Esterni

Recensioni per Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
Golf Plaza, Yas Island, Abu Dhabi

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 461 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 350 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 118 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 42 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 29 su 1000 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Andrea

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Enas Sabri, il giorno 10 feb 2024
Dear Andrea,Thank you for your feedback and we are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

6/10 Soddisfacente

Giovanni

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Mostly OK, not great. Rooms have a good size and nive view. But the hotel needs urgently some refurbishment. I'd avoid it during the weekend, due to the horrible amount of people, especially for breakfast. Staff were pleasant, however they lack training, intention is there, but zero finesse.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023
Risposta di Ahsan, il giorno 13 mar 2023
Dear Giovanni,Thank you for taking the time to give us you feedback of resent stay.On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, we are sorry that you weren’t wowed by your stay with us. I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons.Kind regards, Ahsan KhanAssistant Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, il giorno 2 mar 2020
Dear Guest, Thanks for sharing your great rating. We hope to host you again soon. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, il giorno 10 feb 2020
Dear guest, Thanks for rating us. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel molto datato, stanze e bagno vecchi! Poca pulizia anche nel ristorante. Buona la posizione
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019
Risposta di Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island, il giorno 9 gen 2020
Dear Guest, Glad you liked our location. We appreciate your constructive and rest assured that your comments have been shared with the relevant team. Best Regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Buono

maria

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Value for money
Niche hotel, I got also an upgrade to a big room with a nice balcony. The room was cleaned and with good restaurants around
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, il giorno 31 ott 2019
Dear guest, Glad you liked your room allocation, we hope to host you again soon. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Buona Ottima posizione per parchi divertimento bambini Buoni ristoranti Pulizia discreta
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2018
Risposta di Guest relation, il giorno 5 nov 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your thoughts with us and we look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

4/10 Scarso

Barbara

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a luglio 2018
Risposta di Guest relation, il giorno 15 lug 2018
Dear Guest, Thanks for sharing your rating with us. Hope to host you again soon for a better experience. Best regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Personale accogliente e disponibile, camere confortevoli
Soggiorno di 1 notte a maggio 2018
Risposta di Guest relation, il giorno 23 mag 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your rating. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Buono

Luciano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
posizione ottimale
esperienza super positiva, e adatto per viaggi di gruppo
Dear Valued Guests, Thank you for sharing your feedback and delighted to know you enjoyed your holiday.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bel Albergo
Ci siamo trovati molto bene, navetta gratuita x la spiaggia attrezzata e per noi dell'Albergo compresa nel prezzo.... Molto abbondante la colazione e ben organizzata

10/10 Eccellente

Marco, Cuneo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo Hotel, non lontano dall'aeroporto, zona YAS
In buona posizione, a due passi dal Ferrari World e dal Yas marina Circuit

8/10 Buono

Duccio, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Provato per lavoro
Struttura Ottima, personale ultra disponibile e gentile, Pub interno e 2 Ristoranti, io ho provato solo quello a buffet, mangiare OTTIMO, I DOLCI INCREDIBILI, carne da SOGNO, piscina e palestra in albergo, tutto davvero ottimo e perfetto, ci tornerò al 100% per le prossime occasioni di lavoro.

10/10 Eccellente

alessandro, genova

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lusso ad un prezzo adeguato
Perfetta, mangiare perfetto, pulizia e spiaggia da sogno
Risposta di Craig, il giorno 15 apr 2015
Dear genova, It’s a delight to know you enjoyed your stay, hope to have you over again soon. Regards, Craig Bruce General Manager

8/10 Buono

Antonella, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Un buon hotel a Yas Island
Albergo in buona posizione se si soggiorna a Yas Island, vicino al Ferrari World e ad altre attrazioni in zona. Catena un po' poco personalizzata, ma nel complesso buon hotel con piscina e campo da tennis. Colazione molto varia e di buon livello. Non certo paragonabile ai superalberghi di AbuDhabi, ma per chi vuol stare vicino all'aeroporto e fuori dal caos di Abu dhabi può essere una buona soluzione. Consigliate le camere che affacciano sulla piscina e che hanno anche una bella vista sul campo da golf.
Risposta di Craig, il giorno 11 lug 2015
Dear Antonella, Thank you for the sincere detailed feedback and glad that you had a great stay experience. Hope to see you at Radisson Blu Hotel Abu Dhabi Yas Island on your next visit. Regards, Craig Bruce General Manager

10/10 Eccellente

trylly, milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel per soggiorno di relax
L'hotel era ottimo nei servizi, disponibilità del personale sempre presente per qualsiasi esigenza. Ottima base per una vacanza di relax sul mare ma allo stesso tempo comodo sia con l'auto, con i taxi sempre presenti e con mezzi di trasporto per raggiungere la vicina abu dhabi o Dubai.
Risposta di Craig Bruce, il giorno 12 lug 2014
Dear Samoa, Thank you for taking the time to write a review. It is fantastic to hear that you had a relaxing stay with us from the excellent service to our helpful team members. We hope to welcome you back on your next trip to Abu Dhabi. Sincerely Craig Bruce – General Manager

10/10 Eccellente

SAWSAN

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly clean and cozy Friendly staff especially Mr.Hakim at the reception
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Mahra , il giorno 18 apr 2024
Dear Sawsan, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

6/10 Soddisfacente

Andrea, Aldershot

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Mahra , il giorno 18 apr 2024
Dear Andrea,Thank you for your feedback and we are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

10/10 Eccellente

Stewart

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff were extremely welcoming and helpful with every interaction. Room was great even as a family in a standard room we had plenty space.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Mahra , il giorno 12 mar 2024
Dear Stewart, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

10/10 Eccellente

Stephen

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Saumiya Jain, il giorno 10 mar 2024
Dear Stephen, Thank you for your feedback and we are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

6/10 Soddisfacente

Rodrigo, Badalona

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Regrettably, my overall impression of Radisson Blu Yas in Abu Dhabi has led me to advise against choosing this hotel. It is disheartening to share such a negative review, especially considering the positive experiences I have had with the Radisson brand in the past. It's important to point out that I was reached out after my stay by one of the Guest Specialist Manager. He was really sorry for the experience I had and recognizes the areas of improvements. I appreciate their attention to this matter while they are worried about their guests experience - not many hotels actually care about calling their guests to understand the issues - and sincerely hope that improvements can be made to uphold the esteemed reputation that Radisson has built over the years.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Enas Sabri, il giorno 15 feb 2024
Dear Rodrigo,Thank you for sharing your valued comments regarding your recent visit. Honestly, we were deeply sorry to hear that your visit was not as pleasant as expected thus we decided to take the quick step to extend our apologies and I was thrilled to have such fruitful conversation with you. Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience. we look forward to your next visit.Kind regards, Ehab MustafaFront Office Manager

2/10 Terribile

enver

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Enas Sabri, il giorno 3 feb 2024
Dear Enver, Thank you for your feedback and rating, from which I am sorry to know you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback to understand our strengths and weaknesses.Please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced during your last visit. Our regards. Radisson Blu Hotel.

10/10 Eccellente

Helene

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice and peaceful location on Yas Island. Clean and spacious rooms. Its my third times at this hotel, and i will definitely come back soon!
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Enas Sabri, il giorno 27 gen 2024
Dear Helene,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and loved the facilities. Your words of appreciation mean the world to us and will undoubtedly be shared with the entire team.We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

10/10 Eccellente

Amanda

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Enas Sabri, il giorno 23 gen 2024
Dear Amanda,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

10/10 Eccellente

Deepak

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean calm snugged up place
It was a pleasant and expected stay , no discomfort, no complaints.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Enas Sabri, il giorno 13 gen 2024
Dear Deepak,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us. Your words of appreciation mean the world to us and will undoubtedly be shared with the entire team.We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

8/10 Buono

Jobeth

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice dining options and room was ver spacious and clean. Lovely view of the golf course. Belgium cafe was great to have a beer and watch the football match. Only had one issue and that was WiFi hardly worked.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Enas Sabri, il giorno 13 gen 2024
Dear Jobeth ,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and loved the facilities like Belgium Café and our apologies for the issue related to Wi-Fi we will work on it immediately to reach your full satisfaction at your next visit. We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

2/10 Terribile

Reza

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Enas Sabri, il giorno 13 gen 2024
Dear Reza , Thank you for your feedback and rate from which I am sorry to know that you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback in order to understand our strengths and weaknesses.Alternatively, if you wish to discuss your experience in more detail, please do not hesitate to contact me directly via telephone or email at the hotel.Kind regards, Devesh RawatResort Director

8/10 Buono

Akbal

Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Enas Sabri, il giorno 13 gen 2024
Dear Akbal,Thank you for taking the time to share your feedback about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Very poor service and condition
Very poor house keeping and hot water was coming in all taps. Ended up with burns due to hot water in all taps. Even the bidet of the WC had boiling water. At 11pm we went to the Felini resturant and were told that the kitchen was closed and later we complained to the manager he denied that the kitchen was closed and found him scolding the staff for not taking our food order.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Enas Sabri, il giorno 13 gen 2024
Dear guest, Thank you for your feedback from which I am sorry to know that you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback in order to understand our strengths and weaknesses and we would like to extend our apologies regarding these issues you experienced with House keeping and Filin Restaurant.Alternatively, if you wish to discuss your experience in more detail, please do not hesitate to contact me directly via telephone or email at the hotel.Kind regards, Devesh RawatResort Director

2/10 Terribile

MR AP

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Disappointed. Low budget hotel
Shocking. The hotel rooms are old. Requires urgent attention. Low budget hotel. We booked a suite. It was dark, carpets are old and dirty. Red curtains not for hotel rooms. Services are bad. We were told they cannot give my mum an extra pillow because the hotel is fully occupied. No pillows.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Devesh Rawat, il giorno 4 gen 2024
Dear MR AP, Thank you for your rating from which we are sorry to learn you were disappointed with your recent visit. Guest feedback is extremely important to us in order to know what we do well and where we can make improvements. Please be assured the issues you have raised will be investigated by our relevant department and rectified immediately to prevent disappointment for future visitors and guests. It would be great to hear from you again in the future or if you wish to discuss your experience further, please contact us directly at the hotel telephone or email.We are looking forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Devesh RawatResort Director

2/10 Terribile

Daxue

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Shower never worked. Water stream is minimal. Water Temperature is not right. Either too hot or too warm
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 31 dic 2023
Dear Daxue Thank you for taking the time to share with us your valued feedback, we are truly sorry to hear that your stay was not as expected due to water temperature consistency, rest assure your comment has been addressed to the concerned department to have the rapid action.Once again please accept our apologies , looking forward to welcome you back soon.Best regards

2/10 Terribile

wonji

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 31 dic 2023
Dear WonjiThank you for taking the time to share with us your valued feedback, we are truly sorry to hear that your stay was not as expected and will be great to share more details for us to know what goes wrong so we could take our right action.Once again please accept our apologies , looking forward to welcome you back soon.Best regards

10/10 Eccellente

Iqbal

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 31 dic 2023
Dear IqbalThank you for taking the time to share your recent stay rating, we are glad to know your stay went 10/10. Looking forward to welcome you back soon.Best regards

2/10 Terribile

ping

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bad
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 25 dic 2023
Dear PingGreetings from Radisson Blu Yas Island, thank you for taking the team to evaluate your recent stay with us. we are sorry to see that your recent stay was not up to your expectation. we will be happy to know more about what goes wrong for us to take the necessary actions.Please accept our sincere apologies for any inconvenience you might have faced.Best regards

10/10 Eccellente

Swalehin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 25 dic 2023
Dear SwalehinGreetings from Radisson Blu Yas Island Thank you for taking the time to share your recent stay evaluation. we are happy to know that your stay was pleasant.Looking foreword to welcome you back soon.Thank you

6/10 Soddisfacente

Irfaan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 31 dic 2023
Dear IrfaanThank you for taking the time to share with us your rating, we are truly sorry to hear that your stay was not 10/10, and we will be glad to know more details for us to take the right actions.Once again please accept our apologies , looking forward to welcome you back soon.Best regards

6/10 Soddisfacente

Mazhar

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Devesh Rawat, il giorno 29 nov 2023
Dear Mazhar, Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.Guest feedback is extremely important to us in order to know what we do well and where we can make improvements.Unfortunately, your review has no comments for us to action, It would be great to hear from you again in the future or if you wish to discuss your experience further, please contact us directly on the hotel telephone or email.We are looking forward to welcoming you back again soon.kind regards, Devesh RawatResort Director

10/10 Eccellente

Culjeet

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location, friendly and helpful staff - huge thanks to Karan on Reception. One downside - it would've been nice to know that the swimming pool in the hotel was unavailable prior to booking and that we had to use pool facilities in the neighbouring hotel.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Devesh Rawat, il giorno 13 nov 2023
Dear Culjeet, Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island. We are glad to learn that you have enjoyed your stay with us and loved the facilities as well as our friendly hospitable team. Please accept our apologies for any inconvenience that you may have faced due to the swimming pool closure, be assured that our ultimate goal is to provide you with more enhanced experience.We are looking forward to welcoming you back again soon.kind regards, Devesh RawatResort Director

6/10 Soddisfacente

Saba Aqil

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Below avrg experience
We booked a premium room with a king-size bed for two adults and two children. But on arrival we were asked if we wanted to upgrade for a fee. We saw no reason for that until we saw that we got standard bed for two people! Reception could not understand the problem and explained that all their rooms are same size, premium just meant that we also had a balcony. We could get an extra bed for a fee. It took us a few hours to resolve it with a manager, so we got a less comfortable sofa bed, without extra charge, but we had to explain the difference between standard, queen and king size beds :D The fridge in the room did not work, which was critical, as we had insulin for our son in it. The pools were under construction, which we were notified about post reservation. However, the work starts early morning till late in the day. Breakfast selection is good and staff is very friendly. However, they dont value cleanliness that much, it seems. All in All, our experience was rather disapointing.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 30 ott 2023
Dear Saba Thank you for taking the time to hare your valued feedback with us. please accept my apologies for any misunderstanding happened regards the room size and capacity, rest assure that all your comment has been taken into our consideration, looking forward to welcome you back soon for a more pleasant stay with us.Best regards

10/10 Eccellente

Ivan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Was overall good. Toilet could use some improvement. Showers not working well also.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Mohammad, il giorno 24 ott 2023
Thanks for staying and scoring 5 for our services.

8/10 Buono

william

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
It is a good hotel. Good location. Excellent service. However swimming pool was out of service. And the pool was one of the reasons that I picked this hotel.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Mohammad, il giorno 24 ott 2023
Thanks Sir for providing your scoring. Yes, pool is still in maintenance, but next time when you will visit us, we believe you will enjoy more.

8/10 Buono

Shafiq

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Irene, il giorno 27 apr 2024
Dear ShafiqThank you for taking the time to share your recent stay rating, we are glad to know your stay went 08/10. Looking forward to welcome you back soon. Best Regards

10/10 Eccellente

Madeleine

Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 2 giu 2023
Dear MadeleineThank you very much for taking the time to share your stay experience with us , i's pleasing to see that you have enjoyed your recent stay with us.Looking forward to welcome you back soon.Best regards

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent!!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 16 mag 2023
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback with us, our pleasure to know that your stay went well.Looking forward to welcome you back to Park Inn Hotel.Best regards

2/10 Terribile

Tara

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Whomever the previous tenant was of the room apparently broke a glass. I stepped on a shard when I was walking barefoot near the patio. Had to stopped the bleeding and ask the staff to send someone up to vacuum. I pulled the glass out so quickly and didn't know where it went. I didn't want the next person to step on it.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 16 mag 2023
Dear Tara Thank you so much for taking the time to shared your very important and valued feedback, please accept our sincere apologies for any inconvenience you have faced, rest assure your feedback has been shared with the relevant department head for the right action. Once again please accept our sincere apologies , looking forward to welcome you back soon with more pleasant experience.Best regards

10/10 Eccellente

Hussein, Doha

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great staff
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 12 mag 2023
Dear Mr. HusseinThank you for taking the time to share your recent stay experience. we are so glad to see that you have memorable stay with us, looking forward to welcome you back soon.Best regards

8/10 Buono

Paul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff very friendly
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 12 mag 2023
Dear PaulThank you for taking the time to share your recent stay rating , glad to see that your stay went well and our staff services has met your expectation.Looking forwards to welcome you back soonBest regards

6/10 Soddisfacente

Paul

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel is very clean
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2023
Risposta di Ehab Mustafa , il giorno 12 mag 2023
Dear PaulThank you foe sharing your recent stay rating, glad to see that our hotel cleanliness standard has met your expectation.Looking forward to welcome you back soon.Best regards

8/10 Buono

Eyal

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di sk, il giorno 25 apr 2023
Dear Eyal,Thank you for choosing to stay at Radisson Blu Hotel Abu Dhabi Yas Island and for your nice rating.We look forward to your next visit.Best regards,Devesh RawatHotel Manager