Wi-Fi gratuito, lenzuola

Recensioni per Motel 6 Washington, DC - Convention Center

2 out of 5
Motel 6 Washington, DC - Convention Center
1345 4th St Ne, Washington, Dc 20002, Washington, DC

Recensioni

5,2
Valutazione di 10 - Eccellente. 63 su 597 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 96 su 597 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 114 su 597 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 128 su 597 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 196 su 597 recensioni" "

5,4/10

Pulizia

6,2/10

Personale e servizio

4,6/10

Servizi

4,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Fabio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Buon appoggio per visitare la città in 1 giorno
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 11 set 2022
Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
puzza di fumo
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019

4/10 Scarso

Angela

I reserved a non smoking room and as soon as I opened the door a very STRONG smell of cigarettes hit me in the face! I'm so glad that I asked to see the room prior to actually checking in. The front desk check was very helpful and understanding of me not wanting to check in for a stay.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 mag 2024
Hi Angela, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

8/10 Buono

Adam

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I've stayed here twice now- best deal for price you'll find and located in a good area as well. Can't go wrong with this location near the red line train stop as well.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 mag 2024
Hi Adam, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Haley

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was clean and we barely saw any staff, but the people we saw were very polite.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 mag 2024
Hi Haley, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Rajaram

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I like the view and the location it’s all right
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Rajaram,Thanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Christopher

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Our Stay at Motel 6 was terrible! For one bed sheets and comforter was dirty when we spoke with staff they only gave us new sheets they didn’t have access to give us comforter Room was ran down bathroom door looked like a previous guest, had a dog and locked them in the bathroom in the door. The bottom of the door was all tore up.we had to go out to targets to buy new comforters for bed place needs to step up if they want customs to come back
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Christopher,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Carroll

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great time
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Carroll,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Guilherme

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The bathroom was dirty, both the toilet seat and the bathtub, there was a cockroach walking in the room. Also the 2 single sofas in the room were dirty, I don't know if it was leftover food or what. You could easily hear the room above and the room next door. Only that was bad, the rest was normal.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi GuilhermeThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

4/10 Scarso

Sunday

Viaggio di lavoro
Just proximity to my office. Second visit to the hotel with television set not working. No microwave and no fridge
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Sunday,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

8/10 Buono

Jennifer

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
It’s kind of loud around that area
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Jennifer,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6

10/10 Eccellente

Dennis

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 mag 2024
Hi Dennis,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 Buono

carmen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 1 mag 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

sue

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Great location.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 1 mag 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Danielle

Non mi è piaciuto: Pulizia
Very basic place. No coffee in the lobby like stated.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 1 mag 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Mark

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Two business in one. One part Motel and one part doordash or something. They need to decide what they want to be; a motel, food delivery, or a nigh club.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 1 mag 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Julia

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room smelled of smoke. The beds and linen didn’t have a newly washed scent.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi Julia,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Samiul

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The place is really not a place to stay in with that price no at all needs to be remodeled
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi Samiul,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Charles

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Very very loud. Could hear everything happening in other rooms, in the parking lot, etc. And a lot was happening. Bed was pretty uncomfortable. It wasn't horrible. And you get what you pay for, so I have no regrets. But it was not a particularly pleasant stay.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi CharlesAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Galina

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Hotel was clean, but no towels, or soap. Very noisy outside, people are yelling every hour at night, driving their motorcycles in parking.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Galina, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

8/10 Buono

Mileiby

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It’s okay to pass a couple of days.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Mileiby, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

10/10 Eccellente

jorge

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
7min or so walking to the NoMa metro station. Very friendly area and to walk around with some places to eat
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 16 apr 2024
Hi Jorge, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6

6/10 Soddisfacente

Lissette

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Kimberley

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Affordable, convenient, and safe for the guests.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 apr 2024
Hi Kimberley,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Howard

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location and value
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 apr 2024
Hi Howard,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Kevin

Viaggio di lavoro
I did not like that there was a large gap around the door and the door frame that I had to stuff bath towels in to stop the cold air from coming in and to reduce the outside noise. There was only soap available and no shampoo. Also there was no coffee machine or microwave. I had to go to the office to get a TV remote control since there was none in the room. The only good thing about me stay here was being able to park in front of my room.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 2 apr 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Roberto

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Need to wash curtains more often. Ours had blood stains and smelled too much like cigarette. Parking was free and felt safe despite the other guests being a bit loud. About 1 mile walk from the white house, and other attractions, conveniently located. Staff was friendly throughout our whole stay.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 mar 2024
Hi Roberto,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Alyssa

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The staff was lovely, the room was a little dirty, dusty, and grimy. The area definitely wasn’t the best.. also it’s extremely loud.. between the people above us and the traffic we were up multiple times through the night. Wasn’t the worst stay i’ve ever had but I definitely wouldn’t stay here again if I visited the area.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 5 mar 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Sandrine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Motel propre convient très bien pour des vacances et se déplacer en transport en communs dans Washington. Frigo et micro-onde serait un service a rajouté.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 gen 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Felipe

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
It is the worst place that I have ever been. There was poop in front of the stairs to go to the second floor. We saw rats in the parking lot. The first room they gave us was smelling cigarette smoke. We complained, and they gave us another room. The room had cockroaches right when we opened the door, and we saw bedbugs on the bed. It's a gross place, ghetto. I suspect that drugs were being sold there, unsafe. We didn’t stay and had trouble finding another hotel. Stay away!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 gen 2024
Hi Felipe,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Mendelson Danilo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Yoestoy encantado delugar fue satisfactoria laestadia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 dic 2023
Hola Mendelson Danilo,¡Gracias por calificar positivamente su estadía!Lilith#Equipo6

10/10 Eccellente

Saudy

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio

6/10 Soddisfacente

Ingelise

Det var Ok at overnatte der. Et køleskab ville være fint. Der er god beliggenhed med flere gode restauranter i nærheden.
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 dic 2023
Hej Ingelise, Tak for din feedback. Din oplevelse er vigtig for os, og vi sætter pris på, at du gør os opmærksom på dine bekymringer. Vi håber på muligheden for at forbedre din oplevelse hos os. Besøg venligst igen. Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Jialiu

Soggiorno di 5 notti a novembre 2023

2/10 Terribile

Linda

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
I had to disinfect everything. The pillows did not have pillowcases. The bed was not good, and I did not get good sleep.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 28 nov 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Maria, New York

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The receptionist did not find my reservation , have to wait too long for the room . there is no lobby or any place to sit down until you are waiting for the room to be cleaned ! we did not take a shower because we didn't think it was clean enough. the good thing was that we had only one night !!! at checking out on the invoice the reservation said my name exactly and the number also so I don't understand why he could not find it in a first place ! weird . so i would not recommend this place to anyone .
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 nov 2023
Hi MariaAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Laura

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
No es el mejor hotel sin embargo, el Personal de limpieza muy amable , cuárto limpio ,acceso al Metro en 10 min,lugares para comer muy cerca. Lo que fue un problema el WiFi
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 nov 2023
Hola Laura,Gracias por reconocer el gran servicio brindado por nuestro personal. Su experiencia es importante para nosotros, esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia en sus futuras reservas.Lilith#Equipo6

2/10 Terribile

Konstantin, Brooklyn

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
All of the surfaces were a bit sticky. There is only one set of towels and more could not be provided. There were small holes in the thin comforter. Our neighbor next door asked us for money. On the positive, the area around it is super cool and lively, there’s free parking and shockingly good coffee in the morning. Overall you get what you pay for and I feel this could’ve been $20 cheaper.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 nov 2023
Hi Konstantin,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Uppala

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location close to Downtown and convention center
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 nov 2023
Hi Uppala, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Natalia

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

2/10 Terribile

Shadi

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Not clean
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 13 nov 2023
Hi Shadi,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Desiree

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

2/10 Terribile

Adolfo

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nothing
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 ott 2023
Hi Adolfo,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Amir

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

4/10 Scarso

Cynthia

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023

6/10 Soddisfacente

Quanett

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

Bjoern

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Lage durchaus nett, allerdings sind in den Abend- und Nachtstunden viele lautstarke Obdachlose in der Gegend unterwegs. Die Zimmer selbst sind recht groß und etwas in die Jahre gekommen. Aber zumindest hat alles funktioniert. Allerdings haben diverse Insekten im Bad eine Heimat gefunden. Service-Personal ist freundlich, aber Gäste sollten sich des low budget-Ambientes dieses Motels bewusst sein. Alles in allem ok und gemessen an den Preisen in Washington für ein, zwei Nächte für alle in Ordnung, die etwas sparen möchten.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 ott 2023
Hallo Bjoern,Wir wissen es zu schätzen, dass Sie unseren exzellenten Service anerkennen, auch wenn es so klingt, als wäre Ihr Aufenthalt vielleicht nicht so komfortabel gewesen, wie Sie es erwartet haben. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen auf die Möglichkeit, Ihre Erfahrung mit uns zu verbessern. Bitte besuchen Sie uns erneut.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

ZHIQING

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

2/10 Terribile

patricia

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pésimo, viejo y sucio
Había hasta cucarachas, cuando llegue nadie atendía en el mostrador y una persona de limpieza peleaba, el ex no funcionaba y se escuchaba mucho ruido, y nada que ver con las fotos que publican
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 ott 2023
Hola viajero,Nos decepciona saber que no cumplimos con sus expectativas. Nos tomamos muy en serio los informes de control de plagas y mala limpieza. Nos gustaría disculparnos por su estancia no fue satisfactoria. Estamos comprometidos con la satisfacción de los huéspedes y agradecemos que se tome el tiempo para revisar su experiencia.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Fransual

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Property was convenient and close to DC central area, but bed covers were stained and torn.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 ott 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6