Interni

Recensioni per Bab Hotel

4.5 out of 5
Bab Hotel
Angle bd Mansour Eddahbi, Rue Mohamed El Beqal, Gueliz, Marrakech

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 99 su 272 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 102 su 272 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 36 su 272 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 20 su 272 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 15 su 272 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,0/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

alessandra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Risposta di General Manager, il giorno 24 gen 2017
Bonjour Nous vous remercions d'avoir choisit le BAB HOTEL est espérons vous revoir bientôt . Bien a vous Radwane

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Hotel da scartare molto rumoroso
Niente di che molto piccolo senza un gran servizio
Risposta di General Manager, il giorno 24 gen 2017
Bonjour Nous vous remercions pour vos commentaires et nous espérons vous revoir bientôt au BAB HOTEL . Bien a vous Radwane

8/10 Buono

CARLA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
hotels. com siate corretti
hotel particolare, bello! il soggiorno è stato ottimo grazie all'intervento della responsabile alla reception. Per quanto riguarda la prenotazione con hotels.com avrei molte cose da contestare. ti propinano foto di camere meravigliose, 35 mq, con doppio bagno, balcone con vista piscina ed ogni comfort in camera poi ti ritrovi con camera di 5 mq un wc separato dal bagno, terrazzo con vista immondezzaio, mancano alcuni dettagli precisati nella descrizione, ma sorvoliamo..... vendere specchi per le allodole è la normalità...... mi astengo dall'aggiungere foto per rispetto dell'Hotel
Risposta di General Manager, il giorno 16 dic 2016
Nous vous remercions pour vos commentaires qui nous aident a aller de l'avant ,et nous espérons vous revoir bientôt au BAB HOTEL pour une nouvelle expérience. Merci Radwane

8/10 Buono

RICARDO, MILANO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
BEL ALBERGO PULITO E TRANQUILLO
SONO STATO SOLO IN GIORNO MA MI E PIACIUTTO MOLTO
Risposta di radwane, il giorno 20 dic 2016
Bonjour , Nous vous remercions pour votre commentaire et nous espérons vous revoir bientôt .

10/10 Eccellente

Marco, Italy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
BAB HOTEL
Surclassato in una stanza più grande del previsto, colazione nella media ma niente di particolare, location comoda alla stazione dei treni. Unica nota negativa, internet. Praticamente va al 50%. Hotel moderno e pulito.
Bonjour Merci pour vos commentaires qui nous aident a allez de l'avant ;esperant vous revoir prochainement

10/10 Eccellente

Alberto, Porto Torres

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Minisuite ad ottimo prezzo
Ho soggiornato per sole due notti e la sistemazione e' stata al di sopra del prezzo. Camera amplissima con dotazioni da 5 stelle. Insomma, nulla da eccepire, davvero. Le uniche pecche riguardano la colazione - non disponibile un cappuccino, ma il resto era ok - e la collocazione, in una avenue (?) piuttosto sporca e mal frequentata; inoltre, raggiungerlo in auto e' una vera impresa senza navigatore.

8/10 Buono

Magnus

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Lite slitet men trevlig personal.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A good stay
A pleasant stay at this hotel. Positioned in a good location so easy to get around everywhere. Staff are very friendly. The deluxe room wasn’t as described but staff were able to resolve issues quickly.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Farhad

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best Hotel
Best location in the center. Walking distance to bars, restaurants , lounges , coffee shops. Staff were extremely nice and helpful . Lamea the front desk supervisor was professional , helpful and tried to make guest happy . Breakfast was very nice . I defiantly stay again - the only thing that they need to work on the housekeeping . They leave the dirty glasses and don’t leave coffee pads every day .
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Ali Rida

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Bien
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Rik

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel vétuste, une renovation s'impose avec urgence. Les photos ne reflète pas la réalité. Spa pour touristes, 5/10 bon pour première expérience
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Janet

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

jacob

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good hotel
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

8/10 Buono

Mag

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

2/10 Terribile

Ishtiaq

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Rooms were good demanding more city tax on reception after lot of discussion with manager finally agreed on same price what hotel.com asked me to pay make sure u deal with them on day 1 Not very helpful reception staff, i asked them to book a taxi for airport-he said taxi will charge 250MD but i went outside hotel and taxi man said 100MD. he picked us up at 6AM so they try to steal you every penny when possible be careful
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023

10/10 Eccellente

gerard

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023

10/10 Eccellente

Alexander

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The BAB Hotel has a perfect international standard, and the staff are very friendly and openminded. We got an upgrade do to a small delay in check inn, and the room was perfect. Im absolutely coming back to BAB Hotel on my next visit
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023

8/10 Buono

Elizabeth

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The rooms are huge and so is the bed and bathroom. Very clean.Very noisy throughout the night from the traffic outside and people shouting.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023

8/10 Buono

Karim Khaled

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2023

10/10 Eccellente

salima

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotellet er fint og rent, rommene er store og har balkong. Badet har to servanter og veldig stor dusj. Personalet er hyggelige og hjelpsomme. Renhold er topp, en spesiell takk til en stuepike som jobbet i etasjen hvor vi hadde rom, hun var hyggelig, blid og flink til å rengjøre rommer.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2023

6/10 Soddisfacente

Bouchra

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti a novembre 2022

10/10 Eccellente

Achraf

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Ghita EL SALES DEPARTEMENT, il giorno 27 dic 2022
Cher client, nous vous remecrions pour votre feedbackau plaisir pour une très prochaine fois.très cordialement

8/10 Buono

Hélène

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Zeer behulpzaam personeel, alleen de muziek in de lobby was vaak te luid, geen lobby muziek, na vraag om het zachter te zetten, werd daar onmiddellijk gehoor aan gegeven. Heerlijk nespresso op eigen kamer! Schone, ruime mooie kamer en badkamer. Alleen foto's van Andy Warhall (de creep) overal, vond ik persoonlijk storend, maar kon ik goed negeren. Personeel zeer behulpzaam met vervoer naar vliegveld, taxi's met vooraf vermelding van ritprijs. In huis Spa, was niet altijd goed, jammer.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2022
Risposta di Ghita EL SALES DEPARTEMENT, il giorno 23 nov 2022
Dear Guest, First, thank you for taking time to review your stay at bab hotel. we are pleased to know that our staff was up to meet all your needs and that you enjoyed your stay between us.Hope to see you again very soon. Best regards

6/10 Soddisfacente

Jean Ann

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Servizi
We loved this hotel. Great location, super modern. However the reservation system is very poor. We booked several rooms on two occasions and both times the reservations were not correct. The staff were great, the restaurant also but took well over an hour to get food. The hotel is not up to to standard on cleanliness. No toilet paper or towels. Maintenance also poor. Lights not working, blinds broken. This could be a super hotel but need proper management.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Ghita EL SALES DEPARTEMENT, il giorno 10 ott 2022
Dear Guest,First, we would like to thank you for sharing your comment,the reservations were made with the reservation site hotels.com, probably, it is a technical glitch,next time you try to go directly with the hotel to avoid any mistakes.for the towels and toilet paper, they are at disposal and it was enough to ask to the chambermaid or the recpetion.We apologize for this misunderstanding and assure you that the necessary actions will be taking to avoid this problem to happen againWe hope to see you again very soon,very cordially

2/10 Terribile

Jean Ann

Soggiorno di 1 notte a settembre 2022

10/10 Eccellente

Jean Ann

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Great location. Super modern design with pool. Loved the food and loved being able to have an alcoholic drink. The cleaning could definitely be improved but overall loved this hotel!
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Ghita EL SALES DEPARTEMENT, il giorno 23 set 2022
Dear Jean, First, thank you for taking time to review your stay at bab hotel. we are pleased to know that you enjoyed your stay and that you liked the room. We assure that your lovely feedback will be shared with the staff. thank you again and hope to see you a seconde time at bab hotel. Best regards

2/10 Terribile

Assia

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
CATASTROPHIQUE
Nous sommes venus dans cet hôtel pourtant bien noté avec pleins de bonnes intentions. Pourtant, service déplorable, ménage fait à 17h30, si on peut appeler ça « fait ». De la poussière partout, les poubelles non vidées. Obligées de laisser la lumière allumée pour que les prises fonctionnent et seulement 2 serviettes pour 3. Wifi inexistante. La douche fuyait tellement que la Sdb était entièrement inondée à chaque fois. Ne parlons pas de l’isolation et des rideaux et stores inutiles et noirs de poussière… bref à éviter fortement !
Soggiorno di 5 notti a settembre 2022
Risposta di Ghita EL SALES DEPARTEMENT, il giorno 23 set 2022
Chere Mme ASSIATout d'abord nous vous remercions pour le partage de votre commentaire, tous les commentaires sont importants pour nous que ça soit négatif ou positif vu que cela nous permet d'avoir un œil sur nos expériences clients pour corriger ou améliorer nos prestations et garder nos clients satisfaits. pour le bruit, il s'agit d'un hotel au plein, ce qui explique des fois le bruit des voitures qui passent. En ce qui concerne la wifi, le probléme des fois est generale dans le secteur mais les meusures necessaires ont été faite à la minute prés Nous vous assurons que nous avons pris votre commentaire au grand sérieux et nous ne manquerons pas de mettre en place les actions nécessaires afin de rendre nos prestations à la hauteur des attentes de nos hôtes. Nous vous remercions vivement d’avoir porté ces problèmes à notre attention, et on espère vous revoir une très prochaine fois afin de vous donner une vraie impression du BAB HOTEL. Très cordialement,

10/10 Eccellente

Mary

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
All the staff from the door man, receptionist, dining staff, room service, spa and housekeeping staff were all professional, friendly and hard working in their duties. The breakfast buffet was delicious with lots of fresh food and variety. The room was clean, great AC, quiet, and good location. I would definitely stay at the Bab Hotel again in the future.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di sales Manager, il giorno 1 ago 2022
Dear guest, we are plaised to know that you enjoyed your stay between us and that our staff was up to meet all your needs. Hope to see you again. best regards. SALES DEPARTEMENT Ghita EL

10/10 Eccellente

Mary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Very nice and clean hotel. The staff are very helpful and professional. Nouhaila: one of the massage therapist is very nice, kind and professional. I enjoyed my relaxing massage received by Nouhaila. I would definitely stay at the Bar Hotel again.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di sales Manager, il giorno 15 lug 2022
Dear Mme MARY, Thank you for taking the time to review your stay at our hotel and giving us your feed back. we are pleased to know that you enjoyed your stay bettwen us, Hope to see you soon, kind regads, sales departement Ghita EL

10/10 Eccellente

Mary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love the art on the walls, the spa, the buffet breakfast and staff.
Soggiorno di 5 notti a luglio 2022
Risposta di sales Manager, il giorno 15 lug 2022
Dear Mme, Thank you for taking the time to review your stay at our hotel and giving us your feed back. we are pleased to know that you enjoyed your stay bettwen us, Hope to see you soon, kind regads, sales departement Ghita EL

2/10 Terribile

Akram

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This Hotel is very outdated, pictures looks perfect, in reality the most outdated hotel,
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di sales Manager, il giorno 13 lug 2022
Dear M. Akram, Thank you for taking the time to review your stay at our hotel and giving us your feed back. We are pleased to take any feedback from our guests either it’s positive or negative as it will help us to keep our services up to meet all the guests needs and makes us the more valiant to ensure that the negative experience does not happen again, We assure you that the necessary actions have been taken, as keeping our customers happy is our ultimate priority. hope to see you again at bab hotel. Best regards, Sales Departement, Ghita EL

10/10 Eccellente

mostafa

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di sales Manager, il giorno 1 ago 2022
Bonjour, Nous vous remércions pour votre feedback espérons vous revoir encore une fois dans nos lieux bien à vous

10/10 Eccellente

Ugochukwu

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I really enjoyed my stay
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di sales Manager, il giorno 13 lug 2022
Dear Guest, we are pleased to know that you enjoyed your stay bettwen us. best regads

8/10 Buono

Christian

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Sales Manager , il giorno 9 nov 2021
L’ensemble de l’équipe du BAB Hôtel vous remercie pour votre commentaire. Nous serions ravies de vous accueillir à nouveau dans notre boutique Hôtel. Cordialement, Mehdi Kazouini

10/10 Eccellente

Ola

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is perfect well presented near town the staff were fantastic extremely helpful i will surely recommend and i would return...aswell
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di General Manager, il giorno 13 set 2021
Dear Guest, We would like to thank you for choosing BAB hotel Marrakech For your stay. We are so happy that you enjoyed your stay with us. We appreciate all your comments as your feedback which is very important for us to keep improving all our services. Kindest regards,

10/10 Eccellente

mostafa

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di General Manager, il giorno 13 set 2021
Dear Mostafa, We would like to thank you for choosing BAB hotel Marrakech For your stay. We are so happy that you enjoyed your stay with us. We appreciate all your comments as your feedback which is very important for us to keep improving all our services. Kindest regards,

8/10 Buono

Mohamed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice stay
Good hotel, nice rooms, breakfast was very good, staff were friendly, just one thing i didn't like was the swimming pool , very small and not so clean
Soggiorno di 2 notti a luglio 2021
Risposta di General MAnager, il giorno 6 ago 2021
Dear Guest, We would like to thank you for choosing BAB hotel Marrakech For your stay. We are so happy that you enjoyed your experience with us, and you loved our Hospitality. We appreciate all your comments as your feedback which is very important for us to keep improving all our services. Kindest regards, Khalil Guerraoui

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The location is very central for gueliz- walking distance to everything. The staff especially the front desk is superb.
Soggiorno di 5 notti a luglio 2021
Risposta di bab, il giorno 13 lug 2021
Dear Guest, First of all, we thank you for choosing the BAB hotel, we are verry happy to hear that you had a beautiful stay with us. The entiere Team will Be there to welcome you Again. See You Soon, Mehdi KAZOUINI Sales Manager

4/10 Scarso

Faisal

Non mi è piaciuto: Pulizia
تم حجز غرفة مع الافطار وعند الوصول تم اخذ قيمة الفطور مرة اخرى، اخذ الفندق مبلغ مالي مقابل تنظيف الغرفة بشكل يومي.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2021
Risposta di Sales Manager , il giorno 12 mag 2021
نشكرك على اختيار فندق bab ، نود معرفة المزيد من المعلومات حول حجزك لمعرفة ما إذا كنت قد حجزت غرفة فقط أو مع وجبة الإفطار ، فيما يتعلق بالتنظيف نحن لا نتحمل أي رسوم مقابل هذه الخدمة ، نشكرك على إرسال فاتورتك لتكون قادرًا على التحقق من كل شيء

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sejour agreable . Etablissement tres bien entretenue. Exelent emplacement.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di Sales Manager , il giorno 18 mar 2021
Cher(e) client(e), Merci d'avoir choisi le BAB Hotel, nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour. je serons ravie de vous accueillir a nouveau, Cordialement,

10/10 Eccellente

Raymond

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Remarquable tenue de l’établissement BAB HÔTEL, service de qualité et personnel exceptionnellement bien professionnel bravo au directeur et son équipe 👍
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2021

10/10 Eccellente

Jean Philippe

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2021

10/10 Eccellente

Raymond

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2021

10/10 Eccellente

Abdelkader

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020

10/10 Eccellente

Hafida

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020

4/10 Scarso

Vance

Viaggio di lavoro
Hotels.com did not reserve the room and I lost
The Bab Hotel had no record of my reservation. I had to go to another hotel because they had no rooms!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020

6/10 Soddisfacente

Ahmed

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Dishonest staff
Lobby, reception and pool area were nice and clean. However, the room, toilet and bathroom had quite a few broken floor and wall tiles. The balcony door had a broken handle so the door was open the whole night and noice didn't let us sleep much. This was fixed the next afternoon. Towels were getting less day by day in the bathroom. Upon check-out we were told about an outstanding restaurant bill, which we had already paid in cash. We were also asked to pay for two minibar items that we actually did not touch. Receptionist called the person who was attending the restaurant that day and he admitted he had taken the money and still billed us on the room... I wouldn't be surprised if room service used the minibar on our behalf.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020

10/10 Eccellente

Sofiane

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean, affordable well located hotel
Excellent customer service and very stylish hotel.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Le cadre, emplacement, l’équipe, la qualité des produits en cuisine et le bar ! Top !
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2020
Risposta di Equipe BAB Hôtel, il giorno 8 feb 2020
Cher client / Chère cliente, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis suite à votre récente visite au BAB Hôtel Marrakech. C'est pour nous un privilège de savoir que vous avez passé un agréable séjour au BAB Hôtel Marrakech et que nos équipements et services ont répondu à vos attentes. Nous vous remercions et espérons vous recevoir une fois encore au BAB Hôtel Marrakech. Sincèrement.