Esterni

Recensioni per The Ritz London

5 out of 5
The Ritz London
150 Piccadilly, London, England

Recensioni

9,4

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 763 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 150 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 49 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 20 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 18 su 1000 recensioni" "

9,6/10

Pulizia

9,6/10

Personale e servizio

9,2/10

Servizi

9,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very nice hotel Good location High quality standards
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
hotel di charme e gran classe
ambienti molto eleganti e sofisticati, ristorante eccellente sia per la cucina che per il servizio (censito sulla guida michelin)

10/10 Eccellente

Mario, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Centralissimo, ambiente piacevole e raffinato.
Visitato National Gallery (Trafalgar Square), British Museum (quasi una giornata ognuno), cattedrale di Westminster (ma solo esternamente) e Torre di Londra (mezza giornata); assistito al cambio della guardia di Buckingham Palace che dura circa 40 minuti e ad un musical al Royal Theatre (non è stato possibile il balletto del Covent Garden perché tutto esaurito); passeggiato per Green e Kensington Park (i parchi sono tutti molto belli); breve visita a Harrods (deludente, meglio spendere diversamente il tempo). Tutto questo a piedi data la centralità dell'albergo. Una giornata interamente dedicata ad un tour con bus scoperto. Ristoranti eleganti e con buona cucina cari (in particolare i vini).cenato da Quaglino's e Wilton, in .Jermyns Street .

10/10 Eccellente

emanuela, bergamo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
splendido hotel in posizione eccellente
week end veloce, ma intenso e ottimamente organizzato. L'hotel è incredibile. Da consigliare a tutti coloro che amano il bello e la classe.

10/10 Eccellente

Antonio, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lusso nel centro di Londra
Esperienza molto positiva. Albergo di elevato standing con personale molto cortese che ti riempie di attenzioni sin dal tuo arrivo al check-in pronto ad esaudire ogni tua richiesta. Avevo una Junior suite, quindi una stanza molto grande e ben arredata con tutti i confort. Cenare o fare colazione nei saloni di questo albergo è inoltre una esperienza da non perdere.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Rapporto qualità prezzo così così
Poca possibilità di ricevere gente, manca di salotto o salottini...... Colazione continentale povera e cara

10/10 Eccellente

emanuela, Bergamo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel in posizione strategica
un paio di volte all'anno mi godo un paio di giorni a Londra, sempre un po' di corsa, questo è il motivo per cui scegliere un hotel molto accogliente, ubicato in una location ottima, con un gusto decisamente British, ma molto di classe

10/10 Eccellente

emanuela, Bergamo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
fantastico hotel nel cuore di Londra
Ho già soggiornato in precedenza e con un'amica, abbiamo deciso che il miglior htel in Londra, per la qualità del servizio, per la struttura, per la location.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
PRIMA VOLTA A LONDRA
SONO STATI TUTTI MOLTO GENTILI ED HANNO SEMPRE SODDISFATTO LE NOSTRE NECESSITA' SOPRATUTTO SEMPRE NELLA NOSTRA LINGUA ,IN ITALIANO ECCELLENTE IL TE' DEL POMERIGGIO

6/10 Soddisfacente

Shie

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
夜中2時に隣の部屋の騒音で眠れなかった。 五つ星ホテルでありえない
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 17 apr 2024
Dear Shie,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Shie

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
とてもいい
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 15 apr 2024
Dear Shie,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Shie

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
スタッフが親切丁寧です。
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London, il giorno 15 apr 2024
Dear Shie,Thank you for taking the time to review your experience.We look forward to welcoming you back soon.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London

10/10 Eccellente

Jill

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a marvelous stay and would stay again in a heartbeat! We also had the most wonderful dinner at the hotel. Many thanks to the staff who helped us during our stay.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 5 apr 2024
Dear Jill,Thank you for your kind feedback. We look forward to welcoming you back.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

6/10 Soddisfacente

amrik

Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 8 apr 2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

2/10 Terribile

amrik

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 8 apr 2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Richard

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 7 apr 2024
Dear Richard,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Clay

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 8 mar 2024
Dear Clay,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Tracy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A hotel steeped in history everything was so nice. We loved it and the staff were amazing!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 24 feb 2024
Dear Tracy, I am very glad to read that you loved your stay with us.I hope to see you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Nanette

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 20 gen 2024
Dear Nanette,Thank you for your feedback.We hope to see you very soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Darren

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Truly amazing....
This was a truly amazing experience, the staff are extremely helpful,polite and professional as you would expect from the Ritz, during our stay we had the afternoon tea as most do and also ate in the main restaurant taking in the saturday night live show, this was a truly memorable night. The food was the best we have eaten and the whole ambience had to be experienced to understand how good it was, i don't have the words to do it justice. I really like the traditions of the hotel and love the fact they keep it from a time when things were done properly and with respect. If you like a very high level of service with friendliness and unique experiences then you must go and try it i dont think you would be disappointed.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 15 gen 2024
Dear Darren,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back soon!Best wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Michael

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 12 gen 2024
Dear Michael,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London Hotel soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Hasmig

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 12 gen 2024
Dear Hasmig,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

J

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 17 dic 2023
Dear J,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Erik

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 14 dic 2023
Dear Erik,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Shirin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely amazing experience at the Ritz. Would highly recommend!
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London, il giorno 12 dic 2023
Dear Shirin, Thank you for taking the time to review your experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London

8/10 Buono

Lisa

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The , il giorno 11 dic 2023
Dear Lisa,Thank you very much for taking the time to leave such a kind review. I am glad to see you had a wonderful stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Michelle

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 7 dic 2023
Dear Michelle,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

David

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 5 dic 2023
Dear Mr David,Thank you for taking the time to leave such a kind response, we look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Rania

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Y avais de bruit des clients qui viennent sonner a la porte .
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 5 dic 2023
Bonjour Madame Rania,Merci pour votre réponse.Pourriez-vous nous contacter directement afin que nous puissions obtenir plus de détails par rapport au bruit?Cordialement,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Darren

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 17 dic 2023
Dear Darren,Thank you for this 5/5 review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Bo

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 24 nov 2023
Dear Bo,Thank you for your feedback and we hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

FERPLAST

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 15 nov 2023
Dear FERPLAST,Thank you for your kind feedback!We hope to welcome you back very soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

N

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di The Ritz London, il giorno 9 nov 2023
Good evening, Thank you for taking the time to review your stay. We sincerely hope you enjoyed your time at The Ritz London and hope to welcome you in the near future.

10/10 Eccellente

Alperen Sani

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di The Ritz London, il giorno 15 ott 2023
Good afternoon Mr Sani,Thank you for taking the time to provide this feedback.We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us at The Ritz London and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 Eccellente

Nicholas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
A calm CE and excellent stay
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 2 ott 2023
Dear Nicholas,I am happy to read you had an excellent stay!We hope to see you soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

John

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The whole experience of our stay was first class.I am quite critical of any failings of any kind, but, nothing about our stay was short of brilliant all round
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 1 ott 2023
Dear John,Thank you for your kind review!We are happy to see you really enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Charles

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 17 set 2023
Dear Charles,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

8/10 Buono

Ross

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 8 set 2023
Dear Ross,We all look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

CHARLES, ALEXANDRIA

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The "Ritz Experience" is without parallel!
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 24 ago 2023
Dear Charles,Thank you for your kind words!We hope to welcome you again soon!Best Regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Nicholas

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was amazing, the staff were fantastic!
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 8 set 2023
Dear Nicholas,Thank you for your kind words regarding our staff!We look forward to welcome you back!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Paul

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff is the highlight at this hotel - fantastic and friendly service.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di The Ritz London, il giorno 21 ago 2023
Good morning Paul, We thank you for taking the time to review your stay with us here at The Ritz London. We are so pleased to hear you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future.

10/10 Eccellente

Paul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great stay
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di The Ritz London, il giorno 23 ago 2023
Good afternoon Paul,Thank you for reviewing your stay with us. We are so pleased to hear you enjoyed your time at The Ritz London and we hope to see you again in the near future.

10/10 Eccellente

Victoria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 13 ago 2023
Dear Victoria,Thank you for this 10/10 Review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

Brianna

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We adored our stay at Ritz London this past weekend. Here’s my takeaways (we traveled to London on the first day and left London on our last so our time was limited at the hotel): * The service is impeccable. It was stalwart and not obsequious. * The history is palpable. It feels like a Time Machine in the best way. * The interiors are immaculate whether it’s your personal style or not. * The dining options are vast considering. Fancy dinner, fancy tea, the bar, the cigar lounge, room service. We did breakfast in the Dining Room which was a highlight, had a burger and fish sticks in the bar, and enjoyed a Cuban & scotch in the cigar lounge. All were lovely! Next time we will do dinner and tea because there will be a next time. * The location is unrivaled. See a show? Shop at Harrods? Visit Chuck and what’s her name? All walkable. * The souvenirs available to purchase are high quality and worthy of taking back to your dog sitter, MiL, et al. * The rooms (of which we had the regular sort) are gorgeously appointed and comfortable. Yet, this is my biggest demerit, they are a bit dowdy. Sure, it’s an old but the shower is a bit like a boat shower by size though the water pressure is fab. I vacillated & googled repeatedly things like “best hotels in London”, “Savoy vs Ritz”, “best place to stay in London”, you get the idea. Ultimately, we are very glad to have stayed there and all already planning our next visit, maybe as soon as this weekend!
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 25 lug 2023
Dear Brianna,Thank you very kindly for such a great review. I am very glad to hear you had such a great time with ourselves and enjoyed our many services on offer. We certainly look forward to welcoming you back soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

David, Houston

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Superbly friendly and professional treatment by everyone there. Made you feel they are happy to host your stay. Expensive but truly a wonderful experience staying there
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di The Ritz London, il giorno 29 lug 2023
Dear David, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to have welcomed you to The Ritz London and are so pleased to hear you enjoyed your time with us.We do hope to welcome you back in the future.

10/10 Eccellente

Yi Fang

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 5 ago 2023
Dear Yi Fang,We are very thankful for this 5-star review!We look forward to welcoming you back on a future stay.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Eccellente

LLOYD

Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di The Ritz London, il giorno 6 lug 2023
Dear Lloyd, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us here at The Ritz London and hope to welcome you back in the near future.

4/10 Scarso

Edward

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Terrible service
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di The Ritz London, il giorno 25 giu 2023
Good morning Edward, We thank you for taking the time to provide this feedback and are sorry our service was not to standard on this occasion. We would very much like to rectify this situation, if you feel comfortable and would like to phone or email through to our duty managers to share your experience, we would sincerely appreciate it.

10/10 Eccellente

Beth

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di The Ritz London, il giorno 25 giu 2023
Dear Beth, We thank you for taking the time to review your stay. We are so pleased to hear that you enjoyed your time with us here at The Ritz London and hope to welcome you back in the future.

8/10 Buono

J

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Great
Luxury hotel. Staff were very pleasant-couldnt do enough! They went over and above. Bathroom and room were gleaming clean. Food was nice. Small touches like a welcome card on arrival. Faulty tap & Sink / Blue stained floor section in the bathroom / didnt re fill fruit bowl
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London, il giorno 19 giu 2023
Dear J, I am pleased to hear we where able to provide such a fantastic experience for yourself. We hope to be able to welcome you back again. Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London