Una scrivania, tende oscuranti, Wi-Fi gratuito, lenzuola

Recensioni per Motel 6 San Antonio, TX – I-35 North Corridor

2 out of 5

Recensioni

5,2
Valutazione di 10 - Eccellente. 44 su 307 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 48 su 307 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 52 su 307 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 49 su 307 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 114 su 307 recensioni" "

5,2/10

Pulizia

6,2/10

Personale e servizio

4,6/10

Servizi

5,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Tiffany

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
First room a was assigned was trashed with sex items. And they ask for a $50 deposit. I found roaches in the second room i was givin, holes in the walls and tons of mildew in the bathroom and ceiling around the bathroom in the main room. Never again.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Manager, il giorno 15 mag 2024
Dear Guest,We're deeply sorry to hear about your disappointing experience. This doesn't reflect the high standards we strive for. Your feedback is invaluable, and we'll address these issues immediately to ensure they're resolved. Please accept our sincerest apologies, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 Buono

V.LaNeal

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Staff was friendly- no microwave or refrigerator like listed but good night sleep and lots of dining nearby-
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Manager, il giorno 4 mag 2024
Dear V.LaNeal,We're pleased to hear that you found our staff friendly and that you had a good night's sleep during your stay. However, we apologize for any inconvenience caused by the lack of a microwave or refrigerator despite them being listed. Your feedback is valuable, and we'll address this discrepancy to ensure accurate information for future guests. We're glad to know that there were plenty of dining options nearby for your convenience. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terribile

Robert

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Manager, il giorno 15 mag 2024
Dear Guest,We're truly sorry to hear about your disappointing experience. Your feedback is invaluable to us, and we'll use it to improve our services. Please reach out to us directly so we can address your concerns promptly.Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terribile

Gabriel

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 2 mag 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Charlie

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
They wouldn't honor the expidia offer
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Charlie,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Kyle

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Theyll steal your money, like they did mine. They dont take expedia but won't inform you until you check in and you wont be able to give you your money back. They said i failed to check in but i was there for a few hours minutes after i booked the room at the front desk on and off the phone with customer service....
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Kyle,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Reynol

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Mal servicio porque no me hicieron válida mi reservación en linea y ya estaba pagado.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hola Reynol,Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía con nosotros y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor, visítenos de nuevo.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Gaby

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Im not one to leave reviews but this place needs one. 1st off even if you book 2 rooms together be prepared to get there and have them be charged separately, and have to pay a $50 deposit twice. 2nd if you have extra guest that you did not include its an additional $50, even though they have a sign in the rooms saying extra people are $3 3rd once you swipe your card good luck getting a refund. I was upset with having to pay a 2nd deposit and wanted to cancel both rooms and go somewhere else, but because i swiped my card they would not let me get a refund for the first room, so i ended up having to stay there, pay the extra $150 in deposits and extra guest fee. Going into the rooms they were dirty, ash stains all over the sheets, wires hanging, smoke detectors missing, no remote for the tv, showers we're dirty. Staff was no help and very unprofessional. Just ruined a good day for me and my family.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi Gaby,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Sofia, Houston

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Window curtains was broken anyone could look inside. The rrm lights was not working the Tv had no picture screen the wifi wasnt working properly and floor was dirty dead roaches in the shower drain the place was nasty
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi Sofia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Kyle

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 mar 2024
Hi KyleThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

2/10 Terribile

francisco

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Our stay here was horrible, first room was ready but the bed sheets were dirty and stained the second room was fixture wise was better but room smelled of cleaning products and urine, we had a woman screaming like she was getting murdered out side it felt very unsafe. We checked out a day early due to these isssues but Motel 6 refuses to refund
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi Traveler,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Jessica

Mi è piaciuto: Servizi
.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Karina

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ac unit kept breaking down , no fridge or microwave it’s basically sucked don’t waste your time or money
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

jason

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The main lady at desk was the worst.. mean as hell and rude and def wicked witch of the west.. I would never stay there again, I'd rather sleep under the highway
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Angela

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 mar 2024
Hi Angela, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Ori

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Exactly what I needed. Simple direct affordable place to stay while I tour the town. Couldn't ask for anything more.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 7 mar 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Diana

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Ruben

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 8 mar 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 8 mar 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

michelle

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location and very quite and nice
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 feb 2024
Hi Michelle,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 feb 2024
Hi Traveler,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 Buono

Bruce

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 feb 2024
Hi Bruce,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 feb 2024
Hi Traveler,Thank you for the positive review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

8/10 Buono

Ivy

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 feb 2024
Hi Ivy,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

michelle

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room is very big and the place is very quiet not alot of drama and very convenient location .
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 feb 2024
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 Buono

V.LaNeal

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024

2/10 Terribile

Kenneth

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
jugemental and rude
this hotel has two deposits one if i go through a third party and one if u walk in... the staff is rude .. the first room had no miror in bathroom and the toliet didny flush . i was charged. a 100. deposit for a room that 45
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 gen 2024
Hi Kenneth, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

autumn

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

autumn

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Patricia

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023

2/10 Terribile

Monalisa

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I took several photos and a video of the room that needed 3 different remote controls before working new sheets because they were dirty, spots and hair, hair on toilet seat that was dirty with pee stains (wasn’t cleaned) and same with restroom counter. Had to ask for a microwave because there wasn’t one like reservation stated. I paid for a room I changed sheets in and had to ask for things that should have been there. The fridge didn’t work and my food went bad. I feel I should be reimbursed.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Monalisa,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Genaro

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Staff is really great
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Genaro,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Bruce

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

4/10 Scarso

James

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Double charge
Charge my card twice. Basic no extra
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 2 gen 2024
Hi James, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

6/10 Soddisfacente

Jeannette

Mi è piaciuto: Personale e servizio
As soon as walked into the room I had to kill 3 roaches the sheets and pillow cases stained
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 gen 2024
Hi Jeannette, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Over all great stay with the occasional roach that would come out from the bathroom and headboard
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 2 gen 2024
Hi Traveler, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Alma

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

V.LaNeal

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great stay
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 23 dic 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

2/10 Terribile

Paul

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Marisol

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Comfortable clean and safe
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 5 dic 2023
Hi Marisol,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

8/10 Buono

Adan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Customer service desk was very helpful ❤️
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 1 nov 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

2/10 Terribile

Edward

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

8/10 Buono

Rolando

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

8/10 Buono

Mary

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good location. But no microwave or refrigerator. The water in the bathroom sink never got warm. I thought that they would have small samples of bathroom things. I was staying 1 night so I didn’t pack those items. The room was clean and well maintained. Might stay there again.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 ago 2023
Hi Mary,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Benjamin

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

4/10 Scarso

Michael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Awesome
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 24 ago 2023
Hi Michael,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

2/10 Terribile

Marocky

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Had lots of roaches hair on bed stains on sheets and no housekeeping service
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 ago 2023
Hi Marocky,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Cesar

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

6/10 Soddisfacente

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Crap bed
So the bed was crap, I could not hardly walk after sleeping in this bed. The pics of the rooms showed a microwave the room didn’t have one and I was surprised there was no mini fridge, this room was not a $70 room. If anything it was probably $50 room needless to say I will not be staying here again, nothing against the staff. They was friendly. I’m a disabled veteran and I’m glad they had an elevator.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 3 ago 2023
Hi Michael,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Kristina

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super friendly and helpful!
We booked the room through the hotels app, it was supposed to have a refridgerator, but when we got the room, it didn’t, we spoke to the hotel staff and they immediately started looking for a room to give switch us too. They were able to get us the perfect room for our stay! They were very kind, and accommodating!
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 lug 2023
Hi Kristina,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6