Lobby lounge

Recensioni per Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt

4 out of 5
Lindner Hotel Antwerp, part of JdV by Hyatt
Lange Kievitstraat 125, Antwerp

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 453 su 955 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 403 su 955 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 69 su 955 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 18 su 955 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 955 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Paolo

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2022

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
C’è sala relax, palestra e sauna. Camere molto ampie e dotate di tutto
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Struttura sempre ottima ma sta subendo alcune ristrutturazioni nela hall pertanto alcuni servizi comuni non sono più disponibili come descritti, ad esempio la sala fumatori interna, la lounge e il bar non sono attualmente operativi.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel nuovo, camere e bagno grandi, confortevoli e silenziose. Letto grande e comodissimo. Ottimo buffet per colazione. Ubicato dietro la stazione centrale. Unico difetto è che dista più di 30min a piedi dal centro.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018

8/10 Buono

Luciano, Pescara - Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel in zona centrale a due passi dalla stazione.
Situato a pochi metri di distanza dalla stazione ed a dieci minuti a piedi dal centro della città. Parcheggio a pagamento a poca distanza dall’hotel con possibilità di utilizzare un ascensore a pochi metri dall’ingresso dello stesso
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel da tenere presente.
Hotel a due passi dalla stazione e non troppo formale. Camere ampie e funzionali. Colazione ricca. Ottimo rapproto qualità prezzo. La zona è al momento ricca di cantieri e ciò rende al momento meno appetibili i dintorni.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2018
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 12 gen 2018
Dear guest, thank you for taking your time to write this nice comment about our hotel. We are very glad that you enjoyed your stay with us, especially for mentioning our great customer service. Lindner Hotel & City Lounge welcomes you. Kind regards, Peter Nuiten - General Manager.

8/10 Buono

Paolo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 10 mag 2017
Dear Guest,thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind regards, Peter Nuiten - General Manager.

10/10 Eccellente

valentino, Trento

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A due passi dalla stazione e dal centro
Comodamente raggiungibile, pulito e tranquillo. Ottima soluzione per chi lavora o vuole visitare la città. Personale educato e preparato.
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 17 feb 2017
Dear guest, herewith we would like to thank you for your pleasant review about your stay with us. We are committed to the quality of our goods and services and make sure we stay on point. Therefore, we find your positive review to be very helpful. We hope to welcome you back if you visit Antwerp again. See you soon! Kind regards, Peter Nuiten - General Manager.

8/10 Buono

daniele, IT

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo molto confortevole
Accoglienza ottima, la camera molto bella comoda, letto grande con cuscini a non finire Ho preso la camera first class in offerta con vista sulla città Peccato che causa lavori adiacenti non fosse del tutto tranquillo ma l'insonorizzazione è buona Colazione cara (20 euro sono un pranzo a ristorante) ma decisamente buona
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 25 mar 2016
Dear guest, thank you for taking your time to write this nice comment about our hotel. We are very glad that you enjoyed your stay with us, especially for mentioning our great customer service. Lindner Hotel & City Lounge welcomes you. Kind regards, Peter Nuiten - General Manager.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bella struttura per uomini d'affari in zona centro
Contento del soggiorno peccato la colazione troppo cara
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 28 feb 2015
Dear guest, herewith we would like to thank you for your review about your stay with us. We are committed to the quality of our goods and services and make sure we stay on point. Therefore, we find your review to be very helpful. We hope to welcome you back if you visit Antwerp again. See you soon! Kind regards, Peter Nuiten - General Manager.

10/10 Eccellente

marina, siena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bel soggiorno
L'albergo ci è piaciuto molto per la posizione, la vicinanza ad un parcheggio e anche per chi arriva in treno è ad un passo dalla stazione
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 28 feb 2015
Dear guest, herewith we would like to thank you for your review about your stay with us. We are committed to the quality of our goods and services and make sure we stay on point. Therefore, we find your review to be very helpful. We hope to welcome you back if you visit Antwerp again. See you soon! Kind regards, Peter Nuiten - General Manager.

8/10 Buono

Davide, Piazza Armerina

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel grazioso adiacente alla stazione
Attenzione la stazione di Anversa non è una stazione normale: è un piccolo gioiellino. Inoltre si trova su uno dei lati del triangolo dei Diamanti di Anversa. Insomma la posizione dell'hotel è buona anche se il centro dista una ventina di minuti a piedi. L'hotel nel complesso è ottimo ed anche molto pulito. Forse l'unico appunto è che potrebbero sforzarsi di cercare di capire meglio chi non parla un inglese fluente e il letto matrimoniale fatto con due letti singoli uniti... Detto questo è un ottimo hotel
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 19 lug 2014
Dear guest, herewith we would like to thank you for your review about your stay with us. We are committed to the quality of our goods and services and make sure we stay on point. Therefore, we find your review to be very helpful. We hope to welcome you back if you visit Antwerp again. See you soon! Kind regards, Peter Nuiten - General Manager.

8/10 Buono

beppe, trento

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
realista
ottima la logistica per spostamenti in città e fuori (vedi stazione ferroviaria) buona la cucina ristorante migliorabile sensibilmente la pulizia in camera , bagno compreso
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 8 nov 2014
Dear Guest, thanks you very much for you review. Of the fact that we’re able to react on any comments since the end of 2013, can it be happen that reviews before Q3 2013 has not been commented by the hotel. Our apologizes for the inconvenience. Kind regards, the Management of the Lindner Hotel & City Lounge

8/10 Buono

Valentina, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lindner Hotel Anversa
Albergo confortevole e pulito. Stanza pulita e discretamente arredata. Stile moderno e grande bagno. Nel complesso giudizio positivo eccezione fatta per la posizione. E' attaccato alla stazione di Anversa e dista dal centro una ventina di minuti a piedi, il quartire dunque non è dei migliori.
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 8 nov 2014
Dear Guest, thanks you very much for you review. Of the fact that we’re able to react on any comments since the end of 2013, can it be happen that reviews before Q3 2013 has not been commented by the hotel. Our apologizes for the inconvenience. Kind regards, the Management of the Lindner Hotel & City Lounge

8/10 Buono

Amit

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 23 apr 2024
Dear Amit, thank you for your rating of 4/5. We appreciate you taking the time to share your feedback, even though no specific comments were provided. Your satisfaction is important to us, and we are here to assist you with any concerns or requests you may have. If there is anything we can do to improve your experience or address any issues you encountered during your stay, please feel free to reach out to us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience. Kind regards, Peter Nuiten - General Manager

8/10 Buono

J

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Ligging/prijsverhouding.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 2 apr 2024
Beste heer/mevrouw J,Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf bij Lindner Hotel Antwerpen. We zijn blij dat u de locatie en de prijsverhouding heeft opgemerkt.Als er specifieke aspecten zijn waarvan u denkt dat we ze kunnen verbeteren om uw ervaring te optimaliseren, laat het ons dan gerust weten. We streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren en uw feedback is van onschatbare waarde voor ons.We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen voor een verbeterde ervaring.Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager

8/10 Buono

Joël

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was fine except the shower temperature that was cold. For improvement it would be nice to be able to set the shower temperature higher. The rest was ok.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 29 mar 2024
Dear Joël,Thank you for your feedback regarding your recent stay at Lindner Hotel Antwerp. We're glad to hear that overall your experience was fine, but we apologize for the issue you encountered with the shower temperature not being warm enough.We appreciate your suggestion regarding the ability to adjust the shower temperature higher and will certainly take this into consideration for future improvements. Our aim is always to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests, and we regret that we fell short in this aspect during your visit.We hope that despite this issue, you were able to enjoy the rest of your stay with us. If you decide to give us another chance in the future, please don't hesitate to reach out to our staff if you encounter any issues, as we are always here to assist you.Thank you again for your feedback, and we hope to welcome you back for a more satisfactory experience next time.Kind regards,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Marinus

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Erg vriendelijk geholpen, kamer was al vroeg beschikbaar
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 15 apr 2024
Beste Marinus, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad bij Lindner Hotel Antwerp. Het doet ons een genoegen te weten dat ons vriendelijke personeel heeft bijgedragen aan uw verblijf en dat uw kamer al vroeg beschikbaar was. We hopen dat u heeft genoten van uw tijd bij ons en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Roy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Helemaal top
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 28 feb 2024
Beste meneer Roy,Wat geweldig om te horen dat u uw verblijf bij ons als top hebt ervaren! Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw vriendelijke woorden. Het is altijd ons doel om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden, en het doet ons veel plezier te weten dat we daarin geslaagd zijn tijdens uw verblijf. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Lindner Hotel Antwerpen.Met vriendelijke groet,Peter Nuiten

8/10 Buono

Ingmar

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Leuk en goed hotel. Mooie kamer en op loopafstand van centrum. Ligt vlak aan het station maar daar heb je geen last van en is handig als je met de trein komt.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Peter Nuiten, il giorno 28 feb 2024
Beste Ingmar, Bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw positieve beoordeling van ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze locatie, dicht bij het centrum en het treinstation, handig vond. Het is ons doel om onze gasten een aangename ervaring te bieden, en het is bemoedigend om te horen dat we daarin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Lindner Hotel Antwerpen.Met vriendelijke groet,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Birsen

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hele mooie lobby, gezellige en nette uitstraling. Fijn personeel. Ruime kamers. Wel een beetje gehorig als men luidruchtig was in de hal. Wij zaten op de 8ste verdieping. het parkeren! Samenvattend een heel fijn verblijf gehad.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 12 feb 2024
Beste Birsen,Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling en voor het kiezen van Lindner Hotel Antwerpen voor uw verblijf. We zijn verheugd dat u genoten heeft van onze prachtige lobby, de gezellige en nette uitstraling, en de ruime kamers. Het doet ons goed om te horen dat ons personeel heeft bijgedragen aan een positieve ervaring tijdens uw verblijf.Onze excuses voor eventuele geluidshinder die u heeft ervaren vanuit de hal. We zullen dit zeker in overweging nemen om de ervaring van onze gasten te verbeteren.We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Lindner Hotel Antwerpen.Met vriendelijke groet,Peter NuitenGeneral Manager

10/10 Eccellente

Estreilla

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
What I didn’t like was the mouses
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 7 feb 2024
Dear Estreilla,Thank you for your review.We appreciate your positive rating. However, we apologize for any inconvenience caused by incident. Please rest assured that we take such matters seriously and have taken steps to address this issue.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.Best regards,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Jos

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 7 feb 2024
Beste Jos,Hartelijk dank voor uw beoordeling!We zijn verheugd te horen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad in Lindner Hotel Antwerpen. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd.Mocht u in de toekomst terugkeren naar Antwerpen, hopen we u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groeten,Peter Nuiten - General Manager

8/10 Buono

Harry

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Prima hotel. Kan een opfris beurt gebruiken
Badkamervoorzieningen waren niet aangevuld
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 25 gen 2024
Beste Harry,Bedankt voor het delen van uw feedback over uw recente verblijf bij ons Lindner Hotel Antwerp.We zijn verheugd om te horen dat u over het algemeen een prettig verblijf heeft gehad. We nemen uw opmerkingen over de behoefte aan een opfrisbeurt en het niet aanvullen van de badkamervoorzieningen serieus en zullen deze direct aanpakken met ons team om ervoor te zorgen dat dergelijke zaken in de toekomst worden voorkomen.We waarderen uw eerlijke feedback en hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring.Met vriendelijke groet,Peter NuitenGeneral Manager

8/10 Buono

Anne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 19 gen 2024
Dear Anne,Thank you for taking the time to rate your experience at Lindner Hotel Antwerp with 4/5. We appreciate your feedback and would love to hear more about your stay. If there are specific areas where we can improve or if you have any suggestions, please feel free to share them with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another stay in the future.Best regards,Peter NuitenGeneral Manager

10/10 Eccellente

Narjo

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 12 gen 2024
Dear Narjo,Thank you for awarding us a perfect 5/5 rating. We appreciate your positive feedback and are pleased to know that you had a satisfactory experience during your stay.If there are specific aspects of your visit that you found particularly enjoyable or if there's anything you'd like to share for improvement, please feel free to let us know.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another excellent stay in the future.Best regards,Peter NuitenGeneral Manager

10/10 Eccellente

Hans

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 4 gen 2024
Beste Hans,Dank u wel voor de perfecte beoordeling van 5/5! We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Als er specifieke hoogtepunten zijn die uw verblijf onvergetelijk hebben gemaakt, horen we dat graag.We streven ernaar om onze gasten een uitstekende service te bieden, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo aangename ervaring. Als u specifieke wensen heeft voor uw volgende bezoek, laat het ons dan gerust weten.Met vriendelijke groet,Peter NuitenGeneral Manager

10/10 Eccellente

Wendy

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Centraal gelegen, vriendelijk personeel, nette kamers en mooie inrichting
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 4 gen 2024
Beste Wendy,Dank u wel voor uw vriendelijke opmerkingen! We zijn verheugd te horen dat u ons hotel waardeert vanwege de centrale ligging, het vriendelijke personeel, de nette kamers en de mooie inrichting.Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we streven ernaar om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Als er in de toekomst iets is waar we speciale aandacht aan kunnen besteden of als u specifieke voorkeuren heeft, laat het ons dan gerust weten.We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen voor een even plezierig verblijf.Met vriendelijke groet,Peter NuitenGeneral Manager

8/10 Buono

Jochen

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 21 dic 2023
Dear Jochen,Thank you for taking the time to provide your rating. We appreciate your feedback, and we're pleased to see that your experience at Lindner Hotel Antwerp earned an 8 out of 10.If there are any specific aspects of your stay that stood out or areas where you believe we can improve, we would love to hear more details. We hope to welcome you back in the future and provide you with an even better experienceBest regards,Peter NuitenGeneral Manager

10/10 Eccellente

Natali

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Geweldig hotel
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 11 dic 2023
Beste Natali, Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling van Lindner Hotel Antwerpen met 5/5! We zijn verheugd te horen dat je een geweldig verblijf hebt gehad.Als er specifieke hoogtepunten waren die hebben bijgedragen aan je positieve ervaring of als je suggesties hebt voor verdere verbetering, horen we dat graag. Jouw feedback is van onschatbare waarde en helpt ons om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even geweldige ervaring.Met vriendelijke groet,Peter NuitenGeneral Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Worst hotel experience
The check in was very slow, and the checkout queue was outrageously long and they're obviously understaffed. They should have an express check out box for customers who already paid everything. I called the reception to ask a question and was put on hold forever. One of the cups in my room was not clean and saw a MOUSE in the lobby late at night. I never leave bad reviews but really feel I have to this time!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 28 nov 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. It is disheartening to hear about the issues you encountered, and we want to assure you that this is not reflective of our usual standards.We are actively addressing the concerns you raised, including improving our check-in and check-out processes and enhancing our response time at the reception. Our housekeeping team is also working diligently to ensure the cleanliness of all rooms.Regarding the mouse sighting, we are already taking immediate steps to address and rectify this situation to prevent any recurrence.Your comments are invaluable to us as we continuously strive to provide a positive and seamless experience for our guests. We would appreciate the opportunity to discuss your concerns further. If you could provide more details or contact us directly, we would be grateful.Once again, we apologize for falling short of your expectations, and we hope you will consider giving us another chance to make things right on your next visit.Sincerely,Peter Nuiten General Manager

10/10 Eccellente

Debby

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Goed verblijf
Goeie ligging, vriendelijk personeel, gezellige bar, propere kamers
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 20 nov 2023
Beste Debby,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons hotel! We zijn verheugd te horen dat u een geweldig verblijf heeft gehad en dat u de vriendelijke ontvangst, de leuke inrichting en de perfecte locatie heeft gewaardeerd.We stellen uw feedback zeer op prijs. Als er in de toekomst iets is waarmee we u van dienst kunnen zijn, laat het ons dan gerust weten. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen!Met vriendelijke groet,Peter NuitenGeneral Manager

8/10 Buono

Marion

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 10 nov 2023
Dear Marion,Thank you for taking the time to share your feedback and for choosing to stay with us. We appreciate your 4/5 rating, and we hope you had a pleasant experience overall.If there are specific aspects of your stay that you feel could be improved or if you have any suggestions for us, please don't hesitate to let us know. Your insights are valuable as we continuously strive to enhance our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Best regards,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Juliana

Kamer was zeer netjes lekker bed, hele lieve mensen bij de bar. Zeer klantvriendelijk zeker om terug te komen. Een onvergetelijk verblijf. Nelson maakt de lekkerste cocktails !!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 30 ott 2023
Beste Juliana,Dank u wel voor uw geweldige feedback! We zijn blij te horen dat de kamer zeer netjes was en dat u van het comfortabele bed heeft genoten. Het doet ons goed om te weten dat u de medewerkers in de bar als zeer klantvriendelijk heeft ervaren, en we zullen ervoor zorgen dat uw complimenten aan hen worden doorgegeven.Het is fantastisch om te horen dat uw verblijf onvergetelijk was en dat Nelson de lekkerste cocktails maakt. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer gedenkwaardige ervaringen.Met vriendelijke groeten,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Jinsoo

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 18 ott 2023
Dear Jinsoo,Thank you for your perfect 10/10 rating! We're thrilled that you had an excellent experience during your stay. Your satisfaction is our greatest reward, and we look forward to welcoming you back for another outstanding visit in the future.Best regards,Peter Nuiten - General Manager

8/10 Buono

Margot

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 18 ott 2023
Beste Margot,Dank u wel voor uw beoordeling van 4/5. We waarderen uw feedback en horen graag uw mening. Als u nog specifieke opmerkingen heeft over uw verblijf waarmee we onze service kunnen verbeteren, aarzel dan niet om deze met ons te delen. We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Dominik

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Schöner Aufenthalt zu einem guten Preis
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 17 set 2023
Lieber Dominik,Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben und dass Sie mit dem Preis-Leistungs-Verhältnis zufrieden waren.Unser Team setzt sich stets dafür ein, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, ohne dabei Ihr Budget zu belasten. Es ist großartig zu wissen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Falls Sie in Zukunft wieder in unserer Gegend sind, würden wir uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Sollten Sie irgendwelche besonderen Wünsche oder Anliegen haben, zögern Sie bitte nicht, uns mitzuteilen. Wir sind immer bereit, Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten.Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung zu teilen, und wir hoffen, Sie bald wieder als unseren geschätzten Gast willkommen zu heißen.Mit freundlichen Grüßen,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Sebastien

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 15 set 2023
Dear Sebastien,Thank you for giving us a perfect 10/10 score! We truly appreciate your positive review, and we're thrilled to know that you had such a fantastic experience with us.If there's anything specific that made your stay exceptional or if you have any suggestions for how we can maintain this level of excellence, please feel free to share.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another wonderful stay.Best regards,Peter Nuiten General Manager

10/10 Eccellente

Nico

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 15 set 2023
Dear Nico,Thank you for giving us a perfect 5/5 score! We truly appreciate your positive review, and we're thrilled to know that you had such a fantastic experience with us.If there's anything specific that made your stay exceptional or if you have any suggestions for how we can maintain this level of excellence, please feel free to share.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another wonderful stay.Best regards,Peter Nuiten General Manager

10/10 Eccellente

Iris

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 15 set 2023
Dear Iris,Thank you for giving us a perfect 5/5 score! We truly appreciate your positive review, and we're thrilled to know that you had such a fantastic experience with us.If there's anything specific that made your stay exceptional or if you have any suggestions for how we can maintain this level of excellence, please feel free to share.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another wonderful stay.Best regards,Peter Nuiten General Manager

10/10 Eccellente

Bas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Het was echt een top verblijf! En kamer was heel goed verzorgd., zoals douche spullen , handdoeken die elke keer wordt meegenomen om nieuwe neer te leggen. En alles was ook gewoon schoon, Zoals kamer zelf en de douche. Ik zou iedereen hier heen toewijzen om er naar de te gaan. Ik dacht dat het niet heel luxe was, maar het is wel luxe en een mooi hotel!
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 17 ago 2023
Beste Bas,Hartelijk dank voor uw fantastische feedback over uw recente verblijf bij ons. We zijn verheugd te horen dat uw verblijf als een topervaring is ervaren en dat u heeft genoten van uw tijd bij ons.Het doet ons veel plezier te weten dat u tevreden was met de kamer en de algehele verzorging. We besteden veel aandacht aan het bieden van hoogwaardige voorzieningen en een schone en comfortabele omgeving voor onze gasten.Uw opmerkingen over de douchevoorzieningen, handdoeken en netheid van de kamer zijn voor ons van onschatbare waarde. We streven ernaar om elke gast een zorgeloos en aangenaam verblijf te bieden, en het is fijn om te horen dat we daarin zijn geslaagd.Het is fantastisch om te horen dat u uw verblijf als luxe heeft ervaren en dat ons hotel u positief heeft verrast. We waarderen uw aanbeveling aan anderen om bij ons te verblijven enorm.Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve woorden en voor het kiezen van ons hotel. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer fantastische ervaringen.Met vriendelijke groet,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Dennis

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Direkt in der City, sehr modern eingerichtet, alles sauber, freundliches Personal
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 17 ago 2023
Sehr geehrter Herr Dennis,Vielen Dank für Ihr wertvolles Feedback zu Ihrem kürzlichen Aufenthalt bei uns. Wir freuen uns zu hören, dass Sie eine positive Erfahrung hatten.Es ist großartig zu wissen, dass unsere Lage in der Innenstadt für Sie günstig war und dass Sie die moderne Einrichtung sowie die Sauberkeit unseres Hotels schätzen konnten. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen eine angenehme und zeitgemäße Umgebung zu bieten.Ihre Bemerkungen über unser freundliches Personal sind für uns von großer Bedeutung. Wir streben stets danach, eine gastfreundliche Atmosphäre zu schaffen, in der sich unsere Gäste willkommen fühlen.Nochmals vielen Dank, dass Sie unser Hotel gewählt haben, und für Ihre Rückmeldung. Wir hoffen, Sie in Zukunft erneut begrüßen zu dürfen, um Ihnen weitere positive Erfahrungen zu ermöglichen.Mit freundlichen Grüßen,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Marcel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 15 set 2023
Dear Marcel,Thank you for giving us a perfect 5/5 score! We truly appreciate your positive review, and we're thrilled to know that you had such a fantastic experience with us.If there's anything specific that made your stay exceptional or if you have any suggestions for how we can maintain this level of excellence, please feel free to share.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another wonderful stay.Best regards,Peter Nuiten General Manager

8/10 Buono

Jacobus

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 15 set 2023
Dear Jacobus,We appreciate your feedback and the 4/5 score you've given us. Your opinion is valuable to us, and we would love to know what we can do to make your experience even better. If you have any specific comments or suggestions, please don't hesitate to share them with us.Thank you for choosing us for your stay, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations during your next visit.Best regards,Peter NuitenGeneral Manager

10/10 Eccellente

Arthur

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Judy Nooijens, il giorno 25 lug 2023
Dear Arthur,Thank you so much for your kind review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us.We hope you had a wonderful time exploring the area and making the most of your visit. Should you decide to return, we would be more than happy to welcome you back with open arms.Warm regards,Judy NooijensFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

Nienke

Viaggio di coppia
The room was nice and clean but the food was not good in the restaurant.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 10 lug 2023
Beste Nienke,Bedankt voor uw beoordeling van ons hotel. We zijn blij om te horen dat u de kamer als prettig en schoon hebt ervaren. Onze excuses dat het eten in ons restaurant niet aan je verwachtingen voldeed. We zullen uw feedback delen met ons restaurantteam om de kwaliteit te verbeteren. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een verbeterde culinaire ervaring.Met vriendelijke groet,Peter Nuiten - General Manager

8/10 Buono

Ketevan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 10 lug 2023
Dear Mr. Ketevan,Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate your overall rating of 8/10, although we would love to know more about your specific experience to better understand how we can reach a perfect score of 10/10.Your feedback is crucial to our continuous improvement, and we would greatly appreciate it if you could provide us with more details about your stay. We value your opinion and want to ensure that we address any areas that may have fallen short of your expectations.Once again, thank you for your review and for considering our commitment to excellence. We look forward to your response and the opportunity to serve you even better in the future.Best regards,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 22 mag 2023
Dear valued guest,Thank you for taking the time to rate our hotel with a perfect score of 10 out of 10. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a fantastic experience during your stay with us. We hope to welcome you back soon for another exceptional experience.Best regards,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

paul

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 22 mag 2023
Dear Paul,Thank you for taking the time to rate our hotel with a perfect score of 10 out of 10. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a fantastic experience during your stay with us. We hope to welcome you back soon for another exceptional experience.Best regards,Peter Nuiten - General Manager

10/10 Eccellente

Storm

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Geboekt voor 1-jarig jubileum. Met vriendelijk welkom ontvangen. Het personeel was behulpzaam en alles was duidelijk. Heel fijne omgeving vlakbij station en de winkelstraten. Ook de tram/bus/metro-halte op 7min. afstand. Kortom, super verblijf! Heb een hele fijne tijd gehad. :)
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023
Risposta di Peter Nuiten - General Manager, il giorno 10 apr 2023
Beste Storm,Langs deze weg willen wij u bedanken voor uw vriendelijke reactie over het Lindner WTC Hotel & City Lounge. Het doet ons veel plezier om uw reactie te mogen lezen. Wij hopen dat uw volgende verblijf bij het Lindner WTC Hotel & City Lounge in Antwerpen u net zo goed zal bevallen als de vorige. Nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager