Minibar, una cassaforte in camera, una scrivania, insonorizzazione

Recensioni per Marriott Lyon Cité Internationale

4 out of 5
Marriott Lyon Cité Internationale
70 Quai Charles De Gaulle, Lyon, Rhone

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 290 su 543 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 181 su 543 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 42 su 543 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 25 su 543 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 5 su 543 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Luca

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 27 giu 2023
Hello Madam, Sir,Thank you again for choosing to stay in our property for your stay in Lyon.Our Direction Team thank you for taking the time to answer our satisfaction survey.We would like to know the reasons for our note.Do you agree to give us a comment on the positive points and to improve our establishment?We study all our customer reviews in order to constantly be as close as possible to what you expect from us!

8/10 Buono

Eleonora, PAVIA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 26 mag 2023
Hello Madam, Sir,Thank you again for choosing to stay in our property for your stay in Lyon.Our Direction Team thank you for taking the time to answer our satisfaction survey.We would like to know the reasons for our note.Do you agree to give us a comment on the positive points and to improve our establishment?We study all our customer reviews in order to constantly be as close as possible to what you expect from us!

8/10 Buono

Ado

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021

10/10 Eccellente

Teodoro

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Comodo
Tutto bene tranne in camera era freddo
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019

6/10 Soddisfacente

Michael, Bologna

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Un po’ fuori dal centro. Taxi o bus praticamente obbligato. No ristorante vicino a piedi salvo quello dell’hotel. Forse bene in estate perché a lato c’è un bel parco.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018

8/10 Buono

Giulia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
albergo ideale per famiglia
esperienza positiva: tutto pulito e servizio ottimo, come pure il ristorante della struttura. è all'interno di un parco meraviglioso che ti collega in pochi minuti alla via principale della città. l'assenza del bidet è l'unica nota negativa...ma in Francia è quasi sempre così ;)
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2018

10/10 Eccellente

giulio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo moderno molto vicino al centro della città. Offre parcheggio a pagamento in spazio riservato, molto sicuro e comodo. Gli standard sono elevati, è pulito, comodo e il ristorante offre un discreta qualità. Nel complesso estremamente soddisfacente.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Eccellente alta qualita’ e professionalita’. Ccccggffffgvvvvvvvvvvvvvvbvvvvvvbhghbhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018

10/10 Eccellente

LUIGI

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lovely stay in a park
This experience was great. We stayed just for one night, but we fully appreciated this hotel and its services. The place in quiet, although not far from the fun! Close the the park and with many services around. You really have the dream in a park. The Zucca breakfast was tasteful with great variety. Highly recommended!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2018

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very nice hotel very near to the conference center
Very nice hotel. Good food selection for the breakfast. Very close to the international conference center. The city center is reachable by bus.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2018

8/10 Buono

bbq

Viaggio con animali domestici, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Love the location of the hotel- right at the expressway exit if you're driving into Lyon and convenient local tram connections to city centre. Quiet and tranquil with a huge park and by the Rhone nearby. The property is very dated and seen better days. We were on the 6th floor and it smelled musky with a hint of sewage. Check in and check out staff were very friendly and welcoming.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Edouard, il giorno 2 apr 2024
Dear Ambassador,Thank you for your kind review about your stay with us in our Hotel Lyon Marriott Cité International.Welcoming and satisfying our guests is our main goal. It is always a pleasure to read that our guests had the time of their life. I kindly thank you for your comment. We sincerely hope to get the chance to welcome you once again in Lyon.Best regards,Edouard LabatGuest Relation Manager

8/10 Buono

Chloé

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Edouard, il giorno 2 apr 2024
Chère Chloé,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de publier cet avis à la suite votre séjour dans notre établissement.Mon équipe et moi-même sommes très sensibles à vos appréciations. Elles nous encouragent à maintenir nos standards de qualité dans le but de vous offrir une prestation à la hauteur de vos attentes.Nous attendons votre retour avec impatience.Cordialement,Edouard LabatGuest Relation Manager

8/10 Buono

Dominique

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Parking un peu cher
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 5 mar 2024
Cher Hôte,Nous comprenons votre préoccupation concernant le coût du parking. Nous essayons de maintenir nos tarifs compétitifs tout en offrant un service de qualité et sécurisé pour nos clients. Votre avis est important pour nous, et nous le prendrons en considération pour améliorer notre offre. Merci d'avoir partagé votre retour avec nous.

10/10 Eccellente

dominique

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Tout était parfait Concernant notre dernier séjour au Marriott On avait l impression que le personnel du restaurant n était pas géré Mais cette fois ci tout était parfait Réception top On reviendra
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor, il giorno 28 feb 2024
Cher Hôte,Je vous remercie infiniment pour vos aimables mots ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour au Marriott et que notre service de réception ainsi que le restaurant ont répondu à vos attentes. Nous travaillons continuellement pour offrir à nos clients une expérience mémorable, et nous avons hâte de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.

10/10 Eccellente

Anthony

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 9 gen 2024
Bonjour Madame, Monsieur,Merci encore d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Lyon.L'équipe de Direction vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction.Nous aimerions connaître la raison de votre note.Acceptez-vous de nous faire un commentaire sur les points positifs et d'amélioration de notre établissement ?Nous étudions tous nos avis clients afin d'être constamment au plus près de ce que vous attendez de nous !

10/10 Eccellente

marie

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excelente
Muy buena, como siempre. Se puede caminar en el parque mas grande de Lyon esta a dos pasos. Personal de aparca coches y maletas estupendos.
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor, il giorno 1 gen 2024
Agradecemos tu amable comentario. Nos complace saber que disfrutaste de tu estancia y que nuestro personal pudo contribuir a que tu experiencia fuera excelente. ¡Esperamos recibirte de nuevo pronto en nuestro hotel!

10/10 Eccellente

Abdelkrim

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastique Surtout après un bon surclassement Petit déjeuner excellent
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor, il giorno 31 dic 2023
Cher Hôte,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous ! Nous sommes heureux que le surclassement ait contribué à rendre votre expérience encore meilleure. Merci de souligner notre excellent petit déjeuner. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt !

10/10 Eccellente

Rémy Louis

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 9 gen 2024
Bonjour Madame, Monsieur,Merci encore d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Lyon.L'équipe de Direction vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction.Nous aimerions connaître la raison de votre note.Acceptez-vous de nous faire un commentaire sur les points positifs et d'amélioration de notre établissement ?Nous étudions tous nos avis clients afin d'être constamment au plus près de ce que vous attendez de nous !

2/10 Terribile

Jeff

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 12 dic 2023
Hello Madam, Sir,Thank you again for choosing to stay in our property for your stay in Lyon.Our Direction Team thank you for taking the time to answer our satisfaction survey.We would like to know the reasons for our note.Do you agree to give us a comment on the positive points and to improve our establishment?We study all our customer reviews in order to constantly be as close as possible to what you expect from us!

2/10 Terribile

Olivier

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ninhum conforto, poca qualidade e antigo. Partes commun e quarto húmido. Sistema de aquecimento controlado para o hotel e não o hospedo.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor, il giorno 7 dic 2023
Dear valued guest, we sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your feedback is crucial to us, and we are committed to addressing these issues promptly. Our team will investigate the concerns raised regarding comfort, room quality, and heating control to ensure a more pleasant experience for our guests in the future. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 Eccellente

Amélie

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Le personnel est très gentil et la chambre est très confortable
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 28 nov 2023
Cher Hôte,Nous sommes ravis de lire votre commentaire positif ! Merci beaucoup pour vos aimables mots sur notre personnel et le confort de nos chambres. Nous nous efforçons constamment de fournir une expérience agréable. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.

8/10 Buono

Serge

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 18 nov 2023
Bonjour Madame, Monsieur,Merci encore d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Lyon.L'équipe de Direction vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction.Nous aimerions connaître la raison de votre note.Acceptez-vous de nous faire un commentaire sur les points positifs et d'amélioration de notre établissement ?Nous étudions tous nos avis clients afin d'être constamment au plus près de ce que vous attendez de nous !

10/10 Eccellente

Olivier

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 14 nov 2023
Bonjour Madame, Monsieur,Merci encore d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Lyon.L'équipe de Direction vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction.Nous aimerions connaître la raison de votre note.Acceptez-vous de nous faire un commentaire sur les points positifs et d'amélioration de notre établissement ?Nous étudions tous nos avis clients afin d'être constamment au plus près de ce que vous attendez de nous !

8/10 Buono

Patricia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bon séjour à refaire
Séjour confortable. L entrée pour le parking est difficile à trouver pas bien indiquer. Le Parking est facturé 20 € par jour. Le Petit déjeuner au Zucca est magnifique le Personnel y est adorable
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 14 nov 2023
Cher client,Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour confortable parmi nous. Nous prenons note de votre commentaire concernant la difficulté à trouver l'entrée du parking et nous nous excusons pour cet inconvénient. Nous allons travailler sur une meilleure signalisation.Nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié le magnifique petit déjeuner au Zucca et que notre personnel a contribué à rendre votre expérience agréable. Votre feedback est précieux, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour futur.Cordialement,

10/10 Eccellente

Gael

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 7 nov 2023
Bonjour Madame, Monsieur,Merci encore d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Lyon.L'équipe de Direction vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction.Nous aimerions connaître la raison de votre note.Acceptez-vous de nous faire un commentaire sur les points positifs et d'amélioration de notre établissement ?Nous étudions tous nos avis clients afin d'être constamment au plus près de ce que vous attendez de nous !

6/10 Soddisfacente

Alain

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 7 nov 2023
Bonjour Madame, Monsieur,Merci encore d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Lyon.L'équipe de Direction vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction.Nous aimerions connaître la raison de votre note.Acceptez-vous de nous faire un commentaire sur les points positifs et d'amélioration de notre établissement ?Nous étudions tous nos avis clients afin d'être constamment au plus près de ce que vous attendez de nous !

8/10 Buono

Katie

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Rooms very hot. Staff superb.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 31 ott 2023
Thank you for sharing your experience. We appreciate your kind words about our staff. We apologize for the discomfort caused by the room temperature and will certainly address this issue to ensure a more comfortable stay for our guests in the future.

10/10 Eccellente

Takayuki

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice hotel!
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 24 ott 2023
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a very pleasant stay at our hotel. If you have any specific feedback or if there's anything we can do to make your next visit even more enjoyable, please let us know. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Buono

Sofia

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 24 ott 2023
Hello Madam, Sir,Thank you again for choosing to stay in our property for your stay in Lyon.Our Direction Team thank you for taking the time to answer our satisfaction survey.We would like to know the reasons for our note.Do you agree to give us a comment on the positive points and to improve our establishment?We study all our customer reviews in order to constantly be as close as possible to what you expect from us!

8/10 Buono

Ahmed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The property is fine. The reception lady ‘Yasmine’ was so helpful, however all other staff were unhelpful especially the waiters in the open buffet at breakfast. Very rude and annoying.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 24 ott 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate your kind words about Yasmine at the reception. We're proud to have her as part of our team.However, we sincerely apologize for the less-than-pleasant experience you had with our breakfast service. This falls short of the level of service we aim to provide, and we will address this matter with our staff to ensure a more positive experience for all our guests.Your feedback is invaluable to us, and we hope you'll give us another opportunity to exceed your expectations during your next visit.Warm regards,

10/10 Eccellente

Rafaël

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un séjour paisible à deux pas du magnifique parc.
Très agréable séjour au Marriott cité internationale de Lyon que je vous recommande sans hésiter. Très bon rapport qualité prix. Bien situé et calme.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 17 ott 2023
Cher Hôte,Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour agréable au Marriott Cité Internationale de Lyon. Votre recommandation et vos commentaires sur notre emplacement idéal et le rapport qualité-prix nous enchantent. Nous espérons vous accueillir à nouveau pour un autre séjour paisible près du magnifique parc. Merci d'avoir choisi notre hôtel !

10/10 Eccellente

Vanessa

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice stay, close to shops, beautiful park next to hotel.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 17 ott 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you had a very nice stay with us and enjoyed our convenient location near shops and the beautiful park adjacent to the hotel. Your positive comments are greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the near future.Warm regards,

10/10 Eccellente

Patrick

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong - Guest Relations Supervisor, il giorno 17 ott 2023
Hello Madam, Sir,Thank you again for choosing to stay in our property for your stay in Lyon.Our Direction Team thank you for taking the time to answer our satisfaction survey.We would like to know the reasons for our note.Do you agree to give us a comment on the positive points and to improve our establishment?We study all our customer reviews in order to constantly be as close as possible to what you expect from us!

10/10 Eccellente

Sven

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Good hotel
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 5 set 2023
Hello Madam, Sir,Thank you again for choosing to stay in our property for your stay in Lyon.Our Direction Team thank you for taking the time to answer our satisfaction survey.We would like to know the reasons for our note.Do you agree to give us a comment on the positive points and to improve our establishment?We study all our customer reviews in order to constantly be as close as possible to what you expect from us!

8/10 Buono

Zhaoyang

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 5 set 2023
Hello Madam, Sir,Thank you again for choosing to stay in our property for your stay in Lyon.Our Direction Team thank you for taking the time to answer our satisfaction survey.We would like to know the reasons for our note.Do you agree to give us a comment on the positive points and to improve our establishment?We study all our customer reviews in order to constantly be as close as possible to what you expect from us!

6/10 Soddisfacente

Marie

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 5 set 2023
Bonjour Madame, Monsieur,Merci encore d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Lyon.L'équipe de Direction vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction.Nous aimerions connaître la raison de votre note.Acceptez-vous de nous faire un commentaire sur les points positifs et d'amélioration de notre établissement ?Nous étudions tous nos avis clients afin d'être constamment au plus près de ce que vous attendez de nous !

10/10 Eccellente

Rafaël

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Accueil sympathique, chambre spacieuse et calme. Très agréable séjour dans ce bel hôtel. Merci et à bientôt.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 29 ago 2023
Cher Client, Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous ! Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre bel hôtel. Merci pour votre aimable commentaire et à bientôt !

4/10 Scarso

Qing

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
The ac doesn't work well.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 23 ago 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced with the AC during your stay. Your comfort is important to us, and we will definitely look into improving this aspect of our service. We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Best regards,

10/10 Eccellente

Khaled

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Tout était parfait, propreté, accueil, équipement , emplacement. Merci à toute l’équipe
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 17 ago 2023
Cher Hôte,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié tous les aspects de votre séjour chez nous ! Votre satisfaction est notre priorité, et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Merci pour vos aimables paroles !

10/10 Eccellente

Christophe

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 11 ago 2023
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had a pleasant stay at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future.

10/10 Eccellente

Lydie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Douches usées
Les joints de douche sont jaune quel dommage car la chambre est parfaite. Dommage également que nous n'ayons pas d'eau minérale offerte. Chambre et Petit déjeuner parfait
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 9 ago 2023
Cher Hôte,Merci beaucoup d'avoir partagé votre avis positif sur la chambre et le petit déjeuner ! Nous apprécions vos commentaires. Nous sommes désolés pour les inconvénients liés aux joints de douche et à l'absence d'eau minérale offerte. Vos remarques sont importantes et seront prises en compte pour améliorer notre service. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur.

10/10 Eccellente

Marie Pierre

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nous avons eu deux visiteurs :deux araignées. Signe d’usure joint de la salle de bain sinon tt parfait. Manquait une serviette et crème pr le corps. Petit dej parfait .
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 8 ago 2023
Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous ! Nous nous excusons pour la présence inattendue des araignées et les problèmes avec le signe d'usure dans la salle de bain. Nous sommes ravis que le petit-déjeuner vous ait plu. Vos commentaires sont précieux pour nous améliorer. Nous veillerons à ce que vos préoccupations soient prises en compte lors de votre prochaine visite.

10/10 Eccellente

Ditte

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Dejligt ophold
Hurtig indtjekning, stort fint rent værelse, med en lille terrasse. Lækker morgenmad. Hurtig tjek ud og mulighed for bagage opbevaring 😊
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 1 ago 2023
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that you had a quick and smooth check-in process, and that you enjoyed your large and clean room, along with the small terrace.Our team is delighted that you found our breakfast to be delicious, and we appreciate your kind words about the efficient check-out process and the convenience of our luggage storage service.It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable stay. Should you have any additional feedback or requests, please don't hesitate to let us know.Best regards,

8/10 Buono

Thierry

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 1 ago 2023
Bonjour Madame, Monsieur,Merci encore d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Lyon.L'équipe de Direction vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction.Nous aimerions connaître la raison de votre note.Acceptez-vous de nous faire un commentaire sur les points positifs et d'amélioration de notre établissement ?Nous étudions tous nos avis clients afin d'être constamment au plus près de ce que vous attendez de nous !

10/10 Eccellente

Sophie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Lit confortable. L'évier de salle de bain craqué, douche et comptoir salles.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 5 ago 2023
Merci d'avoir partagé votre avis avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé le lit confortable. Nous sommes désolés d'apprendre les problèmes que vous avez rencontrés avec l'état de la salle de bain. Votre retour est précieux et nous allons travailler à améliorer ces aspects pour offrir une meilleure expérience à l'avenir. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres préoccupations.

8/10 Buono

Tom

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Stort og flott hotell.
Et typisk konferansehotell, stort og flott. Ble oppgradert, så rommet vi fikk var stort og fint, svært bad, supergod seng og veldig bra fasiliteter. Også et velfungerende AC og wifi. Spiste middag i restauranten på kvelden, og det var helt greit. Litt slitsom og masete servitør, en eldre franskmann. Frokosten var ypperlig, men ikke helt perfekt. Vil absolutt anbefale hotellet. Ligger greit til og enjelt å ta seg inn til sentrum med både buss og bane.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 8 ago 2023
Dear guest,Thank you for your detailed review! We're delighted to hear that you enjoyed the spacious upgraded room, excellent facilities, and comfortable amenities. We appreciate your feedback on the restaurant and breakfast experience. Your recommendation means a lot to us. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.

10/10 Eccellente

Kemal

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Schönes Hotel mit nettes Personal ! Für die Durchreise optimal gewesen
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 5 ago 2023
Dear Guest, Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and found our staff and facilities to your liking. It's great to know that our hotel served as a convenient stopover for you. We look forward to welcoming you back whenever you're in the area again!

6/10 Soddisfacente

christian peter bune

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
A/C ude af drift i højsommer
Jeg forstår ikke hvordan man kan have et brand som Marriott og så have værelser hvor a/c er så medtaget at loftet er brunt af vand afledt fra den, og der løber vand ud af den i en grad så det holder en vågen hele natten og der er en mindre oversvømmelse på værelset. Dertil kommer at vandet ikke kunne løbe ud af badekaret. Dette galt værelse 417. Værelse 419 hvor to af mine børn boede var fuldstændig perfekt og det fungerede upåklageligt med døren imellem de to værelser. Fitness er flot og har alt. Området er stille og meget behageligt.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Andrea Souvannavong Guest Relations Supervisor , il giorno 12 lug 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at our Marriott hotel. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the air conditioning and the resulting water damage in Room 417. This is certainly not the standard of quality we aim to provide, and we deeply regret any disruption caused to your sleep and stay.We appreciate your positive comments about Room 419, where your kids stayed, and we're glad to hear that it met your expectations. It's great to know that you enjoyed our fitness facilities and found the surrounding area quiet and pleasant.We take your concerns seriously, and we will investigate the issues with Room 417 to ensure they are promptly addressed. Our goal is to deliver a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we apologize for falling short of your expectations in this instance.We value your feedback as it helps us improve, and we hope to have the opportunity to welcome you back to provide you with the exceptional stay you deserve.Warm regards,