Biancheria in cotone egiziano, biancheria da letto di alta qualità

Recensioni per Hilton Boston Park Plaza

4 out of 5
Hilton Boston Park Plaza
50 Park Plaza, Boston, MA

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 1756 su 3305 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 858 su 3305 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 369 su 3305 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 184 su 3305 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 138 su 3305 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Carolina Falletta, Forli

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2023
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 10 nov 2023
Carolina, it's wonderful to hear that your stay at the Hilton Boston Park Plaza was enjoyable, earning a four-star rating. We continuously strive to deliver excellent service and create memorable experiences. We hope to welcome you back soon for another great stay.

6/10 Soddisfacente

Cristina

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Michael, il giorno 27 set 2023
Thank you, Christina. We are sorry for any disappointment during this stay, but we do hope to see you again soon.

4/10 Scarso

susanna

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Sembrava hotel a 4 stelle solo per la hall. Camera non adeguata al livello : senza frigo bar, cassaforte non funzionante, senza cassettiera, armadio con uno spazio di soli 20 cm per appendere abiti, senza scrivania, bagno piccolissimo (1,4 m X 1,4 M)
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di Michael, il giorno 28 ago 2023
We are very sorry for any disappointment, Susanna. We do hope that you'll consider returning to us in the future.

6/10 Soddisfacente

Francesca

Viaggio con la famiglia
un buon hotrel con una buona posizione. Ottima la colazione.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 23 ago 2023
Francesca, apprezziamo il tuo feedback e siamo lieti di apprendere che ti è piaciuta la nostra posizione privilegiata e che hai avuto una deliziosa colazione al Boston Park Plaza. Non vediamo l'ora di ospitarvi di nuovo in futuro.

4/10 Scarso

Samuele

Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 19 ago 2023
We appreciate the feedback, Samuele.We're disappointed your time with us was less than ideal. We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

8/10 Buono

paolo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Michael, il giorno 16 ago 2023
Thank you for staying, Paolo. We do hope that you enjoyed your stay and that you'll come back to see us again soon.

8/10 Buono

Paola

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione per visitare la città, con il vallet è comodissimo parcheggiare la propria auto. All’interno c’è il ristorante Le Streghe, Starbucks ed all’esterno vari ristoranti.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 24 lug 2023
Paola, grazie per la tua recensione! Siamo lieti di sapere che ti è piaciuta la nostra posizione eccellente, che lo rende comodo per esplorare la città. Il nostro servizio di parcheggio mira a rendere il parcheggio senza problemi per i nostri ospiti. Siamo lieti che tu abbia apprezzato i servizi in loco, tra cui il ristorante Le Streghe, Starbucks e la varietà di ristoranti all'esterno. Ci auguriamo che tu abbia passato dei bei momenti durante la tua visita. Se hai ulteriori feedback o suggerimenti, non esitare a farcelo sapere. Grazie per averci scelto e speriamo di darvi presto il benvenuto per un altro fantastico soggiorno! Viaggi sicuri!

8/10 Buono

erica

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Malissimo il ceck in.abbiamo chiamato il servizio carte di credito in Italia perché tre carte funzionanti non andavano (2 mastercard e una visa).dopo 40 minuti di attesa abbiamo capito che due addetti alla reception non utilizzavano la carta in modo corretto, x fortuna è intervenuto un terzo addetto che in un attimo ha fatto funzionare il pagamento.le carte risultava attive e il limite non era stato raggiunto.dopo questo intoppo il soggiorno è stato piacevole, ad esclusione della seconda mattinata in cui l albergo ha avuto problemi di non funzionamento dell acqua nei bagni(doccia, wc e lavandino) che è stata risolta in un ora e mezza.la struttura è posizionata in zona centrale, le attrazioni principali sono raggiungibili a piedi.vicina alla fermata della metropolitana Arlington.le camere sono pulite e silenziose, non molto grandi ma è la normalità in centro nelle grandi città
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 20 ago 2022
Grazie per la bella valutazione, Erica!Siamo lieti di sapere che ti è piaciuto il tuo soggiorno con noi. Per quanto riguarda le tue preoccupazioni, le porteremo all'attenzione del nostro team mentre continuiamo a migliorare per il futuro.Ci piacerebbe condividere un'esperienza più positiva con te la prossima volta.

10/10 Eccellente

Francesca

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La posizione dell’hotel è fenomenale. Pulizia impeccabile e personale molto gentile e disponibile. La stanza è abbastanza piccola e il bagno è minuscolo, ma resta comunque confortevole. L’unica cosa che non ci è piaciuta è stata l’organizzazione della colazione: i tavoli sono molto pochi in proporzione alle dimensioni dell’hotel e al numero di ospiti e la mattina ci si trova a dover stare in coda in attesa che l’host abbia un tavolo disponibile. Secondo me questa cosa è inaccettabile per un hotel di questo livello. È un peccato perché la colazione è abbondante e molto buona.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 16 ago 2022
Grazie per la bellissima recensione, Francesca! È fantastico che tu abbia avuto un'esperienza così bella al Boston Park Plaza. Siamo entusiasti che ti sia piaciuta la nostra posizione privilegiata e la vicinanza a così tante delle migliori attrazioni della città. Non vediamo l'ora di condividere presto un'altra fantastica esperienza con te!

8/10 Buono

Eileen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall, I was happy with the hotel. What I didn't like was having to pay $35.00 per day for fitness club access, parking and whatever else it covered. They call it a "Destination Charge". I think it should be optional for guests who intend to use theses services.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Jaclyn

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
My room was quite small. Property has nice common space and water bottle filling stations. Do not use their irons. Ruined my dress.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

Joe

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
When I made my reservation through Expedia I paid additional money to upgrade to a superior room of 280 square feet (per the website). I was placed into an extremely small room with a queen bed but, after complaining, was told by the front desk the room was only 220 square feet. (They have rooms as small as 180 square feet.) I ended up paying even more money to get a room I could actually live in. I was extremely disappointed with this booking and will be reluctant to book through Expedia again.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Luz del Carmen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Creo que le falta algo de mantenimiento a los baños, hay partes en donde la pintura se está botando, puerta y techo.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

4/10 Scarso

Victor, Harrison

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Nicholas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Robert, SF

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
OK
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 30 apr 2024
Robert, it's delightful to hear that you chose to stay at Hilton Boston Park Plaza. We hope you had a chance to try out our fruitful restaurant, Off The Common. As centered on continual improvements, we have refurbished all our rooms recently and they continue to retain their quaint charm, including the special "servidor" compartments, harking back to our inception in 1927. Hope we'll have you back soon for another memorable experience.

10/10 Eccellente

richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Mike, il giorno 28 apr 2024
Thank you so much for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay and we hope to see you again the next time you are in Boston!

10/10 Eccellente

Patricia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I love the location and it's always clean, the staff is awesome and no matter what time we arrive they always have a room ready for us
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 29 apr 2024
Patricia, we're ecstatic to hear about your positive experience at Hilton Boston Park Plaza. We take pride in our prime location, cleanliness, and attentive team members who aim to have rooms readily available for our beloved guests like yourself. We can't wait to serve you once more during your next visit.

10/10 Eccellente

David John

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect location. Great service.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Mike, il giorno 27 apr 2024
Thank you so much for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay and we hope to see you again the next time you are in Boston!

2/10 Terribile

Peter

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Due to extraordinary circumstances, the property had the chance to offer a refund for a non-refundable rate. They chose to keep the $600 for themselves.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 29 apr 2024
Peter, we understand your frustration regarding the non-refundable rate. Please note that such rates, while less flexible, are also typically more favorable. For unusual circumstances, we endeavor to explore all viable options. We hope you understand and consider giving us another chance in the future.

10/10 Eccellente

Jack

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Mike, il giorno 27 apr 2024
We are so glad you enjoyed your stay with us and we hope to see you again the next time you are in Boston!

8/10 Buono

Raymond

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The per-room/per-night additional fee is just just an extra charge with near zero value to the customer. It is just another way to charge a customer a junk fee to make more money from each room. It will certainly make me think twice about staying at a Hilton-run property.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 29 apr 2024
Raymond, thank you for sharing your thoughts. We regret to hear your dissatisfaction regarding our fee structure. As a practice common to many hotels, certain services and amenities are sometimes bundled into a hotel fee to ensure a streamlined and efficient stay. We assure you that the intent is not to impose 'junk fees', but rather to provide value to our guests. The Hilton Boston Park Plaza would appreciate the opportunity to better serve you on your next visit.

10/10 Eccellente

Jack

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 28 apr 2024
Jack, it's wonderful to know that you had a five-star experience at Hilton Boston Park Plaza. Your rating speaks volumes, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Please remember to request anything you need, such as complimentary mini fridges or cribs, as we're always prepared to enhance your stay.

10/10 Eccellente

Jennifer

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 28 apr 2024
Jennifer, thank you for awarding us top marks! It pleases us greatly to see our guests enjoying their time at the Hilton Boston Park Plaza. We hope to welcome you back soon for another excellent experience.

10/10 Eccellente

Nathan

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The room was spacious comfortable bed nice size bathroom but this morning ahhh a cold shower what a wake up.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 26 apr 2024
Nathan, it's great to hear that you found the room at Hilton Boston Park Plaza to be spacious and the bed comfortable. We're sorry to hear about an unexpected cold shower issue. We assure you, that our team members are available around the clock to attend to such concerns. We hope your overall stay was pleasant and we look forward to your next visit.

6/10 Soddisfacente

blake

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The bathroom in the room was the smallest I have ever had in 50 years of travel. The walls must be paper thin because we could hear conversattion of person next door at 3 am. Prperty is nice and location excellent. Valet not set up well, we pull up to front and guy standing telling us if we are valeting we need to go another spot a copule streets around the building.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 24 apr 2024
Blake, thank you for your review. We're sorry to hear the room and valet arrangements didn't meet your expectations. Also, our cozy rooms indeed have a compact design and we've made every effort to clearly describe this. However, we appreciate that you enjoyed the excellent location.We're also concerned to hear about your experience with the valet service. We will review the process to make sure it's clear for all our guests. We encourage guests to reach out to our team members during their stay for any needs or concerns. We value your feedback and hope that you give us another opportunity to serve you in the future for an improved experience.

6/10 Soddisfacente

Cesar

Non mi è piaciuto: Pulizia
Room had old smell and were unremarkable. Walls had stains. Building old in general. Staff were not friendly
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 23 apr 2024
Cesar, we appreciate you sharing your feedback. It's unfortunate to learn that the classic design of our building didn't match up to your expectations. Our sincere apologies for any issues you faced with the upkeep of the room. We assure you that all areas receive regular maintenance to ensure a comfortable stay. In regards to your comments about our team, we always strive to provide superior friendliness and hospitality. Your comments will serve as an important tool for improvements. We hope you'll consider returning to us for a better experience in the future.

8/10 Buono

Jennifer

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I have come to this property many times and always happy with my stay.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 22 apr 2024
Jennifer, we are delighted to hear that you continue to choose Hilton Boston Park Plaza for your visits. Your happiness during your stays is our utmost objective. We are constantly looking for ways to make your future stays even more enjoyable. Thank you for your loyalty and for sharing your positive experiences.

4/10 Scarso

KAZUYA

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Facility is old.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 15 apr 2024
Thank you for sharing your feedback, Kazuya.It's regrettable that your experience with us didn't exceed your expectations. We hope you allow us to host you again soon so we can share a more positive experience with you soon.

8/10 Buono

ran

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The location is very convenient to everything which I think is the highlight of this property. The facility is dated though.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 15 apr 2024
Ran, it's great to hear that you found the location of Hilton Boston Park Plaza to your liking. Our hotel, indeed, boasts a prime position within Boston, allowing our guests easy access to numerous attractions. In regards to your notes about the facility, our hotel is steeped in history and we strive to preserve its original character while ensuring necessary updates. Each room has recently undergone a renovation, keeping its charm intact while adding modern conveniences. We look forward to the opportunity of welcoming you back for an enhanced experience at Hilton Boston Park Plaza.

10/10 Eccellente

Jeffrey

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location, great accommodations
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 14 apr 2024
Jeffrey, it's wonderful to hear that you enjoyed the prime location and accommodations at Hilton Boston Park Plaza. We appreciate your comments and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.

10/10 Eccellente

Anthony

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Kochunni

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
moldy shower curtain. Cracked and exposed tiles in the bathroom
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 12 apr 2024
Kochunni, we appreciate your feedback. We regret to hear you experienced issues with various aspects of the bathroom during your stay. We take these matters seriously, as offering an impeccable, comfortable experience to our guests remains our utmost priority. We implement rigorous quality checks to ensure our rooms meet a high standard, and it seems that we fell short in this instance. We're already looking into this and making necessary improvements. We hope for another opportunity to serve you better in the future.

10/10 Eccellente

Mauro, Peekskill

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was a wonderful experience. I will definitely go back.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Mike, il giorno 9 apr 2024
We are so glad you had such a great stay! We hope to see you again the next time you are in Boston!

6/10 Soddisfacente

Julie

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 30 apr 2024
Thank you for sharing your feedback, Julie.We strive to share an enjoyable experience with all of our guests. We hope to host you again soon so we can share a more memorable visit with you.

10/10 Eccellente

Regina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great Hotel
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 10 apr 2024
Thanks for the outstanding rating, Regina!We're delighted your time at Hilton Boston Park Plaza was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.

8/10 Buono

Latasha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was great however the rooms were very small
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 8 apr 2024
Latasha, we appreciate your feedback. The Hilton Boston Park Plaza strives to ensure our guests are aware of the room type they're booking. As you mentioned, our Cozy Room is quite compact, but rest assured our recent renovations focused on maximizing the usage of the space, not its enlargement. We do hope you'll return for a refreshed experience.

10/10 Eccellente

Lisa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Close to Boston Commons & dining locations.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 8 apr 2024
Lisa, it's terrific to hear that your stay at the Hilton Boston Park Plaza was convenient due to our proximity to Boston Commons and various dining options. Your positive feedback is greatly appreciated and we're delighted that you enjoyed your time with us. We're looking forward to welcoming you back in the near future.

8/10 Buono

Alicia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The property lobby seemed to have been renovated but the rooms seemed to have had a cheap “refresh”. The room and bathroom needs an actual reno. Staff was pleasant everywhere but at the lobby bar. Bartenders seemed annoyed with the guests drinking at the bar… bizarre!
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 7 apr 2024
Alicia, we appreciate your observation about our recent updates, and we're glad to know our team members were positive and friendly throughout your stay. We take note of your thoughts concerning additional enhancements. Regarding any less than perfect experiences in our lobby bar, it is certainly not indicative of the warm hospitality we aim to share. Should you stay with us again, Hilton Boston Park Plaza hopes to provide a more fully satisfying experience.

8/10 Buono

Jose

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Front desk a bit
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 6 apr 2024
Jose, it seems like you may have had a concern with the front desk experience. Our team members at the desk are dedicated to making each guest's stay enjoyable and effortless. We hope that in spite of this, you were able to appreciate the rest of your visit at Hilton Boston Park Plaza. We appreciate your feedback and look forward to the opportunity to improve your perception of our service during your future visits.

10/10 Eccellente

Natalie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Staff is incredible! My favorite hotel!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Mike, il giorno 2 apr 2024
Thank you so much for staying with us and for the kind words! We hope to see you again the next time you are in Boston!

10/10 Eccellente

Gordon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I would definitely stay here again.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Michael, il giorno 2 apr 2024
Thank you, Gordon! We are delighted that you enjoyed your visit as much as you did! Please do come back to see us again soon!

6/10 Soddisfacente

julie

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
We had a suite, the bathroom was incredibly small and strange layout.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Mike, il giorno 6 apr 2024
Thank you for staying with us. We are sorry to hear that you did not enjoy your room. The rooms are on the smaller side as this is such an old building. We do hope you try us again the next time you are in Boston.

6/10 Soddisfacente

WILLIAM

Booming music from nearby wedding reception seemingly right next to my room at midnight. Called front desk and the gal was unapologetic and said it should quiet down in a few minutes. I had to get up early for a flight at 5am so not very pleased. Bell men never smiled.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 2 apr 2024
William, we appreciate your feedback. We regret to hear about the inconvenience caused by the noise from the wedding reception nearby. Here at Hilton Boston Park Plaza, we strive to maintain a peaceful atmosphere for all guests and will remind our team members at the front desk to ensure this. It's equally important to us that our guests feel welcomed, and we're saddened to hear you found the demeanor of our bell men falling short. We hope you'll afford us another opportunity to better your experience.

10/10 Eccellente

John

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 28 mar 2024
John, it's wonderful to hear that you had an exceptional stay at Hilton Boston Park Plaza. We appreciate your time in rating us and hope that all aspects of your visit were enjoyable. On your return, you might relish trying our complimentary mini fridge or crib services upon request, to make your stay even more comfortable. We look forward to seeing you again for another memorable experience.

2/10 Terribile

Loren

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The staff was rude and inconsistent. The room was less than desirable. Very disappointing stay.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 26 mar 2024
Loren, we are truly sorry to hear about the distress caused during your stay. We apologize for the issues surrounding your room and our team member's service. As a recognized brand, we always aim to provide the highest level of customer service and a satisfactory room experience. We sincerely wish to rectify these shortcomings and hope you will give us another chance to provide the service we are renowned for.

10/10 Eccellente

Savina

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 15 apr 2024
Thank you for the fantastic rating, Savina!It's outstanding you had such a wonderful experience at Hilton Boston Park Plaza. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!

10/10 Eccellente

Jessica, Charleston

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 27 mar 2024
Jessica, it's fantastic to hear that you had a positive stay at Hilton Boston Park Plaza. We're particularly happy you enjoyed the distinct ambiance of Off The Common, our lobby restaurant. We're keen to make your next visit just as stellar. Many thanks for your lovely review.

10/10 Eccellente

Finn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 26 mar 2024
Finn, thank you for leaving us a 5 out of 5 rating! We look forward to seeing you again soon so we can share another exceptional experience with you at Hilton Boston Park Plaza!

8/10 Buono

Julia

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Cozy
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Mike, il giorno 22 mar 2024
We are so glad you enjoyed your stay with us and we hope to see you again the next time you are in Boston!