Facciata della struttura

Recensioni per Motel 6 Richmond, VA - I-64 West

2 out of 5
Motel 6 Richmond, VA - I-64 West
7831 Shrader Rd, Richmond, VA

Recensioni

5,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 68 su 397 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 97 su 397 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 63 su 397 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 64 su 397 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 105 su 397 recensioni" "

6,0/10

Pulizia

7,0/10

Personale e servizio

4,8/10

Servizi

5,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Vitor

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Bad smell dog noise all night , bed terrible not recommend
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 mag 2024
Hi Vitor,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Travis

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The elevator and rooms were in terrible condition. There were holes in the walls stuffed with tissue. The bathroom was in terrible condition with holes in the ceiling. The AC unit was dirty and had gaps all around it. Ants were in the room. The room smelled like smoke even though it was a non smoking room. The security latch was broken on the door.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 mag 2024
Hi Travis,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Davidson

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Affordable
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Lynn Haley, il giorno 25 apr 2024
Thank you for your feedback, we greatly appreciate you. Happy to read we were easy on the budget. Hope to serve your lodging needs in the future.

6/10 Soddisfacente

Tammy

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Didn’t know there was a difference between studio 6 and motel 6. There wasn’t any pot etc in the motel 6. I was only told just studio6 only has that.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Lynn Haley, il giorno 10 apr 2024
Thank you for taking the time to complete a survey I am sorry for the confusion. We are a dual property hosting Motel 6 as well as Studio 6.

8/10 Buono

Gerardo, Coral Gables

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Facilities are clearly old and the signs of the age are everywhere. The place is really well located and the staff is super helpful and compensate the aged location. Frankly is a good place to stay for a reasonable price.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 apr 2024
Hi Gerardo,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Danielle

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I literally stayed at this hotel for 2 hours before I left. I got in the room and it had a ton of bugs
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 mar 2024
Hi Danielle, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

8/10 Buono

Patricia

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 mar 2024
Hi Patricia,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Keisha

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 mar 2024
Hi Keisha,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Keisha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 13 feb 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Mabel

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 13 feb 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Stacu

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nothing ppl were talking loud the manger had a attitude it was nasty had roaches
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

2/10 Terribile

anthony

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 5 feb 2024
Hi Anthony,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nothing worked in my room they gave me a cheaper room then i paid for and it was filthy the staff is extremely rude
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 gen 2024
Hi Demetrius,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Norman

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
One night, 4 roaches
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

2/10 Terribile

Brianne

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Charles, Pahrump

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Property is worn out. Fitted sheets did not fit. Cables falling of wall. Creatures who come out at night from shower drain.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 gen 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Nichelle

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Sylvie

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Marcus

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

4/10 Scarso

Walter

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Marquitta Branch

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Too many roaches and ants in my room
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 nov 2023
Hi Marquitta Branch,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Tommy

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
It was supposed to be decent, but boy was the room dirty, with holes in the doors. The toilet had poop from someone using it before. Toothpaste stains everywhere. Room smelled like cigarettes. Only bedsheets were partially clean with plenty of stains. There were no blankets. Had to ask for some from the front desk. The ones the gave us had cigarette stains and stains from spills on them and smelled. Elevator was in terrible shape. Front desk receptionist smelled like weed. In the middle of the night something bit my son's arm and we took our stuff and moved out of there at 2 AM, got refund. Stay away. I wish I could attach the pics I took.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 28 nov 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Karen, Richmond

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi
It is in really bad disrepair and needs immediate attention! The staff does a great job under these conditions!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 28 nov 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Robin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Good value
Perfectly fine place, although I suspect not for everyone: I think the location is used by families who are in transition, and I was one of very few people staying for only a few nights. Doesn't concern me, as the price was right plus the location
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 28 nov 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Justin

Soggiorno di 5 notti a novembre 2023

4/10 Scarso

Reed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Could be better
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

4/10 Scarso

Wade

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

4/10 Scarso

Donnisha

Viaggio con animali domestici, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Bedbugs. Stove didn’t work in the kitchenette. Bathroom door was off henges. Had to wait 3 hours to check in because room was not ready. Only one way in and out. Tons of people loitering outside. Only pro is the price and staying in the same room with new reservations for extensions.
Soggiorno di 7 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 nov 2023
Hi Donnisha,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Tynisha

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Richard

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Staff were friendly and helpful.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 nov 2023
Hi Richard,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Jahson

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
One word…bedbugs
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 nov 2023
Hi Jahson,We take bed bugs reports very seriously and sincerely apologize for your experience. Please know that we are on high alert regarding all reports of pest and are mindful to monitor our rooms in order to address and treat for any issues if we discover them. Thank you again for bringing this matter to our attention and we appreciate your patronage. We would like to discuss your experience and ask that you use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

samuel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

4/10 Scarso

Rommel

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Oldbrun down motel
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 ott 2023
Hi Rommel,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Lynda

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Terrible
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 24 ott 2023
Hi Lynda,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Shatonya

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

4/10 Scarso

Jonathan

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
it’s more like a housing project than a motel. Dirty, staff is rude. very loud at night.Definitely do not recommend this location.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 ott 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Raphael silvano

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

Hazel

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

2/10 Terribile

Michelle

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Dogs poop inside this hotel
While my room was clean, right outside the elevator on the 3rd floor was dog poop. It was there when I arrived at 7pm and was there there at 9am when I left. The carpeting was stained everywhere. This place was an absolute hell hole!
Dog poop directly opposite the elevator on 3rd floor.
Elevator is horrible condition!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 set 2023
Hi Michelle,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Vincent

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Noisy
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 set 2023
Hi Vincent,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 Buono

Terrance

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Haley

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

2/10 Terribile

Angela

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
This hotel is absolutely filthy. From the moment you walk in you'll see the carpets are disgusting, the elevator barely works and is filthy. By the time you get to your room, you'll be considering putting all your luggage back in the car (I definitely didn't keep my things inside for fear of bedbugs and roaches.) I killed a roach within 30 minutes of being in the room. The beds were so stained with blood and other questionable fluids on the tops, bottoms, and sides that I was pretty sure there were bedbugs, or at least had been in the past. I was so skeezed out by the property that I slept in the tub. I would have left if I had had any other option. One of the worst hotels stays I have ever experienced, but I will say, the staff was excellent and very friendly.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 ago 2023
Hi Angela,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Gale

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Dirty and no morning coffee
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 ago 2023
Hi Gale,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 Buono

Paul

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
The room, overall was clean. The only issue I had was with the floor, although it had been swept, it was dirty and could have used a mopping. (Bottom of feet dirty after a few minutes.) Front desk person was very nice and accommodating!!! Five ⭐⭐⭐⭐⭐ for her!!!!
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 lug 2023
Hi Paul, We appreciate the wonderful rating. Thank you for bringing your concerns to our attention. This will help us to significantly improve our guest experience. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Silvia

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was dirty and smelly. Did not clean anything. I will never stay in one of your motels again
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 25 lug 2023
Hi Silvia, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Kaur J.#Team6

2/10 Terribile

Julian

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The place is a dump. Dirty, nasty, loitering customers hanging out. I watched a man literally pee in the parking lot. On top of that, Expedia allowed me to book this place, only for them to tell me they were overbooked and couldn’t accommodate me. I’m still waiting on my refund to be processed.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

4/10 Scarso

Donald

Soggiorno di 2 notti a giugno 2023

10/10 Eccellente

Yasmin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
👍
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 giu 2023
Hi Yasmin,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6

8/10 Buono

Brandon

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023