Esterni

Recensioni per Mandarin Oriental Hyde Park, London

5 out of 5
Mandarin Oriental Hyde Park, London
66 Knightsbridge, London, England

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 126 su 197 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 30 su 197 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 20 su 197 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 12 su 197 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 9 su 197 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

8,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Alexandro, Monaco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Posizione strategica!
Ottima posizione, ottimo cibo! Ci torneremo presto!

10/10 Eccellente

RO, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mandarin Hotel - Knightsbridge
Servizio impeccabile.

10/10 Eccellente

emel

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I enjoy all, except there is no place that van eat&drink outside ehich faced to Hydepark. The door was closed and not opened to sit against Hyde.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Sara

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This property was AMAZING! 5 star experience the whole way. Turn down service, fresh flowers everywhere, customized gifts, and a wonderful spa. High tea at the rose bury is a must!! The staff is so nice and helpful. Definitely recommend!! Will stay here again.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Kenan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Jonathan, il giorno 19 mar 2024
Dear Kenan,Thank you for choosing to stay with us at the Mandarin Oriental Hyde Park, London and for taking the time to write a review.We are happy to see that you enjoyed your stay with us.We look forwards to welcoming you back soon.With kind regards,

10/10 Eccellente

Carolina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Incrível, hotel maravilhoso
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Ugur

Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Necmettin

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

JESUS

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best of the Best
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Faris

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best of London hotels!
Amazing hotel, amazing people!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

Esther

Mi è piaciuto: Pulizia
It’s the best hotel..!
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

feroz

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
top class, better than bulgari
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Felipe

Soggiorno di 4 notti a luglio 2023

4/10 Scarso

Marco

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023

10/10 Eccellente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023

10/10 Eccellente

hamad, pasadena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura

4/10 Scarso

Lindsey, Slough

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel but room was very poor for the price!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023

4/10 Scarso

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Didn’t sleep as the beds are terrible.
We stopped at this hotel fro the one night after arriving back from a flight from Dubai. The hotel is well fitted but the major issue is the bed - it was like sleeping on a slab of concrete. When I mentioned to reception taht we hadnt slept they said they would update our profile and put a topper on the bed. I wouldn’t risk staying at this hotel again untill they sort the beds out. Stay her if you want a nice hotel but aren’t bothered about having a good nights sleep.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023

10/10 Eccellente

David

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023

10/10 Eccellente

Chung Wah

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023

10/10 Eccellente

Allison

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
早餐服務很好,飯店房間寬敞及乾淨
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2022

10/10 Eccellente

Mary

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Simply one of the best hotels in the world. Outstanding service, accommodation, facilities and location. Five star all around. I am a fan. Highly recommend.

10/10 Eccellente

Mary

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
World class hotel...amazing service and facilities. One of the best hotels in the world hands down.

10/10 Eccellente

Antony

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

10/10 Eccellente

Ekaterina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Rohit

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Benjamin

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Excellent
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

6/10 Soddisfacente

Jose Eduardo

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Hei Fung Maggie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
房間舒服
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

4/10 Scarso

Oi Lin

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
酒店服務質素普通,共住了四天,第一天房間好差,沒有窗戶的,不見天日。最後一天,未夠時間check out 就鎖房咭等你沒法搭升降機回房間,12:00 Check out , 10:30 就鎖門咭,最後,check out 付款已經2 天,想要聽收音機電源燈
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Hei Fung maggie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hype park room非常好
Soggiorno di 5 notti a luglio 2022

2/10 Terribile

Eric

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Likes: Location, gym is ok Dislikes: Plenty. I’ll just share 1 thing that happened. The icing on the cake as it were… I was in the gym around 9:30pm one night and had to use the restroom. The door to the pool area was locked. I looked around and there was nobody to be found. Inside the room behind the door labeled “movement” there is a single bathroom. So I decided to use it really fast so I could get going again. As I was about to use it (locked inside already) someone started (aggressively) pounding on the door. I thought it might be an emergency or something by the sound of it so I quickly opened the door to see what was going on. The person that worked down there, a thin dark haired woman, started yelling at me and was visibly angry. “You cannot use this it closes at 9:30.” Or something along those lines with plenty of complaining and anger and frustration. I was shocked. As a guest at a 5 star hotel (or any other hotel I’ve ever stayed at in my entire life) I’ve never experienced being yelled at by an employee. The fact that it was for something benign made it worse. There were plenty of other jaw-dropping things that happened as well. I heard employees talking about other customers calling them a “nuisance.” No you can’t do this, sorry but that’s not available (when it was later verified available) and so on. I feel like the company culture of this location is really bad. Management just allows it, so employees keep doing it. Service isn’t priority.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022

10/10 Eccellente

Andrew

Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

4/10 Scarso

Thaise S

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2022
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 20 feb 2022
Dear Thaise On behalf of our colleagues, I wanted to thank you for taking the time for leaving your feedback about your recent visit to Mandarin Oriental, Hyde Park, London. We are committed to delivering a wonderful experience to each and every one of our guests while we keep striving to deliver a higher and more consistent level of service excellence, Whilst we can see that your rating was very high in most service areas I was disappointed to learn your overall rating was only 4 out of 10. I would be delighted to further investigate any concerns you may by reaching out to me directly at the hotel. Thank you and we look forward to hearing from you shortly Best Wishes Denny Lane Director of Rooms

8/10 Buono

JL

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 20 feb 2022
Dear JL Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London. It is always such a pleasure to welcome each of our guests and receive such a lovely review and rating following your visit. If I may kindly ask for some additional feedback on what could have scored is 10 out of 10 it would be a pleasure to know. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future and I look forward to hearing back from you in return. Wishing you a lovely week ahead Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Chetan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 3 feb 2022
Dear Chetan Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London. It is always such a pleasure to welcome each of our guests and receive such a lovely review and rating following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Carlos

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2022
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 9 gen 2022
Dear Carlos Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London. It is always such a pleasure to welcome each of our guests and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Incredible Stay
Totally amazing stay, exceptional service and made us feel very welcomed. Could not ask for a better stay.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 9 gen 2022
Dear Guest Thank you for your recent review following an event you attended at Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words expressing your experience. It is always such a pleasure to welcome each of our guests whether staying with us or just visiting and receiving such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Patrick

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was great except that it is extremely noisy if you happen to be on the street side
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 21 dic 2021
Dear Patrick Thank you for your recent review following an event you attended at Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words expressing your experience. It is always such a pleasure to welcome each of our guests whether staying with us or just visiting and receiving such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team. I am sorry if you felt that rooms on our Knightsbridge side are a little noisy, we will have your room checked to ensure that there is no fault with the soundproofing of the room. Our courtyard and park view rooms can be very quiet, perhaps on your next stay we can look at one of these for you offering the same comfort but away from the hustle and bustle of Knightsbridge. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future and wishing you the best over the festive period. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Julie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent hotel, impeccable service.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 13 dic 2021
Dear Julie Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words. It is such a pleasure to welcome our guests and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Incredible LACK of consideration from the Manager.
Please reconsider satying at this hotel or any Mandarin Oriental property, They do not care at all if you are a LOYAL customer/guest. Had a huge problem with the flights and tried to comunicate and call the MO London to advise about the problem and avoid a no show and they DID not answer the phone it was after ours I know but anyway they MUST have a person to answer or an emergency can not appear after ours ??? We tried to let them know that we were not allowed to board British airways flight and finnaly next day they answered and did not care about our frustation and charged a penalty night, even when we tried many times to advise one night before but nobody was ther to answer the telephone in a 6 star hotel. Very dissapointed never ever will stay at any MO hotel.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 22 nov 2021
Dear Guest On behalf of our colleagues, I wanted to thank you for taking the time for leaving your feedback about your recent experience with Mandarin Oriental, Hyde Park, London. I am so sorry that you were unable to travel and visit our hotel. We are committed to delivering a wonderful experience to each and every one of our guests while we keep striving to deliver a higher and more consistent level of service excellence, I am so sorry that we were unable to answer any of your calls and allow your reservation as a result in a no show status due to the poor handling of your booking from our side. As luxury hoteliers it is our aim to fully exceed your expectations, which on this occasion we clearly failed. I would be delighted to look further into your comments, as such if you would like to reach out to me directly at the hotel in order to further understand how this terrible situation went so wrong, and more importantly how I can make it right for you. I am so sorry that you were unable to travel and visit our hotel. In the meanwhile I wish you a pleasant day ahead and look forward to hearing from you in due course. Kind regards & renewed apologies Denny Lane Director of Rooms

8/10 Buono

jaroslaw

Soggiorno di 4 notti a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 22 nov 2021
Dear Jaroslaw Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London. It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. We hope that on your next stay we would be able to achieve a 10 of our 10. if you don't mind dropping us a few words on where we could have fully delighted you on your most recent visit. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Hina

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Stunning hotel with amazing service.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 22 nov 2021
Dear Hina Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words. It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

abdulla

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 22 nov 2021
Dear Abdulla Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London. It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

8/10 Buono

helena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 22 nov 2021
Dear David Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London. It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Anne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worth the price
The entire staff is exceptionally nice and goes out of their way to help.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 22 nov 2021
Dear Anne Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words. It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 23 nov 2021
Dear Richard Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind rating. It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Carmen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a settembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 23 nov 2021
Dear Carmen Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind rating. It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms

10/10 Eccellente

Carl

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Short stay in London
With the hassle of travelling abroad we decided on a stay in England, and this is the place to go, you cannot want for anything! Every wish is covered, and the staff are amazing! Cannot recommend enough
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di Mandarin Oriental Hyde Park, London, il giorno 23 nov 2021
Dear Carl Thank you for your review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind rating. It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future. Thank you Denny Lane Director of Rooms