Esterni

Recensioni per Texas Inn San Benito near Harlingen

2.5 out of 5
Texas Inn San Benito near Harlingen
1451 W Expressway 83 / I-69E, San Benito, TX

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 25 su 97 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 19 su 97 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 23 su 97 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 12 su 97 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 18 su 97 recensioni" "

7,0/10

Pulizia

7,0/10

Personale e servizio

6,2/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Braeden

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Was a pleasant stay
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di General Manager, il giorno 13 apr 2024
Thank you, for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review. We are glad to hear you enjoyed your stay, please come again.

10/10 Eccellente

Cynthia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager, il giorno 18 mar 2024
Thank you, we appreciate you taking the time to leave us a review.

4/10 Scarso

Rudy

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Not clean at all
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 14 feb 2024
We are sorry to hear about your experience with us. Had we known about your issues at the time of your stay we would have happily exchange your room for you. Again, we apologize for any inconvenience this may have caused you, and we will continue to work hard to correct these issues.

2/10 Terribile

Juan

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
No wifi Bad tv signal Bad smelling bedspreads
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 14 gen 2024
We are sorry to hear about your experience with us. We do have WiFi, you just need to ask for the password. We would have happily changed your bedspread had you asked us during your stay. We sorry about the tv signal, but this is out of control. We thank you for your feedback and we will work hard to make improvements.

8/10 Buono

Francisco Candido

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 20 dic 2023
Thank you for choosing to stay with us at the Texas Inn San Benito, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

10/10 Eccellente

Gerardo

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 21 nov 2023
Thank you very much for choosing to stay with us, and we are glad to hear you enjoyed your stay with us as well. We truly appreciate you taking the time out of your day to leave us a review.

10/10 Eccellente

Rogelio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 12 nov 2023
Thank you, for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

isaiah

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di General Manager , il giorno 17 nov 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

ANTONIO

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 11 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us at the Texas Inn San Benito. We appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

Leticia

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Old
The sheets were dirty. Broken fridge and Iron. Dirty yellow towels and over poor hygiene. Not recommend!
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 28 set 2023
We are sorry to hear about your experience with us. We did check the fridge in the room that was rented to you and it is working just fine. The iron isn't working, but had we known about this issue at the time of your stay we would have happily replaced for a new one. As for the towels, when they get washed sometimes the older towels tend to get mixed up with the newer ones, and again we would replaced them for newer ones to your liking had you notified us at the time of your stay. We apologize for any inconvenience this may have caused to you and your family.

6/10 Soddisfacente

Debbie

Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di General Manager, il giorno 27 giu 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

6/10 Soddisfacente

allen

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

10/10 Eccellente

Sylvia

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Visiting family
Loved the bed
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

Maria

Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

6/10 Soddisfacente

Pánfilo

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Pedi habitación para no fumadores y me la que me dieron olía a cigarrillo!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

Perla

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

10/10 Eccellente

Julz

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great and easy check in
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

10/10 Eccellente

Julz

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

8/10 Buono

Kenneth

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly service and a good price.
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

Reynaldo

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

Lucia

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hair on my supposedly new sheets, paint was peeling off, dirty carpet. The front office smell like really strong curry.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2022
Risposta di General Manager, il giorno 7 ott 2022
I’m sorry about the experience you had with us. Our front office is closed to the public, and for safety purposes we only rent our rooms through the night window. The room we put you in was downstairs and all our downstairs rooms have tiles. We did offered to replace your sheets, blankets and bedding for you. The housekeepers can simply make mistakes, and we will work on making improvements.

4/10 Scarso

Hector

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
I felt like i got catfished by you guys, i reserved a 2 bedroom and i get there and the receptionist said i only reserved a 1 bed , then you guys post fake pictures of the rooms for rent when in actuality the rooms look like a crackhouse , its dirty with holes on the furniture and broken things with half ass repairs , and hopefully they wont try to blame the broken things on me , i dont like the fact that expedia posted fake pictures, and the a/c sucked as well, i dont think ill be using expedia anymore
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di General Manager, il giorno 7 ott 2022
We are sorry about the experience you had. We do have different room types. We are currently making renovations at the time, including our furniture. You did in fact reserve a double bedroom, and according to our records you were given a double bedroom. We sorry for any miscommunication with our front desk staff. The pictures are not fake, that room may have been a different room type with different furniture. Had you asked at the time of your stay we would happily changed your room for you. We sorry for any inconvenience this may have caused you.

4/10 Scarso

Elsa Fernandez

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Don’t Dare!
Dirty, beds & pillows terrible, no hand nor bath soap and no trash can. Noisy AC. Never again!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di General Manager, il giorno 6 set 2022
I’m sorry about the experience you had with us. We recently made renovations to that room, and we made it was fully stocked with supplies. We checked your room and we found two garbage bins in the room. We would happily brought you more soaps, sheets & pillows to your room. The A/C is a wall unit and there is not much we can do besides replace it or move you to another room. Again all these issues could have been resolved had we known about them.

4/10 Scarso

Cecilio

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Barely any contact. I thought we could pay at hotel. She refused my new card and that of my sister n law. I booked both rooms on my card. My sister n law was to pay her own room. I ended up paying both cuz she wouldn’t take her card. The rooms were nasty the doors filthy, the beds & pillows felts felt like boards. The AC kept running as if it was going to stop. Making so much noise. Never again.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di General Manager, il giorno 15 ott 2022
We sorry about the experience you had with us. We collect all payments at the Hotel. Our hotel policy requires the credit/debit card as well as the cardholder's ID to be present for security purposes. It's possible that they tired running the different credit/debit cards but it came back declined. We sorry about the beds. Had we know about the issue we would happily changed your room for you. We will work on making improvements to our property.

10/10 Eccellente

Nicholas

Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2023
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

Elizabeth

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Looked nothing like the pictures
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di General Manager, il giorno 5 ago 2022
We’re sorry to hear that you did not like the room that we provided to you. We are currently going through renovations. We are working on getting all our rooms updated to the same standards. We want to thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

6/10 Soddisfacente

jose

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
El hotel esta en buenas condiciones, nada mas en recepción mala atención, se la paso cargando la bateria de su carro tesla ,y mala atención.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di General Manager, il giorno 26 lug 2022
We're sorry the front desk clerk was distracted. We hope you had a great experience with us. Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

8/10 Buono

Nelson

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good hospitality, quite and peaceful
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di General Manager, il giorno 22 giu 2022
Thank you we try our best to accommodate everyone. We appreciate you taking the time to leave us a review and for choosing to stay with us.

8/10 Buono

Maria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Was very quiet and peaceful
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di General Manager, il giorno 17 giu 2022
Thank you for your business. We appreciate you choosing to stay with us and the time you took to leave us a review.

10/10 Eccellente

David

Soggiorno di 2 notti a maggio 2022
Risposta di General Manager, il giorno 2 giu 2022
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
No coffee
Clean basic room. My only complaints are that there is no coffee and the refrigerator doesn't work.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di General Manager, il giorno 17 giu 2022
We’re sorry for any inconvenience you may have experienced. I wish you would have told the staff about your issues at the time of your stay. We would have happily provide you with some coffee and had your fridge check out by maintenance.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
It’s a pass by motel , we travel thru San Benito I found hair on the blankets, pillows are super hard and flat .. but we only wanted to rest a couple of hours so we did.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di General Manager , il giorno 1 mag 2022
Thank you choosing to stay with us at, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

6/10 Soddisfacente

Priscilla

Soggiorno di 2 notti a marzo 2022
Risposta di General Manager, il giorno 29 mar 2022
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

6/10 Soddisfacente

Ricardo

Viaggio di lavoro
Faulty shower knobs
Shower knob weren't working properly an no cold water. Ac control panel is written with marks .
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di General Manager, il giorno 23 mar 2022
Thank for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to stay with us. We will take a look at the cold water knob and get it fixed. The A/C in that room is an older model which they discontinued to make part for. We are unable to replace the A/C panel, and we have the writing so customer know how to use it properly. We tested the A/C & heater and it works just fine. Thank you

8/10 Buono

Elvira

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Paid for convinces
Soggiorno di 2 notti a marzo 2022
Risposta di General Manager, il giorno 20 mar 2022
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

4/10 Scarso

Angela

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
It was conveniently located right off the freeway. I reserved for 2 people and didnt know they charged extra for a 3rd person. I guess that was my fault. But i also didn't know they charged $25 for a deposit.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di General Manager, il giorno 19 mar 2022
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review. Our rates are structured based on the total number of guests staying in the room. The standard rate includes two guests by default. We do charge $5.00 plus tax for each additional guest. If you look at our hotel page on Expedia, it does state that we collect a deposit for any incidentals, damages or missing items from the room. Deposits are a standard practice in the hotel industry. Please contact the hotel for a full refund of your deposit amount.

8/10 Buono

Patricia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Quick trip
No tissues/Kleenex and toilet ran a bit. But nice big room. Fridge and microwave always. Plus.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021
Risposta di General Manager, il giorno 1 gen 2022
We’re sorry you did not have any Kleenex tissue in your room. We do appreciate you taking the time to leave us a review. Thank you for choosing to stay with us.

2/10 Terribile

Alberto

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di General Manager, il giorno 25 nov 2021
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you take the time to leave us a review.

4/10 Scarso

Andrew

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di General Manager, il giorno 20 nov 2021
Thank you for stay with us, and we appreciate you taking the time in leaving us a review.

8/10 Buono

TaMar

Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di General Manager, il giorno 19 nov 2021
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

4/10 Scarso

Juan

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di General Manager, il giorno 13 nov 2021
THANK YOU FOR LEAVING US A REVIEW AND THANK YOU FOR CHOOSING TO STAY WITH US.

4/10 Scarso

Artemio

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di General Manager, il giorno 7 ott 2021
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

Francisco

Soggiorno di 7 notti a settembre 2021
Risposta di General Manager, il giorno 7 ott 2021
Thank you for choosing to stay with us.

6/10 Soddisfacente

Alvino

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
Risposta di General Manager, il giorno 7 set 2021
Thank you choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

2/10 Terribile

Rodolfo

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Disaster in “Texas “
Terrible,, did not stay due to bugs and ac not working. Attendant threatened to charge one night. We left after 10 minutes. Due also to the fact that the door jamb looked like it was kicked in and not fixed properly.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di General Manager , il giorno 11 set 2021
We check the room we rented to you. We found no bugs. Unfortunately since we are an outdoor property sometimes bugs may get into the room from outside no matters how much pesticide we spray. The A/C does work in that room. We would not rent the room to you if the AC didn’t work. I’m not sure what you’re talking about with the door, there’s nothing wrong with the door it closes and locks just fine. According to our policy, we have to charge you for the one night. If you would have given us a chance, we would have happily change your room.

10/10 Eccellente

Michelle

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2021
Risposta di General Manager, il giorno 2 set 2021
Thank you for choosing to stay with us at the Texas Inn San Benito, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

6/10 Soddisfacente

Rosa

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Situation of hotel is not so good. Room was newly painted and carpet replaced. Overall, room was nice by did notice bed bugs when we left. Will probably not stay here anymore.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2021
Risposta di General Manager, il giorno 29 ago 2021
We’re sorry to hear about your experience with us. We will work to fix the issues you had with us.

6/10 Soddisfacente

Damien

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The rooms themselves were not bad but it was really difficult to figure out how the shower worked. I was able to get the water running at the bottom but could not figure out how to get it flowing at the top where the shower head was.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
Risposta di General Manager, il giorno 25 ago 2021
I’m sorry about the confusion, but there is a sign in the shower with instructions. If you would have called the front desk we happily would have walked you through it.

2/10 Terribile

Ronda

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
Risposta di General Manager, il giorno 18 set 2021
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.

10/10 Eccellente

Ronnie

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
Risposta di General Manager, il giorno 18 set 2021
Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to leave us a review.