Piscina all'aperto, lettini

Recensioni per Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport

5 out of 5
Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport
Boulevard de l'aeroport, 500 Meters From the Airport, Abidjan

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 68 su 148 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 48 su 148 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 14 su 148 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 6 su 148 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 148 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

4/10 Scarso

Simona

Soggiorno di 7 notti a dicembre 2018
Risposta di Alexis Assike - Communication Manager, il giorno 22 feb 2019
Thank you for taking the time to post a notice about your recent stay at our hotel. On behalf of the entire team, I offer our sincerest apologies for any inconvenience you may have encountered. Rest assured that this does not reflect the quality of the usual services that we offer to our customers and that your remarks have already been sent to the teams concerned in order to improve our services and bring you complete satisfaction when your next stay with us. Hoping to have the pleasure of welcoming you back to our hotel, I beg you to believe in our sincere greetings.

8/10 Buono

Roddy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Experience was flawed by the lady in charge at check in who was not in the mood to be there. Was adamant i didnt have VIP access, denied me the free daily breakfast so i had to pay for that and was unfriendly in general. She did not inform me of any deposit for later deduction of any services billed so i had to pay for everything including minor things such as a cup of coffee which is annoying and a waste of time. Service is slow and inefficient whether it be check in, room service, pool side orders, etc so have to keep following up requests. Gym equipment falling apart. Anyway will not be going there again
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Seynabou

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel, well located. Spacious rooms
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport, il giorno 29 apr 2024
Dear Seynabou,Dear Mr. Sampat,Thank you sincerely for your review regarding your recent stay with us. We are thrilled to read that you found our service excellent. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another satisfying experience.

10/10 Eccellente

Ibrahima

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Radisson Blu Abidjan Airport , il giorno 23 apr 2024
Cher Mr Ibrahima, Merci sincèrement pour votre retour concernant votre récent séjour chez nous. Nous sommes ravis de lire que vous avez trouvé notre service excellent. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt pour une autre expérience satisfaisante.

8/10 Buono

Hans Martin

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport, il giorno 8 apr 2024
Cher Mr. Hans Martin, Un grand merci pour votre chaleureux retour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié nos services. Nous espérons vous revoir très prochainement

6/10 Soddisfacente

ishak

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good place but not that perfect, it could be a lot better! the gym was cool but most of the equipment doesn't work, the breakfast was so normal
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 13 feb 2024
Thank you for choosing the Radisson Blu Hotel Abidjan Airport and for taking the time to share your experience. We are delighted to know that you had a pleasant stay in our hotel.We strive to provide superior service to all of our guests; therefore, your comment is very important for our team who works day after day to offer you impeccable service. Thank you again for your comments.We hope to have the pleasure of welcoming you again very soon.Sincerely.

10/10 Eccellente

Daniel

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport, il giorno 21 mar 2024
Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête de satisfaction client. Au nom de toute notre équipe du Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport, nous vous remercions de votre confiance et espérons vous revoir lorsque vos voyages vous ramèneront dans la région !

6/10 Soddisfacente

Jeannette

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Le SUPREME IN GRAND BASSAM IS MUCH SUPERIOR TO RADISSON BLU IN ABIDJAN.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 22 dic 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review about your experience at our hotel. We do our best to satisfy our customers. We are therefore sorry that this was not the case for you. We want to see you again with a promise of a much more satisfying experience.Best regards

8/10 Buono

Aliya

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Alexis Assike, Responsable communication, il giorno 14 dic 2023
Un grand merci pour votre chaleureux retour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié nos services. Nous espérons vous revoir très prochainement.Bien cordialement

8/10 Buono

Bacari

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Contribution
Good.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 3 dic 2023
Dear Bacari,We thank you for choosing our establishment for your stay in Abidjan. We are delighted that you had a pleasant time and hope to see you again very soon !Best regard !

10/10 Eccellente

renee

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Safety First
I love this place because of the safety and security from the start. I like the fact that when a car comes in, it goes to a security process. I also like that all the stuff I’ll still be respectful, pleasant, and always address a salute the customers with a very warm good morning good evening.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 20 nov 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to respond to our customer satisfaction survey. I am so happy to see that you enjoyed your stay with us.We always love reading about our customers' wonderful experiences and would appreciate it if you took the time to review us.On behalf of our entire team at the Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport, we thank you for your trust and hope to see you again when your travels bring you back to the region!Yours sincerely,

2/10 Terribile

HICHAM

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Se deteriore
Attente interminable au check in. Bidet du Wc s' est transformé en jeser impossible à stopper. 45mn d attente pour que la maintenance arrive. Entretemps j' ai changé de.chambre. Dans la.seconde chambre moisissures dans la douche, tuyau de douche dechiqueté. Mais surtout bouchon d ecacuation evier bloqué. Cette fois.la mtce est arrivé en 10 mn et a reglé le problème en 5. Pour le prix, un controle des chambres plus rigoureux devrait être realisé. Cela nuit fortement à l' experience. Sinon room sce, internet, literie,propreté et pdj rien à redire.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 12 nov 2023
Mme/M. HICHAM,Merci d'avoir choisi le Radisson Blu Hotel Abidjan Airport et d'avoir pris le temps de nous faire un retour d’expérience. Nous sommes absolument navrés de lire votre commentaire et vous prions de bien vouloir accepter nos sincères excuses.Tout cela est inhabituel, nous allons investiguer et apporter les correctifs nécessaires immédiatement.Soyez assuré que cela ne reflète pas la qualité des services habituels que nous offrons à nos clients. Nous nous efforçons de fournir un service supérieur à tous nos invités.Nous restons à votre entière disposition et espérons avoir l’opportunité de vous accueillir et de vous servir à nouveau afin que vous constatiez nos améliorations.Cordialement.

6/10 Soddisfacente

Hiroshi

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
When tried checking in around 17:30, no room avaliable but with strong complaints, the stuff gave me a room. Unless I complained, I was forced to wait for some times, though I had to be ready to leave for the other meeting. In the prepared room, I could not find sufficuent items usually prepared.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 9 ott 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review about your experience at our hotel. We do our best to satisfy our customers. We are therefore sorry that this was not the case for you. We want to see you again with a promise of a much more satisfying experience.Best regards

8/10 Buono

Shaun

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 10 ott 2023
Dear Shaun,Many thanks for your warm feedback, we are delighted that you enjoyed our services. We hope to see you again very soon.Best regards

10/10 Eccellente

philippe

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A recommander
Personnel très gentil Le buffet petit déjeuner est copieux et de qualité Belle prestation A recommander
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 26 ago 2023
Cher Philippe,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête de satisfaction client. Je suis si heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour avec nous.Nous aimons toujours lire les merveilleuses expériences de nos clients et nous apprécierions que vous preniez le temps de nous évaluer.Au nom de toute notre équipe du Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport, nous vous remercions de votre confiance et espérons vous revoir lorsque vos voyages vous ramèneront dans la région !Bien à vous

10/10 Eccellente

Nokukhanya

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent property right near the airport. Very convenient
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 3 ago 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to give us such positive feedback on your stay! The Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport strives to make every guest experience enjoyable See you soon we hope.Good for you !

10/10 Eccellente

Vrabcho

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 31 lug 2023
Bonjour Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Abidjan. Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment et espérons vous revoir très prochainement ! Bien à vous !

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 31 lug 2023
Bonjour Mme/M.Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour positif sur votre séjour ! Le Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport s’efforce de rendre chaque expérience client agréable A très bientôt nous l'espérons.Bien à vous !

6/10 Soddisfacente

JAEHYUNG

Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 20 giu 2023
Bonjour Mme/M. Jaehyung,Un grand merci pour votre retour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié nos services. Nous espérons vous revoir très prochainement.Bien cordialement

10/10 Eccellente

Reyna

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent service 👌
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 7 giu 2023
Bonjour Mme/M. ReynaNous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour plus que positif sur votre séjour ! Le Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport s’efforce de rendre chaque expérience client agréable A très bientôt nous l'espérons.Bien à vous !

10/10 Eccellente

Ali Hassan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good service’s
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 26 mag 2023
Bonjour M. Hassan,Un grand merci pour votre chaleureux retour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié nos services. Nous espérons vous revoir très prochainement.Bien cordialement

4/10 Scarso

Amarachi

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Food from outside of the hotel was not allowed into the hotel. The security on duty checked our bags and denied us to bring our leftover food from an outside restaurant into the hotel. We were also denied our VIP breakfasts everyday. We did not get a 5 star treatment at all.
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 13 apr 2023
Dear guest,We strive to provide superior service to all of our guests; therefore, your comment is very important to our team who work day after day to provide you with impeccable service.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,

10/10 Eccellente

Albert

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Reception at check-out
Professional and friendly service by reception officer Fabien, always good to see such positive spirit so early in the morning when checking out.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 6 apr 2023
Good morningThank you for choosing our establishment for your stay in Abidjan. We are delighted that you had a good time and hope to see you again very soon!Good for you!

10/10 Eccellente

Andrew

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great location next to the airport. They have excellent facilities and great staff. The reception staff on Saturday afternoon, 25th Feb 23, were excellent as I left my wallet and they sent the driver to the airport with it.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 2 mar 2023
Dear Andrew,Thank you very much for your warm feedback, we are delighted that you appreciated our services. We hope to see you again very soon.Best regards

10/10 Eccellente

Johannes

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 23 feb 2023
Bonjour Mme/M.Un grand merci pour votre chaleureux retour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié nos services. Nous espérons vous revoir très prochainement.Bien cordialement

2/10 Terribile

Cherese

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 16 feb 2023
Merci d'avoir choisi le Radisson Blu Hotel Abidjan Airport et d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous nous excusons pour le désagrément, La direction aimerait avoir plus de détails pour améliorer nos prestations. Soyez assuré que cela ne reflète pas la qualité des services habituels que nous offrons à nos clients.Nous nous efforçons de fournir un service supérieur à tous nos invités ; par conséquent, votre commentaire est très important pour notre équipe qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.N'hésitez pas à nous écrire sur marketing.abidjan@radissonblu.com

10/10 Eccellente

Olivier

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Le top
Séjour de travail, les reunion sont agréable le matin au petit déjeuner au bord de la piscine ou dans la salle de restaurant. Agréable et confortable
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 15 feb 2023
Bonjour M. Olivier,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour plus que positif sur votre séjour ! Le Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport s’efforce de rendre chaque expérience client agréable A très bientôt nous l'espérons.Bien à vous !

10/10 Eccellente

Ruiyuan

Viaggio di gruppo
Ms Berte @ reception is super nice. The restaurant food is delicious. The room is very clean. The staffs are so friendly.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 6 feb 2023
Dear Ruiyuan,Thank you for taking the time to complete our customer satisfaction survey. I am so happy to see that you enjoyed your stay with us.We always love to read about the wonderful experiences of our customers and would appreciate your taking the time to rate us.On behalf of our entire team at the Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport, we thank you for your trust and hope to see you again when your travels bring you back to the region !Regards !

10/10 Eccellente

Yongbladeh Praise

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 1 feb 2023
Hello Ms/Mr.Thank you very much for your warm feedback, we are delighted that you appreciated our services. We hope to see you again very soon.Best regards

10/10 Eccellente

philippe

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Super
Accueil chaleureux navette rapide pour venir nous chercher à l’aeroport
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 6 gen 2023
Bonjour M. Philippe,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour plus que positif sur votre séjour ! Le Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport s’efforce de rendre chaque expérience client agréable.A très bientôt nous l'espérons.Bien à vous !Alexis Assike, Responsable communication

10/10 Eccellente

Toumoutou Chantal

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 27 dic 2022
Bonjour Mme Chantal,Un grand merci pour votre chaleureux retour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié nos services. Nous espérons vous revoir très prochainement.Bien cordialement

10/10 Eccellente

SEMYYA

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 27 dic 2022
Bonjour Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Abidjan. Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment et espérons vous revoir très prochainement ! Bien à vous !

2/10 Terribile

Christopher

10/10 Eccellente

Michael

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022

10/10 Eccellente

Darly

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La suite est spacieuse et parfaite pour une famille. Les employés sont à l’écoute et toujours disponibles.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 19 ott 2022
Bonjour Mme/M.C'est un réel plaisir de lire que vous gardez un agréable souvenir de votre séjour parmi nous.A très bientôt. Bien cordialement

6/10 Soddisfacente

ALBERT

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The hotel need to send me my lodging information including the proof of payment.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2022
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 1 ott 2022
Dear Albert,Thank you for giving us your opinion and concerning the invoicing of the reception service with which you are already in contact to give you more information.Do not hesitate to contact us if we can be of assistance to you.Cordially,

10/10 Eccellente

Nancy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Amazing service. Thank you.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 26 set 2022
Dear Nancy,Thank you for taking the time to complete our customer satisfaction survey. I am so happy to see that you enjoyed your stay with us.We always love to read about the wonderful experiences of our customers and would appreciate your taking the time to rate us.On behalf of our entire team at the Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport, we thank you for your trust and hope to see you again when your travels bring you back to the region !

10/10 Eccellente

Mary-Jane

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Comfort
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 22 set 2022
Bonjour Mme Mary-JaneUn grand merci pour votre chaleureux retour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié nos services. Nous espérons vous revoir très prochainement.Bien cordialement

2/10 Terribile

BAMBA ARAMATOU

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Mauvais
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 20 set 2022
Chère/Cher BAMBA, Merci de nous avoir donné votre avis. Nous sommes absolument navrés de lire votre commentaire et vous prions de bien vouloir accepter nos sincères excuses.La direction aimerait avoir plus de détails pour améliorer nos prestations. Soyez assuré que cela ne reflète pas la qualité des services habituels que nous offrons à nos clients. N'hésitez pas à nous écrire sur marketing.abidjan@radissonblu.com Cordialement,

10/10 Eccellente

JEAN BAPTISTE

Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 19 set 2022
Cher Jean Baptiste,Merci de nous avoir donné votre avis en nous notant, nous nous efforçons de fournir un service supérieur à tous nos invités.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement.Cordialement

10/10 Eccellente

Denise

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Enjoyed the stay
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 1 set 2022
Dear Denise,Thank you very much for your warm feedback, we are delighted that you appreciated our services. We hope to see you again very soon.Best regards

10/10 Eccellente

Cendra

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I love the service. All the personnel was friendly and helpful. They even went the extra length to touch up my room for my honeymoon. My wife was over the moon. Un gros merci à toute l’équipe.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 10 ott 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to complete our customer satisfaction survey. I am so happy to see that you enjoyed your stay with us.We always love to read about the wonderful experiences of our customers and would appreciate your taking the time to rate us.On behalf of our entire team at the Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport, we thank you for your trust and hope to see you again when your travels bring you back to the region!Cordially

10/10 Eccellente

George

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice, convenient and comfortable.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 10 ago 2022
Hello Mr George, Thank you very much for your warm feedback, we are delighted that you appreciated our services. sorry for the bill We hope to see you again very soon. Best regards

10/10 Eccellente

Claude

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 10 ago 2022
Dear Mr Claude, Thank you very much for your warm feedback, we are delighted that you appreciated our services. sorry for the bill We hope to see you again very soon. Best regards

8/10 Buono

Mouhamadou

Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 2 ago 2022
Bonjour M. Mouhamadou Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Abidjan. Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment et espérons vous revoir très prochainement ! Bien à vous !

8/10 Buono

NAN AISSATA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

10/10 Eccellente

Renaud

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Très bien.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 19 lug 2022
Bonjour Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Abidjan. Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment et espérons vous revoir très prochainement ! Bien à vous !

4/10 Scarso

jean

Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di Alexis Assike, Responsable Communication, il giorno 26 giu 2022
M. Jean, Merci pour votre note concernant le Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport. Nous désirons savoir exactement ce que vous n'avez pas apprécié dans notre établissement. Votre commentaire est très important pour notre équipe qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. N'hésitez pas à nous contacter si nous pouvons vous être utiles. marketing.abidjan@radissonblu.com Cordialement.

8/10 Buono

Ibrahim

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Furniture can be improved
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 12 giu 2022
Thank you for choosing the Radisson Blu Hotel Abidjan Airport and for taking the time to share your experience. We are delighted to know that you had a pleasant stay in our hotel. We strive to provide superior service to all of our guests; therefore, your comment is very important to our team who work day after day to provide you with impeccable service. Thank you again for your comments. We hope to have the pleasure of welcoming you again very soon. Cordially.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Disappointing to say the least.
The carpet in the room was dirty. As if it was not even vacuumed. And they use plastic bottles for water. No vegetarian food on menu. Overall not a 5 star hotel and surely not worth the cost. I’m a 5 star hotel the least you expect is basic cleanliness.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di Alexis Assike, Communication Manager, il giorno 13 mag 2022
Dear guest, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Abidjan Airport. We apologize for the inconvenience, your comments have been sent to the teams to improve our services. Please be assured that this does not reflect the usual quality of service we provide to our customers. We strive to provide superior service to all of our guests; therefore, your comment is very important to our team who work day after day to provide you with impeccable service. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards