Vista dalla struttura

Recensioni per Pullman London St Pancras

4 out of 5
Pullman London St Pancras
100-110 Euston Road, London, England

Recensioni

9,0

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 639 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 251 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 59 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 30 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 26 su 1005 recensioni" "

9,4/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Daniele

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
bellissimo, oltre le aspettative. personale gentilissimo. comodissimo per la posizione vicino alla stazione King's cross. unica pecca abbiamo trovato tantissimi capelli nello scarico del lavandino. però ci tornerei e lo consiglierei a chiunque. voto 10/10
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023

8/10 Buono

ALESSANDRO

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

8/10 Buono

Elisabetta, Saronno

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

ENZO

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Enzo check me out been helpful. Five star staff. Very educated and attention to the customer
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great
Great hotel, good price for the quality, so close to St.Pancras. Big, nice room, didn’t try the breakfast, but I will do it next time!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di Aurore WEBER - Guest Experience Manager, il giorno 21 mag 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman London St Pancras. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one (only if you try our wonderful breakfast!). Sincerely,

10/10 Eccellente

Lina

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very safe and convenient location
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Jahan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel close to Kings Cross. The bed was the highlight for me - so big and comfy, like a cloud! Modern fixtures, great amenities like the gym with a view to die for, friendly staff and an amazing restaurant attached. Would definitely stay again.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 25 apr 2024
Dear Jahan,Thank you for taking the time to share your positive experience with us!It is fantastic to know you enjoyed your stay, and specially our comfy beds. Your kind words about our amenities, friendly staff and GA restaurant are truly appreciated. Your satisfaction means the world to us, and we cannot wait to welcome you back on your next visit to London! Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Stephanie

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The mattresses were not very comfortable but the staff was amazing. The convenience to public transport and location near sites of interest are well worth it. Be aware that drinks in the bar are very expensive.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 23 apr 2024
Dear Stephanie,Thank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras!I am delighted to know enjoyed our convenient location and I really appreciate your kind words about our staff. However I apologize if the bed did not meet your expectation and will be sure to pass on your feedback to our team for review. Thank you for sharing your thoughts with us, and hope to have the pleasure of welcoming you back.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Peter

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check in very efficient and team very pleasant. Hotel handy for 3 major stations
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 16 apr 2024
Dear Peter,Thank you for the wonderful review!It is fantastic to know you had a good experience with us and enjoyed our location as well as the service provided by our team. Looking forward to welcoming you back soon!Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Wilburn

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice and convenient to St Pancras
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 16 apr 2024
Dear Wilburn,Thank you very much for taking the time to share your positive feedback with us!I am delighted to know you had a great experience and enjoyed our convenient location. Your satisfaction means a lot to us and we cannot wait to welcome you back.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Ade

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 12 apr 2024
Dear Ade,Thank you for choosing Pullman London St Pancras and for taking the time to rate your stay! I am delighted to know you had an enjoyable time with us and hope to welcome you back soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Paul

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful contemporary style hotel. Spacious family room. It just needed a nightlight on the child’s side.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 12 apr 2024
Dear Paul,Thank you very much for choosing our hotel and for taking the time to tell us about your experience!I am delighted you had a great stay with us and enjoyed our large family rooms. Your feedback about the nightlight is noted and I will definitely share it with the team for review. We look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Carol

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 12 apr 2024
Dear Carol,Thank you for taking the time to review your experience and we hope to welcome you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Thierry

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel, amazing rooms, excellent location
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager , il giorno 5 apr 2024
Dear Thierry,Thank you very much for choosing Pullman London St Pancras!I am glad to know you had a lovely time with us and enjoyed our hotel, rooms and location. Your positive comments are truly appreciated and we look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Blake

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very friendly, 5 minutes walk to the train station and fish n chips.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 3 apr 2024
Dear Blake,Thank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras! I am delighted to know you had a great experience with us and we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Ripsime

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff were very polite and the property was very nice, including the onsite restaurant.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 3 apr 2024
Dear Ripsime,Thank you for choosing Pullman London St Pancras and for taking the time to share your experience!It is wonderful to know that our staff's politeness and the quality of our hotel, including our onsite restaurant, left a positive impression on you. Thank you for choosing us and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Sarah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is premium service and facilities and well located for everything. A good place to stay when in London.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 3 apr 2024
Dear Sarah,Thank you for your positive review! I am delighted to read that you had a great experience and enjoyed the service provided, our hotel facilities and convenient location. Your kind words are truly appreciated and we look forward to welcoming you back on your next visit to London!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

David

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very helpful staff, clean rooms. Love the convenient location, so close to both train stations.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 27 mar 2024
Dear David,Thank you for the lovely feedback! I am delighted to know you enjoyed your stay with us and I really appreciate your kind words about our helpful staff, cleanliness and convenient location. Looking forward to welcoming you back soon! Best regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

YUANCHONG, Hockessin

Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 16 apr 2024
Dera Yuanchong,Thank you very much for taking the time to rate your experience at Pullman London St Pancras and hope to welcome you back in the future!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Yusuf

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 27 mar 2024
Dear Yusuf,Thank you for taking the time to rate your experience at Pullman London St Pancras!I am glad to know you had a 5 out of 5 stay with us and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The Pullman is a great hotel - nice and clean, great bar/ restaurant end close to shops, kings X and Euston train food options. Good quality hotel at a reasonable price.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 27 mar 2024
Dear David,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at Pullman London St Pancras!It is fantastic to know you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon. Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Robert

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 12 apr 2024
Dear Rober,Thank you for the great rating! I am glad to know you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the nearest future.Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Rafael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Muy cerca de la estación de king kross y St Pancras
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 13 mar 2024
Dear Rafael,Thank you very much for choosing to stay at Pullman London St Pancras! It is great to know you enjoyed your experience with us and found our location convenient for the purpose of your trip. We look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Chris

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 11 mar 2024
Dear Chris,Thank you for choosing to stay at Pullman London and for taking the time to rate your experience with us!We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Carol

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 3 apr 2024
Dear Carol,Thank you for taking the time to rate your experience at Pullman London St Pancras and I hope to welcome you back in the future!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Neil

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good value in easy access location
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 7 mar 2024
Dear Neil,Thank you for your lovely feedback!It is great to know that you enjoyed your experience with us, and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Tamara

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
excellent
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 7 mar 2024
Dear Tamara,Thank you for your great review! We are thrilled to know you had an excellent experience with us, and we cannot wait to welcome you back soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Aaron

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Awesome location, and space. Amazing room with incredible views.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 7 mar 2024
Dear Aaron,Thank you for choosing Pullman London St Pancras!I am delighted to know that you had a lovely stay with us and enjoyed the location, room and views. Your kind words mean a lot to us and we look forward to having you back!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Jari

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 24 gen 2024
Dear Jari,Thank you for taking the time to rate your experience at Pullman London St Pancras! I am delighted to know you had a great stay, and we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel. Relatively Small room and bathroom.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 16 gen 2024
Dear Guest, Thank you for choosing Pullman London St Pancras and for taking the time to share your thoughts with us.It is fantastic to know you had an overall good experience and enjoyed our hotel. Regarding the room size, we do have other options that may suit your preferences more, such as our Junior Suites or Deluxe Suites, which offer a bigger space. I hope this information was helpful, and we look forward to welcoming you back for another great stay! Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

2/10 Terribile

Andrew

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Took 30 mins to check me in and charged me twice on checkout, now I need to dispute the transaction with my bank because they cannot see the first transaction. Aweful experience.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Aisling

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 10 mar 2024
Dear Aisling,Thank you for taking the time to review your experience at Pullman London and we hope to welcome you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Kevin

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Michelle Jessica, Anaheim

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great staff, very convenient location near the stations
Soggiorno di 9 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 8 gen 2024
Dear Michelle,Thank you very much for choosing Pullman London St Pancras! I am glad to know you enjoyed your stay with us, from our great team to the convenient location. Looking forward to welcoming you back for another memorable experience!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Imaoka

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 10 gen 2024
Dear Imaoka,Thank you for taking the time to review your experience at Pullman London St Pancras!It is great to know that you had an overall good stay and hope to welcome you back soon.Best regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Marie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 3 gen 2024
Dear Marie,Thank you for taking the time to review your stay at Pullman London St Pancras! I am glad to know you had a 5 out of 5 experience with us and look forward to welcoming you back.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Brock

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 3 gen 2024
Dear Brock,Thank you for taking the time to review your experience at Pullman London St Pancras! Looking forward to welcoming you back in the future.Best regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

WEN CHIH

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 3 gen 2024
Dear Wen Chih,Thank you very much for choosing Pullman London St Pancras and for rating your experience! I am glad to know you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Lisa

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 3 gen 2024
Dear Lisa,Thank you for choosing Pullman London and for taking the time to rate your stay. Looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

STUART

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 7 mar 2024
Dear Stuart,Thank you for taking the time to review your experience!It is fantastic to know that you enjoyed your stay with us, and hope to welcome you back in the future!Best,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Sandra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 20 dic 2023
Dear Sandra,Thank you for rating your experience at Pullman London St Pancras!I am glad you had a 10/10 stay and hope to welcome you back soon. Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

8/10 Buono

Sang Wook

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

KARLA

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good place. Just the rooms very small
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 7 mar 2024
Dear Karla,Thank you very much for taking the time to provide us with your feedback!It is fantastic to know that you had a 5 out of 5 experience, and that you enjoyed our hotel. We understand that room size preference may vary for each guest, but we appreciate your assessment. Just bear in mind that we do have other room categories such as the Junior Suite or Deluxe Suite that offer a bigger space and may suite better your preferences. Thank you again for your feedback and we look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Gunda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 3 gen 2024
Dear Gunda,Thank you very much for staying at Pullman London and for rating your experience. I am glad you had a positive stay and look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023

8/10 Buono

Min

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good choice with spacious room
Convenient location and spacious room. Value for $.
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 5 dic 2023
Dear Guest,Thank you very much for choosing Pullman London St Pancras!I am glad to read you had a great stay with us and enjoyed our convenient location and spacious room. Your positive feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Cleanliness, quiet, wonderful staff
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 5 dic 2023
Dear David,Thank you for taking the time to share your feedback with us! I am glad you had a lovely stay and enjoyed the cleanliness of our hotel, the quiet atmosphere and our wonderful staff. Your kind words mean a lot to us and we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

NIKOLAS

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean and very happy about the location.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Hotel Quality & Guest Experience Manager, il giorno 5 dic 2023
Dear Nikolas,Thank you for taking the time to share your experience at Pullman London St Pancras! I am delighted to know you had a great stay with us and enjoyed the cleanliness of the hotel and its convenient location. Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager

2/10 Terribile

Miranda

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023