the issue during your stay, we would have gladly moved you to another room.We hope you'd give us another chance to serve you.

10/10 Eccellente

Crystal

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 4 apr 2023
We thank you for your feed back witch would encourage us to perform even better. looking forward to having you soon in the near future.

2/10 Terribile

shylore

Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 4 apr 2023
We are sorry that you did not find your stay with us to your fullest satisfaction. We would like to know what we could have done to make your stay more enjoyable.

8/10 Buono

David

Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 4 apr 2023
We are sorry that you did not find your stay with us to your fullest satisfaction. We thank you for giving us a score of 4 out of 5 and would like to know what we could have done to make your stay more enjoyable.

10/10 Eccellente

Gustavo, Roma

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 9 mar 2023
We thank you for your feed back witch would encourage us to perform even better. looking forward to having you soon in the near future.

10/10 Eccellente

Sandy

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The rooms were outdated
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Manager, il giorno 15 feb 2023
We thank you for your feedback and are looking forward to serving you again in the near feature.

10/10 Eccellente

Amie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good overnight trip.
I liked the location, felt very safe here. Room was clean and brightly lit. One and only negative, housekeeping knocking at 9 to ask if you are checking out. First hotel/motel I have ever experienced this at. I understand that the housekeeper wants to hurry the process but I paid for this room.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di General Manager, il giorno 9 feb 2023
Thank you very much for your feed back. We apologize for the inconvenience caused to you by housekeeping knocking at 9am. We do agree that the guests should not be disturbed before the check out time. We have taken the necessary action so that it doesn't get repeated. We thank you for choosing our hotel to stay and look forward to serving you again soon.

10/10 Eccellente

Veola

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
My husband and I are here on business. We absolutely would like to commend the day manager for her professionalism, knowledge and customer service!
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2023
Risposta di GM, il giorno 5 feb 2023
We thank you very much for choosing to stay with us, and for sharing your kind words. We feel encouraged by the same and inspired to do even better.. We look forward to serving you again in the near future.

10/10 Eccellente

Adriana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2023
Risposta di GM, il giorno 5 feb 2023
Thank you so much for giving us a very encouraging rating. Thank you also for choosing to stay with us.We look forward to serving you again in the near future.

6/10 Soddisfacente

Alma

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023
Risposta di Front Desk Manager, il giorno 7 mar 2023
We are sorry that you did not find your stay with us to your fullest satisfaction.We thank you for giving us a score of 3 out of 5 and would like to know what we could have done to make your stay more enjoyable.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia
Never again.
I was not pleased with the fact that the unit had no utensils or pots and pans, but has a kitchenette. There were so many cobwebs in the corners of the room. I looked for coffee and there was 1 cup, 1 coffee, 1 sugar, and 1 creamer. That made no sense seeing that I was there 3 days. I will definitely choose another hotel when I am in the city again.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 4 gen 2023
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 Soddisfacente

ANTHONY

Ok quality inn is better
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 set 2022
Hi Anthony,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Gregory

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
was very economical pricing for the quality of service and facility
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di GM, il giorno 9 set 2022
Mr. Gregory,We highly appreciate your very encouraging review and appreciate your patronage.Looking forward to serving you soon.

2/10 Terribile

Chris

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
No privacy
As a person that lives out of town 9 months of the year I value my privacy. I asked for no house keeping and they made it a point to enter my room everyday via some excuse weather it was to check the smoke detector or do to checking the AC filter. Not to me Chen at 0500 they made me wait to check out so they could check my room before check out
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di GM, il giorno 9 set 2022
We thank you for your feed back and are sorry that your experience was not up to your expectations. . It's a standard procedure to check every room every third day or earlier if there is any maintenance or safety issues. It's for the benefit and security of guest staying with us only.It's also a standard practice to quickly check the room at the time of the guest check out to be able to return the incidental security deposit to confirm everything is in order. We hope you would give us an opportunity in future to serve you with our hospitality.Thank you.

8/10 Buono

Gregory

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
great service and staff
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di GM, il giorno 9 set 2022
We appreciate your feed back and are encourage to perform even better

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

10/10 Eccellente

Joshua

Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 giu 2022
Hi Joshua, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Maz K. #Team6

6/10 Soddisfacente

Jessie

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Last place to pick to stay
Just not a clean feeling thru out the area and in room sheets and pillowcase dirty looking along with towels
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 giu 2022
Hi Jessie, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6

10/10 Eccellente

Jared

Soggiorno di 5 notti a maggio 2022

8/10 Buono

Jorge

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2022

8/10 Buono

Linda

Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 3 giu 2022
Thank you for positively rating your stay!! Nancy Y. #Team6

4/10 Scarso

Connie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Beds were stiff and hard very happy to leave didn’t enjoy the stay
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 5 mag 2022
Hi Connie, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith #Team6

8/10 Buono

Yahaira

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
First night of many on the trip
We did not now that the hotel was being updated. The workmen were always courteous. Took us a while to get a luggage cart to get out things to the room.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di GM, il giorno 11 dic 2021
We are sorry for the inconvenience caused to you. We will try our best to make you more comfortable

10/10 Eccellente

Tonya

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great Customer Service!
Customer Service on point! Beautiful Smiles. Love how the front desk called our room to check up on us never had a top notch Hotel do that . Really appreciate it made our stay that much better! Thank You Port Arthur!
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 mar 2022
Hi Tonya, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Maz K. #Team6

6/10 Soddisfacente

Tina

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Overcharged !!
We arrived around 9 pm and she said no rooms were available so she called her manager and she didn't have rime to help her so we had to go up and check a room to see if it was cleaned yet. Then we got charged 2x for the room plus the $50 deposit just because there wasnt a note left by the clerk to refund it to us. $250 in charges for an $84 room stay!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 mar 2022
Hi Tina, Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us. Maz K. #Team6

4/10 Scarso

Felipe

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021