Ristorante

Recensioni per B&B Hotel Rothrist Olten

3 out of 5
B&B Hotel Rothrist Olten
Helblingstrasse 9, Rothrist, Aargau

Recensioni

7,4

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 23 su 131 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 58 su 131 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 36 su 131 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 8 su 131 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 6 su 131 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

6,8/10

Servizi

7,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Enea

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent for a stop while travelling. Very close to the motorway and very easy to access. Really good bar, clean room, very nice staff.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

Paola

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Dear Paola,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

8/10 Buono

Graziella

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ci ritornerei
Mi sono fermata solo una notte ma mi sono trovata bene...era finita l'ora per la colazione ...avevo dormito...ne ero consapevole ma mi hanno permesso comunque di farla con mia grande sorpresa.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di Robert Márki, il giorno 4 ott 2018
Buona giornata Graziella, Grazie per la tua recensione a 4 stelle che apprezziamo. Siamo lieti che tu abbia trovato il nostro staff disponibile e amichevole durante il tuo soggiorno con noi e per i servizi che ti abbiamo offerto. Non vediamo l'ora di potervi accogliere quando visiteremo Rothrist. Saluti, Hotel ibis Rothrist

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Small room. It's all ok Good hotel Nice position.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2017
Risposta di HQ, il giorno 31 ago 2017
Dear Anonymous, many thanks for sharing your experience with us. We are happy to read, that you enjoyed your stay with us. The size of the room can be considered as 'cute', which is often the case at the ibis Rothrist Olten. I fully understand your disappointment if you were expecting a large room. Unfortunately we can't change the size of the rooms. Nevertheless we do hope to welcome you soon again in Rothrist and wish you a nice day. Kind regards, your ibis Rothrist Olten Team

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

6/10 Soddisfacente

Enrico, Cervia

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
normale
Ottimo rapporto qualità prezzo.... WiFi lenta ma gratuita in tutto l'Hotel. Niente di ché ma buono per sostare se in giro per affari

8/10 Buono

Jeroen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Buon hotel per una notte
Non e' provvisto di aria condizionata. Non so che altro scrivere, sono arrivato a mezzanotte e ripartito alle 5,00 del mattino

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 15 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide your feedback and share your rating. We appreciate your honesty.If there are specific aspects of your stay that you would like us to address or if you have any suggestions on how we can improve and earn a higher rating in the future, please feel free to let us know. We value your input and strive to make each guest's experience better.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an enhanced experience during your next visit.Kind regards,Team Hotel B&B Oftringen

6/10 Soddisfacente

Azra

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 15 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide your feedback and share your rating. We appreciate your honesty.If there are specific aspects of your stay that you would like us to address or if you have any suggestions on how we can improve and earn a higher rating in the future, please feel free to let us know. We value your input and strive to make each guest's experience better.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an enhanced experience during your next visit.Kind regards,Team Hotel B&B Rothrist

8/10 Buono

Florian

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
defektes Bad, Ablauf der verstopft ist, Glastüre statt an der Wand,abmontiert im Bad hingestellt. Frühstück iO. reichhaltig.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 19 dic 2023
Hallo FlorianVielen Dank für dein Feedback. Es tut uns sehr leid, dass wir hier unseren Standard nicht eingehalten haben. Bitte melde solche Umstände direkt an der Rezeption. Unser Team ist 24/7 verfügbar um sofort zu helfen. Ich danke vielmals für das Feedback.

8/10 Buono

Siegfried

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Das Bad war an vielen Stellen schimmelig, der Aufzug ging nicht (Kommentar der Mitarbeiterin "Dann machen wir halt ein wenig Sport). Ich bin 59 Jahre und es waren 2 Etagen mit Gepäck. Bei der Rechnung am Morgen hat man einen Fehler gemacht und musste diese nachsenden. Also ich dann danach gefragt habe musste ich alle Daten nochmal angeben und es bedurfte drei Anläufe eine richtige Rechnung zu bekommen. Als ich nach einer Gelegenheit zum Essen gehen fragte wurde mir vom Personal BurgerKing empfohlen,. Ich habe mir dann in Maps selbst eine Gaststätte gesucht. Alles in Allem, nie wieder.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 11 dic 2023
Lieber SiegfriedWir möchten uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten während Ihres Aufenthalts entschuldigen. Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Erlebnis nicht den erwarteten Standards entsprochen hat.Der Schimmel im Bad ist inakzeptabel, und wir werden sicherstellen, dass unsere Reinigungsstandards sofort überprüft und verbessert werden. Auch bedauern wir die Probleme mit dem Aufzug. Da unser Aufzug in die Jahre gekommen ist wird gerade ein komplett neuer Aufzug verbaut. Des Weiteren wird das gesamte Hotel bis nächstes Jahr renoviert. Die Empfehlung von BurgerKing ist nicht unser üblicher Servicestandard, und wir entschuldigen uns für diese unangemessene Empfehlung. Wir werden sicherstellen, dass unser Personal besser geschult ist, um angemessene kulinarische Optionen in der Umgebung vorzuschlagen.Es ist bedauerlich zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht angenehm war, und wir verstehen, wenn Sie nicht mehr zurückkehren möchten. Wenn Sie bereit sind, uns eine weitere Chance zu geben, würden wir gerne sicherstellen, dass Ihr nächster Aufenthalt reibungslos und angenehm verläuft.Mit freundlichen Grüßen,

4/10 Scarso

Luca

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The lift out of service so I walked for 4 floors. The key card didn't open the door, so I had to wait a person from the ground floor that opened my door. When she opened the door, the windows were opened so It was very cold at the first time in the room. At the first time I forgot to write that I wait 15 minutes to register my personal data for the check in. Following morning I asked an Espresso short but unfurtonely a lady prepared me a long coffee with bad taste. So athe end it was a sad experience.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 11 dic 2023
Dear Luca,We appreciate your feedback regarding the elevator during your recent stay. We want to inform you that the elevator is currently under construction, and we're in the process of building a completely new one, scheduled to be completed by January 19th.We understand the inconvenience this may cause, and we sincerely apologize for any disruption to your experience. Our team is working diligently to ensure the new elevator enhances your future visits.Thank you for your understanding, and we look forward to welcoming you back to an improved and more efficient service.Best regards,

2/10 Terribile

Arben

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 11 dic 2023
Dear Arben,Thank you for choosing to stay with us. We noticed your recent rating, and we're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We value your feedback and would appreciate any additional details you could provide to help us improve.If there's anything specific that we can address or if you have suggestions on how we can better serve our guests, please feel free to share. Your input is essential, and we want to ensure your concerns are addressed.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a much-improved experience.Best regards,

10/10 Eccellente

Falk-Rafae

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Carole

Mi è piaciuto: Pulizia
Hotel très quelconque et trop cher
Hotel très quelconque, cher pour ce que c'est. Il aurait encore fallu ajouter 17.- par personne pour le petit dejeuner.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Marcel

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Frühstück war nur spärlich
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

8/10 Buono

Ariane

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

6/10 Soddisfacente

Daniel

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Hi DanielVielen Dank für deinen Besuch und Bewertung. Wir werden dies zur Kenntnis nehmen und uns hier verbessern. Viele Grüsse

8/10 Buono

Bent

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Ok hotel, hvis man vil bo tæt på motorvejen. Ligger i lidt industriområde. Sødt personale aircondition havde dog hjulpet en del 😊
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Kære gæst,Tak, fordi du tog dig tid til at dele din feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage til vores hotel meget snart!

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Voor doorreis ok
Ok, voor een overnachting op doorreis. Ligt op een industrieterrein, aankomst nogal sfeerloos dus. In de nacht overlast van de snelweg. Ontbijt middelmatig
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Geachte gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

6/10 Soddisfacente

John

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Great location for a quick stop over on our way to Italy, but warn down and old. People were great.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Dear John,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 Buono

Frank

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fern vom Trubel
Es war ein ruhiger Aufenthalt.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Lieber Frank,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüssen zu dürfen!

2/10 Terribile

Vere

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
3Bett Zimmer bestellt. Ein Doppelzimmer mit Zustellbett bekommen. Argument. Sorry wir sind mit 3 Bett ausgebucht. NIE WIEDER.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Liebe Vere,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Ich wünschte, Sie hätten ein besseres Erlebnis gehabt, aber es sind Rückmeldungen wie diese, aus denen wir lernen und die wir zur Verbesserung nutzen. Wir arbeiten hart daran, unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten, und es ist offensichtlich, dass wir in diesem Fall zu kurz gekommen sind. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen, kann ich Ihnen versichern, dass wir unser Bestes tun werden, um Ihnen das großartige Hotelerlebnis zu bieten, das so vielen unserer Gäste so ans Herz gewachsen ist.

6/10 Soddisfacente

Gino

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Lieber Gino,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüssen zu dürfen!

8/10 Buono

Franziska

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ich fühlte mich sehr gut aufgehoben bei Ihnen.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Liebe Franziska,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüssen zu dürfen!

10/10 Eccellente

Antonio

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Team B&B Hotel Rothrist, il giorno 31 lug 2023
Lieber Antonio,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüssen zu dürfen!

6/10 Soddisfacente

Marco

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Ein bisschen in die Jahre gekommen
Ankunft war wunderbar und lief freundlich und gut ab. Leider sind die Zimmer sehr klein und eine Garderobe in der Ecke des Zimmers verhindert ein gutes durchkommen zum Tisch. Zudem klopfte das Reinigungsteam am morgen an die Tür und weckte uns trotz dem Schild „Do not disturb!“ Als wir es beim Auschecken erwähnten intressierte das nicht wirklich. Zitat Receptionistin: Ah da hat si sich wohl an der Tür geirrt. Kein Sorry oder ähnliches. Das Frühstück sollte am anschein gut sein und für 17.- a Discretion sehr preiswert. Das es das aber nur bis 10 Uhr gibt haben wir das auch verpasst. Ich würde 11 Uhr angepasst finden da der Check au um 12 Uhr ist.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023

10/10 Eccellente

Martin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022

4/10 Scarso

Miranda

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Duur in verhouding, oud gebouw. Badkamer stonk naar riool en toilet spoelde zeer slecht door. 3e bed op de 3 persoonskamer was een stoel die tot bed kon worden omgebouwd, dat is als volwassene niet om op te slapen. Voor een kind kan het net. Al met al een teleurstellende ervaring, zeker omdat we B&B uit Duitsland kennen en die beter was/is.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

6/10 Soddisfacente

CHIA CHIA

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
the toilette was very stinking, the smell came from the shower. it makes the whole room smell very bad. I changed to another room right after I report to the colleague from B&B. the 2nd room was much better but only the hot water was not stable during taking a shower. it is sometimes cold and sometimes warm. the breakfast is not so well because all food (toast, cheese, scrambled eggs) looks not fresh at all.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2022
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 15 apr 2022
Dear Chia Thank you for your visit and comment. I am very sorry to read that this time we did not meet our brand standard. We will take a deep look into the situation and take immediate action to improve. I thank you very much for understanding and hope that you accept my appology.

2/10 Terribile

Schmid

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2020
Risposta di Hotel ibis Rothrist, il giorno 15 mag 2020
Liebe Gäste Leider unsere Hotel ist seit 17.03.2020 geschlossen. Am dem 27.04.2020 waren wir eben so geschlossen. Deswegen verstehen wir nicht Ihre Bewertung. Freundliche Grüsse Hotel ibis Rothrist

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Robert Márki, il giorno 1 apr 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for sharing your experiences. It makes us truly happy to read, that you were fully satisfied during your stay in Hotel ibis Rothrist. We are looking forward to see you again in our Hotel. Best wishes from Hotel ibis Rothrist

8/10 Buono

Stephan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Robert Márki, il giorno 1 apr 2020
Dear Stephan, Thank you very much for staying with us and for sharing your experiences. It makes us truly happy to read, that you were fully satisfied during your stay in Hotel ibis Rothrist. We are looking forward to see you again in our Hotel. Best wishes from Hotel ibis Rothrist

8/10 Buono

Edgar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Robert Márki, il giorno 1 apr 2020
Dear Edgar, Thank you very much for staying with us and for sharing your experiences. It makes us truly happy to read, that you were fully satisfied during your stay in Hotel ibis Rothrist. We are looking forward to see you again in our Hotel. Best wishes from Hotel ibis Rothrist

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very friendly greeting by the staff. Restaurant food was also very good. Easy to find from the highway
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Robert Márki, il giorno 1 apr 2020
Dear Guest, Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us, and also our friendly staff! We work harder everyday to make everyone feel home and comfortable. Next in order I would like to mention that our location is one of our strongest traits and we are glad it worked out for you. We hope to see you soon again very soon! Regards, Hotel ibis Rothrist

8/10 Buono

Leo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Manuel Fajardo, GM, il giorno 4 feb 2020
Lieber Gast Vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung. Hoffentlich bis bald! freundliche Grüsse aus Rothrist

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Manuel Fajardo, GM, il giorno 6 feb 2020
Lieber Gast Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Hoffentlich bis bald! Viele Grüsse aus Rothrist

8/10 Buono

Yvonne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Schnelles, freundliches ein- und auschecken. Genügend Parkplätze vorhanden. Ordentlich und sauber ohne grossen Luxus. Für kurzen Businessaufenthalt gerade richtig.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Robert Márki, il giorno 17 dic 2019
Sehr geehrte Frau Yvonne, ein grosses Dankeschön vom ganzen Team für Ihre gute und freundliche Bewertung! Es ist uns stets eine Freude, Sie bei uns im Hotel in Rothrist willkommen zu heissen. Ihre Loyalität wissen wir sehr zu schätzen. Herzliche Grüsse Hotel ibis Rothrist

8/10 Buono

Thomas

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gute Wahl für Geschäftsreisende
Das Hotel ist für Geschäftsreisen ideal. Ab 6 Uhr Frühstück und gute Internetverbindung. Komme gerne wieder.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager , il giorno 28 nov 2019
Lieber Thomas Vielen Dank für Deinen Besuch und den positiven Kommentar. Bis bald!

6/10 Soddisfacente

Jorge

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
otel, but needs work
Staff was nice, but the check in was not great. First we got a key that was not activated, plus, since the elevator was out, we climbed all the way up to the 4th floor to find out we could not get in. Then, when we did get into our room, we realised it was set up for two people and we were three on the trip. So they had to change our room and move our stuff again. Staff was nice and helped us move and get set up, though. Also, there is plenty of parking around, but we still had to pay a daily fee, which seems like it should be included since it is far from town or any kind of real transportation, so you need to drive.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager , il giorno 22 set 2019
Dear Jorge Thank you for your visit and your review. I am sorry to read that during your stay not everything went as smooth as it should have. I will share your review among the team to better improve on our service. Thank you very much and we hope to see you back once again! Many greetings Manuel Fajardo General Manager Hotel ibis Rothrist

8/10 Buono

florence

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Robert Márki, il giorno 4 set 2019
Dear Florence, Thank you very much for staying in our Hotel. We are glad that your experience was good in our hotel. We are happy that you were mostly satisfied with your stay. We will do our best to improve ourselves, so we can provide an even better service and experience during your next stay with us. Looking forward welcoming you in our hotel. Hopefully in the near future. Kind Regards, Hotel ibis Rothrist

4/10 Scarso

Gino

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Robert Márki, il giorno 3 set 2019
Dear Gino, Thank you very much for staying in our Hotel. We will do our best to improve ourselves so we can provide a better service and experience during your next stay with us. Kind Regards, Hotel ibis Rothrist

10/10 Eccellente

Eva

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Robert Márki, il giorno 17 ago 2019
Dear Eva, Thank you for staying with us and for sharing your concerns. We really appreciate it, as your opinion is very valuable to us. Hopefully you enjoyed your trip and will visit us again. We are looking forward to it. Kind regards, Hotel ibis Rothrist

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Robert Márki, il giorno 17 ago 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for sharing your concerns. We really appreciate it, as your opinion is very valuable to us. Hopefully you enjoyed your trip and will visit us again. We are looking forward to it. Kind regards, Hotel ibis Rothrist

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Prima ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 30 lug 2019
Dear Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Rothrist Olten. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Emplacement idéal pour une étape ( dans mon cas : vacances ) . Accès facile et personnel accueillant.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 30 lug 2019
Dear Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Rothrist Olten. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 30 lug 2019
Dear Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Rothrist Olten. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Buono

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Manuel Fajardo, General Manager, il giorno 30 lug 2019
Dear Michael We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Rothrist Olten. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Buono

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Manuel Fajardo, General Manger, il giorno 26 giu 2019
Dear James Thank you very much for your visit and your great rating. It was a pleasure having you here in our newly refurbished hotel and restaurant. We hope to welcome you back once again! Many greetings from Rothrist